👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
6_7_8_9_
رواية بنت الصعيد الحلقة السادسة والسابعه
للكاتبه /. هاله علي 🌚♥️✨
مسك شالت الفرش و فرشت واحده شبها تاني
خرجت سما من الحمام و هي لابسه شورت قصير جدا و فانيلا راقيه انوثيه من غير كم
مسك في نفسها : و النبي والنبي دي بيحبها كيف دي مش لابسه يا نهار ابيض. و النبي اسود
مسك : تعالى اهنه لما احضرلك الاكل
سما : طيب بسرعة انتي اخرك كده اصلا
مسك سكتت و طقتش الكلمة
بس أسر كان جاي علشان يطمن على سما و سمعها
أسر و عنيه حمر من كتر الغضب : سما انتي ازاي تقوليلها كده
سما : سوري يا بيبي. بس ده اكيد مقامها و لأنها اخدتك مني
أسر اشتد. غضبه و كسر ألفاظ بيده و رايح يتجه اممها علشان ي*ض*ر*ب*ه*ا.
مسك بسرعة ووقفت قدامه انت
مسك : انت هتعمل ايه انت مجنون دي هتبقا مراتك ازاي تضربها. و بعدين هي معاها حق انا هنا مجرد خدامة و اكيد هنطلق
أسر اشتد غضبه جدااا و كاد أن ينفجر. ثم ض*ر*ب مسك بال*قلم. على وشها
أسر بنظرة غضبو رعب : اولا مفيش طلاق. ثانيا انتي مرات أسر الشناوي. و مش خدامه ثالثا هتجوزيها عليكي و همس في اذنها و هخليها ست كمان
كل ده وسما قاعده و هتموت من الرعب من أسر
مسك. ببرود : ما شاء الله مش خدامه اوك. بس انا شايفة نفسي خدامه و ده لو كان عجبك وعملها الاكل لانو انا مليش لأزمة في البيت ده ولا صفة اصلا
أسر اشتده غضبه من كلامه. و سحبها من ايدها. و ضغط عليها حتى كانت هتتكسر و خدها على الاوضة
مسك : سيب ايدي انت اه*ب*ل
أسر : لا رد
أسر دخل الاوضة ور*ماها على الأرض
مسك ببكاء : اه ه ه ه. انا عملتلك ايه
أسر بنظرت رعب : عملتي كتير و هتتعقبي. و اكمل. بقا. مرات. اسر الشناوي. خدامه
مسك : و انت عملت فرق بيني وبين الخدامه ده حتى الخدامه ارحم بتجيب حبيبتك جدامي ولا و كمان عايزين اجهزلها الاوضة في بيت جوزي لا و كمان اروح قدامك بعربيت عمي
أسر. بصدمة : بس. انا مقلتلكش تقولي كده
مسك بزعيق : بس وافقت و ده. اسبت اني خدامه أو حاجه أقل
أسر اشتد غضبه اكتر عندما سمع كلمت خدامه مره تانية
أسر : بقا كده تمام
و اكمل. و ربنا لا تشوفي ليالي سو*دة سوو*وودة.
مسك : انا شوفتها قبل ما اشوفك حتى ولو شفتها تاني مش هتفرق
اسر مشي ولا كأنها قالت حاجه. وخرج وركب العربيه و مشى
بعد ما أسر مشي. محمود طلع بسرعة لمسك
محمود. : في ايه ايه اللي حصل
مسك : قومني الأول ابنك. مطلعش مععصعص
محمود : وربنا تستاهلي ها حصل ايه قولي
مسك بخبث : كل خير يا عمي كل خير وحكتله اللي حصل
.
محمود : يا بت الم*جن*ونه. بس انتي مزوتهمش شوية ده مش بعيد يولع فيكي
مسك : تؤ تؤ ياعمي هو هيولع قبلي
وبعدين ضحكت هي و محمود ( جماعة انا بدائت اخاف منهم استر)
في اوضة سما
سما : اه ه ه. جسمي.
اما بت الجز **مة دي هتسرف معاها.
يا رب أسر ما يكون عصب أوي منها ده الله اعلم هيعمل ايه و هتبوظ كل خطتي
عند. اسر
أسر. راح على البحر و قام. مزعق باعله صوته
أسر : اه ه ه ه ه ه ه ه ه ه. ليه كده. اووووووف ازاي تقول كده
و اكمل بهدوء
ازاي قدرت تقول انها خدامه. و انواا انا اللي خليتها كده. انا انا اههه يا ناس
.. و اكمل في نفسه.
قلبه : طيب انا زعلان ليه معقوله اكون حبتها
عقله : لا لا اكيد لا. انا بحب سما وبس بس هي اللي في قلبي
قلبه : طيب يمكن سما مجرد إعجاب
عقله : تؤ تؤ اسكت اسكت يا غبي انت بتقول ايه سما بس بس.
و بعد وقت كبير من التفكير ذهب اللي البيت
أسر و دخل الاوضة
مسك بخوف : أسر
أسر ببرود : انتي منمتيش ليه.
مسك : مش جاييني نوم
أسر : يعني ايه نامي دلوقتي حالا
مسك : طاب و انت هتنام فين
أسر بخبث : عند سما
مسك : نعاااااااااااااااااااااااام
أسر بخبث : مالك في ايه
مسك بتوتر : لا لا مفيش بس يعني ازاي تنام معاها في اوضة و انتو مش مش
أسر : و ده يهمك
مسك بتسرع : لا اكيد
أسر اشتد غضبه مره تانيه و قال : بس انا هنام هنا
مسك : و تنام هنا ليه شوف اوضة تانية أو روح عندها
أسر بغضب و زعيق : قلت هنام هنا انا حر
مسك : طاب خلاص خد راحتك انا هطلع باره
أسر بغضب عارم ميسك ايدها و شدها و
يُتبع..
البارت السابع
#صعيديه_جننتني_7
مسك : طاب خلاص خد راحتك. انا. خارجه
أسد بغضب شديد. مسك. ايدها و شدها حتى أنها لزقت في الحيطة. و مفيش فرق بينهم خالص
و من ثم قبل*ها من فمها. قب**لة عن**يفة و بدء يرق فيها تدريجيا
بعد فتره. بعد عنها علشان النفس
أسر : انتي بتاعتي و مش هتروحي بعيد فاهمة
مسك : لا رد
أسر بزعيق : فاهمة. و اكمل بهدوء ولا اكمل
مسك بتسرع : لا لا فاهمة. طبعا
أسر بخبث : بس انا عايز. أكمل
مسك اول ماسمعت كده رايحة تجري على الحمام قام أسر ميسك ايدها وشدها
أسر : مش قلت مش هتروحي مكان الحمام مش أحق مني عليكي فاهمة. و يلا علشان تعبان و عايز انام
مسك و حبت تستفزك : طيب مش هتروح عندها
أسر غضب من تاني و خبط ايده في الحيطه : قلت هنام هنا جنب مراتي مش عند أي حد
مسك : بس هي مش حد هي حبيبتك و انا بالاسم مراتك
أسر بفحيح كالافعة : انا حر و الأحسن تختصري لانو و ربنا ممكن اعمل حاجات مش هتعجبك فاهمة و بيب*ص على جس**مها
مسك : لا لا هسكت طبعا
أسر ضحك عليه بس خبا و اكمل بخبث : طيب عايز حاجه منك قبل ما انام و بشاور على خده
مسك : ابعد عني والنعم. و قاطع كلامها. قب**له آخر منه
أسر : ده كل يوم. قبل النوم و بعد النوم(دا دوا بقي 😅😅)
مسك. بتاخد نفسها بالعافيه
أسر : اتوقع كده تعبتي.و عايزه تنامي و تنيميني معاكي اه و متنسيش البو**سه بتاعة بكره و جهزي نفسك
و قام شايلها و حطها على السرير. و نام في حضن**ها و دفن راسه في رق*بته. و قال كل يوم هيكون كده. فاهمة
مسك : لا رد
أسر بزعيق : فاهمة
مسك : لا انا مش لعبه
أسر : مسك. متتكلميش كتير و اتوقع انك فهمتي و مش هعيد تمام
و بعد طبعا إرهاق اليوم راحوا هما الاتنين في النوم
في الصبح
مسك بتصحى بتلاقي حاجه تقيلة
مسك : أسر اسوري
أسر : استنى انتي قلتي ايه بس
مسك : بقول اصحى و خلص بقا
أسر : لا في حاجه في النص و قعت منك😂
مسك : اه ما هي وقعت وخلصت
أسر : لاء ما انا لحقتها و عايزها تتقال تاني
مسك : انا مقلتش حاجه
أسر : بجد تمام انا اقول بقا. و بقر**ب منها.
مسك بسرعة : لا لا طبعا اسوري
أسر : تصدقي اول مره احب اسمي بشكل ده
مسك اتكسفت
مسك : صباح الخير اول حاجه. تاني حاجه قوم
أسر : طيب اول حاجه امبارح انا متفق انو صباحي ميكنش كده
مسك : تقصد ايه.
أسر : اقصد كده. و قبل**ها من فمها و بعد عنها
أسر : ده صباحي
مسك ببكاء : انا عايزة اقوم
أسر بخوف عليها : اهدي اهدي خلاص مش هعملك حاجه انا اسف. و خدها في حض**نه.
أسر بعد شويه كده :
أسر بخبث. : مش كفايه كده ولا عجبك حضني
مسك بتوتر : ها أنا اسفه
أسر ضحك عليها و قال
طاب مش يلا ننزل
مسك. يلا
مسك خدت شاور هي و أسر و نزلوا.
أسر دخل على اوضة سما على. طول. و ده خلا مسك تغلى
محمود : بت مش وقته. عمل ايه بعد مارجع
مسك ضحكة : لا معلش بقا يا حج دي حاجات خاصة. انا هعلمه ازاي يحب اللي ما تسما دي.
محمود : و ربنا طيب ناويه على ايه. تاني
. مسك حكتله على الخطة ( اللي انا معرفهاش لحد دلوقتي 😂😂)
محمود : يا بت المجنونة
مسك : طاب عن ازنك يا عمي اشوف انا شغلي
محمود : هههه معاكي ربنا
عند أسر و سما
أسر : عاملة ايه انهارده
سما : الحمد لله يا حبيبي.
و لاول مره بيضايق. اسر من كلمة حبيبي من سما
أسر : طيب الحمد لله. انتي فطرتي
سما : لاء و الله انا على لحم بطني من امبارح. و محدش جبلي الاكل
مسك : و مين قال كده. انا جبت لك اهوه و بنفسي كمان
اسر كان هيموت من الغضب انها رفضة كلمته
مسك : انا حضرة الاكل ليكي انتي علشان انتي حبيبته.و اكيد مش هيستحمل يشوفك جعانه و يلا بقا علشان انزلي و تقعدي معانا
سما بتكبر : نعم انا اقعد معاكي انتي
مسك : خلاص انا هقعد في الأوضة علشان تنزلي. و بعدين نزلت
كل ده و أسر هيفجر من الغيظ من الاتنين بس سكت
سما بخبث : مالك يا حبيبي فيك حاجه
أسر : لا ابدا بس عن اذنك. و مشى من غير ما ياخد ردها
في الأوضة عند مسك
مسك : يا ترى هيقتلني ازاي
أسر : بطريقتي
مسك : انت انت جيت امتى
أسر : حالا و راح في اتجاه الدولاب و اخرج
مسك : عااااااااا انت هتعمل ايه
أسر : اللي هيريحنه احنا الاتنين
مسك : و الله انا ممكن اريحك من غير ده
بااااس الناس اللي بتقول تم واحده. و إنبي انا بتغاظ منها 😂😂😂 وعايزه تفاعل بقي علشان هنزل اتنين كمان قبل الفطار بس لو لقيت تفاعل 💜🤍
بنت الصعيد
البارت الثامن _8 والتاسع
الكاتبه/ هاله علي 🌚♥️✨
مسك : و الله انا م ممكن اريحك من غير ده
أسر بخبث : ازاي
مسك : انا انا همشي و طلقني و نخلص
أسر بغضب : بردو. بتجيبي سيرت الطلاق و بيحط المس**دس على رأسها
مسك : ط طب قول عايز ايه و انا اعمله
أسر : بو**سه
مسك : نعاااااااااااااااااااااااام
أسر : بيص*وب الم**سدس اكتر
مسك : خلاص و النبي و بست**ه في خده
أسر. : هه مش كده و باس**ها في فمه قب*لة رقيقة و طالت و مسك استس*لمت لها
كالشمس أذبت جليد قلبي........فأتي الربيع بديعا على إثر ألحاني.
وأصبحناأنا والقلب ملكك يا عشقي.......يامن دخلت القلب بلا استئذان
و بعد عنها بعد فترة
أسر : بتكون كده فاهمة
مسك بتوهات : فاهمة
أسر ضحك : تحبي تاني
مسك بتوهات : تاني. ها لا لا طبعا
َ
أسر ضحك : بس انا عايز بعدين بس**ها بو*سه خفيفة خالص و شالها
اسر: يلا بقا علشان تعبان وعايز انام
مسك : طيب انت بتشتغل ايه
أسر : ضابط. و ياريت نقفل علشان انا تعبان و محتاج حض*نك
أسر حطها على السرير و خدها في حضنه ونام
في الصبح أسر. صحي و فضل يتفرج فيها
أسر : يخرب بيت جمالك ايه ده هو في كده يا بت
مسك : احم احم انا صحيت
أسر : و ماله يلا بقا عايز التصبيحة.
مسك جرت على الحمام بسرعة
أسر : يا بت الذي منه. طيب هخدها يعني هخدها.
مسك : ده بعدك. روح خدها من السنيورة
أسر تضايق بس حب يضايقها
أسر : إذا كان كده ماشي. انا رايح لها و اخد صبحيتي منها
مسك خرجت بسرعة
مسك : نعم ازاي تروح تاخد من
. و قاطع كلامها قبل*ة منه (. اي المحن دا بقااااااااا 😂😂)
أسر : مش قلتلك هخدها
مسك : ابعد عني و خدت لبسها و راحت الحمام
أسر لبس و خرج
أسر صباح الخير يا بابا.
محمود : صباح النور تعال اقعد. يلا علشان تفطر.
أسر قعد بعدين افتكر سما
أسر : هي سما فين
محمود : متلقحة. فوق انت مش عندك مراتك تسأل عليها.
أسر بخجل : معلش يا بابا هطمن عليها و ارجع
في اوضة سما
سما : بقا انا. متخليش دي تخدمني دي اصلا خدامة متساويش عندي و ربنا لاوريها ايام سودة
أسر خبط الباب
سما : ادخل
أسر : صباح الخير
سما بخبث : صباح الخير يا حبيبي
أسر في نفسه : يا ريت مسك فالت كده هتبقا منها احلى اكيد
أسر : عاملة ايه النهارده
سما : كويسة
أسر : طيب الحمد لله مش هتنزل تفطري
سما : اه طبعا يا حبيبي يلا بينا
أسر وسما نزلوا ماسكين أيدين بعض
مسك شافتهم و بصت لأسر بصت موت
أسر بعد ايده بسرعه لما شاف مسك. و كأنه قلبه حس
مسك رايح تقعد تفطر
سما : ايه ده. انتي ازاي تقعدي معانا
مسك : انا اسفة انا هاكل مع الخدم و رايحة تمشي
أسر ميسك ايدها و داس عليها جامد وبصلها بحده
أسر : انتي رايحة فين
مسك بتوتر : رايحة عند الخدم علشان افطر
أسر و اشتده غضبه: انتي هنا ملكت البيت مش خدامه فاهمة. و هي كلمة و مش هقولها
و بعدين بص لسما
و انتي اول واخر مره اشوفك تهنيها فاهمة
سما : فاهمة فاهمة
يلا اقعدوا
بعد شوية خلصوا اكل ومحمود طلع اوضته. وسما كمان و أسر و مسك
بعد شويه سما طالعة تتسحب و بتحط زيت على السلم اللي مسك هتنزل منه.
مسك بعد شوية خرجة
مسك : ا ه ه ه ه
البارت التاسع ٩👇👇👇
مسك. : اه ه ه ه
كلوا خرج من جوه الغرف
أسر بصدمة : مسسسسسك و جرى عليها
أسر بخضه : مسك قومي ايه اتاذيتي طاب ططيب فيكي حاجه
مسك : اه ه ه ضهري و رجلي يا أسر
أسر. : طيب اهدي اهدي انا هتصل بدكتور. يلا يا بابا اتصل
محمود : انا رنيت اهوه
أسر : دكتورة يا بابا دكتورة
أسر شال مسك و دخلها الاوضة
و سما دخلت اوضتها
عند سما
سما : هههههههههه. تستاهل بقا. تاخد الحاجه اللي هكسب من وراها بلاوي ههههههه أسر ده الورقة الرابحة هههههههه
عند مسك
مسك : اه ه ه ه. رجلي بتوجعني اوي
أسر و كاد انا يبكي : معلش و النبي استحمل الدكتورة جاية
محمود : احم احم هو دكتور الصراحة مش دكتورة
أسر : نعاااااااااااااااااااااااام دكتور.
محمود : اهدا يا ابني مفيش غيره لقيته
أسر : اللهم طولك يا روح
الدكتور جيه
أسر : بسرعة يا دكتور شوف مالها
الدكتور : طب ممكن تخرجوا بره علشان اعرف اخد شغلي
محمود خرج ماعدا. اسر
أسر : اشتغل يا دكتور و انا مش هضايقك
بعد ما كشف الدكتور.
الدكتور : لاسف هي رجلها كانت على شوية و هتتكسر بس الحمد لله اتسترت
و هي دلوقتي هتاخد يومين. و تخف و هوصفلها الدوا ده لازم تجيبه و تأخذه في الوقت المحدد
أسر : تمام يا دكتور
و مشى راح ورا الدكتور
أسر رجع تاني فوق
أسر : بصي انا ثانيه هجبلك الدوا وارجع متتحركيش من مكانك
مسك : حاضر
خرج أسر بسرعة من الاوضة و ركب عربيته. و مشى. و بسرعة راح محمود عند مسك
محمود : ها اخبارك بتوجعك
و في الحال تنفجر مسك من الضحك و محمود معاها
مسك : ههههههه. دول صدقوا هههههه
محمود : بجد هههههه انتي. ممثله بارعة
مسك : اومال ده انا مسك
محمود : بس جدعة لحقتي
فلاش باك
مسك كانت خارجة من من الاوضة. و شافت سما بتحط الزيت. مسك اتسحبت وراحت عند محمود
مسك : عمي. الغبي*ه حبيبت ابنك دي بتحطلي زيت على السم علشان أقع و اتكسر طبعا.
محمود : ايه اللي انتي بتقولي ده
مسك : و الله زي ما بقولك يا عمي كده بس انا لازم اربيها.
محمود : عندك حق قولي بقا خطتك. الجهنميه
مسك : هي بعد ما تدخل انا هنام آخر السلم و اقعد ابكي و اصرخ
محمود : موافق يلا بقا
مسك : بس اتفق مع دكتور. يا عمي انوا يقول اني ممكن كنت اتكسر.
محمود : من عنيا
عودة. اللي الحاضر
محمود : بس و الاه فكره حلوه
مسك : مفيش احلا منك يا عمو بس لسه هتشوف كتير الا ماعلمتها تلبس هدومها دي من كتر العذاب ميبقاش اسمي مسك ههه
محمود : طيب اقوم انا قبل ما يجي. اسر
. اسر. جيه. و ركب بسرعة عند مسك
أسر : انا جيت عاملة ايه دلوقتي
مسك : الحمد الله
أسر : طيب الحمد لله يلا علشان تخدي الدوا بقا. و قام ساندها على السرير
مسك : خلاص كفايه دوا بقا. ( الدوا ده مش دوا ده لبان بس على اساس انو دوا)
أسر : ده برشام مش اكتر يلا آخر واحده
مسك : طيب
أسر : شطورة. يلا بقا علشان تنامي
مسك بطفولة : انا مش عايزة انام
أسر : لا لازم تنامي.لا و كمان في حضني شفتي بقا علشان انا تعبان يلا بقا
و خدها في حضنه مسك نامت بس أسر لاء و فضل. بيبص فيها
أسر. في نفسه : طيب في زمتك يا شيخة جايبه الجمال ده منين يا ربي.
و كأنني. عشقتها من دون علمي ولا اعرف ما حالي. تلخبطت أفكاري. و تراكمت نغمات قلبي على الم شكوكي يا الله
و بعد شوية راحوا في النوم
صحيت مسك.
مسك : أسر قوم عايزه اقوم
أسر : سبيني شوية
مسك : طاب شيل ايدك عني
أسر : تؤ تؤ مش هعرف انام من غيرك خليكي شويه
مسك : بس انا جعانة
أسر : فريرة و يكون جاهز
مسك : انا هعمل لوحدي
. اسر : ههههه و انتي مش قادرك تحركي رجلك كده و بعدين الخدم جايين ليه ها
مسك : بس ايه الفرق
أسر غضب شديد واكن هينفجر :
أسر بصوت فحيح الأفعى جنب ودانها :
مش هعيد تاني انتي مراتي و مش خدامة و لو تحبي اسبتلك هسبتلك
مسك خافت منه : لا خلاص انا اسفة
أسر تمام. هنزل أقلهم حاضر
أسر نزل قالهم. و طلع
أسر : انتي بتعملي ايه
🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
يتبع
تعليقات
إرسال تعليق