القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عشقت اعاقتها البارت التاني بقلم الكاتبه الصاعده في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


#عشقت_اعاقتها_البارت ال 2 

و فجأة باب الشقة اتفتح بالمفتاح من واحدة 

الشخصية : مين ديه يا رائد 

رائد و اسما😳😳😳

رائد شد اسما وراه و دخلها اوضتها 

وحط ايده على بوق اللى دخل انه يسكتها 

اسما : رائد فى ايه 

رائد : ادخلى البسى حالا وراح شد ايديها و دخلها الأوضة 

اسما من الحرج و الكسوف معرفتش تقول ايه و خرج رائد من الشقة و معاه الشخصية ديه اللى كانت شروق حبيبته 

شروق  : مين ديه رائد 

رائد : ديه مراتى 

شروق : ايه اتجوزت يا رائد طب و انا 

رائد : ده مجرد وقت و أطلقها افهمى يا شروق انا مش بحب حد غيرك 

شروق : انت بقالك سنة بتقولى هنتجوز و فى يوم و ليلة القى انك اتجوزت عادى كده 

رائد : والله ديه وصية امى هنفذها و بعد فترة اطلقها 

شروق: انا ماشية يا رائد و متحاولش تكلمنى تانى 

رائد : افهمينى يا شروق انا بحبك انتى 

شروق : و انا كمان بس 

رائد : مفيش بس انتى متأكدة انى بقول الحقيقة يبقى خلاص مجرد وقت و تبقى انتى مكانها 

و حضنت شروق رائد 

رائد : ممكن نسخة المفتاح اللى معاكى 

شروق : ليه 

رائد : علشان اسما مينفعش كنتى تدخلى كده عليها 

شروق : والله و ايه كمان 

رائد : انتى لازم تحترمى خصوصتها 

شروق بقرف : ماشى خلاص و ادته المفتاح و مشيت 

دخل رائد الشقة تانى لقى اسما بتصلى و استنها لحد ما خلصت و كانت بتصلى بخشوع رهيب و امان و سكينة جعلته ينتظرها كالطفل المتعلق بأمه 

رائد بلهفة : تقبل الله 

اسما بكسوف : منا و منك رائد هى مين اللى دخلت ديه 

رائد : ديه شروق خطيبتى انتى عارفة انى جوازنا ده مؤقت و بعدها كل واحد هيشوف حاله 

اسما سكتت و هى نفسها تعيط : ماشى انا هنام تصبح على خير 

رائد بلهفة و كانه يريد إطالة الحديث معها : لسه بردى هتنامى دلوقتى 

اسما : تعبانة شوية 

رائد : مالك حاسة بايه كويسة 

اسما : انا بخير عايزة ارتاح بس 

رائد : تمام تحبى اساعدك فى حاجة 

اسما : لاء شكرا مش بحب حد يساعدني 

رائد : مش اقصد بس انا جوزك يعنى من حقى اساعدك فى كل حاجة حتى لو جوزنا ده مش كامل بس انا مازلت جوزك 

اسما : شكرا و بدأت تتحرك لاوضتها براحة 

رائد نسى ان لاسما دواء فى العشا و انها لسه متعشتش 

رائد دخل حضر العشا و راح يخبط على اسما 

اسما فتحت الباب و نسيت انها لابسة بيجاما كت و شورت و منغير  طرحة و كان شعرها الطويل يصل إلى بعد ضهرها و هنا رائد وقف شوية يتأمل فيها و ان ازاى فى حد بالجمال ده بجد 

اسما : رائد فى حاجة 

رائد علشان ميحسسهاش بحاجة : العشا حاجز علشان الدوا انتى نسيتى 

اسما : انا اسفة كان المفروض اعمله 

رائد : اسفة على ايه مفيش حاجة 

اسما خرجت و جلست معاه على السفرة 

و هى قعدة بتحط ايديها على رأسها و افتكرت انها مش لابسة غير البيجاما و اتوترت جت تقوم وقعت الاكل عليها سخن و الشوربة وقعت على بطنها 

اسما مقدرتش تتحمل الالم  : ااااااااااااااااه 

رائد بخضة  : سخنة عليكى و راح شالها و دخل الحمام علشان يحطها تحت الماية علشان الح*رق ميزدش اكتر 

رائد و هو يزيح بلوزة البيجاما : اقل*عى ديه بسرعة 

و اسما لسه هتعترض لقيته جردها منها 

و رائد بحرك ايده على بط*نها علشان يحرك الماية عليها و بدا يتمدى فى غسله لمكان الحر*ق و ده خلى اسما مكسوفة اكتر  و أصبح رائد كالمغيب و قرب من اسما اكتر 

اسما : ابعد يا رائد خلاص 

و رائد بيق*رب اكتر لحد ما أنفاسه اختل*طت بانفا*سها 

اسما : راااااائد ابعد عنى 

رائد فجأة قر*ب اكتر ووو

اسما : رااااااااااائد ابععععععد عننننننى ابعععععد 

رائد فجأة 

يتبع اللي عاوز البارت التالت يعمل متابعه فورا من هنااااااا 

#الكاتبة_الصاعدة

تكملة الروايه بعد قليل 


 

تعليقات

التنقل السريع