القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية وقعت اسيرتي البارت الخامس بقلم ندى احمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله



سارة : مش انت مش بتحبها طلاقها حالا و نجيب المأذون نتجوز انا و انت 

ورد بدموع بصت لقاسم 

قاسم : سارة روحى و نتكلم بعدين 

سارة : قاسم لو مشيت دلوقتى مش هتشوف وشى تانى 

قاسم : سارة قولتلك هنتكلم بس مش دلوقتى راعى ان لسه والدى متوفى 

سارة اخدت شنطتها و مشيت 

قاسم بص لورد و ابتسمت له ابتسامة طيبة 

قاسم بجدية : متفتكريش انى رفضت اطلق علشان عاشق جمالك انا د*م ابويا مش هيروح كده و هاخد حقه من كل واحد كان السبب و انتى اولهم انتى بس اطلعى من المستشفى و لينا قاعدة 

ورد: انا مليش ذنب فى اللى انت بتقوله انا بحب بابا و اكتر منك  و بعدين وصية بابا ليك انك تحمينى و تخلى بالك منى 

قاسم بغضب: متقوليش بابا فاهمة هو مش ابوكى و بعدين بتحبيه صحيح تق*تل الق*تيل و تمشى فى جنازته ...يلا قومى علشان نروح 

ورد: انا لسه تعبانة 

قاسم : انتى متعرفيش تقولى حاضر و تسكتى 

ورد : مش قادرة اتحرك بجد الدكتور قال انه لازم ارتاح 

قاسم راح شالها بين ايديها 

ورد : بتعمل ايه نزلنى بقولك 

قاسم : مش انتى مش قادرة تتحركى انا هساعدك 

ورد: مش عايزة مساعدة منك نادى على اى حد من بره 

قاسم : مفيش دلوقتى ممرضة كلهم رجالة و بعدين انتى مراتى عادى تغيرى قدامى هدومك 

ورد : متقولش تانى كده 

قاسم : ليه ان شاء الله اتجوزتك غصبا عنك ده انا اللى مغصوب على الجوازة ديه 

ورد : انت بتعاملنى كده ليه عملتلك ايه 

قاسم اخد هدوم ليها و قرب علشان يغير هدومها 

ورد : ابعد عنى بقولك 

قاسم بعناد : ولو مبعدتش هتعملى ايه 

ورد : هصوت و الم عليك المستشفى 

قاسم بنفاذ صبر : طب اعمليها كده و هو يقترب منها اكتر 

ورد لسه هتصرخ لقيت قاسم يق*بلها 

ورد بعدت عنه بكسوف 

قاسم : فين صوتك دلوقتى يعنى 

ورد : اطلع بره مش عايزة اشوف وشك 

قاسم : برده انا غير هدومك و نروح مش عايز اسمع نفسك فاهمة و الا 

ورد قعدت زى الأطفال على السرير : خلاص بس ممكن تطفى النور ارجوك 🥺

قاسم صعبت عليه : خلاص متخافيش مش هبص عليكى ممكن تهدى بقى 

و بعد ما قاسم خلص 

ورد بكسوف : شكرا 

قاسم و هو يقترب منها و بيحط الطرحة على رأسها : مفيش واحدة بتقول لجوزها شكرا علشان ساعدها 

ورد سرحت فى عيونه و قاسم لاحظ ده 

ورد: ممكن نروح انا جاهزة 

قاسم : يلا قدامى و روحوا البيت و قاسم فضل قاعد فى مكتبه يشتغل 

ورد : ممكن ادخل 

قاسم رفع راسه و اول مرة يشوفها لابسة لبس بيتى و مسيبة شعرها 

قاسم بجدية : خير 

ورد : كنت جاية اقولك تحب تتعشى ايه 

قاسم : شكرا مش عايز اتعبك 

ورد : مفيش تعب انا هعملك معايا تحب تأكل ايه 

قاسم رفع راسه ليها و حس انها طيبة متستهلش انه يعملها وحش و كمان لازم ينفذ وصية والده و ياخد باله منها 

قاسم : قدامى انا اللى هعمل العشا يا وردتى 

ورد باستغراب له : بجد 

قاسم : بجد يلا علشان انا جعان 

قاسم واقف فى المطبخ و ورد بساعده و كانت بتقط*ع حاجة و اتعورت 

قاسم مسك ايديها بخوف : انتى كويسة و بصلها 

ورد بدموع طفولية : هبقى كويسة 

قاسم قرب منها : خلاص اهدى و غسلها ايديها 

ورد : شكرا 

قاسم باسها فى خدها : ممكن تقوليلى شكرا بالطريقة ديه بعد كده 

و فى الوقت ده دخلت عليهم سارة المطبخ 

سارة : قااااااسم 

قاسم بصدمة : سارة استنى هفهمك ده لحظة ضعف 

ورد بصت لقاسم بخذلان و حزن 🥺

استوب 

قولولى رايكم فى الكومنتات اكمل ولا لاء 💖👈🏻👉🏻

اسفة على التأخير بس فعلا التفاعل محبط 😔

جماعة حابة اعرف فعلا حابين الرواية ولا لاء و لو حد عنده تعليق على الرواية ممكن يعملى منشن و يسبلى رأيه و هرد عليه 

و شكرا لكل حد بيتفاعل يا قمرات 💖

#وقعت_اسيرتى بارت 5

#ندى_احمد

تكملة الروايه من هنااااااا

تعليقات

التنقل السريع