القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية وقعت اسيرتي البارت السادس بقلم ندى احمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


ورد : شكرا 

قاسم باسها فى خدها : ممكن تقوليلى شكرا بالطريقة ديه بعد كده 

و فى الوقت ده دخلت عليهم سارة المطبخ 

سارة : قااااااسم 

قاسم بصدمة : سارة استنى هفهمك ده لحظة ضعف 

ورد بصت لقاسم بخذلان و حزن 🥺

قاسم : ورد انا ....انا مقصدش اللى فهمتيه 

ورد طلعت تعيط فى اوضتها 

قاسم تحت مع سارة 

سارة : فهمنى ايه المنظر ده ازاى واقف تكلمها كده ولا خلاص مبقتش ماليه عينك و راح تخو*نى مع عيلة يا قاسم 

قاسم : اولا ديه مراتى ثانيا انتى ازاى تدخلى البيت و المطبخ علينا كده ثالثا و ده الأهم مش انتى قولتى ان كل حاجة انتهت عايزة ايه دلوقتى 

سارة : انا غلطانة يا قاسم انى حبيتك 

قاسم : بطلى كدب بقى انتى فكرانى مغفل ولا مختوم على قفايا انا عارف ان الفترة اللى كنتى مسافرة فيها مكنتيش لوحدك و كنتى مسافرة مع اعز صحابى و بتعملى انك بتحبينى علشان بس تمشى شغلك معايا كنت فاكرك انضف من كده طلعتى ز*بالة اطلعى بره البيت ده مش عايز اشوفك تانى

سارة بصت له : خلى بالك عليها علشان هتخسرها قريب 

قاسم : لو حد لمس شعره منها انا مش هخليه يعيش لحظة بعدها 

سارة : هنشوف يا قاسم و خرجت 

قاسم طلع لورد فوق 

قاسم فتح الباب لقى ورد بتغير هدومها و بتعيط 

اتخضت اول ما شافته 

و هو اتسمر مكانه 

قاسم فاق لنفسه و خرج 

ورد لبست و فضلت فى اوضتها تعيط و تفتكر كلام قاسم و انه قربه منها مجرد لحظة ضعف 

ورد خرجت من اوضتها 

قاسم : ورد ممكن نتكلم انا هفهمك 

ورد بهدوء : خلاص يا قاسم حصل خير  انا فهمت كل حاجة 

قاسم : مش زى ما انتى فاهمة انا بس طلع كلام منى غلط 

ورد : لاء انت صح هى كانت مجرد لحظة ضعف مش اكتر و انا عايزة نطلق فى هدوء لو سمحت 

قاسم : لاء طبعا مش هطلقك علشان انا ...

ورد : علشان ايه عايز تذل فيا شوية 

قاسم : لاء علشان انا حبيتك يا ورد و معرفش ايه اللى وقعك فى طريقى يوميها بس كل اللى اقدر اقوله انى اتعلقت بيكى و مش عايز اى حاجة تبعدنى عنك

ورد : انا طول الوقت مكنش ليا حد ولا اعرف حد مش عايزة اتعلق بيك و ترجع فى لحظة تك*سرنى و تجرحني ابعد عنى يا قاسم لو سمحت 

قاسم : انا بحبك يا ورد و عايز فرصة واحدة بس 

ورد بصتله و الدموع فى عينيها 

قاسم راح حضنها و شالها فى حضنه اكتر و بدا فى تقبيل وجها 

ورد: قاسم 

قاسم شالها 

الباب خبط قاسم نزل يفتح 

قاسم فتح الباب كان البوليس 

قاسم : خير 

الضابط : معايا امر ضبط و إحضار مدام ورد بتهمة تعدد الأزواج 

استوب 

قولولى رايكم فى الكومنتات 💖👈🏻👉🏻

قولولى رايكم فى الكومنتات 

شكرا للتفاعل يا قمرات❤

#وقعت_اسيرتى بارت 6

#ندى_احمد

تكملة الروايه من هنااااا 


تعليقات

التنقل السريع