القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت قوية البارت الاول والثاني بقلم عائشه نصر في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

خلاص بقى كفايه انا تعبت سيبني في حالي حرا**م عليك معدتش قادره

بس اسكتي انت لسه شوفتي حاجه ده انا هاوريك اللي عمرك ما شفتيه في حياتك كلها بقى انا بتضحكي عليا

كله كذ**ب والله العظيم ح**رام عليك سيبني بقى سيبني طب حتى ما تض*رب**نيش قدام العيال ح**رام عليك اولادك هيك**رهوك

ماشي ماشي انا ما عدتش همد ايدي عليك انا هاوريك الاوحش من مد اليد

يا اخي انت ما بتحسش ما بتحسش خالص ما عندكش د**م

اهو انت اللي بتستف**زني وتجيبيه لنفسك قفل

الباب وراه ونزل وسيبها قاعده على الارض من ت**عبها من كثر الض**رب

ساره : ماما هو ليه بابا بيض**ربك

ميان: عي*ب يا ساره ما تقوليش على بابا كده بابا حلو يا حبيبتي بس هو مت*عصب شويه

ساره : هو على طول متع*صب يا ماما عشان كده كل ما بيجي البيت بي*ضر*بنا

قامت ميار وهي بتتسند على اي حاجه تلاقيها جنبها جسمها واج*عها من كثر الض*رب الض*رب الكثير قوي من جوزها كالعاده يعني هو ده العادي كل يوم بتدور على حجه تقولها لبنتها كل يوم بتدور على حاجه تقول لها كل يوم بتدور على حاجه تبين لها ان باباها مش وح*ش تبين لها ان بابا بيحبها بس هي شويه وقت بيمر عليهم في حياتهم بس هل وقت الضيق ده يسمح له ان هو يمد يده على مراته ويض*ربها قدام اولاده او حتى من وراء اولاده بدات سار  الطفله اللي عندها ست سنين تفكر هو فعلا باباها كده هو فعلا بابا حلو اصل عمره ما كان معاهم كدا عمره ما ض*رب مامتها عمره ما ضر*بها ولا زعلها ايه اللي بيحصل له ايه اللي غيره ايه اللي خلاه مختلف عن الوقت العادي

ميان : يلا يا ساره يا حبيبتي تعالي عشان تستحمي

سارة : يا ماما مش عايزة هروح العب

ميان بصري*خ: قولت لاااااا اسمعي الز**فت الكلام

سارة بعيون ملأتها الدموع : حاضر

ميان : انا اسفة يا حبيبتي انا بس اتع*صبت

سارة : ماشي يا ماما

بعد ما ميان حمت سارة ولسا ميان هتقعد لقت في زفة في الشارع خدت سارة وطلعت وقفت في البلكونة وبتتفرج ومتحمسة تشوف العروسة لقت جوزها لابس بدلة وبيفتح باب العربية لبنت خرجت. هي لابسة فستان ابيض صغير كأنه بتاع كتب كتاب بس و ماسكة ايد جوزها

سارة : ماما هو دا بابا بجد__

#عائشة_نصر 

#قوية

ي رب مستفاد بقى وتعرفوا من تكملتها انك متسمخيش لحد يمد أيده عليكي واللي يمد أيده نكسرهالوا أو تكسره هو مش هتفرق كله واحد بس حقك ييجي ولامتعصب ولا تعبان ولا مضغوط ولا تسمع كلمة من حد توجهك وتسكت رد عليه واحرجه قدام الناس وحسسه ب الاحساس اللي سببهولك متسكتوش 😁❤️



كانت بتحمي بنتها ولقت صوت زفة خرجت تتفرج بحماس لقت جوزها لابس بدلة وبيفتح الباب لبنت صغيرة لابسة فستان عروسة بسيط وماسكة أيده و زغاريط أمه واخته ماليين المكان

سارة : ماما هو دا بابا بجد

فضلت ساكتة من وهل الص**دمة اللي وتعرضت ليها البنت كانت بتنده ل باباها من البلكونة ووق**عت اتق*لبت

ميان بصري**خ سكت كل الناس وخلاهم يبصوا عليهم

ميان : سااارة

محمد ساب ايد عروسته وطلع يجري على بنتهاللي سا*حة في د*مها

محمد : قومي يا سارة قومي يا حبيبة بابا وسألها بسرعة وجري على العربية وسارة كانت نزلت وهي خلاص بتحط الدبوس في الطرحة بتاعت الاصدار اللي لبسته بسرعة وقعدت ورا مع سارة وحضنتها وبدأت تكلمها

ميان : ماما بتحبك اوي يا سارة ماما بتحبك اوي اوعي تسيبيها تكمل السكة لوحدها اوعي يا سارة

بص عليها محمد من المراية وكما سواقة واول ما وقف بس ميان مستنتش العربية تقف تماما وشالت سارة وجرت بيها ودلخت الطوار**ئ

الدكتور خرج وبص لملامح ميان اللي مق*هورة وملي*انة دمو**ع ومحمد اللي متماسك

الدكتور : البق*اء لله__

#عائشة_نصر 

#قوية

الفصل الثاني

تكملة الروايه من هنااااااا

 

تعليقات

التنقل السريع