القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية جميله و الصعيدي البارت السابع بقلم نورهان

#جميله_والصعيدي
#البارت_السابع
في القصر
مامت جميله:أنا عايزه انزل اشترى شويه حاجات لينا 
جميله:ماشي ي ماما انزلي بس انا مش هقدر انزل 
مامت جميله:تمام مش هتأخر ي حبيبتي 

عند زين 
زين:ها اي الاخبار 
مجهول:كلو تحت السيطره 
زين:لما نشوف 
⭐⭐⭐
مامت جميله دخلت تشترى لبس 
و احده دخلت وقفت جنبها هاي 
مامت جميله:وعليكم السلام
أنا نرمين 
مامت جميله:اتشرفنا 
 نرمين:بصي الفستان دا جميل 
مامت جميله:اه جميل جدا 
نرمين:شمي كدا الفستان حاسه ان في ريحه وحشه 
مامت جميله بتشم الفستان وبعدين اغم عليها
في القصر
جميله:ماما اتأخرت اووي 
الجد:كلميها طيب ي بنتي 
جميله: الموبايل مقفول
الجد:زمانها جايه ويمكن فصل شحن ولا حاجه خير ان شاء الله
جميله:أن شاء الله ي جدي 
⭐⭐⭐
عند زين 

زين : عايز كل حاجه تتصور فاهمين
اؤمرك 
زين:أنا هخرج علشان شكلها هتفوق مش عايزها تشوفني و انتوا اتمتعوا بقي

مامت جميله بتفوق 
مامت جميله:اناااا فين انتواااا مين 
البودي جارد:انتي صا**روخ والله 
مامت جميله:اخرس ي سافل
البودى جارد هو انتي لسه شوفتي حاجه و قلع قميصه و بداء يقرب من مامت جميله وهي تصرخ و ...  وعمل كل اللي زين كان عايزو 

في القصر 

احمد:الو
جميله بعياط:ماما خرجت من اصبح ي احمد ومرجعتش لحد دلوقتي 
احمد:طيب اهدي وانا جاي دلوقتي
جميله :تمام 

عند زين 

البودي جارد:الفيديو 
زين:بيتفرج ع الفيديو 
زين بضحك:لا جامد تسلم ي رجوله 
البودي جارد:هنعمل اي فيها تاني 
زين بضحك:انت عايز تاني ولا اي  احنا هنرميها في الشارع وترجع ل جميله و احمد بس وهي مكسوره 
البودى جارد:اؤمرك
في القصر
احمد وصل 
جميله جريت ع احمد 
جميله بعياط:احمد أنا عايزه ماما ي احمد 
احمد خدها في حضنه 
احمد:أهدى ي حبيبتي والله هتيجي دلوقتي
جميله:خايفه يكون الناس اللي خطفوني خطفو ماما 
احمد:طيب اهدي علشان نعرف نفكر
عند زين

زين :ارميها في الشارع 
مامت جميله:حرام عليكم حسبي الله ونعم الوكيل فيكم 
البودى جارد:رمها بعيد في شارع 
مامت جميله:لو سمحت ممكن توصلني ***
صاحب العربيه: حاضر شكلك غلبانه 

في القصر
 احمد:أنا هخرج ومش هرجع من غيرها 
جميله:خدني معك 
احمد:لا خليكي هنا 
جميله:ماما حبيبتي في اي اي اللي عمل فيكي كدا 
مامت اغم عليها و احمد شالها وراحت المستشفي 
جميله:تفتكر مين اللي عمل كدا ي احمد 
احمد:مش عارف بس والله مش هسيب اللي عمل كدا 
 وجات مسدج ل احمد 
جميله:في اي  وشك اتغير بعد المسدج 

هنعرف المسدج كان في اي بس في بارت جديد🤍
#دمتم_سالمين
#Nourhan

تعليقات

التنقل السريع