القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية اخترق حياتي البارت الاول بقلم القارئة المجهولة في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


اخترق حياتى الحلقة الأولى               

نوح فى الهاتف : مش عيب قمر زيك كده ينزل يقابل محمد فى انصاص الليالى 

دانيا : انت مين 

نوح : انا عملك الأسود يا دودو لو مش عايزة تتفضحى متنزليش دلوقتى له و احترمى نفسك  و خليكى قاعدة فى بيتك 

دانيا : انت مين و ازاى تكلمنى كده 

نوح : ما قولتلك و لا انتى تحبى اثبتلك انى ممكن افضحك بكرة هقولك تقبلينى فين و قفل 

دانيا : انت مين و عايز ايه الو الو الو ...

دانيا دخلت اوضتها خايفة و مش عارفة توصل للشخص اللى كلمها و محمد فضل يرن عليها تنزله و هى خافت ترد و نامت خايفة 

تانى يوم الصبح 

نوح اتصل بيها 

نوح : شاطرة يا حلوة انك منزلتيش له تانى فاهمة 

دانيا : انت عايز ايه منى 

نوح : انا هقولك كل حاجة فى الوقت اللى انا عايزه دلوقتى انتى تروحى زى الشاطرة لمحمد تقطعى معاه و صورك انا مسحتها من عنده غلى نفسك شوية بلاش الرخص ده 

دانيا : انت بتتكلم على ايه انا مش فاهمة تقصد ايه 

نوح : اقصد ان فى صور و كلام و حب و ملاغية لو خايفة على نفسك اسمعى الكلام و استنى منى على بليل مكالمة تانية 

دانيا : انا اضمن منين انك مش بتلاعبنى 

نوح : بسيطة ابعتلك صورك حالا و قفل و بعتلها صورها الخاصة 

دانيا اتصلت تانى بنوح 

نوح : حلوة اوى الحسنة اللى فى صد^رك 

دانيا : انت ازاى وصلتلك الصور ديه 

نوح : انا لامؤاخذه اعرف اللى فى عبك متصعيش عليا و تعالى سكة 

دانيا : انا مش زى ما انت فاهم انا و هو هنتجوز 

نوح : يعنى واحدة جميلة و قمر زيك مش عارفة ان محمد بيضحك عليكى يا قطة و كان عايزك امبارح تروحى معاه شقته 

دانيا ساكتة و بتعيط 

نوح : دلوقتى بتعيطى و ندمانة روحى صلى ركعتين و ابقى كلميني 

و رجعى نفسك علشان انهاردة احتمال اعرف عمك بكل حاجة 

دانيا : انت عايز منى ايه عمى لو عرف حاجة زيى ديه هتروح فيها رقبتى 

نوح : مكنتيش خايفة على نفسك ليه من الاول 

دانيا : مش هكررها تانى و الله هو ضحك عليا و انا و هو كنا بنحب بعض 

نوح : تعالى فى العنوان ده بعد ساعة 

دانيا : انت عايز منى ايه 

نوح : متخافيش انا مش هعملك حاجة انا راجل مش زي العيل اللى ماشية معاه 

دانيا لبست و نزلت و كان المكان فى عمارة 

دانيا : انت مدينى عنوان شقة 

نوح: اومال عايزانى اقبلك فين ان شاء الله فى الهلتون اطلعى و متخليش حد يشوف انك طالعة عندى ولا انتى عارفة انا ممكن اعمل ايه 

دانيا : خلاص طالعة و طلعت دانيا الشقة 

اول ما فتحت الباب اتصدمت 

نوح : ازيك يا بنت عمى ادخلى 

دانيا : انا مش فاهمة حاجة 

يتبع

تكملة الروايه من هناااااا


 

تعليقات

التنقل السريع