#آلمـشـوهہة🖤
#الفصل #التاسع🤎
#نهاد #محمد ♥
سهيله ...... ابووس ايدك امشيي يا ادهمم
ادهم بيزق الباب...... اقسم بالله ما هسيبككك افتحييي
سهيله طلعت تجري علي فونهااواتصلت بجودي..
جودي.... الووو يا سووو
سهيله بصرراخ... الحقيني ادهممم وقطع كلامهم دخول ادهم واصدقاءه الغرفهه
جودي بفزع..... في ايي ادهمممد لااااا
وليد بخبث وبسمه قذره..... مين اللي هيبدأ
ادهم وهو بيقارب من سهيله بنظرات حقيره وتوعد وخبث.... اناااا
وليد لادهمم.... ومالو انت الاول
أقترب ادهم من سهيلة وهو يقول بفحيح كالافعي.... واخيرا هطفي ناري منكك وهجيب حقي منكك
سهيلة بدموع... ونبي ابعت عنيي سيبني يا ادهم ابوس ايدك
ادهم بضحكك... اسيبكك بعد ما بقيتي تحت ايدي وانقض عليها زاي الذئب ما بينقض علي فريستهه واخذ برائتهاا وحياتهااا منهاا ولم يكتفي بل جعل منها حفله لاصدقاءه...
صرخت اخر صرخه خرجت من حنجرتهااا وغابت عن الوعي...
End Flash Back.....
سهيله بصراخ وهياا بحضن تقي..... موتنيي وانا لساا صاحيهه خدوا روحيي منيي كسروني ودمرونيي اناا تعبتتت مبقتش قادره استحمل خلاص تعبتتت تعبت والله
تقي وهيا تربت علي كتفها.... اهدي يا حبيبتي اهدي منهمم لله
سهيله ببكاء....دمروني يا تقي خدوا روحيي منيي عملوا حفله علي شرفي حسبي الله ونعم الوكيل فيهم
تقي وهيا تحضنتها... اششش اهدي اهدي ربنا هيجبلك حقكك منهم ربنا مش بيسيب حق حد
سهيله بشهيق كالاطفال..... معملتش حاجة اعتبرتوا اخويا التاني ك كنت بلعب معاه واروح المدرسه معاه وجعنيي اويي
تقي.... اهدي يا قلبي خلاص بقاا ماضي وهو مشي خلاص
سهيله هزت راسها بالرفض..... لااا لاا لساا ممشيش خرج من السجن هرب وراجع عشان ياخد حقهه منيي عاوز يعذبني تانى رجع عشان ينتقم مني وانا لساا متعلاجتش من جروح الماضي هيفتحي جروحي تاني هيموتني تاني
تقي بدموع علي حاله سهيله..... اهدي يا حبيبتي انا معاكي ومازن معاكي كلنا حواليكي
سهيله بانيهار...... هيوجعنيي تانى يا تقي مش مسمحااااه اااه يا قلبي
تقي وهيا بتحاول تفوق سهيلة من الحاله اللي هيا فيهااا... سهيله سهيله فووقيي
سهيله بصتلها بضعف ودموع.... انا خايفه اوي
تقي.... متخافيش ربنا مش هيكتبلك حاجه وحشه
سهيله.....ادعيلي يا تقي
تقي... بدعيلك وبعدين ربنا قال... ꧁بسم الله الرحمن الرحيم ꧂
(وبشر الصابرين الذين اذا اصابتهم مصيبة قالوا ان لله وانا اليه راجعون) (صدق الله العظيم)
سهيلة وهيا تمسح دموعهااا..... ان لله وانا اليه راجعون
تقي وهيا بتقوم سهيلة... قومي بقا نتوضا ونصلي ونحكي لربنا كل حاجه وهو هيلاقي الحل وهيلطف بينا
سهيلة هزت رأسها بايماء.... حاضر
تقي ببسمع وجع علي هذه الفتاة التي اعتبرتها اختا لهاا... قومي ربنا يعوضنا خير
سهيلة بابتسامة..... يارب يارب يا تقي عشان تعبت
قامت سهيلة اتوضت وصلت هيا وتقي ودعوا ربهم ان يعوض صبرهمم خير...
سهيلة بابتسامة حب...... شكرا ليكي
تقي بعصبيه.... انتي هبله بتشكريني علي اي
سهيلة... علي وقفتك معايا
تقي... طب شكرك مرفوض وغوري بقاا
سهيلة ضحكت وحضنتهاا... بحبك يا تقي وبتمني تغيري من نفسك وتبقي شجاعه وتواجهي الناس ويكون عندك ثقهه في نفسك
تقي ببسمه وجع... انا بهرب من حقيقتي بس للاسف محدش سمحلي اهرب فاخترت الضعف
سهيلة ربطت علي ايدها..... غلط يا تقي لازم تتخطي الموضوع وتبقي اشجع من كده انتي مميزه ومختلفه
تقي بإبتسامة.... نفس كلام عادل
سهيلة.... والله عادل ده بيفهم متجوزهولي
بنفس الوقت عادل كان داخل الاوضه لتقي..
عادل.... للاسف يختي بس عادل مش هيتجوز هبله
سهيلة بصتلوا بغيظ.... نعممم يا عنياا وانت تطولني اصلا انا بقول كده من باب المجامله
عادل...... لاا والله
سهيلة..... اومال وبعدين انت احوال اصلا
عادل....... اصمالله يختي ملكه جمال دانتي بضب
سهيلة..... وانت عبيط
عادل باستفزاز.... وانتي هبله
سهيلة.... عااااااا
تقي بضحك عليهم.... بس كفايه اطفال
سهيلة... اخوكي هو اللي طفل وغبي
عادل..... زايك كده
سهيلة... بس يا عبيط
عادل لسا هيرد... تقي قطاعته... كفايه يا عادل سيب سهيلة
سهيلة طلعتلوا لسانها باستفزاز..... سيب سهيلة يا دوله اسمع كلامك اختك الكبيره
عادل باستفزاز... معاها حق انتي مجنونه وليس علي المريض حرج فمش هاخد علي كلامك وبص لتقي العشاء جاهز تعالوا اتعشوا.. وخرج بكل هدوء تارك من تشيط من الغضب وراءه.....
سهيلة..... عااا الغبي ابو طويله ده بيهزقنيي انااا
تقي بضحك..... يلااا يختي
سهيلة..... اوووف عاملين اي عشاء
تقي.... منا معاكي من الصبح اش عرفني
سهيلة بتذمر..... خلاص يختي يلا عشان جوعانه
تقي وهيا بتززقها للخارج.... يلا عشان تاكلي يا مفجوعه هانم.
في فيلاا مراد...
مراد في مكتبه سرحان بتقي وسبب اصرار زبيده فيها بيحاول يجمع الخيوط ببعضها..
مراد... عاا مش قادر لييي تقيي بذات مش هقدار استغلها كفايه اللي بتعانيهه انتيي اي يا زبيده شيطااان
عاصم جاء علي صوته... في اي يا مراد
مراد بضيق... مفيش
عاصم.... في اي
مراد.... مش هقدار استغل تقي عشان مصلحتي مش قادر هيا متحمله كتيرر اووي انا لسا مخسرتش انسانيتي سيلاا مش هتسامحني لو عملت كده ومش هتسامحني لو اتجوزت غيرها
عاصم اتنهد بوجع..... بس مفيش حل تاني غير ده لازم يا مراد
مراد بحده.... لا مش لازم تقي ملهاش ذنب عشان تدخل في لعبتنا
عاصم بغضب.... مش انت اللي دخلتها وانت اللي اقنعتنا ومسكتنا بالامل ده يبقا خلاص نكمل اللي بدانا
مراد بحزن.. ذنبهااا اي تقي
عاصم... ليي بدافع عنهااا مش معني دلوقتي بقت تهمك
مراد بارتباك..... مش عارف بس موجوع ليها اوي او صعبانه عليا هيا بتعاني كتيرر حاسس اني شيطان مجرد مسخ لو استغليت ضعفها عشان مصلحتي
عاصم.... مفيش حاجه هتحصل احنا ننفذ كلام زبيده لغايه ما ناخد الفيديوهات ونعرف اللي حصل لسيلاا وبعدين انت مش مسخ الظروف اللي بتجبرنا علي كده
مراد هز راسه بلاا رد..
عاصم..... انت بتحب سيلاا فلازم تستحمل شويه عشان توصلها
مراد بامل.... معاك حق انا هستحمل وهحاعفر عشان اوصلها بتحبني وهتسامحني صح يا عاصم
عاصم لسا هيرد اذا بصفعه تنزال علي وشهه مراد....
عاصم بصدمه لشخص.... اسيل. 😳
مراد وهو يضع يده مكان الصفعه وببسمه وجع..... عرفت انها منكك يا اسيل
اسيل بغضب ....... انت تستاهل اكتر من كده يا مراد
مراد بغضب مماثل.... لييي ليي استأهل
اسيل وهيا تحرك الكرسي العجلي بتاعها (اه اصل اسيل عندها شلل مش بتقدار تمشي علي رجلها فقدت المشي من وقت حادثه مراد وده اللي هنعرفوا مع بعض في الروايه)
اسيل..... اساس مش عارف انت السبب فانوا اختي تضيع منيي
مراد.... ولي متكونيش انتي وغيرتك منهاا
اسيل بصتله جامد..... غيررتيي يا مراد
مراد.... اسيل ارجوكي
أسيل.... مفكرني انيي السبب في موتهاا صحح
مراد بصراخ.... سيلااا مماتتش فاهمه
اسيل بنفس نبره الصراخ.... لاااا يا مراد سيلاا ماتت ماتت قدامنااا كلناا بس جثتهاا اللي اختفت
مراد هز راسه برفض.... لاااا لاااا سيلاا عايشه فاهمه انتي عاوزة تخلصيي منهااا عشان تاخدي مكانهاا لانك بتكرهيها بتتمني ليهاا المووت لكن سيلاا عايشه
لم يكمل كلامع اذا بصفعه ثانية نزلت علي وشهه...
اسيل بغضب.... انت حقير
مراد بغضب.... اسيلللل
اسيل... مفكرني هخااف منكك
مراد بعد عنهااا فهو لن ياذي صديقه عمره وخصوصا انه السبب في حالتها المربضه والسبب في اختفاء تؤامهاا...
عاصم...... كفايه بقا يا اسيل
اسيل... لا مش كفايه
مراد..... انا ماشي
اسيل بضحك..... اه لازم تمشّى وتهرب بس تعرف تستاهل وجعكك ده اتمنيي اشوفك دايما بتتوجعع علي فراقهاا لانها خلاص مااتت مفيش سيلاا ماتت
مراد وهو سهز راسه بعنف ورفض... لااا لاااا لاااا فاهمه وبصراااخ سيلاااااا
انتفض جسد مراد وفقد وعيهه
عاصم بفزع...... مرااااااد
اسيل قربت من مراد بخوف..... مراد مراد فوووق ونبيي انا انا اسفهه
عاصم شال مراد علي كتفوا وخارج بيه...
اسيل.... استناا خدنيي معاك
عاصم... مش وقتوا يا اسيل وسابهاا ومشيي
اسيل بحزن علي حالتها واردفت بصوت عالي.... عاطفف يا عاطف يا زفت الطين.
عاطف.. نعممم يا مدام
اسيل..... هات العربيه عشان هنروح المستشفى وراء عاصم
عاطف هز راسه بنعمم.. حاضر دقيقه
خرجت اسيل وهيا تدفع الكرسي للامام..
تقي بإبتسامة.... هتوحشيني والله يا سوسو
سهيلة بمرح.... وانت كمان بس العبيط اللي وراء ده لاااا
عادل بصلها بغضب.... وانتي مش هتوحشيني اصلاا
سهيلة بضحك... وانت خد. الكلام علي نفسك ليي هو انت عبيط
عادل باستفزاز..... لا بس قولت اخدك علي قد عقلك معلش اصل الاهبل شايف الكل زايوا
سهيلة لساا هترد مازن قاطعهااا...... باااااس ابو ايدكك كفايه حرام عليكي انتي مش بتتهددي لازم تسيبي علامة ليكي في كل مكان
سهيلة بضحك..... اومال يا بابا انا مش اي حد برضو
مازن بضيق.... طيب طيب يختي يلا يا جماعه سلام وعليكم
تقي وعادل... وعليكم السلام..
مشت سهيلة هياا ومازن...
دخلت تقيي اوضتهاا وامسكت مصفحهاا وبتدات تقرأ فيه اياته القرانيه..
وبعد ما خلصت نامتت....
عاصم وصل المستشفى واردفت بغضب.... البهااايم اللي هنااا فينن
خرجت الدكاتره بهرواله اتجاه فمن لا يعرفه انه عاصم الحسيني صاحب هذه المشفي...
دخل مراد الاوضه وكشف عليه يوسف وخرج....
يوسف لعاصم.... صدمه عصبيهه اديته ابره مهدئه وهيبقاا كويس علي الصبح بتمني الحاجه اللي اثرت عليه وزعلته متتقرارش تاني عشان ميتدخلش في حاله اكتئاب
عاصم هز راسه بنعممم.. حاضر
يوسف... عن اذنك. ولو حصل حاجه الممرضه هتبلغني
عاصم... تمام
رحل يوسف...
اتنهد عاصم بتعب...
بعد وقت وصلت اسيلل..
اسيل بخوف.... مراد كويس
عاصم هز راسه بنعم.... اه بس حاليا واخد مهدئي
اسيل.... انا اسفه
عاصم... ليي
اسيل وهيا تحاول حبس دموعها.... كان لازم يفوق
عاصم وهو بيحاوط راسوا وسط ايدوا.... وكده هتوفقيه
اسيل وهيا بصالوا..... لازم يفهمم انهااا ماتت
عاصم بحده.... لااااا مماتشش سيلا مماتتش لسا عايشه
اسيل بغضب.... عايشه ازاي وهياا اتقلت قدامنااا كلنا
عاصم وقد بدات الذكريات تاتي امام عيناءه...((عااااصممممم لااااا
جووووديييي
اسيل
مراد فووووووووقق
لاااااااااااااااااا))
اتنهد عاصم بوجع وبدات دموعه بالهبوط...
اسيل بصتله بحزن.... ايي افتكرت
عاصم.... كفايه يا اسيل
اسيل بحب وحزن.... كفايه انتوا فوقووووا بقااا حرام عليكم انا تعبت محتاجه ليكم انا خسرت اكتر منكم وبدات دموعهاا بالنزوال خسرت تؤامي وبابا وماما وخسرت صحتيي حتيي وخسرتكم انتوا كمان ضعتوا منيي
عاصم وهو يحضتنهاا... انا اسف
اسيل وهيا تجفف دموعهاا وبضحكه وجع... مفيش داعي للأسف عاوزاكم توفقوا شويه لنفسكم
عاصم... سيلا مكنتش مجرد اخت لينا او حتي خطيبه اخويا وحب حياته كانت حياتنا كلنا بمرحهاا وحبهاا للكل
اسيل بإبتسامة حزن.... وراحت مكان احسن وارتاحت من عذابهاا انت ناسيي مرضهاا
عاصم ببكاء كفطل صغير.... مش ناسيي بس تعبتتت تعبت خسرتهم في يوووم واحد مقدرتش انقذ حد فيهممم جودي ماتت قدامي دفنتهااا بايدي وسيلاا لغايه دلوقتي مش لاقين جثتهاا وده عطانا امل انها لساا عايشه
اسيل.....الله يرحمهم
عاصم.... ارجوكي كفايه وحيات حبكك لمراد
اتنهدت اسيل بتعب.... مراد مبقاش قلبيي يدق ليه تاني خلاص
عاصم بشبه ابتسامه... عشان كده مش راضيه تعملي العمليه انتي كمان عشان ترجعي تقفي علي رجلك
اسيل مغيره للموضوع.... طب انا جعانه
عاصم وهو خارج.... انا عارفه انك بتغيري بالموضوع لانك. عمرك ما حكيتي لحد وجعك بس مستعد. اسمعك وكمان تقدري تدخلي لمراد تطمني عليه لو حابه تقولي حاجه ليه هو نايم اتكلمي براحتك
اسيل هزت رأسها ومسحت دمعه نزالت منها... تمام
خرج عاصم برا المستشفى وفضل ماشيي بالعربية لغايه ما وصل لعند الكورنيش ركن العربيه ونزال قعد وحط راسه بين ايده وبدات الذكريات تتدافق لراسه...
Flash Back......
جودي.... يا نهاري يا نهاري هتاخري علي محاضرتيي يختييي يا حظيي المنيل بنيله..
خبطت بشخص...
جودي... ااه يا نفوخي ياني طووور خبط فياا؛
عاصم بحده..... اتلمي يا بت انتي
جودي بحده مماثله..... بت اما تبتك علي قرعه ستكك
عاصم..... نعممم يا روح امك
جودي... غور يلااا كده عبو اشكالكم
ذهبت جودي لمحاضرتهاا...
سيلاا..... نفسي في يوووم تيجى بمعادك
جودي بمرح.... ليي مين هيمووت
سيلا بضحك.... اه صحيح بقول الكلام ده لمين لجودي هانمم
جودي.... اسكتي يا بت انا اسمي البشمحاميه جودي
سيلاا... بش ومحاميه ياستي احنا اخرنا محامين خلع
جودي بغرور.... انا بطلع بامتياز كل سنه هبقااا قاضي او مستشار قد الدنيا قال محاميه خلع
انفجرت سيلااا بالضحك..... اه منااا عارفه يلا يا جودي يلا يا بابا الدكتور هيعمل منننا كفتهه والله
جودي بلامباله.... ولا يهمنيي
دخلوا المحاضره....
الدكتور.... مفيش حد يدخل بعدي اتفضلوا برا
جودي بتبرير..... والله يا دكتور انا جيت من بدري بس دي سيلا اتاخرت بسبب خطيبها وانت عارف محن المخطوبين وجات فياا
سيلاا فتحت بقوءهاا ببلاءه... هااا
جودي وهيا تغلق فمهاا.... اششش اسكتي يخربيتك
الدكتور بصلهم بقرف ووجه نظروا لسيلا.... اخر مره وانتي يا استاذه
سيلا وهيا تشاور علي نفسها... اناا
الدكتور... ايوا بلااش تتاخري تاني وفهمي خطيبك مش ناقصه محن دخلتك عشان صاحبتك ملهاش ذنب اتفضلي اخر مره.
سيلا ذهبت وراء جودي وجلست بغضب...بقااا انا اتهزق بسببك وانا اللي عامله مشاكل الدنيا والاخره
جودي بضحك... سوري يا قلبي بس مكنش قدامي غير كده ومتنسيش اني هبقااا محاميه فلازم استغل اي مواقف لصالحي وغمزت ليهاا.
سيلااا.... اه يا كلبه البرك..
الدكتور بغضب.... يا انسااات
جودي بصتله وشاورت علي سيللا... سوري يا دكتور بس خطيبها اتصل وانا قولتلها كنسلي عشان نركز
الدكتور رفع حاجبه ليهم..
جودي ببراءه..... اه واللهي يا دكتور
بعد وقت خرجووا من المحاضرة...
سيللا بغضب وهيا ماسكه شعر جودي بايدهاا... ورحمه اميي ما هسيبككك يا جودي الكلب
جودي وهيا تحاول الافلات منهااا.... خلاص بقااا يا سيلا مكنتش كام كدبه محصلش حاجه
سيلا بعصبيه.... كل ده ومحصلش حاجه اومااال لو حصل كنتيي هتعملي اييي ي اخرتت صبري
جودي بغبااء.... كنت هولع الدنيا
سيلاا وهيا بتحدفهاا بالكتب.... جووودييي الكلبب
جرت جودي من قدامهااا بسرعه كبيره وتضحك بصوت عالي واذا تخبط بشخص مره ثانيه.... ااه اهوا يوووم المخبوطين انهارده ورفعت راسهاا شافت نفس الشخص اللي خبطت فيه الصبح...
جودي وهيا بتبتلع ريقهاا.... احييي
عاصم بحده خفيفه.... انتيي
جودي..... والله القدر هو اللي مجمعنا انهارده اتخبط في طور قصدي حيطه قصدي انت
عاصم لسا هيقرب منهاا جات سيلا بابتسامة كبيرة... ا
سيلا.... امسكهااا يا عااصمم
عاصم شددت علي قبضته علي ايد جودي..
جودي.... الله سيب ايدي يا عم. انتت هو انت قافشني قافشه حرامي الجزم ليي كده
سيلا وهيا تتنهدت بتعب بسبب الجري..... تعبتيني منكك لله ورجعت مسكتها من شعرها تاني بقا انتي يا جزمه قديمه تتحرجيني كده
جودي بضيق.... خلاص بقاا يا سيلاا وهيا كانت اول مره وبعدين يعني مش انتي اللي بتمحني مع مراد خطشيبك وتقعدي تسهريني وتحكيلي وانا انام متاخر واصحا متاخره بسببك يبقا بسببكك فلي المناحه دي كلها
سيلا بغضب... اكسرلك راسك يعني
جودي... خلاص بقاا
سيلاا بصت لعاصم بابتسامة وحضنته.... وحشتني
جودي فتحت بقوءهاا ببلاءه... هاا
سيلاا بضحك.... ايي يخربيتك اقفليي ده
جودي.... اديني قفلت يختي بس مين ده.
سيلاا... ده عاصم.
جودي.... مشروب جديد يعني ولا اي مين يعني عشان تحضنيه كده
سيلاا بضحك... عاصم بن خالتيي واخو خطشيبي
جودي.... اتشخلعي يختي طيب اتشرفنا
سيلاا... بتعمل اي يا عاصم هنا
عاصم...... اسيل طلبت مني اجبلها الكتب والبحث بتوعهاا عشان نستهم انهارده وعربيتها اتعطلت عشان كده معرفتش ترجع
سيلاا وهيا تخبط علي رأسها... اه صحيح بحث سيلا وعرضهاا للبرنامج النهارده انا ازاي نسيت
عاصم بضحك وغمزلها... اللي واكل عقلك بقاا
سيلاا بضحك... اخوووك والله بس يلاا عشان نلحق نشوفهاا
عاصم... يلاا
جودي.... طب سلام انا بقا يا جماعه
سيلاا... رايحة فين
جودي بابتسامة... رايحه شغلي
سيلا ببسمه...... ربنا معاكي ويوفقك
جودي بتنهيده... يارب
سيلا... سلميلي علي ادهم
جودي بضحك... عيوني
سيلا... طب بااااي
جودي.... باااي
وصل عاصم وسيلا عند اسيل...
وجلسوا علي المقاعد يشاهدوا عرض اسيل..
اسيل بصتلهم بابتسامة وابتدات عرضهاا...
بنفس الوقت جاء مراد وجلس بجانب سيلا..
سيلاا بحب... اي ده جيت
مراد بحب... اومال مشوفش عرض اسيل لاول مره ازاي وبعدين هيا طلبت مننا
سيلا بابتسامة... طب هش هتبتدي
وبالفعل ابتدأ العرض واسيل كل شويه تبص لمراد وتتشجع وتكمل عرضهاا ..
عاصم بتصفير.... برافووو برافووو والله عثل عثل يا بت
اسيل بضحك..تسلم يا صغنن
عاصم بغيظ..... مش صغنن وبعدين انا اكبر منح بسنتين يا هطله
اسيل... برضو صغنن
سيلاا وهيا تحضتن اسيل... برافو كنتي جميله اووي
اسيل بابتسامه.... بجد
سيلاا هزت رأسها بنعمم..
اسيل قبلت وجنتها وشكرتها..
مراد وهو بايده هديه... كنت متاكد انك هتبقي جميله كده والعرض هيبقا تحفه عشان كده جهزت الهديه عشان رهنا
اسيل بفرحه.... بجد طالعه حلوه
عاصم بغمزه... وجميله الجميلات
اسيل بضحك .... والله فرحتوني يا جماعه امال فين نيار
عاصم بحسره... يختي دي خرتيته زمانها نايمه
اسيل... طب تعالوا يا مرحون الثلاثه نشوف الرابعه بتاعتكم
سيلاا بضحك... نعمل اي حضرتك اهدي واحده واعقل واحده فيناا فبقينا المرحون الاربعه وملكهه الهدوء ❤
اسيل بإبتسامة.... ربنا يسعدكم ويفرح قلبكم
كلهم بتامين.. امين
وصلووا كلهم فيلا مراد....
سيلاا... هطلع اصحي انا نيار
اسيل.. هطلع انا بلاش جننانك حرام عليكي
سيلاا... لاا واقعدي بقاا انا بحب كده
اسيل... براحتكم بس مسمعش نفس حد فيكم
سيلاا بخبث... عيوني
وبعد وقت سيلا نازاله من علي السلم بزعيق... يالهووووووي الحقووونييي
كلهم بفزع... ايي
اسيل وهيا قاعده بهدوء... للا دي سيلا صحت نيار ونيار هتضرب سيلاا
رجعوا كلهم مكانهم تاني فهم قد اتعودوا علي هذه المشهد...
نيار.... خودي هنا يا سيلا الكلب
سيلاا بإبتسامة... خلاص يا نيروا مجاتش علي شعرك اللي ولعت فيه
نيار بزعيق... ولعتي في شعري عشان تقوميني من النوم يا شيخه منكك لله ولعتي في شعري
سيلا بحنق.... كده كده كنتي هغيرلك التسريحه دي وبعدين المفروض تشكريني
نيار... صح اشكرك عشان ولعتي في شعري ومالوا قربي بس عشان اعرف اشكرك واصالحك
سيلا وهيا تتحرك من مكانها بسرعه.... خلاص يا نيررروووووعااا
نيار بقرف... جاتكم القرق عيله غمممم
مراد ببرود... خلصتي
نيار... عاوز اي ياض ببرودك ده
مراد.... اطلعي صحلي في شكلك ده وانزالي عشان هنخرج نحتفل باول عرض لاسيل
اسيل بصتله بفرحه... بجد بس انا مش
مراد مقاطعا اياءها... مبسش
جات سيلا بعد ذهاب نيار وقعدت ويها تتنفس بعنف... يخربيتها جرتني الفيلا كلها
مراد بغمزه... فيلتك
سيلا... يا عم اتنيل مش لما الحج يرضا علينا بقاا
مراد بحزن.... اه واللهي كتب كتاب مع وقف التنفيذ
سيلاا... خلاص بقاا يا عممم
عاصم...طب يللا هتاخدناااا فين
مراد بغمزه... مفاجأة..
End Flash back...
فاق عاصم علي صوووت خنااااق...
سهيله وهيا ماسكهه بنت من شعرهاا.... بقا انا يا بت الفلطوسي تكبي علي العصير وتقوليلي سووري هعمل اي بسوري بتاعتك دي في البلوزة الجديده ديي انت جايبهااا بفلوس الجمعيه
البت ببكاء.... اسفه مقصدش هديكي تمنهاا
سهيله وهيا بتسيب شعرهاا... غوري من وشيي بس هاتي الفلوس الاول
اخرجت الفتاع المال واعطتهاا لسهيله وذعبت سريعا من امامها..
سهيله... عميه بنت الغبيه
مازن حط ايده علي وشه بغضب.... نفسي نروح مكان من غير ما تعملي مشاكل يعني جبتك من عند صحبتك تقي وقولت نقعد شويه علي الكورنيش تعملي مشكله
سهيله بحنق..... ياخي تبقا قاعد في امان الله تيجي المصايب
مازن برفع حاجب... لا والله
سهيله ببراءة... اه واللهي
عاصم من بعيد يبتسمم علي افعالهاا فهيا تشبه جودي كثيرا بتصرفتهاا الغير عقلانيه قام ورجع المستشفى تاني...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اسيل في السادسه والعشرون من عمرها تتصف بالهدؤء.. فتاة جميلة تتتميز ببشره حنطيه. وعيون خضراء لامعهه وغمزات بالجانب الايسر من خدهاا ليست بقصيره وليست بطويله شعرها يصل لنص ظهرهاا...تتميز بالهدؤء ووالعقلانيه وهيا تؤام سيلاا♥♥
#Nehad #Mohamed ✨💫
تعليقات
إرسال تعليق