القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية أحببته دون قصد البارت الثالث بقلم انجي محمود في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


البارت التالت

فريده:ايه يعني ايه تجوز بنت عمك

أحمد: ماعرفش أنا اهلى من صغري بيقولوا أحمد لنواره ونواره لأحمد

فريده بغيظ:وانت بتحبها بقي

أحمد بمشاكسه:اه يعني مش بنت عمي

فريده:اشبع بيها وطلقني يلا أنا عارفه حظي منيل

أحمد:حظ مين اللى منيل وبعدين انتي مراتي دلوقتى وطول ماانتي على اسمي مش عايز اسمع كلمه طلاق دي أبدا فاهمه

فريده بفرحه:فاهمه وانت هتسافر امتي بقي

أحمد:قصدك هنسافر هتيجي معايا

فريده:بجد حيث كده بقي اقوم اجهز شنطي

أحمد: مسكها من قفاها خدي هنا انتي ماعندكيش دم بقولك هتجوز وتقولى شنط

فريده:سيب الجاكيت سيب وبعدين أنا لازم ابقي برنسيسه مش فرح جوزي ولازم اشوف ست لمبه دي كمان

أحمد: اسمها نواره

فريده:بلاب بلاب لاب

أحمد: ويجري خلفها خدي هنا بتتريقي عليا

وبعد تجهيز الشنط

فريده: الا قولى اهلك دول في انهي مكان

أحمد:سوهاج

فريده:وااو وهتفسح واتصور بقي

أحمد: يارب متجوز عيله يلا اركبي علشان نلحق نروح قبل الليل

فريده:يلا

في الطريق

فريده:ماتجيب اسوق بدالك

أحمد:لا والنبي أنا لسه صغير وعايز افرح

فريده:براحتك أنا غلطانه

تاكل أنا عملت الأكل ده لينا نتسلى بيه

أحمد:هاتي وياريت تسكتي أنا صدعت

وبعد عده ساعات

في أحد السرايا الفاخره

مهران:اتوحشتك يا حبيب ابوك

أحمد:انت اكتر يابوي

فريده:ازيك يا اونكل

مهران:مرتك كيف

أحمد: عادي يابوي تعرفت عليها وتجوزتها

مهران:وبت عمك

أحمد: أنا ماليش صالح بيها

فريده: استنوا بس ايه مسلسل ذئاب الجبل اللى دخلته ده حماده ظبط اللغه علشان افهم

مهران بضحك:شكل مرتك زينه يا ولدي

فريده:اه والله واعجبك كمان

جليله:ولدي كيفك عامل ايه

احمد وهو يقبل يد امه انتي اكتر والله يا حبيبتي

فريده:ازيك يا ماما

جليله باستغراب:مين دي

مهران: دي مرات ولدك

جليله: ايه ازاي

نواره:انتوا بتقولوا ايه

فريده بغيظ: أنا مراته يا حبيبتي عايزه حاجه بقي ويلا يا احمد علشان تعبانه من السفر

أحمد:عن اذنكوا

في الغرفه

فريده:اهلك طيبين اوي ماعدا البت الغتته دي

أحمد: فريده اوعي تقولى لحد على حكايه الفرح او ان احنا مش متجوزين عن حب انتي فاهمه

فريده بحزن: فاهمه مش هقول لحد إن انت شايل ذنبي لدلوقتي وكمان انقذتني يوم فرحي من الفضيحه

نواره:وه وه ده خبر مافيش احلى منه لما اقول لمرات عمي علشان نشوف العروسه الجديده دي اخرها ايه


استوب

#احببته دون قصد

بقلمي إنچي محمود

رأيكوا

تكملة الروايه من هناااااا 


 

تعليقات

التنقل السريع