القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية المشوهه البارت التامن بقلم نهاد محمد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


#المـشـوهہ‏‏ة🖤
#الفصل #الثامن🤎
#نهاد #محمد ♥

في المساء بشقهه سميرر.. 
تقي وهيا بالمطبخ بتساعد والدتهاا وتدندن ايات من كتاااب الله بصوت عالي.... فمعروف بجمال صوت تقي بقراءة ايات الله ❤
وتقرأ الايه القرانيه التي تريحها وتريح قلبها.. 
                      ꧁بًسِنمً آلَلَهّ آلَرحًمًنِ آلَرحًيَمً ꧂

(وَإِن يَمْسَسْكَ اللَّهُ بِضُرٍّ فَلَا كَاشِفَ لَهُ إِلَّا هُوَ ۖ وَإِن يُرِدْكَ بِخَيْرٍ فَلَا رَادَّ لِفَضْلِهِ ۚ يُصِيبُ بِهِ مَن يَشَاءُ مِنْ عِبَادِهِ ۚ وَهُوَ الْغَفُورُ الرَّحِيمُ”.) 
                           ꧁صدق الله العظيم ꧂

عادل بابتسامة...... تبارك الله صوتك جايب اخر الشقهه
تقي بإبتسامة.... شكرا يا دوله
عادل... بصراحه مش انا بس اللى سمعت 
تقي باستغراب... مش فاهمه
عادل.... الاستاذ مراد برا اديلوا خمس دقايق واستمع لصوتك وانتي بتقرئي استنا لما خلصتي وقومني عشان اناديلك. 
تقي بحرج... هااارك اسوووح يا عادل مش تقولي
عادل.... يخربيتك في اي انتي اجرمتي دانتي كنتي بتقرئ قران 
تقي...مش عارفه بس كنت تكح حتي
عادل ببسمه... معلس مره تانيه روحي البسي يللا  
تقي..... حاضر بس جايي لي مقولنا هنفكر
عادل ببسمه... ادينا هنشوف وبعدين شكلوا واقع
تقي بمراره وفي نفسها.... اه لو تعرف عاوزين ايي
تقي.... ومالو يا دوله هغير هدومي واطلع للراجل
عادل وهو يخرج كن المطبخ... خارج يا حبيبتي 
خرج عادل لمراد... 
عادل.... اهلا وسهلا 
مراد.... اهلا بيك انسه تقي هتاخر
عادل... مستعجل 
مراد.... لا بس عندي شغل 
عادل.... دقيقة وهتكون هنا 
مراد.... بتمني
بعد فتره خرجت تقيي.. 
تقي... السلام عليكم 
مراد... وعليكم السلام 
تقي..... ازيك يا استاذ مراد 
مراد.... الحمدلله 
تقي.... يديم حمده
عادل وهو خارج..... طب هسيبكم شويه تتكلموا وهاجي تانى عشان ترتاحوا بالكلام 
تقي مواجهة كلامها لمراد..... احممم هو حضرتك يعني انت اي سبب وجودك 
مراد اافهم سبب ارتباكهااا... كنت عاوز اعرف سبب رفضك ليا
تقي..... عشانك عشان تستحق شخص افضل مني 
مراد...عشان كده بس 
تقي..... لاااا وعشان انا كمان استحق شخص يقدرني
مراد.... انا اسف 
تقي اتصدمت من اعتذاروا.... هااا
مراد..... اول مره اعتذر من حد واول مره اغلط في حد صدقيني 
تقي.... انا اتعودت علي كده 
مراد وقد حس بنغزه في قلبه من كلامها...... انا اسف 
تقي... مفيش مشاكل 
مراد.... هو ده سبب رفضك
تقي... اسباب كتيرر اوي
مراد بكدب... اه عاوز اتجوز واستقر وحسيت انك انسانه محترمه وكويسه وهتسعديني
تقي وتكاد الابتسامة ان تشق وجههاااا..... بجددد
مراد وقد علم انه حثل علي مراده... اه
تقي وقد تذكرت كلام زبيده واتنهدت ولكن افتكرت انها هتكسب حاجه هتغير حياتها كليا ويمكن بعدها تعيش مع مراد بسلام... 
مراد.... تقي يا تقيي
تقيي... هاااا في اي
مراد.... سرحانه في ايه 
تقي وهو تغمض عيونها بوجع.... ولا حاجه
مراد...... انا اسف للمره التالته وبتمني تفكري في موضوعنا مره تانيه 
تقي بايماء..... ان شاءلله الله 
مراد.... طب انا همشي بقا عن اذنك 
تقي... اتفضل 
مراد مشي وتقي دخلت اوضتها.. 
باب اوضتها خبط.... 
تقي وهيا علي السرير بصوت عالي.... ادخل نام يا عادل مش هقولك حصل ايي اة اتكلمنا في ايي عارفاك هتموت وتعرف فنام احسن
عادل بالخارج.. افتحي ياتقي بس هسالك كام حاجه 
تقي بعناد.... لا يا عادل وناااام بقا 
عادل بغيظ.... تقييي افتحي انا غلطان انييي سبتكم لوحدكم اصلا
تقي ضحكت علي فضول اخاءها... تصبح على خير يا عادل 
عادل وهو يتجه ناحيه غرفته... ماشي يا تقي هعرف بكره منكك ويا انا يا انتي يا كلبه البحر

فيي صبااااح يوووم جديد استيقظت تقيي وهيا تتذكر ما حدث بالامس وعرض زبيده ليها واعتزار مراد ولا تستطيع ان تصل لقرار.. 
قامت واتوضت واظت فرضها وقرآت الودر اليومي لهااا وخرحت برا اوضتها لكي تذهب لمدرستهاا. 
تقي بإبتسامة... صباح الخير يا ماما 
سميره وهيا تقبل خدها... صباح السعادة 
تقي.... الااااءه اومال عادل فين
سميره... جالوا فون بدري ونزال الشغل قال في حاجه مهمه حصلت ولازم يكون موجود 
تقي... حاجه حاجه ايي
سميره.... انا معرفش في شغلوا يا بنتي 
تقي... ربنا معاه هبقاا اتصل بيه اطمن
سميره..... ماشي يا حبيبتي اقعدي افطري عشان المدرسه 
تقي... فين المربي بقا 
سميره... كلها عادل
تقي... المفجووووع كل المربي بتاعتي وربنا لهموتوا
سميره بضحك.... بالهناء يا بنتي استني هنزال اجبلك واجي
تقي... لا يا ستي مفيش مشكله 
سميره... بالهناء 
فطرا تقيي ونزالتت المدرسه... 
سلمي لتقي.... سلامتك يا توتو 
تقي بإبتسامة... الله يسلمك 
سلمي..... عرفت من عادل اخوكي انك تعبانه 
تقي... اه تعبت شويه 
سلمي... سلامتك يا حبيبتي وبعدين عندك اخ زاي عادل وتتعبي
تقي باستغراب.... وعادل مالو ومال تعبه 
سلمي..... موززز كده يا بت
تقي... نعممم
سلمي وقد ادركت ما قالته.... اه نسيت اقولك 
تقي... ايي
سلمي.... الاستاذ يوسف سال عليكي من شويه 
تقي.. ليي اه طب تمام 
سلمي... هطلع انا عندي فصل دلوقتي 
تقي.... تمام 

سهيله وهيا قاعده علي مكتب مازن.... يعمم روووق بسس مهياااش اول مره
مازن بضجر...... اقسم بالله لو اللواء عرف اللي بيحصل هنا ليولع فياا وفيكي
سهيلة بابتسامة استفزاز.... متخافش يا روحي معايا ازازه مايا وهطفيك اهدا بقا عشان صدعتني
مازن وهو بيضربهاا علي قفاهااا.... صدعتكك يا وش البومهه انتيي
سهيلة وهيا تلف عجلات الكرسي التي تجلس عليه وتعطي ظهرها لمازن.... اوووه بطل ضرب بقاا وبعدين خايف من اللواء برضو هيجي مكتبك يعمل اي يعني انت خايف من فهد 
مازن... 
ايوا يا ستي بس مش عليا عليكي منوا
بنفس الوقت دخل فهد الاوضهه بس سهيلة مخدتش بالهاا.. 
سهيلة وهيا مكمله كلامها وعطياهم ظهرها.... فهدد مين اللي يتخاااف منواا ده فهد انا اللي سايبه بمزاجيي لكن انا لو عليا ممكن اعلقوا من قفاها برا واخلي اللي رايح واللي جايي يلطش فيه لكن انا قلبيي طيب وسايبه ياخد راحته عشان يحس بقيمته شويه هوا اصلا بيترعب منيي بيخاف بس مش بيبان عشان هيبتوا وكده
فهد وهو يسند. كتفه علي الباب وبنظر لسهيله..... واييي كمان يا سوسو
سهيله وهيا بتبلع ريقها لما سمعت صوت فهد..... بس صوووبحااان الله انا كدبه كدب يعني يالهوي يا جدعان الكذب والافوره بيجروا في دمي بس لما شوفتك يا فهودي يااااءه يا جدع ربنا شافني توشكر والله وسحبت شنطتها ولسا خارجه
فهد مسكها من قفاها... رايحه فين 
سهيله بابتسامة غبيه... عندي كوليه ياباشااا عاوزه الحقهاا
فهد بقرف..... اسمها قوليه
سهيله..... اه كوليه انت اش فهمك انت دخلت شرطه مش كوليه زاي
فهد..... لاا والله اندهشت
سهيله وهيا بترخي يده.... طب سيب البلوزة بقاا عشان ديي جديده يعني وغاليه اووي
فهد وهو بيضربها علي قفاهااا.... مدام غاليه جيتي بيهااا ليه
سهيله.... عشان اشقطلي ظبوطه من هنا 
فهد... مين اللي امه داعيه عليه آلُـلي هيتجوزك ده
سهيلة وهيا تفلت مت قبضته.... في كتشيررر اوي بس انا اشاور
فهد باستهزاء.... اه منا عارف ومسكها من قفاهااا تاني وخرج بيها من مكتب مازن وهو علي الباب.... شوري يا مازن بقا 
مازن وهو يتجه لمكتبه ليجلس عليه... ولا يهمك بس علقها كويس وحط لازق ولا حاجه علي بقوءهاا عشان بتصدعني
فهد بخبث لسهيله... عيوني ديي سوسو برضو 
سهيله بلعت ريقهاا لمن شافت نظرات فهد ليهاا.. 
سهيلة برعب..... فهد فهووودي مالك يا حبيبي
فهد وهو بيقرب منها. 
سهيلة بصوت عاليي... يالهههوووييييي

عاصم..... نيار متشلنيش معاكي انا رجعت الشغل عشان مهمتي الجديده وهرجع اقدام استقالتي تاني 
نيار ببعض العصبية... هتسيبوا لي لغايه دلوقتي مقولتيش سبب استقالتك ليي
عاصم... معلش يا نيار ارجوكي
نيار... لااااا يا عاصم وهتقوليي كل حاجه والسبب دلوقتي 
عاصم... انا راجع الشركه سلام 
نيار.... عااصصممم خد هنا 
عاصم.... عاوزه ايي
نيار.... اقعد بس واهدا اطلبك لمون
عاصم.... لا والله 
نيار وهيا تجلس علي مقعدها بهدوء...... قدمت استقالتك عشان جودي صحح
عاصم وفد بدات عيونه تحمر وبعصبيه.... عاوزه ايي. من الاخر 
نيار... تنسااا
عاصم....... بتطلبي المستحيل 
نيار..... احنا وسط ناااار كبيره اووي يا عاصم بنتوجع من كل حاجه من اهلنا واحبابنا واصدقاءنا مفيش حد الا ووجعنااا بنضيع سنين من عمرنا علي الفاضي جودي الله يرحمها عمرها ما كان هيرضيهاا كده  وانت مكنتش بتحبهااا فلييي توجع نفسك وليي راجع لممهمه ديي بس احب اقولك ليي عشان تنتقم وتاخد حقكك رغم انك قتلت اللي قتلها بس لساا الانتقام مخلصش عاوز توصل ايي للنهايه
عاصم وقد بدات عيونه تدمع.... عاوزها هيا اتظلمت كتيرر اوووي بسببي وخسرت حياتهاا بسببي
نيار وهيا تنهار بدموعهاا....... ده قدرهااا ونصيبهااا ركز في شغلك بس ابعت عن الانتقام انا عاوزك محتاجالك يا عاصم مليش غيرك سيللا وسيلا وخسرتهاا ومراد بخسروا اهوا قدامك واهلي ماما ماتت وسابتني وبابا اتجوز بسهوله بعدها ونسيني بيفتكرني كل سنهه مره فانا مليش غيرك دلوقتي عاوز تروح منيي عشان انتقام خلص من زمان
عاصم وهو يحضتنهااا... اوعدك انوا مش هيحصل حاجه وهفضل جنبك ومراد كمان وهنرجع سيلا
نيار بوجع..... سيلا مش هترجع تاني 
عاصم..... لاا هترجع 
نيار وقد دفنت نفسها في حضن عاصم.... انا تعبانه اوووي مش حمل خسائر تانيه انا تعبت
عاصم... انا معاكي اهوا يا حظابط واي رايك نطلع المهمه سوا
نيار وهيا تقف وتقفز كالاطفال... بجد يا عصومه
عاصم بضحك..... اه بجد 
نيار....... اذا كان كده فاشطااات يا باشاا
عاصم لساا هيرد. فسمعوا صوت صريخخ.... يالهههوووييييي 
عاصم.... ايي ده
نيار بضحك... لاا ده فهد هيعلق سهيلة  اتعود علي كده متاخدش. في بالك انت 
عاصم ببعض الغضب... تعالي نشوف في ايه  
خرجوا من مكتب نيار اتجاه الصوت

سهيلة.... يا فهد يا حبيبي. ده انا زاي اختكك تراضاا حد يعمل في اىبت زهره او زينهه كده ترضااا هااا
فهد.... اه هرضااا
سهيله.... عاااا سيببنييي بقاا لوحتنييي
فهد..... ارفعيي نفسك عشان اعلقكك بكل هدوء 
سهيله..... طب سيب البلوزة طيب برستيجي يا فهودي
فهد...... برستيجك ده اتهرا تهزيق وضرب مننيي
سهيله بتفكير... اه فعلاً بس برضو نزالنيي وسيبهاا
فهد... اكتمي وبص للعسكري جبت اللي طبتوا
العسكري وهو بيبص علي سهيلة بفرحه.... اه ياباشاا جبت الكلابشات اهم ولازق جامد تحطوا علي بقوءها عشان تبطل ضراخ بتصدعنا واحنا واقفين
سهيلة بصتلوا بقرف... بقا كده يا اسماعيل بعد كل اللي بعملوا عشانك يسيبني فهد بس وربنا لخلص عليك يا كلب البرك وبصت لفهد وزعقتت سيببيييي بقاا 
فهد مسكهااا وعلقهااا في مكانهااا الدائم وثبتها بالكلبشات واللازق... كده تماام لوحهه فنيهه انما ايي عسل
سهيلة مش قادره ترد من للازق اللي علي بوقهاا... اممممممم
وهنا وعاصم ونيار لقد انفجروا من الضحك علي ما يرون امامهم
نيار..... ههههه قمر اوووي وانت متعلقه كده يا سوسو
عاصم بابتسامة.... اه قمر اوووي بالكلابشات اساور انما اي عثل في ايدها
نيار..... اه فعلاً معاك حق يا عصومه مش بتردي ليي يا سوسو
عاصم... يمكن عشان اللازق اللي غلي بقوءها
نيار بضحك.... لاااا قمرررر قمررر وهادئه كده يعنى 
سهيله وهيا بتحاول تتحرك او تتكلم... ممممممممم ممممم ببببب
نيار.... ايي يا سهيلة حابه تقولي حاجه يا روحي 
سهيلة بصتلهم بغيظ وودت وشها الناحيه التانيه 
نيار بحزن مصتنع..... بتبعدي وشكك عنيي يا حوبيي. اخس عليكي 
عاصم وهو بيشد ايد نيار.... تعالي ندخل جوه احنا 
نيار... استنااا ده بحب اتفشش فيها وهيا متعلقه زاي الدبيحهه كده 
عاصم بضحك وقرب علي سهيلة وقالها... انزالك
سهيلة بصتلوا بغرور وهزت راسها بلااا ورفعت راسهاا لفوق بكبرئاء غبي
عاصم وهو ماشي... براحتك كنت هنزالك
سهيلة بتصلوا وبعدين هزت راسها بنعم
قرب عاصم منهاا ونزالها وشالها بالبطي عشان متقعش وسهيله بقت في طواله وملامحهم قربت من بعض اكتر وسهيله سرحت في محلامه وشكلوا جامد وحاسه بنفسوا اوي وقلبهاا بيدق بطريقة غريبه اوي وكذالك عاصم وهو قريب منها قلبه دق جامد وعاوز يحضنهاا وسرح في محلامهااا الجميله والطفوليه وحجابها التي يزيدها جمالا وعيونها التي اسرته 
نيار..... احممم يا جماعه والله المشهد عاوز ورد ينزال عليكم بس مفيش وشكلكم بايخ اووي قدام العساكر يعني 
سهيله وقامت فاقت مما كانت به.... مممم
عاصم ضحك وال الازقه... اتكلمي
سهيله بصتلوا بخجل وارتباك... هاا
عاصم خد المفتاح من العسكري وفك الكلبشات 
سهيله بتعدال في هدومها بارتباك وخجل شديد.. ش شكرا 
عاصم وهو يتامل بملامحها الخجله مره اخره... 
سهيله... الوووو ياباشاا
عاصم فااق علي صوتهاا... ايي
سهيله بضيق من نظراته.... بقولك شكرا 
عاصم.... لاا لاا مفيش مشاكل 
سهيله وهيا تحمل حقيبتهاا طب هروح اشوف مازن وهروح كليتي عن اذنك 
عاصم... سلام 
لسا سهيلة هتمشي رن فون عاصم. 
عاصم... الووو اييي ازاي 
....... 
عاصم.... طب هو فين دلوقتي 
..... 
عاصم بعصبيه..... يا اغبياء ازاي ادهم يهرب منكم
وعند ذكر اسم. ادهم جسم سهيلة اتنفض كلوا فهي اصبحت تكره ذالك اللسم وليس الشخص فقد. 
نيار بصتلها باستغراب. 
عاصم.... ماشي انا جاي وهتصرف وقفل المكالمه
سهيلة بصتله بدموع  لتذكره تلك الذكره الاليمه ليهاا ومشت
عاصم لنيار.... هياا مالها دي
نيار..... مش عارفه 
عاصم.... مش عارف حاسس انها فيهاا حاجه غريبه
نيار وهيا تتجه ناحيه عاصم... حسيت باي
عاصم وهو يعلم ما تقصده نيار... مش هقولك وابعتي بقا عندي قضيه
نيار.... متنساش انيي شريكتك فيهاا ياباابا

يوسف بداخل المستشفى... 
يوسف.... هااا عملت اي يا عززت. 
عزت....... كل حاجه تمت
يوسف.... تمام اول ما تبعت التحاليل التانيه ابقا بلغني عشان اتابع الحاله
عزت... حاضر بس سييك من الشغل دلوقتي 
يوسف بصله... في اي
عزت... اهلك جايين من البلد
زفر يوسف... ليي
عزت... عشان يعزوك في مراتك
يوسف... هيشرفوا امتااا
عزت... احتمال بكره
يوسف..... تمام هحضر لوجيناا 
عزت بتردد... يو يوسف 
يوسف بصله..... في اي وخايف تقولوا من بدري
عزت..... جالتي عمليه ويعني
يوسف.... مش فاهم 
عزت... هعمل عمليه زرع ولم يكمل كلامه وفونه اتصل. 
عزت... الو طب طب حاضر سلام وبص ليوسف معلش يا يوسف نتكلم بعدين وهحكيلك كل حاجه 
يوسف... ماشي مستنيك
عزت... تمام عن اذنك 
يوسف.... سلام 

سهيله خرجت وجرت علي بيت تقي.... 
تقي فتحت الباب... سهيله 
سهيله بدموع.... ممكن اقعد معاكي 
تقي بتفجا من دموعهاا.... في اي مالك وبتعيطي لي
سهيله حضنتها.... محتاجالك اووي محتاجه لحد يسمعني قلبيي واجعنيي اووي
تقي.... بس بس يا حبيبتي انا معاكي اهدي كده في اي
دخلت سهيلة اوضه تقي وتقي عملت عصير لمون وجات. 
تقي... اشربي دي
سهيله شربت اللمون واتتهدت... اكيد عاوزة تعرفي مالي
تقي.... انا بعتبرك اختي واتخضتيت عليكي اوي وهحس بيكي بكل كلمه هتقوليها مش مجرد مستمعه
سهيله بدموع.... عارفه كده 
تقي..... في اي يا سهيلة 
سهيلة بدموع...... انا تعبانه اوووي وخايفه وكاره حياتي اوه نفسي امووت وارتاح بس عايشه عشان مازن والله 
تقي وهيا بتحضنتها.... فيكي اي واي اللي وصلك لهنا
سهيله وهيا تتذكر وتسرد ما حصل لهااا لتقيي....كان عندي 16 سنهه ومازن سافر عشان كليته وسابني نع ماما حميده وجودي وادهمم. 
Flash  Back....... 
مازن وهو حاضنن سهيلة..... خلاص بقاا دي اخر سنة وهتخرج ومش هبعد عنكك تاني 
سهيلة بدموع... كل شوية تمشي وتسيبني وماما وبابا ماتوا ومليش غيرك 
جات جودي..... بقا كده يا سوسو ملكيش غيروا طب وانا وادهم
سهيلة... انتوا حياتى بس مازن روحى 
مازن وهو يقبل رأسها..... خلاص دول كام شهر ومش هبعت عنك تاني مش انتي عاوزاني ابقا ظابط اد الدنيا 
سهيلة هزت رأسها بنعمم... عاوزك ظابط عشان اعمل مشاكل براحتي واتفشخر بيك
جودي ضحكت جامد..... وربنا هبله عاوزه عشان كده 
مازن وهو يحضنتهم...... تعمل اللي هيا عاوزه بس اتخرج بدال مانا متشعلق كده 
سهيلة قبلت خده... متاخرش عليا 
مازن اتنهد... هنزال اطمن عليكي علي طوال ماشي يا قلبي 
سهيلة..... ماشي هتوحشني اووي يا روحي
مازن......وانتي كمان امشيي بقاا 
سهيلة... متاخرش 
مازن بضحك... خلاص حاضر 
جودي.... مازن متاخرش بجد علينا
مازن... عيوني ليكم وبص لادهم ممكن تخلي بالك من سهيلة وتوصلها لمدرستها كل يوم 
ادهم..... اكيد متخافش علي سوسو دي اختي الصغيره 
مازن.... وده العشم همشي انا بقا خالي بالك من نفسك يا سهيلة 
سهيلة بايماء.... حاضر 
مازن...يلا لا إله إلا الله 
سهيلة... محمد رسول الله 
مازن مشيي وسهيله دخلت اوضتهاا. 
ادهم خبط علي باب اوضتها... سهيلة سوسو
سهيلة فتحت.... اي يا ادهم في ايه 
ادهم بخبث... قولت اجي اشوفك عاوزه حاجه 
سهيلة بابتسامة.... لا شكرا انا هكمل مذاكرتي وانام
ادهم.... طب انا خارج متاكده انك مش عاوزه حاجه 
سهيلة... اه والله بس مصر فهات شكولاته
ادهم قرب منهاا جامد.... حاضر يا سوسو 
سهيلة بعدت عنه... لو سمحت ابعت عنيي
ادهم... طيب انا ماشي سلام 
مشيي ادهم وخرج مع صحابه.. 
وليد.... اتاخرت ليي يا زفت
ادهم... كنت بودع بنت عمي العزيزة 
لؤي..... من حبكك فيهاا اوي
ادهم بخبث.... نفسي فيهااا اوي 
وليد.... اتقي شر اخوها يا ادهم ويلا عشان نلحق السهرة لؤي جايب صنف جديد انهارده 
ادهم بص للؤي.... جايب اي ياض
لؤي..... جايب بودره زهقنا من الحشيش فالملعم عطاني النصف ده وقالي هيجيب مفعول احلا
ادهم... عينك عليك هو ده الشغل
وليد.... وانا جايب برضو السهره الحلوه 
ادهم بضحك.... الحتهه الضريه 
وليد وهو بيغمزله... ضريه اوي 
ادهم.... بينااا يا عثل
ذهبوا الثلاثه لشقه لؤي وفعلوا كل ما حرمه الله... 
خرج ادهم وهو غير واعيي بما حوله وذهب لاوضه سهيلة.. 
سهيلة خرجت وبصتله.... مالك يا ادهم وبيتخبط لي في الوقت ده علي اوضي
ادهم قرب منها بقزاره.... اي يا سوسو يا حبيبتي ما تجيبي بوسه
سهيلة وهيا بتبعدوا... ابعت يا ادهم واي ريحتكك دي 
ادهم وهو بيحاول يحضنهاا..... مالها ريحتيي وبعدين انتي احلويتي اووي كده ليي
سهيلة زقته جامد.... ابعتت يا ادهم عنيي
ادهم قرب جامد وزقهاا علي الارض.... مش هبعد ووريني هتعملي اي
سهيلة زعقت بعلو صوتهاا... عاا ابعتتتت يا ادهم عنيي
ادهم وهو بيحاول يقبلها.... اشششش اسكتي وحط ايدوا علي بوءها. 
سهيلة بدموع وبتحاول تفلت منوا وعكت ايدوا.. 
ادهم صرخ جامد... اه يا بنت الكلب
سهيلة كملت صراخ... الحقووونييي ابعتت عنييي بقاا 
ادهم ضربهاا جامد وهو بيحاول ان يتهجم عليها.. 
جات جودي جري علي اوضه سهيلة واتفاجات بما يفعله اخاهاا
جودي بصدمه...... ادهممم
جرت عليه وشالته من فوق سهيلة... 
ادهم زقهاا... ابعتيي عنيي
سهيلة طلعت تجري من تحت ايدوا
جودي ضربت ادهم بالقلم..... فووووق يا ادهم 
ادهم بصلها بغضب.... ابعتييي عنييي
جودي جرت جابت مايه كبتها علي وشوا.. 
ادهم فاق وبص حواليه.. 
جودي ضربته جامد... يا حيوان يا زبالة بتعمل ايي في اختككك يا زبالة 
ادهم... انا انا مش فاكر
جودي كملت ضرب فيه... مش فاكر لانك شارب بتشرب يا زبالة 
ادهم.... جودي ابعتي كفايه 
جودي بتعب... اه يا قلبي حرام عليك لييي عملت كده 
ادهم دخل اوضه وسابهم
جودي راحت ناحيه سهيلة وحضنتها.. 
سهيلة انخرطت بالعياط جامد... 
جودي.... اهدي يا سهيلة اهدي يا حبيبتي 
سهيلة لم تكن تسمعهاات بل كل ما تراه هو ادهم وشكلوا وهو بيتهجم عليها 
جودي حاولت تهدي سهيلة علي قد ما تقدر.. 
بعد وقت سهيلة هدت شويه ونامت في حضن جودي 
ادهم خرج من اوضه الصبح وخرج...
سهيلة وجودي فاقوا علي صوت رن فون جودي. 
جودي بتعب.. الوو
جودي... لا مش هقدر اجي انهارده انا اسفه اشوفك بعدين 
...... 
جودي.... اه تعبانه شويه ولو في حاجه هبعتها مع عماد
........ 
جودي.... خلاص تمام سلام 
سهيلة وهيا في حضن جودي.... عاوزه مازن 
جودي ملست علي شعرهاا.... حاضر بس اهدي كده وهتصل بيه
سهيله بدموع... متقوليش لمازن حاجه 
جودي.... حاضر بس اهدي انتي كده 
سهيلة مسحت دموعهااا..... حاضر 
جودي هقوم اعملك فطار... 
سهيله... هزت رأسها بايماء 

ادهم عند وليد ولؤي... 
ادهم بعصبيه..... بنت الكلب خلتي جودي ضربتني
وليد... انا رايح تتهجم عليها لوحدك مكنش العشم 
ادهم بصله بأستغراب.... قصدك اي
وليد بخبث... كل حاجه بنقسمهاا سوووا يا دوما
ادهم... لخص
وليد... زاي ما سهيلة عجباك فهياا عجباني انا كمان 
لؤي دخل... وعجباني انا كمان 
وليد.. عجبانا كلنا وتكفي الكل
ادهم بقزاره... يعني اي
وليد.... تتقسم علينا كلنا منها تاخد حقكك منها ومنهاا تاخد غرضكك
ادهم. بابتسامة... موافق
وليد ولؤي بصوا لبعض بخبث.... 

ادهم رجع البيت... 
ادهم لجودي..... انا اسف 
جودي بصتله باستحقار... اسف علي اي ولا اي يا حقير
انا تعبت في تربيتك يا حقير وانت عملت ايي اتهجمت علي بنتك عمك اللي اخوها سابهاا امانه عندنا انتت ايي
ادهم بدموع.... والله مكنتش واعي وليد هو اللي غصبني اشرب 
جودي.... مش مسمحاك والله سهيلة هتقدم شكوه ضدك هكون انا المحاميه بتاعتها وهشهد ضدك 
ادهم.... هتسجني اخوكي 
جودي... هسجن حقير واحد اتهجم علي اختي
ادهم بدموع مزيفه... انا اسف والله مكنتش واعي ولو عاوزة تسجنيني اسجنيني معنديش مشكله بس سامحيني وسهيله تسامحني
جودي بصتله بقرف.... غور من وشي يا ادهم 
ادهم.... انا اسف اسف يا جودي انتي امي واختي اللي ربوني انا اسف غلطه ومش هتقرار
جودي بصدمه.... وانت عايز تقرارها
ادهم بلع ريقه... لا ابدا سامحيني 
جودي اتنهدت..... هسامحك لو سهيله سامحتكك
ادهم هز راسه بتفهم..... حاضر حاضر هخليها تسامحنيي
جودي..... ماشي يا ادهم لما نشوف 
ادهم خرج وجاء معاها كيس كبير   
ادهم.... ممكن تيجي معايا لسهيله
جودي بتفهم... ماشي يلا
دخلو كلهم اوضه سهيله 
سهيله بفزع وخوف.... بررا اطلع بررررا
ادهم بدموع..... انا اسف اسف يا سهيله
سهيلة.... اطلع لبراا يا ادهم 
ادهم قرب.... انا اسف ابوس ايدك سامحيني انا مكنتش واعي للي بيحصل 
سهيلة بصتله جامد.... انا خايفه منكك
ادهم... انا اسف سامحيني 
سهيلة بصت لجودي 
جودي... ادهم فعلاً مكنش في واعيه ولو حابه تاخدي اي اجراء ضدوا انا معاكي 
سهيلة بصتله جامد... خليه يبعد عني وانا هسامحوا
ادهم... حاضر حاضر والله مش هقرب منك تاني وهبطل اشرب
سهيلة.. اطلع برا بقا 
ادهم عطااها كيس الحلويات... خدي دول طب كتعويض
سهيله بابتسامة اطفال... شكرا بس مش عاوزه اشوفك تاني 
جودي حضنتها... حاولي تسامحيه مكنش يقصد
سهيلة... حاضر 
جودي... بلا نصلي.. 

ادهم باوضه... عملت زاي ما قولت 
وليد بخبث... كده تمام يومين وننفذ اللي احنا عاوزينه
ادهم.... ماشي وانا معاك 
وليد... طب سلام بقاا هروح اجيب السهرة انهارده 

عدا كااام يووومم علي هذه الحادثه... 
جودي وهيا تخرج من غرفتها... سهيلة يا سهيلة 
سهيلة بابتسامة... اي يا جودو
جودي... انهارده عندي قضيه مهمه لازم اكون حاضر فهضر  اني اخرج دلوقتي خالي بالك من نفسك 
سهيلة... حاضر
جودي... عاوزه حاجه منيي
سهيلة..... لا سلامتك 
جودي طبعت قبله علي خد سهيله... طب افطري انا ماشيه سلام 
سهيله.... في رعاية الله 
خرجت جودي وادهم سمع كلامهم سوا واتصل بوليد ولؤي... 
ادهم... هاتوا السهرة وتعالوا هنسهر عندنا. 
وليد بقزاره.... اشطا رباعيه وهنكون عندك 
عدا الوقت وجم صحاب ادهمم... 
ادهم.... اتفضلو
وليد... يزيد من فضلك
ادهم بصوت عالي... سهيله 
سهيله خرجت من اوضتهاا... في اي يا ادهم وبصت لاقت وليد ولؤي معاه
سهيله.... في اي 
ادهم.... اعملي شااي لضيوف
سهيله... مليش دعوه اعمل ليهم بنفسك وبعدين مش جودي قالتلك مدخلش الزبااله دول هنا 
وليد قرب من بغضب ومسكها من حجابهاا... مين الزبالة دول يا بت الكلب
سهيلة بصراخ..... اااه سيب شعرري
وليد ضربهاا بالقلم.... غوري يا بت اعملي اللي قالك عليه
دخلت سهيلة المطبخ بعياط وعملت الشاي
وادهم ووليد ولؤي بيشربوا حشيش ومعاهم بودره... 
وليد... كده تمام اووووي
سهيلة قرتب وحطت الشاي.. 
وليد مسكها من ايدها..... يخرابي علي القمر 
ادهم قرب منهاا هو كمان.... السهرة بتاعتناا
سهيلة بعدت عنهم... في ايي ابعدوا عنيي
ادهم مسكها خلعها الحجاب ورماها علي الارض وفضل يضرب فيهاا... بقاا انتي يا زبالة تخلي اختي تضربني انا هخليكي متقدريش ترفعي عينك في حد بعد كده 
سهيلة بصرااخ... سيبنييي. اههه يا ادهم فووق فوووق ابوس ايدك 
وليد قرب منهاا وحاول يبوسهاا.. 
سهيله زقتهم جامد وطلعت تجري علي اوضتها وقفلت الباب. 
ادهم... افتحيي يا سهيلة.......

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 
  نياار العامري... ففتااة في السابعه والعشرون من عمرهااا مرحهه جداً ولكن اثناء عملها تكون شخصأ اخر  جميله جدا عيونهاا بني فاتح تشبهه القهوه وجسمهاا متناسق ورياضي ووشعرها يصل لبعد رقبتهاا ليست محجبهه♥

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

احمم حابه اقولكم أشخاص الروايه كتيره شويه وفي ابطال هتظهر تاني والروايه هتبقاا طويله شويه واوعدكم هتبقاا كويسه جدا  وههحسن طريقتي بالسرد🤎

تمتم سالمين♥

#Nehad #Mohamed ✨💫

تعليقات

التنقل السريع