القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عشقت مغتصبه أحببت منقذي البارت 1_2_3_4_5 بقلم ايمان جمال


(عشقت مغتصبة)  ،(احببت منقذي) ♥️💃🏻


بارت 1🥰


ريناد: بقولك يا ميرو ما تيجي نروح نقعد في كافيه بعد ما نخلص المحاضرة دي 


مروة: والله انو من يومك صايعة بس اشطا 


ريناد: صايعة وافتخر😉


ودخلوا المحاضرة 


ريناد بنت عندها 20 سنة كلية هندسة عيونها زرقا وشعرها اسود وناعم مش طويلة ومش قصيرة وعنيدة جدا 


مروة صديقة ريناد من تانية ثانوي ودايما مع بعض وبيحكوا كل حاجة لبعض


بعد ما ريناد ومروة خلصوا المحاضرة راحوا الكافيه 


ريناد: تشربي اي يا تاعبة قلبي


مروة: اللي تشوفيه يا روحي 


وبعد كدا موبايل مروة رن واتوترت وكنسلت 


ريناد بعدم اطمئنان: مالك يا ميرو في حاجة 


مروة بشوية توتر: لا يا روحي بس بقولك معلش هروح التويلت بسرعة واجي


ريناد بشك: اوك 


مروة بترن علي شخص مجهول

 

مروة: مليون مرة اقولك مترنش عليا هنتكشف يا غبي 


مجهول: طب اعمل بتوحشيني 


مروة: وانت اكتر والله يا قلبي


ريناد دخلت فجأة 


يا تري سمعت حاجة ولا لاء هنعرف في البارت اللي جاي😊


تفاعل عشان انزل البارت التاني بسرعة ويارب تعجبكوا ولو عجبتكوا قولولي اول مرة اكتب حاجة عايزا رأيكوا♥

 

كلكوا بتسألوا ليه مسمية الرواية بأسمين 

عشان الرواية لقيت انو ينفع لها اسمين والأتنين عجبوني الصراحة ومعرفتش اختار😂😂



(عشقت مغتصبة)،(احببت منقذي) ♥💃🏻


بارت 2 🥰


ريناد دخلت علي مروة فجأة 


ريناد: بتعملي اي كل دا 


مروة بتوتر: ولا حاجة كنت بظبط نفسي بس 


ريناد بشك: طب يلا هنتأخر 


ومشيوا من الكافييه 

وهما ماشين هووب عربية كانت هتخبط ريناد 


ريناد: انت يا اخ مش تحاسب ولا اي 


رحيم النصراوي: يلا يا ماما من هنا ناس مبتعرفش تمشي قلة ادب 


خلص الجملة من هناا وهووب ريناد رزعته قلم 😂


رحيم بغضب: انتي قد الحركة دي يا مفعوصة انتي 


ريناد بفخر: طبعا قدها 


رحيم: طب قبلي اللي هيحصلك يا قطة 


وسابها ومشي 


رحيم النصراوي واحد من رجال الأعمال الكبار في البلد عصبي جدا شعره بني وعيونه عسلي وحاجة قمر كدا😂


وصل رحيم مكتبه وكان متعصب من ريناد جدا وكان بيكلم نفسه 


سلمان دخل عليه المكتب 


سلمان: اي يا صاحبي مالك بتكلم نفسك ليه 


رحيم: بقي انا البت المفعوصة دي تضربني بالقلم 


سلمان بضحك: هي مين دي اللي قدرت تضرب سي رحيم النصراوي 


رحيم: كل اللي عرفته انو اسمها ريناد وفي كلية هندسة بس وديني لأربيها 


طبعا دلوقتي كلكوا بتسألوا هو عرف كل دا منين هو فضل ماشي وراها لأن هي كان عليها محاضرة تانية في الكلية وسأل عن اسمها 


رحيم بجدية: عايزك تجيبلي كل المعلومات عن البت دي خلال بكرة الاقي المعلومات علي مكتبي 


سلمان بحزن علي البنت واللي هيحصل فيها: حاضر 


سلمان يكون صديق رحيم بقالوا سنين وبيشتغل معاه في نفس الشركة ونسيت اقلكوا ان رحيم مهندس معماري وبيشتغل في مجالوا وطبعا عارف رحيم انو مش هيسيب البنت اللي عملت فيه كدا لأنه طبعه صعب جدا 


في بيت ريناد 


ريناد: يا ماما يا مامااااا 


نهلة (مامت ريناد): اي يا بت في اي 


ريناد: بحبك يا قمر 😂


ريناد خلصت الكلمة من هنا ولقت الشبشب في وشها من هنا😂😂


ريناد: يا ست كل حرام الواحد يهزر معاكي 


نهلة: قومي يا بت شوفي وراكي اي 


في بيت مروة بتكلم الشخص المجهول 


مروة: قلبي وحشتني خالص 


المجهول بخبث: انتي اكتر يا روحي اي اخبار الخطة 


مروة: الخطة ماشية تمام وهتقع فيها قريب قوي 


المجهول: تمام اوي هنتقابل امتي عشان ننفذ


مروة: المهم الشقة جاهزة 


المجهول: جاهزة 


مروة: طب ابعتلي اللوكيشن وهبلغك بكل حاجة وهنكسرها قريب وتبقي ليا بقي 


المجهول بخبث: طبعا يا قلبي دا انتي اللي في القلب


تاني يوم في الكلية 


مازن: رنودتي عاملة اي 


ريناد بحب: الحمدلله انا اي اخبارك يا مازن 


مازن: انا تمام جداا يا روحي انا بجد مش مصدق اني هاجي واخطبك قريب بعد ما نشفتي ريقي 


ريناد: مش انت اللي كنت ماشيلي مع شوية عيال صيع وكنت واحد من شلة زبالة كنت منتظر مني اي يعني 


مازن: طب بقولك انا بجهز عش الزوجية بتاعنا ما تيجي النهاردة بعد ما نخلص اوديكي تشوفيها 


ريناد: مينفعش احي معاك لوحدي 


مازن: خلاص هاتي مروة وتعالي معاها 


ريناد بتفكير: ربنا يسهل هشوف بعد ما نخلص 


ولسة بتلف وشها عشان تمشي لقت...... 


يتبع يا قمراات😉


عايزا تفاعل اكتر عشان اقدر اكملكوا الرواية واستنو البارت الجاي ☺️


لو لقيت تفاعل كبير علي البارت دا هنزل واحد تاني كمام شوية ودا وعد 😗



(عشقت مغتصبة)،(احببت منقذي) ♥💃🏻


بارت3


ريناد لسة بتلف وشها عشان تروح علي محضرتها لقت رحيم النصراوي قدامها 


ريناد: انت بتعمل اي هنا 


رحيم: جاي اخد حقي يا قطة 


ريناد بعصبية طفولية: طب وريني هتعمل يا اخ 


رحيم سابها ومشي وساب قلبها بيدق جامد😂


ريناد: الحمدلله انو مطولش معايا كنت هموت 


رحيم دخل قاعة الإجتماعات وفي وسط الكلام سأله عن ريناد 


رحيم: معلش يا استاذ انور حضرتك عندك طالبة اسمها ريناد محمود 


انور بتفكير: ايوا ليه


رحيم بخبث: اصل انا محتاج موظفة في شركتي وسمعت عن ريناد محمود وعرفت عنها انها طالبة متفوقة 


انور: اه طبعا هي واحدة من اشطر الطلبة عندنا في الجامعة 


رحيم: طب بعد اذنك ممكن تبعت تجيبها هنا وتسألها حضرتك عشان   خايف احرجها عشان هي متعرفنيش 


انور: طبعا وبعت جاب ريناد 


ريناد: استاذ انور حضرتك طلبتني (طبعا شافت رحيم وفي قلبها خافت ليكون قال للمدير انو يرفدها) 


انور: ايوا ريناد استاذ رحيم النصراوي عايزك تشتغلي معاه في شركته لأنه محتاج موظفين وهتشتغلي 3 سعات في اليوم بس 


ريناد لسة هتتكلم رحيم همس لها في ودانها وافقي احسن لك عشان انتي لسة متعرفنيش ومتعرفيش انا اقدر اعمل فيكي اي 


ريناد بخوف منه: ردت وقالت انها مواققة انها تشتغل وفي دمغها انها هتوريه الويل 


بعد ما خلصوا المحاضرات ريناد قالت ل مروة 


ريناد: بقولك يا ميرو مازن عايزني اروح اشوف معاه الشقة اللي هنتجوز فيها 


مروة: ازاي دا لسة حتي مخطبكيش


ريناد: انتي عارفة اننا بنحب بعض بقالنا فترة  وانا مش عايزا ازعله ف بلييز تعالي معايا 


مروة: حاضر يلا 


ريناد: طب يلا هو مستنينا عند الكشك اللي برا 


قبل ما يمشوا رحيم نده ل ريناد وقالها 


رحيم: من بكرة هتيحي الشركة بعد الجامعة بتاعتك ودا الكارت بتاعي في الرقم والعنوان 


ريناد اخدت الكارت غصب عنها 


ورحيم ابتسم ابتسامة نصر وسابها ومشي 


و مروة وريناد ومازن ركبوا العربية وراحوا الشقة 


دخلوا وريناد كانت حاسة بخوف جواها


مازن اتفضلوا البيت بيتكوا انا هدخل اجيب ليكوا عصير واجي 


وجاب لهم مازن العصير وحط دوا يخلي ريناد تكون صاحية بس مش مركزة 


وبعد شوية ريناد داخت وبقت في عالم تاني 


مروة: اخيرا عرفنا نجيبها الشقة 


مازن بإبتسامة: واخيرا هكسر عينها اللي كانت رفعاها في وشي 


مروة بخبث: طب يلا مستني اي 


مازن: صفر وفي رجالة طلعوا من الأوضة 


مروة: مين دول 


مازن: دول اللي هيكسروا عينها معايا اومال هشتغل عليها لوحدي 


مروة: عجبتني


وبدأو يقلعولها هدومها كلها واغتصبوها هما التلاتة ومروة كانت بتصور لهم ڤيديو وبعد كدا مروة مشيت والتلاتة ناموا وفي وسطهم ريناد 


وبعد سعات فاقت ريناد 


يا تري اي اللي هيحصل وريناد هتعمل اي؟! 


يتبع😉


(عشقت مغتصبة)،(احببت منقذي) ♥💃🏻


بارت4🥰


ريناد فاقت بعد سعات 


ريناد: اي دا انا فين واي الدم دا وفضلت تلطم علي وشها 


ومازن صحي وقال 


مازن: صبحية مباركة يا عروسة


ريناد: اي اللي عملته دا يا حيوان حرام عليك انا عملت فيك اي عشان تعمل فيا كدا  


مازن: كان لازم اكسر عنيكي اللي انتي رفعاها دي وبعدين في اي اتسلينا شوية 


خلص الجملة من هنا وضربته بالقلم 


مازن بعصبية: يا زبالة بقي انا بتضربيني وراح باسها من بو*قها كعقاب ليها وهي بتحاول تبعده عنها 


ريناد: ابعد عني يا و*سخ 


ريناد قامت ولبست هدومها وماشية في الطريق وبتعيط ورجليها اخدتها علي الجامعة وياريتها ما راحت 


نجلاء: هي دي البنت الشريفة اللي كل الجامعة كانت بتحلف بيها 


طبعا مروة نشرت الڤيديو في كل حته وبعتته لأمها طبعا من رقم تاني 


وسمعت كلام كتيير في الجامعة 

وجريت في الشارع 


وطبعا في الڤيديو كان باين انها بتعمل كل حاجة بإرادتها لأنها كانت واخدة حبوب هلوسة بس 


عند رحيم في الفيلا 

بيفتح الموبايل بتاعه لقي الڤيديو بتاع ريناد واتصدم ومصدقش وكان رايح علي الجامعة بتاعتها بس لاقها ماشية في الشارع  نزل من عربيته 


رحيم: ريناااد 


ريناد سمعت صوته جريت عليه 


ريناد بعياط: استاذ رحيم انا والله ما عملت حاجة انا مظلومة اقسم بالله 


رحيم بعطف علي حالها: تعالي معايا 


اخدها وراحوا كافييه 


رحيم: بطلي عياط وفهميني اي اللي حصل 


ريناد: حكتله كل اللي تعرفه وان مروة كانت معاهم بعد كدا قالت مروة دي مظهرتش ومكلمتنيش انا حاسة ان في حاجة مش متظبطة 


رحيم: سيبي الموضوع دا عليا وانا هعرف كل حاجة 


في الجامعة 


مروة كانت واقفة بتضحك مع بنات من الجامعة وبيتكلموا علي ريناد وبعدين سابوها ومشيوا وبقت واقفة لوحدها 


وفجأة لقت حد حط ايده علي بوقها واخدها غصب عنها 


يتبع..... 😉


(عشقت مغتصبة)،(احببت منقذي) ♥💃🏻


البارت 5🥰


مروة كانت واقفة لوحدها ولقت حد حط ايده علي بوقها واخدها غصب عنها 


في المخزن بعد ما مروى بدأت تفوق 


رحيم: اهلا بالست مروة اي اخبارك 


مروة بخوف: انت مين وعايز مني اي 


رحيم: بصي بقي يا حلوة بإختصار اتكلمي وقولي الحقيقة عشان معملش معاكي الصح 


مروة بأستعباط: انا مش فاهمة انت عايز اي 


رحيم بجدية: تعرفي اي عن موضوع ريناد ولو كدبتي عليا في كلمة وديني ما هرحمك 


مروة: هقول كل حاجة والله يا باشا 


وحكت مروة كل حاجة 


رحيم لرجلته: روقوها عايزها تتعلم الأدب من اول وجديد 


الرجالة في صوت واحد: اوامرك يا باشا


في بيت ريناد 


نهلة: اااه يبنت بطني تعملي فيا كدا ليه 


ريناد بدموع: والله يا ماما انا ما عملت حاجة والله كله غصب عني اقسم بالله 


نهلة: قومي خدي هدومك واطلعي برا بيتي مش عايزا اشوف وشك تاني حطيتي راسي في الطين بعد ابوكي الله يرحمه 


ريناد دخلت اوضتها ولمت حاجتها زي ما مامتها امرتها وقررت انها تسيب البيت لحد ما الأمور تهدي 


وهي بتفتح الباب لقت...   

يتبع.. 😉


تتوقعوا لقت اي استنوا البارت الجاي ☺️

يتبع 

تكملة الروايه من هناااااااا





 

تعليقات

التنقل السريع