القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عشقت مغتصبه أحببت منقذي البارت 6_7_8_9_10بقلم ايمان جمال في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله


(عشقت مغتصبة)،(احبيت منقذي) ♥💃🏻


البارت6🥰


ريناد وهي بتفتح الباب لقت 


ريناد: انت اي اللي جابك هنا 


رحيم: جاي وجايب معايا دليل برئتك 


ريناد بفرحة: بجد؟! 


رحيم: هتسيبيني واقف علي الباب كتير كدا 


ريناد: احمم اتفضل 


نهلة: مين دا كمان يا ست ريناد 


ريناد: دا رحيم اللي كان هيخبطني في العربية مرا وكان عايزني اروح اشتغل معاه في شركته 


نهلة: يا شيخة ياريته كان خبطك وريحيني منك عالأقل كنت هعيش وراسي مرفوعة مش زي ما انتي مخلياهالي في الطين كدا 


رحيم: بعد اذن حضرتك يا طنط ريناد ملهاش ذنب في اللي حصل وانا جاي ومعايا دليل برئتها 


ريناد: اي هو الدليل دا 


رحيم: شكي كان في محله مروة ومازن كانو متفقين مع بعض والڤيديو اللي انتشر كان بسبب مروة 


ريناد بعياط وصدمة: ليه انا عملت فيها اي دا كنت بعتبرها اختي والله 


رحيم: ريناد اهدي مفيش حاجه هتتحل بالعياط انا هتصرف واجبلك حقك منهم تالت ومتلت 


ريناد: انا اسفة تعبتك معايا 


نهلة بحزن علي بنتها: انا اسفة يا بنتي اني شكيت فيكي سامحيني 


ريناد: مسمحاكي يا امي 


في الشركة رحيم وصل ودخل مكتبه وبعت لسلمان 


سلمان: اي يحبيبي مالك 


رحيم بجدية: عايزك تجيبلي كل المعلومات عن الواد اللي اسمه مازن اللي في كلية هندسة مع ريناد 


سلمان بتعجب: ليه يا رحيم 


رحيم: بعدين نفذ اللي بقولك عليه بس دلوقتي خلال ساعتين عايز كل حاجة عنه قدامي هنا عالمكتب 


سلمان: حاضر 


في المخزن بتاع الشركة 


رحيم: انتي لسة عايشة 


مروة: بالله عليك يا استاذ سيبني انا حرمت 


رحيم: اديني مبرر واحد يخليكي تخوني صاحبة عمرك يا ناكرة للجميل 


مروة بصرااخ: عشان دايما الكل بيهتم بيها هي وعندها كل حاجة حلوة 


رحيم: مش سبب لأنك لو عدلة وبتحبيها مكنتيش فكرتي تأذيها كدا ومش اي اذية دا انتي نشنتي 


وسابها رحيم ومشي ومن ساعت ما شاف ريناد وهو حالوا متدهور وبيفكر فيها دايما 


رحيم: هو انا ليه دايما بفكر فيها؟ معقول اكون حبيتها!! لاء مستحيل انا بساعدها زي ما كنت هساعد اي حد تاني وفضل يفكر كتير 


في الشارع 


ريناد كانت ماشية عالنيل وقاعدة بتفكر وتعيط وهي ماشية في حد جه من وراها وساحبها غصب عنها 


يا تري مين وتتوقعوا اي اللي هيحصل🤔


يتبع يا حلوين🥰


(عشقت مغتصبة)،(احببت منقذي) ♥💃🏻


البارت7🥰


في مكان مهجور 


مازن: الحلوة فاقت 


ريناد: انا فين وعايز مني اي 


مازن: كل خير بس لازم اطلع نفسي من المشكلة اللي انتي حطتيني فيها الأول 


ريناد: واحد وس*خ 


خلصت الكلمة ولقت قلم نازل علي وشها 


مازن: احترمي نفسك يا قمر والا هزعلك 


ريناد: انت ازاي تمد ايدك عليا كدا 


مازن: انتي لو مسكتيش هعمل حاجة مش هتعجبك 


ريناد بعياط وخوف منه: حاضر 


مازن صورلها ڤيديو وهي مربوطة وكل شوية يلمس في جسمها وهي قرفانة منه وبيقول لرحيم يا تمسح الڤيديو بتاع مروة وتسيبها يا تقول يا رحمان يا رحيم علي حبيبة القلب وبعته لرحيم 


عند رحيم في المكتب 


رحيم: سلمان جبتلي المعلومات عن الواد اللي اسمه مازن 


سلمان: اه جبتها اهي 


ولسة رحيم بيفتح الملف لقي رسالة اتبعتتله علي موبايله 


وفتح الرسالة واتصدم


رحيم: يا ابن ال 


سلمان: في اي يا رحيم 


رحيم: مفيش وفت للتفسير قوم معايا واعمل اللي هقولك عليه 


في مكان مهجور 


مازن لرجاله: حلوة البت دي صح 


رجالته بضحك: دي تتاكل اكل يا معلم 


واحد من رجلته: طب ما تخلينا نتسلي معاها شوية 


كل دا وريناد بتعيط


مازن: هيحصل لو استاذ اللي تابعها معملش اللي قولتله عليه 


وفضلوا يضحكوا 


عند رحيم كان سايق العربية واتجه لمكان مهجور ودخله وشاف ريناد وكان واخد كل احتياطياته 


وراح من ورا مازن ومسكه من قفاه 


رحيم: بقي انت يا حيوان تعمل كل دا معاها وديني لأربيك وفضل يضرب فيه لحد  ما دخل عليهم سلمان ومعاه البوليس 


البوليس للعصابة: سلموا نفسكوا بالذوق والا هنستخدم معاكوا العنف 


مازن بعصبية: لاء شاطر يا رحيم 


مازن خلص جملته من هنا وطلع المسدس من جيبه وضرب علي ر.... 


يتبع😉😉



(عشقت مغتصبة)،(احببت منقذي) ♥💃🏻


البارت 8🥰


مازن بعصبية: لاء شاطر يا رحيم 


مازن: خلص جملته من هنا وطلع المسدس من جيبه وضرب علي رحيم 


ورحيم وقع علي الأرض وعمال بينزف وريناد صوتت وجريت عليه ومازن اتقبض عليه


ريناد: رحيم انت كويس 


رحيم قام ووقف وفضل يضحك😂😂


ريناد بعدم فهم: اي دا 


رحيم: الموضوع كله خطة عشان نوقع اللي اسمه مازن دا 


ريناد بإستغراب: دا ازاي يعني وازاي واقف كدا وانت واخد رصاصة 


فلاش بااك 


رحيم: سلمان اعمل اللي هقولك عليه 


سلمان: عايزني اعمل اي


رحيم: هتروح قسم الشرطة وهتوريهم الڤيديو اللي هبعتهولك دلوقتي (بتاع مروة) وتحيبهم معاك عاللوكيش اللي هبعتهولك 


سلمان: طب وانت هتعرف المكان منين 


رحيم: مش وقته هبقي اقولك بعدين 


سلمان: طيب انا ماشي 


وبعد ما سلمان مشي راح رحيم لبس حاجة تحت هدومه عشان لو حد من العصابة ضرب عليه نار وحط كيس دم مزيف 


بااك


رحيم: اي رأيكوا 


ريناد براحة: طب الحمدلله انك كويس 


ريناد وسلمان في صوت واحد: بس انت عرفت المكان منين


فلاش بااك 


في الكافييه 


رحيم: ريناد روحي اغسلي وشك ومتعيطيش وانا هجبلك حقك 


ريناد: حاضر 


ريناد كانت سايبة الموبايل بتاعها عالتربيزة وقامت  


ورحيم اخد الموبايل بتاعها ونزل عليه تطبيق عشان يعرف يحدد الموقع بتاع ريناد عشان لو لقدر الله حصل اي حاجة 


باااك


ريناد: يا ابن ال 


سلمان بضحك: دا انت طلعت وحش وانا معرفش


رحيم بفخر: طبعا😂


بعد كدا سلمان روح ورحيم وصل ريناد علي بيتها 


في بيت ريناد 


نهلة: كنتي فين يا حبيبتي 


ريناد حكتلها كل اللي حصل معاها 


نهلة: ربنا يكرمه ويبقي من نصيبك 


ريناد: انتي بتقولي اي يا ماما احنا فين وهما فين دا تلقيه بيساعدني شفقة 


نهلة: رحيم مش من النوع دا 


ريناد: انا داخلة انام


ريناد دخلت اوضتها وكانت بتفكر في رحيم وقلبها كان بيدق جامد  وقررت انها تتصل بيه عشان تطلب منه انها تشوف مروة (تلكيكة يعني عشان تكلمه😂😂)


ريناد: الو 


رحيم: ايوا في حاجة 


ريناد: كنت بتصل بيك عشان اقولك اني عايزا اشوف مروة 


رحيم: ليه 


ريناد: عايزا اشوف سبب خيانتها ليا 


رحيم: بكرة هعدي عليكي اخدك واوديكي تشوفيها 


ريناد: شكرا 


رحيم: العفو 


وقفلوا مع بعض والأتنين بيفكروا في بعض 😉♥️


في الصباح 


رحيم رن علي ريناد عشان تلبس وبالفعل ريناد لبست ونزلت وراحوا المخزن اللي فيه مروة 


ريناد: خليهم يفكوها


رحيم: نفذوا اللي قالتلكم عليه 


والرجالة فكوا مروة 


ريناد قربت من مروة وضربتها بالقلم 


ريناد بعياط: عملت فيكي اي عشان تعملي فيا كدا ليه خونتيني 


مروة: عشان الإهتمام كله كان ليكي كلهم بيحبوكي انتي ليه احسن مني في اي 


ريناد: اناي طلعتي واحدة زبالة اوي يارتني ما عرفتك يا شيخة 


مروة كان في سكينة جنبها اخدتها بالراحة من غير حد ياخد باله وهوووب ضربتها في.... 


يتيع...... 😉🤔


استنو البارت الجاي يا قمامير تفاعلوا عشان انزلوا بسرعة🤗😉


(عشقت مغتصبة)،(احببت منقذي) ♥💃🏻


البارت9🥰


مروة كان في سكينة جنبها اخدتها بالراحة من غير ما حد ياخد باله وهوووب ضربتها في بطن ريناد 


رحيم: ريناااااد فوقي ارجوكي 


رحيم بغضب لمروة: وديني ما هرحمك امسكوها 


رحيم شال ريناد وخدها في عربيته وودها المستشفي 


رحيم: دكتووور ارجوك انقذها 


الدكتور للممرضين: دخلوها اوضة العمليات بسرعة 


و رحيم دخل المسجد يصلي وقاعد يدعي انها تقوم بالسلامة وبعدين افتكر مروة وركب عربيته وراح المخزن 


رحيم بغضيب لمروة: وربي لهندمك علي كل اللي عملتيه يا مروة 


مروة بتمثل الجمود: ولا تقدر تعمل حاجة 


رحيم قرب منها وحاول يخنقها بس رجالته بيبعدوه 


مروة بتتنفس بصعوبة: انت واحد مجنون 


رحيم لرجالته: فرغولي الكاميرات اللي في المخزن وروقوها عايزها متعرفش تنطق تاني 


رحيم: ريناد لو حصلها حاجة يا مروة هتشوفي هيحصل فيكي اي 


وسابها ومشي عشان يروح لريناد 


في بيت ريناد


نهلة: يا تري انتي فين يا ريناد اتأخرتي اوي 


نهلة لنفسها: انا هتصل برحيم هو اللي هيعرف يجيبها 


نهلة: رحيم انا مش لاقية ريناد لسة مرجعتش البيت هي معااك


رحيم لا رد 


نهلة: رحيم رد عليا بنتي حصلها حاجة صح 


رحيم: ريناد تعبانة شوية وفي المستشفي 


نهلة: يا مصيبتي مستشفي اي 


رحيم: مستشفي.....*


في المستشفي 


رحيم قاعد مستني الدكتور يطلع ويطمنه ونهلة وصلت المستشفي


نهلة بتعب: رحيم طمني علي بنتي هي عاملة اي 


رحيم: هي في اوضة العمليات دلوقتي ادعيلها


نهلة: اوضة عمليات ليه انت قولتلي انها تعبانة شوية 


رحيم حكالها كل حاجة 


نهلة: ينهااااري 


موبايل رحيم رن وكان سلمان 


سلمان: اي يا ابني مالك مختفي ليه 


رحيم: انا في المستشفي دلوقتي 


سلمان بخوف: ليه انت تعبان 


رحيم: لاء دي ر... 

لسة مكملش الكلمة لقي الدكتور طلع من اوضة العمليات  


رحيم: دكتور طمني هي عاملة اي دلوقتي 


الدكتور: للأسف الأنسة...... 


يتبع....... 🤔😉


ياتري اي اللي هيحصل استنوا البارت الجاي يا حلوين🥰



(عشقت مغتصبة)،(احببت منقذي) ♥💃🏻


البارت10🥰


الدكتور: للأسف الأنسة نزفت دم كتيير احنا عملنا اللي علينا والباقي علي ربنا هنحطها تحت المراقبة 24 ساعة وهنشوف اي اللي هيحصل 


رحيم: يااارب قومها بالسلامة دكتور ينفع ادخلها 


الدكتور: بس مش اكتر من خمس دقائق 


رحيم: حاضر 


ودخل رحيم لريناد لقاها متوصلة بالأجهزة 


رحيم: رينااد عشان خاطري فوقي والله العظيم هجبلك حقك بس فوقي ومتسبنيش كدا 


وفجأة النبض وقف والأوضة كلها اتملت بالدكاترة والممرضين 


الدكتور: لو سمحت اطلع برا عشان نعرف نشوف شغلنا 


رحيم: حاضر بس انقذوها بالله عليكوا


نهلة بخوف: بنتي مالها يا رحيم 


رحيم: ن نب ض ها وقف 


نهلة سمعت الكلمة من هنا وهوووب اغمي عليها


رحيم: طنط فوقي يا دكتور الحقني 


الدكتور للممرضين: دخلوها الأوضة بسرعة 


خرج الدكتور من اوضة ريناد 


الدكتور: للأسف احنا عملنا اللي علينا بس النبض مش راضي يستجيب البقاء لله


رحيم بصراااخ: لاء مستحيييل وزق الدكاترة ودخل لريناد وبيحاول يفوقها 


رحيم: ريناااد قومي انا بحبك والله متسبينيش عشان خاطري 


وشوية شوية النبض بدأ يرجع تاني 


رحيم: دكتووور النبض بيرجع 


الدكتور: لو سمحت اتفضل برا 


ورحيم طلع برا والدكتور اللي عند نهلة طلع 


الدكتور: المدام كويسة جالها هبوط حااد بسبب قلة الأكل والزعل احنا علقنالها محاليل عشان نعوض النقص اللي في جسمها 


رحيم: تمام شكرا يا دكتور


وخرج الدكتور اللي عند ريناد


الدكتور: المريضة فاقت بمعجزة من ربنا انا بقالي سنين بشتغل وعمري ما شوفت كدا 


رحيم بدموع فرح: شكرا يا دكتور وسجد سجدة شكر لربنا 


رحيم: ممكن ادخلها يا لو سمحت 


الدكتور: اه طبعا اتفضل 


ودخل رحيم لريناد وكانت فايقة 


رحيم بدموع: حمدلله علي سلامتك 


ريناد بتعب: الله يسلمك فين ماما 


رحيم: مامتك قي الأوضة اللي جنبك هي تعبانة شوية 


ريناد بصدمة: حصلها اي 


رحيم بهدوء: متقلقيش مجرد هبوط بس من قلة الأكل 


ريناد براحة: تمام 


رحيم هسيبك ترتاحي وهرجعلك تاني 


رحيم خرج من عند ريناد وراح المخزن 


رحيم بغضب: هي فين 


الرجالة: جوا يا باشا 


رحيم دخلها وقرب منها وفضل يضرب فيها بكل قوة عنده 


رحيم: انا هعلمك ازاي تتعدي علي اسيادك يا زبالة يا واطية 


مروة بخوف منه: ح حرمت بس سيبني 


رحيم: نجوم السما اقربلك يا حلوة 


رحيم لرجالته: فرغته الكاميرات 


الرجالة: حصل يا باشا 


رحيم: فين التسجيل 


واحد من الرجالة: اتقضل يا باشا 


وسابهم رحيم ومشي وراح القسم ودخل عند المحقق


رحيم: ازيك يا رأفت اخبارك اي 


رأفت: بخير الحمدلله بس مش عوايدك تيجيلي القسم يعني 


رحيم: شوف التسجيل دا كدا عايزك 


وبعد ما رأفت شاف التسجيل 


رحيم: عايزك تظبطلي البت دي 


رأفت بغمزة: والله وحبيت يا رحيم 


رحيم: بس ياض اعمل اللي قولتلك عليه 


رأفت: تعرف مكانها 


رحيم: عز المعرفة دي عندي في المخزن 


رأفت: تمام هبعت معاك عسكري يجبهالي هنا وسيبهالي 


رحيم: تمام يا صحبي 


رحيم افتكر سلمان اللي قفل في وشه السكة وكلمه😂


سلمان: توّك لفتكرتني 


رحيم: معلش يا حبيبي والله اصل الدكتور طلع وكان بيكلمني 


سلمان: مقولتليش مين اللي تعبان 


رحيم: ريناد وحكاله كل اللي حصل 


عدي تلت ايام علي ابطالنا الحلوين وطبعا مروة اتحبست ورحيم كل دا مع ريناد في المستشفي ونهلة بقت كويسة 


في غرفة المستشقي 


رحيم: يلا عشان تروحي ولا عجبتك القاعدة هنا 


ريناد: نينيني لا قايمة يا اخويا 


وريناد راحت تلبس وبعد كدا وصلهم البيت

وطلع معاهم وفضلوا يتكلموا بعدين في وسط الكلام 


رحيم بجدية: طنط بعد اذنك انا طالب ايد ريناد 


ريناد اتصدمت وجريت عاي اوضتها وقفلت الباب وقلبها بيدق جامد


نهلة: ان كان عليا انا فأنا موافقعة وانا واثقة اني مش هلاقي زيك يا ابني بس الرأي رأي ريناد 


ريناد طلعت من اوضتها وقالت انها..... ستووووب


 يتبع... 😉🤔


يا تري ريناد هتوافق ولا هترفض هنعرف البارت الجاي🤔😉🥰


تكملة الروايه من هناااااااا


 

تعليقات

التنقل السريع