15_16_17
روايه#عوضي
نعم ف قد كانت عربيه فهد وفطيمه هي التي انقلبت
خلال ساعه تم نقل فهد وفطيمه ومن خلال الموبايل وصلوا لمراد ومراد عرف مريم
( شغل افلام عربي😹)
مريم بخوف وبسرعه: يارب سلم
مراد بدموع خوفاً علي صديقه وصديق ايامه
: يارب انا مليش غيره
ووصلو بسرعه للمستشفى
مراد لموظفه الاستقبال: لو سمحت كان فيه واحد ومراته جم هنا عشان عربيه اتقلبت
الموظفه: اه اه الدور التاني في العنايه
مراد بسرعه: شكراً يلا يا مريم
طلعوا بسرعه
قابلهم الدكتور: الحمد لله شويه اصابات بس كانوا متماسكين بالحياه
مراد بسرعه: فيه اي اضرار
د: احتمال لا بس اما يفوقوا هنعرف الأستاذ جاله كسر في ايده عشان هو الي كان سايق والانسه جالها ارتجاج في المخ ونزيف ووقفناه اتنجدت باعجوبه وصباعها انكسر
مراد بصدمه قعد علي الكرسي : ياارب
عدا نص ساعه واتنقلوا غرفه مع بعض سريرين فهد بوجع : ااه ااه فطيمه فيين
مراد ومريم جريوا عليه بسرعه: جنبك ماتخفش محصلش حاجه
فهد بوجع: عملوها يا مراد عملوها
مراد باستغراب: عملوا اي ومين دول
مريم بخوف : عماد؟
مراد باستغراب: مش اتسجن
مريم بخوف:لا لا عماد وراد
فهد بص بسرعه: يا بن ال***
مراد بصدمه: يا ولاد ال***** ،كده صح نا فهمت
عماد بسخريه: ونت من انتي بتفهم
قاطعهم صوت وجع فطيمه
فهط قام بسرعه مع وجعه وجري عليها
فهد بوجع: فطيمه انتي كويسه الف سلامه عليكي يحببتي نا اسف
فطيمه بخوف:انت مين
فهد بصدمه: ااي انا فهد حبيبك
فطيمه بدموع: لا انا معرفكش ابعد عني وبصت علي عماد الي واقف باستغراب
:عماد الحقني انا عاوزه امشي
عماد بصدمه وابتسم بخبث: طبعاً يا حببتي
فهد بغيره : بت انتي هتستهبلي
مراد ومريم وقفين مصدومين معقول؟
فهد بعصبيه: انت واقف بتعمل اي ي غبي روح شوف الدكتور
الدكتور جه : فطيمه انتي مش فاكره حاجه خالص
فطيمه : لا فكره فكره ان عماد خطيبي وابن عمي وانا ساكنه*** مع بابا وماما ونهي
فهد واقف بجمود :ها؟
الدكتور: فقدان ذاكري مؤقت
فهد بغضب: نعم يا روح ***
البارت خلص يا كتاكيت بليل هنزلكم واحد♥
البارت ال16 🤍
#عوضي شكراً جدا جدا علي كومنتاتكم ربنا يخليكم ليا🤍
د. اختصار لكلمه دكتور يشباب😹😹
نبدا🤍
د:فقدان ذاكري جزء من ذاكرتها اتمحي وده باين من كلامها انا برضو شكيت لان هي وقعت علي دماغها جامد
فطيمه: انا عايزه اروح لبابا اكيد قلقان عليا
فهد بحزن: باباكي مات من زمان يا فطيمه
فطيمه بعدم تصديق: اي لا لا اكيد بتهزر وبدأت تمسك كوبايه وحتفدها ناحيه الباب جت في دماغ عماد
مريم بضحك : اعااا هدف جميل في مرمي العدو
مراد : ينهار اسوح
فطيمه بصدمه : اعاا عماد نا مكنتش اقصد وقامت بوجع قعدته علي السرير وبدأت تعقمله دماغه الي نزفت
فهد بغيره: ابعدييي
فطيمه بعند: اي ده خطيبي انا
فهد بغضب : نا مش هقدر استحمل انتي طا....
فطيمه بصتلو بدموع وسكتت
فهد اتصدم بس عرف انها مخبيه فرح جداً ان ممكن يكون مفقدتش الذاكره
فطيمه تحاول التماسك: عماد روح ادفع حساب المستشفي ونا هجهز حاجتي
عماد بخبث :حاضر
وخرج راح يدفع الحساب
وفهد ومراد ومريم واقفين باستغراب
فطيمه قربت منهم بسرعه وبصوت خافت: نا مفقدتش الذاكره
كلهم بصو بفرحه
فهد بصلها باستغراب وفرحه: طيب لي عملتي كده
فطيمه : عايزه انتقم منه
فهد بغضب: مهو مش هسمحلك تروحي معاه
مريم بحب : قوليلي اي الي هتعمليه
فطيمه بحزن:ه هقتله
فهد بصدمه: انتي اتجننتي ؟
فطيمه: هو الي قتل بابا ووو وقتل ماما ونهي
مراد بصدمه: نعم ..مش هما مسفرين
فطيمه وقد انفجرت في العياط : هو قالي كده قبل الحادثه
فهد بغموض: مش ممكن يكون بيكدب
فطيمه : ده الي هعرفه
هنا دخل عماد
عماد باستغراب: هتعرفي اي
فطيمه بثبات: هعرف انا مراته ولا لا
عماد بتوتر:لا لا مش مراته ده بيخرف
فهد بثبات وثقه:هنعرف عماد: هتروحي معايا
فطيمه:تؤتؤ هروح بيت ماما هي مش هناك
عماد بتوتر: لا سافرت هي ونهي
فطيمه: انا بخاف اقعد لوحدي هاخد مريم معايا
مراد بسرعه: نعم ياختييي
مريم: ونا جايه معاكي
فهد بمقاطعه: ونا مش هخاطر بيكي
فطيمه بصدمه: اا خلاص خليكي يا مريم نا هروح لوحدي
عماد : يلا نا هوصلك
فطيمه بخوف :تمام
وصلها البيت
عماد : يدام انتي بتخافي هدخل معاكي واقفلي علي نفسك
فطيمه بخوف: لاا شكراً
وجريت بسرعه دخلت قفلت في وشه وملحقهاش
بتلف لقت فهد
فطيمه بفرحه:فهدي انت جيت
فهد بحب : ايوا يا قلب فهدك
الباب خبط
عماد بشك:انتي معاكي حد جوه؟
فطيمه بخوف: ....
البارت التاني هنزله كمان ساعه ♥
البارت ال17
🤍🤍🤍🤍🤍🤍
بعتذر اني منزلتش امبارح عشان نمت والله😹🤍
فهد : نعم يا قلب فهدك عماد: فطيمه في حد معاكي جوا؟
فطيمه بخوف: لا وامشي عشان متصلش بالبوليس
عماد: وليه كده ده نا هبقي جوزك
فطيمه بدلع :اما تبقي جوزي، يلا امشي بقي
فهد شد فطيمه ودخلوا الاوضه وقفل الباب واكلم : لو اتدلعتي تاني هكسر دماغك
فطيمه بحب: انت جيت عشاني
فهد بنفاذ صبر : اعمل اي في فؤادي مش راضي يسيبك
فطيمه بحب حضنته: وفؤادي بيحب فؤادك
فهد بنعاس : يلا ننام
فطيمه: لا انا عايزه اشرب شاي بالنعناع ونقعد ف البلكونه ومتخفش هي متقفله
فهد: اشتا يلا
دخلوا البلكونه وقعدت فطيمه بحزن: بابا كان دايما بيقعد هنا
فهد حضنها بحب: ربنا يرحمه يا حبيبتي
فطيمه : بس بجد انا بحبك مهما اتخانقت معاك ف عشان انتي حبيبي وان قلت زمان انا مس حباك دلوقتي سعيده ونا ف بيتك 🤍
فهد بحب : انتي أعظم انتصاراتي انا بحب كل شئ فيكي 🤍
فطيمه ميلت علي كتفه: سبني كده نا مرتاحه كده
فهد بنعاس: عنيا
فطيمه بنوم: تسلم عنيك
وغطوا في سبات عميق 🤍
صحيوا علي خبط الباب بشده
فطيمه بخضه: اصحي يا فهد ادخل جوا بسرعه واكملت بصوت عالي حاااضر جايه
فهد : طيب براحه داخل اهوو
فطيمه راحت تفتح ولقت
فطيمه: ينهار بتنجان😹
( معلش انا كل منهي البارت انهي علي الباب😹🤦🏻♀️)
ناقص 3 بارت بس ويخلص🤍🤍🤍
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
تعليقات
إرسال تعليق