القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية طفلة ملكت قلب صعيدي البارت الثامن والتاسع بقلم امل ذكي جميع الفصول كامله


سيف بعشق : في اني حبيتك في اني مقدرش على بعددددك لو ثانيه ومسك ايدها جامد بعصبيه انتي فاهممممه فاههههههمه 💔

عدي خمس دقايق نظرات تكفي اي كلام ❤❤❤❤❤

ونسيوا العالم كله لحد ما قطعهم صوت الفون بتاع سيف 

سيف بتوتر : الو 

؟؟ : ****

سيف بفرحه: بجد فاق قفل الخط بسرعه بفرحه 

سيف بفرحه : بباكي فاق يا حبيبتي 

حياه بفرحه : بجد 

سيف بفرحه : اه والله 

حياه بفرح وهي تق"بل وجنتيه بحنيه وطفوله : انا بحبك اوي 

سيف بصدمه : اييييه ❤❤❤😍😍

حياه بخجل شهقت ووضعت يدها علي فمها بخجل شديييد وقالت ببلاهه وتهته مقصدش انا انا انا ومش عارفه تتكلم 

سيف بحنيه : مش مهم الكلام ده دلوقتي يلا نروح لعمي 

حياه بسرعه وهي تقفز بطفوله : بابا

سيف وهو يضحك علي شكلها : براحه يا هبله 

حياه بتذمر : انا مش هبله 

سيف : خلاص يا طفله 

حياه بقفز وخرجت : نينينينينينيني 

سيف بضحك: والله طفله ❤

بس عشقتها ❤🌹🥰

وراحوا اتطمنوا علي ابوها بحنيه لحد ما بابا حياه طلب منها عصير 

خرجت حياه 

الاب بصراحه : الحادثه كانت متدبره 

سيف بصدمه : ومين له مصلحه في كدا احنا التار مش خلصنا من الموضوع ده 

الاب بصراحه: اه بس ده ملوش دعوه بالتار الموضوع في احمد 

سيف بتساؤل : احمد مين واي علاقته بيك والعيله 

كاد ان يجيبه والد حياه ولكن سمع صوت وقوع اكواب العصير ونزلت حياه علي الارض وضمت نفسها وحطت راسها بين ركبها وبقيت ترتعش 

سيف بخضه : حياه مالك حياه 

الاب بتعب : *******

سيف بصدمه وابتعد سريعا : اييه

قصير ومش حلو اشطا عارفه 🥲💔حقكم عليا يا جماعه 🥲💔

#طفلة_ملكت_قلب_صعيدي

#بقلمي Amal Zaki


كاد ان يجيبه والد حياه ولكن سمع صوت وقوع اكواب العصير ونزلت حياه علي الارض وضمت نفسها وحطت راسها بين ركبها وبقيت ترتعش 

سيف بخضه: حياه مالك حييياه

الاب بتعب وقلب مكسور : محاوله اعتداء من احمد ابن خالتها ساعه لما كنت رايح لمامتها عشان 

سمع صوت صراخ حياه بتعب وعياط ورعشه شديده : كفااايه كفايه متكملش ارجوك 

ضمها سيف بحضنه سريعا ودع كيف لطفله 17 سنه ان تعيش هذه الحياه مازلت طفله قاصر احتضنها بقوه وكأن حضنه يبث الامان والطمئنينه لها مسكت حياه قميصه بقوه ودخلت باحضانه 

سيف وهو يحاول التماسك: اششش اهدي انا جمبك وقال بتوعد بداخله : والله لجيب لك حقي حتي لو علي موتي 

اغمي عليها باحضانه 

سيف وهو يتصل ببودي جارد تعالوا في **في ****  ثواني وتكونوا قدامي وقفل 

عندما جاءوا اخبرهم سيف ان حياتهم مقابل حياه الشخص اللي جوا (والد حياه) اخد سيف حياه بين يديه كالاطفال وضع يده اسفل عنقها واسفل ظهرها ونظر لوجهها بعشق خالص ودخلوا في العربيه وراحوا مكان محدش يعرفه غير شخص واحد وهو بطل روايتنا سيف 

༺༺༺༻༻༻ 

؟؟ بغضب : يعني اي مماتش

؟؟ بخوف : والله يا باشا هما لحقوه بسرعه 

؟؟ بغضب : دي اخر فرصه ليك حياه ملكي انا فاهم موته عشان هوه السبب لو مموتش اضمن ان العيله بح قالها بخبث 

؟؟ بخوف : بلاش يا بيه بلاش انا هدخل ووو 😔😔😔💔💔

༺༺༺༻༻༻༻  

تاني يوم 

حياه بصدمه : انا فين 

سيف وهو ينظر لعيونها: في قلبي يا دقاته 

حياه بصدمه وصريخ: ااااااه

سيف بصدمه: في اييي 

حياه بصريخ وهي تضع يدها علي عيونها: البس بسرعه 

سيف وهو عا"ري الصدر  وهو يقترب منها بخبث ونظر لعيونها المغلقه بحب وقال ما صدمها 

حياه بصدمه وهيه تفتح عيونها قاطعها سيف بقب"له عشق وقال 😳😱😱😱😳

#طفلة_ملكت_قلب_صعيدي

#بقلمي Amal Zaki 

A ❤ M

تكملة الروايه من هنااااااا

تعليقات

التنقل السريع