القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية حب بعد معاناه البارت 5_6بقلم مي عبد الله جميع الفصول كامله



حب بعد معاناه

البارت الخامس

للكاتبه مي عبدالله

❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️


الدكتور : للأسف المريض دخل في غيبوبه والله اعلم هيفوق منها امتى


ولسه الدكتور مكملش كلامه ولاقو مامت رنا اغمى عليها


رنا : مااااااااماااااا متسبنيش دكتور بسرعه وفعلا اخذو مامت رنا لمعالجتها


وفي الخارج احمد يحاول تهدأتها ولكن رنا رافضه تمام ان تستجيب لأي أحد ورافضه تماما انها تهدأ


وفجآه طلعت الدكتوره وهي بتقول الحمدلله المريضه بخير لكن جالها انهيار عصبي


رنا : وهي بالداخل ماسكه ايد مامتها وبتقول فتره وهتعدي ياماما صدقيني


دا كله واحمد كان بيتقطع من جواه على حال معشوقته


مها : انا عايزاه اشوف أكرم وهي بتحاول تقوم لكن مكنتش قادره بسبب تعبها


رنا : وهي بتنادي الدكتوره جت الدكتوره وهي شايفه مها عماله تقاوم قامت اديتها حقنه مهدئه بسرعه عشان تهدأ


رنا : وهي بتخرج ومعاها احمد وبتقفل الباب على مامتها


وقعدت على كرسي وهي بتقول انا عارفه يارب ان ده اختبار منك لكن ده اختبار صعب اوي


احمد : وهو يهدأها ويقول متقلقيش كل حاجه هتتحل وهتبقى بخير ان شاء الله


واخدها ونزلو الكافتيريا


رنا : هنعمل ايه معا ماهي انا خايفه عليها اوي بارغم ان كل المشاكل الي بتحصلنا دي كلها بسببها


احمد : كان هيتكلم ولكن قطعه اتصال من القسم الي فيه ماهي


احمد : وهو بيرد الو يعمر باشا خير في حاجه حصلت


عمر : للأسف ماهي هربت من المستشفى


احمد : ايه الزاي دا يحصل اقفل انا جاي بسرعه


رنا: وهي قلقانه على اختها في ايه ياأحمد ماهي مالها


احمد وهو بيلم حاجاته وبيدفع الحساب ماهي هربت 


رنا : مكنتش مستوعبه اي حاجه وفورا غادروا المكان 


وذهبوا إلى قسم الشرطه 


البارت خلص لو لقيت عليه تفاعل هنزل واحد النهارده 


يتبع #


حب بعد معاناه

البارت السادس

بقلم مي عبدالله

❤️ ❤️ ❤️ ❤️


احمد :عاوز اقابل الرائد عمر بسرعه


العسكري :تمام يافندم وفتحلو الباب


احمد :دخل بسرعه ومعاه رنا


عمر :كويس انك جيت بسرعه


احمد :ايه الي حصل


عمر :الممرضه دخلت علشان تدي المريضه العلاج اكتشفت انها مش في المستشفى


احمد :الزاي ايه الإهمال الي بيحصل ده


عمر :اهدي بس وتعالي نشوف كاميرات المراقبه


احمد :تمام وذهبو جميعا الي المستشفى


وعند وصولهم


عمر :عاوز اقابل مدير المستشفى حالا


وبالفعل قابل مدير المستشفى


عمر :عاوزين نشوف كاميرات المراقبه


وبالفعل ذهبوا غرفه الكاميرات.


وهنا كانت الصدمه


شافو شخص لابس لبس دكاترة وحط مخدر ليها وطلع بيها من الباب الخلفي للمستشفى

وكان مستنيهَم ثلاث عربيات وانطلقو بسرعه البرق


رنا :يعني اييه اختي اتخطفت الزاي من المستشفى


عمر :اهدي ياانسه رنا حضرتك شايفه انهم استغلوا انشغال الممرضين وان العسكري مكنش واقف على الباب


وفي مكان آخر وسط الجبال كانت ماهي تحت تأثير المخدر


وكان امامها شخص قاعد على كرسي وهو بيقول العد التنازلي بدأ


بقلم مي عبدالله


في المستشفي الي فيها أكرم دخل ممرض وهو عمال يبص يمين وشمال


وطلع حقنه يحطها في المحلول ولكن فجأه اتفتح الباب وووو


اما في المستشفى الي فيها ماهي


كانو قاعدين يفكرو في حل وفجأه رنا قالت


انا عرفت الطريقه الي هنوصل بيها لماهي


عمر واحمد بسرعه اي هي. 


رنا عن طريق السلسله دي. 


عمر: بتساأل الزاي يعني


رنا :بابا واحنا صغيرين كان بيخاف علينا جدا لانه لي أعداء كتير قام جبلنا السلسله دي وفيها GBS


عمر :طب كويس وقاموا متبعين مكان السلسله وعرفوا هي فين


يتبع #


الروايه لسه في أولها ولسه في مفاجأت كتير

يتبع 

تكملة الروايه من هناااااا

 

تعليقات

التنقل السريع