القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

#جزء_صغير.. #اعاقتي_ولكن. 

هاجر ببرود: رفعت عليك قضيه خلع ونزلت ابنك يا ادم. 

ادم بصدمة:  قضيه خلع يا هاجر و طب ازاي انا مش فاهم حاجه. 

هاجر ببرود:  افهم مع نفسك المهم اننا خلاص هنتطلق وانا مش عاوزه منك حاجه. 

ادم بغضب طخخخخ كف بينزل ع وشها بيوقعها الارض. 

هاجر ببرود اكبر:  دا يلي تقدر عليه انا ماشيه. 

ادم شدها بقوة:  انتي ايهههه فيكييي ايهههه انتي واعيةةةةة يلي بتقوليههه. 

هاجر ببرود: واعية اوي. 

ادم بغضب وعصبيه:  انا عارف انه ابويا مات بس مش بسببك زهرة يلي امرت بكده عشان تلبسها فيكي بعد م كتب املاكه بس ابني ليههه يا هاجر ليههه. 

هاجر بصدمة:  يعني مش بسببي. 

ادم بدموع ونهيار قعد ع ركبته:  ليههه متبقيش انتي والدنيا عليا. 


هاجر نزلت وخدته في حضنها هو زقها بعيد عنه:  مش عايز حضنك مش عايز منك حاجه انتي ايه انا تعبان. 

هاجر بانهيار:  وانا مش تعبانه هاه رد عليا انا عملت كده عشانك عشان متكرهنيش اكتر. 

ادم بهدؤء:  ابني ملهوش ذنب. 

هاجر مسكت ايده وحطتها ع بطنها:  وانا مستحيل انزل حته منك. 

ادم بعدم تصديق: ا انتي حامل صح. 

هاجر بابتسامه:  اه فس ادم صغنونه هنا. 

ادم شالها:  متعمليش كده تاني. 

هاجر بحب:  خلاص اسفه والله. 

باسها بحب. 

طلع اوضتهم ونزلها بحب ع السرير. 

ادم بحنان:  غمضي عيونك. 

هاجر: اهو. 

ادم لسه هيحضر مفاجأة لاقي رسالة ع فون هاجر من علي . 

ادم بعصبيه... 

بقلم ميرا ابوالخير. 


عند جنة كانت بتجهز كتب كتابها وقلبها مش مطوعها. 

خطيب:  يلا يا جنتي عشان تبقي زوجتي اخيرا. 

: بس انا ليا راي تاني مينفعش تتجوز خطيبتي ولا ايه يا جنة. 

جنة بصت للصوت بصدمة:..... 


#يتبع.... 

#بقلم_ميرا_ابوالخير... 


اي خدمه 3 في يوم 😂😂😂.

تكملة الروايه من هنااااااا

Mira Abulkhair 




 

تعليقات

التنقل السريع