القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت أحببت فتاة ليل البارت الرابع والخامس الأخير بقلم ندى احمد جميع الفصول كامله


و بعد فترة سمعت ورد صوت ضر*ب نار 

ورد بخضة  : سييييييف و بتحاول تفتح الباب و فجأة 

لحد ما ك*سرت ازاز العربية و خرجت

ورد طلعت جرى على مكان الصوت 

كان كل حاجة فى البيت مك*سرة و فى د*م كتير على الأرض و جوز امها واقع مغمى عليه فى الارض 

ورد جريت على سيف اول ما شفته و هدومه غرقا*نة دم 

ورد : ايه الد*م ده يا سيف انت كويس 

سيف ماسك كتفه : أنا كويس ايه اللى طلعك من العربية 

ورد بدموع : كويس ازاى بس 

و سيف اتصل بالبوليس و الإسعاف 

و جيه البوليس اخد جوز والدة ورد و اعترف على مكان اخت ورد 

و ورد راحت مع سيف المستشفى 

سيف صحى لقى ورد بتعيط 

سيف : ورد مالك بس أهدى 

ورد : أنا السبب يا سيف فى انك هنا 

سيف : مكبرة الموضوع كده ليه ده يومين و اخف امسحى انتى بس دموعك و حط أيده على خدها يمسح دموعها 

ورد كانت اول مرة تحس أن حد حنين عليها و ده خلها تهدى و توقف عياط 

سيف : انتى ليه مروحتيش تشوفى اختك 

ورد : كنت عايزة اطمن عليك الاول 

سيف بفرحة : بجد

ورد : أيوة عن اذنك اسيبك ترتاح 

و راحت ورد تشوف اختها و تطمن عليها 

و بليل فى المستشفى عند سيف 

باب خبط و كانت ورد 

ورد : عامل ايه دلوقتى 

سيف : كويس بكرة الصبح هنروح 

ورد : إن شاء الله تبقى بخير 

و فات اسبوع و كان سيف بيحاول يطمن ورد و يقرب منها اكتر و كمان ورد اتعلقت بسيف 

سيف رجع من الشغل 

ورد : سيف انت جيت خمس دقايق و الاكل يكون جاهز 

سيف راح غير هدومه و وقف مع ورد فى المطبخ يساعدها و بعد ما اتعشوا 

ورد : سيف أنا كنت عايزة اكلمك فى موضوع 

سيف : اتفضلى 

ورد : انت لو حابب نتطلق و تشوف حالك من دلوقتى مفيش مشكلة و بنسبة لكلام الناس أننا أطلقنا بسرعة ممكن تقول انك اكتشفت ماضيا و علشان كده أطلقنا 

سيف : مين قال انى عايز نتطلق 

ورد : اكيد هيجى يوم و نطلق و أضافت بتلقائية و أنا بقول الطلاق يحصل دلوقتى احسن ما اتعلق اكتر بيك 

سيف بفرحة : يعنى انتى خايفة تحبينى

ورد : ملوش لزوم الكلام ده أنا بقول انت اكيد عايز نسب يشرفك و أن يعنى ...

سيف وضع يده على فمها : انتى بنسبالى اتولدتى من اليوم اللى اتجوزنا فيه يا ورد 

ورد : أنا هقوم اعمل شاى 

سيف شده ايديها و اصبحت بين ذراعيه

سيف : لاء أنا مش عايز اشرب حاجة 

ورد حاولت تبعد و لكن سيف كان محاوطها 

ورد بخجل بصت لسيف فى عيونه و هنا سيف محسش غير و هو بيقرب اكتر و ورد كانت متجاوبة معاه 

و بعد لحظات 

سيف قام من السرير 

سيف باستغراب : ازاى 

ورد بضم نفسها و بدموع : .....

استوب 

قولولى رايكم في الكومنتات 👈🏻👉🏻💖

#احببت_فتاة_ليل بارت 4


ورد : أنا هقوم اعمل شاى 

سيف شده ايديها و اصبحت بين ذراعيه

سيف : لاء أنا مش عايز اشرب حاجة 

ورد حاولت تبعد و لكن سيف كان محاوطها 

ورد بخجل بصت لسيف فى عيونه و هنا سيف محسش غير و هو بيقرب اكتر و ورد كانت متجاوبة معاه 

و بعد لحظات 

سيف قام من السرير 

سيف باستغراب : ازاى 

ورد بضم نفسها و بدموع : ازاى ايه 

سيف مسكها من كتفها : انتى ازاى بنت فاهمينى

ورد : افهمك ايه 

سيف : ازاى و انتى كنتى بتشتغلى كده 

ورد : أنا مكنتش بخلى حد يقربلى كنت بحط منوم ليهم و امشى و محدش كان يعرف انى بعمل كده مش سهل عليا اكون كده و بدأت تعيط 

سيف مسح دموعها : أهدى خلاص يا ورد أهدى انسى كل حاجة يلا أنا هقوم احضرلك الشاور 

سيف ملى البانيو ماية دافية و جيه يشيلها

ورد : بتعمل ايه 

سيف : هشيلك

ورد بكسوف: لاء طبعا اطلع بره

سيف بدون اى مقدمات شالها 

ورد شهقت : سيف مينفعش كده عيب نزلنى

سيف : اومال ازاى يا وردتى 

ورد بصت فى عيونه و هى مش مصدقة أن كل الحب ده ليها هى و ان ربنا عوضها عن اللى شافته فى حياتها  : سيف انت مش يومين و تزهق منى 

سيف : يومين و ازهق منك ايه ورد أنا بحبك و عايزك تبقى ام لأولادى

ورد حضنت سيف و بدأت تعيط من الفرحة دموع مسحت كل ذكرة وحشة حصلتلها 

و عاشت ورد مع سيف حياة هادئة و كلها سعادة و حب

تمت 💛

اسفة انى اتاخرت يا حلوين 🙂

قولولى رايكم في الكومنتات عجبتكم ولا لاء 🥺

#احببت_فتاة_ليل بارت 5 و الاخير 

#ندى_احمد


 

تعليقات

التنقل السريع