القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ليالي يوسف البارت الثامن بقلم فاطمه عزت


بعتذر جدا علي تأخير الروايه بس كان عندي ظروف ومعرفتش انزل


ليالي يوسف 💗

Part 8


يوسف " لا مش هطلقك يا ليالي


ليالي" انت ليه كده انا وثقت فيك وفكرتك بتحبني بجد اتاريك بتضحك عليا

يحاول يوسف الاقتراب لتهداتها


ليالي بصراخ " ابعددددددد عنييييي بقي سيبنيييييي في حاااالي


يوسف" لا مش هسيبك انا بحبك افهمي وخلاص مش عايز فريده انا بحبك انتي


فريده بصدمه وخبث " نعم يا خويا مش قعدت تقولي هطلقها وهتجوزك راح فين الكلام ده انت بتضحك عليا زاي ما ضحكت عليها يا غشاش انا بكرهك من كل قلبي و ادي دبلتك اهي


ومشيت ال (حيزبونه😂) 


ليالي "طلقني ييوسف


يوسف "وانا مش هطلقك واطلعي فوق علي اوضتك يلااااااااا

صعدت علي غرفتها وهي تنوي علي شئ


و ذهب يوسف  لمكتبه يفكر في (المصايب الي بتتحدف عليه)


وبعد تفكير طويل صعد لغرفه ليالي وكانت هنا الصدمه

¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬


كان يتصفح الهاتف عندنا رأي صوره لفتاه مفقوده وأهلها يبحثون عنها

كعاده وجود حوادث واختطاف

قرر الخروج للتنزه


أتت له مكالمه أثناء قيادته للسياره وتعطل عن التركيز حطي قام ب صدم فتاه من الطريق نزل سريعا من السياره وجد الد*م يسيح منها و ملامحها غير ظاهره أخذها سريعا علي المشفي


ظل ينتظرها كثير


الدكتور " هي حالتها صعبه خصوصا لأنها لسه طالعه من حادثه زيها وفي عمليه لازم تعملها واحتمال قليل جدا انها تنجح


 قاسم" طب دي عمليه ايه


الدكتور " عمليه قلب مفتوح  والتكاليف هتبقي.. 


قاسم" انا هدفع كل التكاليف بس ابدأ العمليه


بعد مده ليست بقليله


الدكتور بعمليه " العمليه نجحت هندخلها اوضه العنايه هنفضل نايمه تحت تأثير البينج وهتصحي الصبح


قاسم " هوا انا لسه هستني للصبح انا هروح وهجيلها بكرا


عندما عاد للمنزل


" انت فين كل ده متعرفش ايه الي حصل

قاسم" اشجيني


فريده " فركشت انا ويوسف و عملت مشكله بينه وبين مراته وهربت منه قاعدين ينزلو صورها


" اه شوفت صوره واحده مفقوده كانت قمر اوي برضو بس ليه بتتصرفي من دماغك مش انا قولتلك انا هتصرف و هعرف اوصل للي عايزه


فريده " للي احنا عايزينه وبعدين دي مراته ال قمر دي مش عارفه عاجباكو في ايه خلاص انا عملت كده وكنت مفروسه منه الصراحه


قاسم " اسكتي مش فايقلك ولسه لابس في واحده ب العربيه ورايح بكرا عشان اخدها ولا اشوف ايه حوارها


فريده " رايح فين


قاسم" رايح المستشفي


وفي الصباح عندما ذهب المشفي


دخل ل غرفتها و عندما رآها


قاسم" ينهااار اسوود 


بقلمي فاطمه محمد 


اتمني التفاعل يبقي كويس عشان يشجعني انزل بسرعه



 

تعليقات

التنقل السريع