القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية سمراء احتلت قلبي البارت الثالث بقلم نورهان نشات في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

#البارت_3

#سمراء_احتلت_قلبي

سيف: بصي بقا اياكي ثم اياكي ان حد يعرف اننا اتجوزنا لان انا متجوزك غصب فاهمه واكمل بسخريه لان انا اصلا عمري م كنت هتوقع اني اتجوزك انتي

منه:ي اخي انتا اي مبت"حسش انتا اي مش بش"ر زينا لوني دا الي مش عاجبك دا مش بأيدي انتا مر"يض والله مر"يض

سيف قرب منها ومسك"ها من شعرها

سيف:انتي فاهمه انا قولت اي ولا افهمك بطريقتي

منه بدموع:حر"ام عليك سبني حراااا"ممم عليييك

زقه"ا ع الارض

سيف:اظن كلامي مفهوم

وسابها ودخل الاوضه

منه ببكا"ء:يارب والنبي يارب انا مليش غيرك دلوقتي خليك معايا

ودخلت تنام فالاوضه التانيه

صباح اليوم التالي

بتقوم عشان تنزل الشغل

سيف:علي فين يحلوه

منه:هيكون على فين يعني

سيف:ااه شكلي نسيت اقولك مهوو مفيش نزول من البيت دا الا ب مزاجي انا وقر"ب منها فاهمه ولا

منه:فاهمه

سيف:يلا ادخلي جوا

وفجأة الباب بيخبط يفتحو ويلاقو اهلهم 

سيف:معلش هاخد منه ثواني نجيب حاجه تشربوها

سيف بنظره حا"ده:تعالي

منه:اي

سيف:مثلي قدامهم اننا كويسين تمام

منه بهدوء:تمام

خرجو وقدمو ليهم مشروبات

وسيف حط ايدو علي كتفها وهي كانت مكسوفه جدا

الام والاب:هنستأذن احنا بقا انتو عرسان ولازم تاخدو راحتكم عشان نفرح بعيل كده

طبعا منه واقفه مكسووفه

سيف:ان شاء الله

والاهل مشيو

سيف:

منة:نعععمم

يتبع

#سمراء_احتلت_قلبي

#نورهان_نشأت

شكرا على التفاعل بجد وده بارت هديه ليكو

تكملة الروايه من هناااااا

 

تعليقات

التنقل السريع