القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية سمراء احتلت قلبي البارت الاول والثاني بقلم نورهان نشات في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

انا بحبك ي سيف

ضحك بسخريه:انتي ي سمرا طب و يترا فكراني هقولك وانا كمان انتي ي بت بتحلمي اني ابصلك حتى وبيضحك هو وصحابو واكمل

سيف:بتحبني السمرا المع"فنه بتحبني وقعدو كلهم يضحكو عليا

سبتهم ومشيت مشيت من قهر"تي

انا منه سمرا طبعا زي م عرفتو ودا سيف الوحيد الي حبيتو طبعا كان باين انو متك"بر جدا 

منه بد"موع:ياربي انا اعمل اي طب دي خلقت ربنا اعمل ايي يارب

كل دا وانا كنت بتمشي طلعت البيت ماما شافتني كدا جريت عليا

الام:منه ي حبيبتي مالك مين مزعلك

اترميت ف حضنها وقعدت اعيط اعيط بح"رقه زي الي مات"لها حد

منه:اعمل اي ي مااما دي خللقت ربنا اعمل اي ليييه كله بيتنمر عليااا ليييه دي مش بأيدي شكلي ولوني مش بأيدي

الام:اهدي يحبيبتي اهدي طيب

منه:حاضر ي ماما حاضر

تعبت من كتر العي"اط والنوم غلبني

صحيت تاني يوم لقيت ماما بتقولي

الام:منه حبيبتي اصحي ابوكي عايزك

منه:حاضر ي امي

قومت من ع السرير صليت فرضي و روحت عشان اشوفو

الاب:صباح الخير ي حبيبتي

منه:صباح النور ي حبيبي

الاب:بصي ي بنتي

منه:نعم ي بابا

الاب:في عريس متقدملك

منه:

اكمل ولا


#سمراء_احتلت_قلبي

#نورهان_نشأت


#البارت_2 شكرا على التفاعل ي قمرات

#سمراء_احتلت_قلبي

الاب: في عريس متقدملك

منه: عريس مين ده الي هيوافق بيا

الاب: هو اتقدم وانا وافقت عشان هو ابن ناس وهما جايين كمان شويه

منه: الي تشوفو ي بابا انا قايمه

الاب؛: مش عايزك تزعلي ي بنتي

منه: مش زعلانه ي بابا

في المساء منه لبست دريس عادي ومحطتش ميكب 

الاب: نورتو والله

ماهر ابو العريس: دا بنورك ي حج فين عروستنا

الاب: اندهي ل منه ي حجه

الاب: اهي طالعه

ماهر: قمر ي حبيبتي

ماهر: طبعا انتا عارف احنا جايين ليه عشان نطلب الانسه منه ل ابني سيف

منه بصدمه: نعمممم؟؟؟؟ 

الاب وماهر ب استغراب؛: هو انتو تعرفو بعض

لقيتو بصلي بصه كانو بيقولي متتكلميش

منه: لا

ماهر: تمام

سيف: انا عايز اكتب الكتاب

الاب: بالسرعه دي ي بني؟ 

سيف: معلش ي عمي بس عايز كتب الكتاب يكون بكرا

الاب: بس

سيف: مفيش بس ي عمي انا عاوزها ب شنطه هدومها بس

الاب: علي بركة الله يبني

ومشيو

دخلت اوضتي من صدمتي

معقوول معقووول ده سيف اكيد ناوي على حاجه ربنا يستر

اليوم التالي(كتب الكتاب) 

لبست دريس ابيض وحطت ميكب خفيف

المأذون: موافقه ي بنتي

منه:  موافقه

المأذون: موافق يبني

سيف ب بصه شر: موافق 

"بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير" 

سيف خدها ومشي بعد م ودعت اهلها

ف المنزل

سيف: بصي بقا اياكي ثم اياكي حد يعرف اننا اتجوزنا لاني متجوزك غصب اصلا فاهمه واكمل ب سخريه لان انا اصلا عمرى م كنت اتوقع اني اتجوزك انتي

منه: 

يتبع

#سمراء_احتلت_قلبي

#نورهان_نشأت

رأيكو♥

تكملة الروايه من هناااااا

 

تعليقات

التنقل السريع