القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ملاكى الحزين البارت السادس والسابع بقلم شروق خالد في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله

الحلقه6_7من ملاكى الحزين


سعد.. لأ مستحيل ده يحصل 

منصور.. ده اللي عندي عجبك ولا لا

مؤمن.. اهدي بس يا باباةمش كده وكل حاجه وليها حل

احمد... خلاص  انا هقولك علي حل حلو 

سعد.. ايه هو 

احمد.. تقعد عندي انا ووقت ما انتا تحب تعاله  

منصور.. كده ماشي بس انتا تاخدها لا

خلو.. 

سنيه.. اسمع بس يا كوثر 

كوثر.. بصوت عالي اسمع ايه 

سنيه انتي تديني بتك اول ما وائل  ياجي وبعدين هي مش هتقعد عند حد غريب 

كوثر.. وانا فين مصلحتي  في الموضوع ده

سنيه... اللي انتي عايزاه 

كوثر... بطمع اذا كان كده ماشي   

رنا...وهي تمسك العلبه وتضحك بس هو ده الحل ههههههههههههه وتنزل تحت 

رنا...وائل حبيبي اعملك عصير

وائل..بستغرب ماشي 

رنا...وهي تخضر العصير وتضع الحبايه في الكوبايه انا كده حلو اول يا انا يا انتا يا وائل

وتذهب إليه 

 رنا...اتفضل يا عمري 

وائل...تسلمي يارب

بعد نصف ساعه 

رنا..وائل

وائل..امممممم

رنا...تعاله معايا 

وائل..بدون استعاب اممم

رنا...وهي تمسك يده وتطلع بيه الي الاوضه

رنا..وهي ترميه علي السرير بس كده وتقلع لهو البدله والقميص وتسكت شهرزاد

......... في الصباح..

وائل...وهو يقوم من علي السرير 

وائل....وهو يضع يده علي راسه اااااااه

رنا... وهي تقوم



الحلقة 7من ملاكي الحزين 


وائل.. وهو يقوم بسرعه من علي السرير ويصرخ بصوت عالي ايه في وانتي ايه اللي جابك هنا 

رنا.... انا انا معرفش اهي اهي انا مش فاكره حاجه انا كل اللي فاكرة ان كونت معاك في الصاله  بنشرب عصير 

بس 

وائل.. وايه اللي جابك الاوضه دي وعلي سريري وهدوم دي ليه 

رنا.. اهي اهي اهي انا مش عارفه مش عارفه 

وائل.. بصوت عالي اطلعي بره يلا 

رنا.... وهي تقوم من علي السرير 

وتجري من الاوضه..... 

وائل.. وهو يرمي جميع الاغراض اللي علي السرير ويرا الملايه عليها دم

وائل.. ايه لا مستحيل ده يحصل ااااااااااااه

رنا.. وهي تدخل الاوضه  ههههههههه بس حتت خطه انما ايه عنب العنب يا بت يا رنا تسلم الدماغ دي وتجلس علي السرير وتضحك بشده وتمشي يدها علي بطنها بس اول ما احمل كل حاجه هنا هتكون  ليه انا وعيالي وبس 

.................... فلاش باك.............. 

رنا.... وهي ترمي وائل علي السرير هههههه دي احسن خطه علي شان كل حاجه تكون ليا انا مش لي بنته 

وتنظر اليه انتا وخدني خدمه ليك صح بس انا مش هخسر كل ده وارجع لي المكان اللي كونت في ولو علي موتي انا مستعد اعمل اي حاجه وكل حاجه بس ما ارجعش تاني مكاني وتقوم بقلع البدله والقميص لي وائل وتنظر اليه  وتقلع هي هدومها 

. رنا.. وائل حبيبي اصحه يا عمري 

وائل.. بدون استعاب اممممم صداع  جامد اوى اوى 

رنا.. خد الحبايه دي علي شان الصداع 

وائل.. وهو يمسك الحبايب 

رنا... يلا نام وهتكون بخير 

بعد 10دقايق 

رنا... وائل حبيبي 

وائل... وهو ينظر إليها 

وائل..  ميرا  حبيبتي وحشتيني اووي اووي ويضمها الي صدره انا تعبان اوى اوى يا ميرا ليه سبتيني 

رنا... بغضب. اوف انتا لسة فاكرها وبعدين بقا اوووووف مش مهم المهم اللي انا عايزة  يحصل وبعدين نشوف حل الزفته دي حتي وهي ميتا هتقرفني

سعد.. انتا بتقول ايه يا احمد ازاي اسبها يعني عايزني اكون علي وش الدنيا  وهي تتربا ليه ليه 

احمد... عندي ولا عند الاستاذ  منصور اهو وقت ما تخب تاجي واحسن ما تخدها ومراتك تعمل ليها حاجه 

سعد... اوف خلاص  بس انا كل يوم هاجي واشوفها تمام 

احمد انتا تعاله  اسكن عندينا ايه رايك 

سعد.. صح فكره ليه انا ما قكرتش كده

احمد... ايه يا عم انتا صدقت 

منصور.. قولت ايه 

خلود  بسرعه  . موافق موافق    صح يا استاذ سعد 

سعد... اه موافق 

منصور.. علي خيرت الله  وعلي فكره انا هراقب المكان من بعيد لبعيد 

سعد.. بخنقا. تمام 

سعد... في نفسه اوف انا كونت هخدها من احمد اعمال ايه انا 

سنيه... اسمعي انتي بس اللي هيطلع من الزيارة  بتاعت وائل ليكي النصف تمام 👌

كوثر.. نعم يا عنيا ايه النصف دي 


يتبع 

تكملة الروايه من هنااااااا
 

تعليقات

التنقل السريع