:بقولك باسني في شفايفي غصب عني وكان بيقرب بطريقه زبا"لة.
البنت بسخريه: فاكرة نفسك ايه ياروح امك انتي رقاصه عارفه يعني ايه رقاصه يعني ج'سم للناس والهز.
كارمن بحزن: غصب عني وانتي عارفه يا سيدة.
سيدة ببرود: غصب هيهيهي قال غصب قال يا روح امك انجزي نمرتك قربت.
كارمن بغضب: مش نازلة اطلعي برااااا.
سيدة بغضب وشدها من شعرها: بقوولككك ايههه هتترمي رميه الكلا"ب لو مرقصتيش غوري يا زبا''لة.
زقتها وخرجت بقرف وهي اعدت تعيط لابست هدومها ونزلت وهي دموعها نازلة.
بقلم ميرا ابوالخير.
بتمشي وهي مش عارفه تعمل ايه في عربية بتكون جايه بسرعه عليها وبتاخدها.
بعد شويه بتفوق بتلاقي نفسها علي سرير وقدمها شخص ما.
كارمن بغضب وبتقوم: انا فين وانت مين.
الشخص ببرود: نصيبك الاسود.
كارمن بغضب: عايز ايههه.
قام ببرود وقرب: نتجوز.
كارمن بغضب: انت مجنون انت بتقول ايههه.
سيف ببرود: يلي سمعتيه من الاخر يا نونسه عين امك كده هنتجوز تجيبي ليا عيل وارميكي رميه الكلا"ب.
كارمن بغضب ولسه هتضربه مسكها.
سيف ببرود: تؤ تؤ ناسيه ماما يلي في المستشفى هي مش فيها دلوقتي تحت ايدي يا قطة لو منفذتيش هقت'لها.
كارمن بخوف: حاضر بس ليه انا.
سيف ببرود: وانتي مالك يلا عشان تمضي ياعروسه.
بقلم ميرا ابوالخير.
(بارك لكما وبارك عليكما وجمع بينكم في خير)..
سيف بوقاحه: يلا يا حلوة النهارده داخلتنا يا عسل.
كارمن بغيظ: في حلمك.
سيف ببرود قرب وشالها ومشي وصل فيلة ما.
كارمن بغضب: اي المكان دا.
سيف ببرود شدها وتجاهل صراخها بتداخل بتلاقي شخص كبير وبنت من سنها.
البنت: مين دي يا سيف.
الجد بسخريه: دي الرقاصه مراته مش كده يا حفيدي.
سيف ببرود: شكلك عرفت بدري.
منة بغضب وصوت عالي: بتتجوز عليا واحدة زي دي رقاصه وياترا بقا جيبها من حضن انو ر"اجل الشما"ل الحيو"انه دي.
سيف قرب من منة وو.....
#يتبع.....
#ال2.#اجباري_يا_دنيا.
منة بغضب وصوت عالي: بتتجوز عليا واحدة زي دي رقاصه وياترا بقا جيبها من حضن انو ر"اجل الشما"ل الحيو"انه دي.
سيف قرب من منة وبيضربها بالكف: اخرسييي.
منه بغضب وتوعد: بتتجوزها عليا ليههه انا ولا...
سيف مقاطعا ببرود: كلمه زيادة هتكوني طالق.
منة بغضب مشيت وهمست لكارمن: اتجوزتيه تمم يا زبا"لة بس قلبه بتاعي وهوريكي.
كارمن تجاهلت كلامها.
سيف مسك ايديها وطلع جناحه.
كارمن ببرود: هفضل كده كتير.
سيف ببرود: حقي اخلف صح يبقا تخرسي خالص.
كارمن بزعيق: وليه اناااا مانت متجوز.
سيف بخبث وبرود: ملكيش فيه.
كارمن بغضب قامت داخلت الحمام وهو بص ببرود وابتسم.
بقلم ميرا ابوالخير.
الجد بهدؤء: مالك.
منة بدموع: ليه اتجوز عليا ليه.
الجد: هيخلف ويرميها عادي اي يعني.
منة بغضب: معنديش مشكلة بس مش رقاصه يا جدي.
الجد بهدؤء: مش هتفرق اصلا.
منة ببرود وخبث: تمم اوي يا جدي هي الحفلة امتي.
الجد باستغراب: بليل ليه.
منة بهدؤء: عشان احضر نفسي.
الجد بضحك: طيب ياحبيبتي.
بقلم ميرا ابوالخير.
كانت بتنشف شعرها وهو كان ببتكلم في الفون بيبص عليها وبسخريه: حلوة بس اكيد ر"خيصه.
كارمن بدموع في عينها: متشكرة.
سيف رمي الفون وبيقرب وهي بتتوتر بترجع لورا.
سيف بيحاصرها في الحايطه وبيبتسم بمكر وهي بتخاف بيقرب لحد مبتفصلش خطوات منهم: مالك هي اول مره ولا ايه.
كارمن بتوتر: قصدك ايه.
سيف زقها وبعد: البسي بس لابس محترم عشان الحفلة تمم.
نزل وسابها وهي دموعها نازلة.
بعد شويه بتنزل بتكون الحفلة شغاله ومنه بتكون مع سيف بتشوفها بتبتسم بمكر.
كارمن بتنزل لاقت الكل بيبص لها وسيف بيشوف بيبصوا فين لاقها وقفه راح عليها وشدها من وسطها لاثبات ملكيته لها والكل بص لاي مكان تاني بعيد.
شويه وجاله فون.
منة وقفت ع المنصه: هفرجكم علي ضرتي الجديدة في فديو واووو كده يا جماعه وهي بترقص في الكباريه اصل هي رقاصه يا جدعان.
الكل بصدمة: ايههههه.
شغلت الفديو والكل بيتفرج عليه وهي دموعها نازلة والكل بيبص عليها بقرف .
احد الاشخاص: بقا سيف بيه يتجوز رقاصه طب مترقصي لينا كده يا حلوة.
لسه هتجري ايد بتمسكها....
#يتبع...
#الاخيرة.. #اجباري_يا_دنيا. #بقلم_ميرا_ابوالخير.
شغلت الفديو والكل بيتفرج عليه وهي دموعها نازلة والكل بيبص عليها بقرف .
احد الاشخاص: بقا سيف بيه يتجوز رقاصه طب مترقصي لينا كده يا حلوة.
لسه هتجري ايد بتمسكها: اقفي عندك.
كارمن بدموع بتحضنه سيف بيبصلهم بغضب: دي مراتي يا شويه حيو"انااااات.
بص لمنة بغضب: انتي طالق بالتلاته.
منه بصدمة: ايهههه.
سيف بعد كارمن: يلا وريني شجعتك كده.
كارمن بعدم فهم: ايه.
بقلم ميرا ابوالخير
سيف بغضب: دافعي عن نفسك يلاااااا.
كارمن اتخضت وبصت للكل هو مسك ايديها كارمن وقفت قدمهم: انا اشتغلت رقاصه عشان امي مريضه مرض وحش ومش معايا فلوس اتممرمط كتير اوي وكل اما اشتغل في مكان صحابه يقرفوني اوي بنظرتهم وطمعهم فيا انا بجد تعبت والمستشفي كانت هترمي امي براها ابويا مات واحنا جينا القاهرة وسبنا عايلتنا من واحنا صغيرين تعرفوا اني مكنتش باكل ملقتش اي شغل غير دي بالذات اشتغلت ودفعت لامي الفلوس بس عمر م اي حد قرب مني اول فكر حتي احسن م اسرق او اعمل غلط كنت بخلص واجري بخوف ع بيتي استنا امي ومكنتش بتيجي عارفين ليه لانها تعبانه امي يلي ضحت عشاني اموت عشانها.
بقلم ميرا ابوالخير
الكل بص لنفسه وفجاءة التصقيف بدء ونظراتهم اتحولت لاعجاب شديد وانبهار.
سيف بهدؤء: ودي يلي تستاهل تكون مراتي صحابة عمري وبنت عمي ولا ايه.
كارمن بصدمة: انت بتقول ايه.
سيف بهدؤء: مش فاكراني ولا فاكرة جدك صح مش فاكرة سوفير.
كارمن بذهول: هو انت.
سيف ابتسم: ايوا انا ورجعت عشانك وجدي عارف كده من البدايه.
كارمن بدموع: ليه مقولتش.
سيف بغمز: بعدين هقولك.
منة مشيت بغضب كبير وكارمن راحت ع جدها حضنته.
بقلم ميرا ابوالخير
سيف بغيرة: تعالي معايا.
كارمن: فين ماما الاول.
سيف: سافرتها تتعالج ودي كان الدافع تتجوزيني.
كارمن بسعادة: بجد.
سيف شدها لحضنه: ايوا بجد.
كارمن ابتسمت اخيرا ارتاحت شويه.
بعد سنة.
سيف كان قاعد معها وامها اتعالجت وجابوا يزن.
سيف: مش عاوزه تعرفي ليه كنت بعاملك كده.
كارمن بهدؤء: سيب الماضي وخلينا للحاضر.
سيف بحب: طب ايه.
كارمن بفهم: احيه 😂😂.
#تمت....
مين فهم الرسالة 🙂..
تعليقات
إرسال تعليق