القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية المشوه الجزء الثاني البارت 1_2_3_4_بقلم الشيماء محمد جميع الفصول كامله


الحلقه الاولي من الجزء الثاني 

المشوه 

خلصت حكايتنا علي الحوار بين ادهم وليلي 

ليلي: حبيبي مالك؟؟؟  استنيتك كتير مش هتبطل التقل ده بقي ولا ايه؟ ؟  

ادهم: ______

ليلي: انت عايزني انا اترجاك ولا ايه؟  تعال فوق بقي يالا 

بتشده من ايده بس هو فضل قاعد مكانه 

ليلي: ادهم في ايه؟  مالك؟  

ادهم: _______

ليلي: حبيبي في ايه؟ ؟  

ادهم: في اني زهقت!!!  زهقت من كل حاجه!!!  زهقت منك ومن ابوكي ومن كل حد فاكر نفسه احسن مني 

ليلي: ادهم في ايه مالك؟ ؟  

ادهم: جوازي منك كان اكبر غلطه في حياتي انتي فاهمه؟ ؟  جوازي منك غلط 

ليلي :: انت بتقول كده ليه؟  في ايه؟؟؟ 

ادهم: في اني زهقت....  مش عايز جروح تانيه كفايه لحد كده 

ليلي: ادهم انا بحبك 

ادهم: وانا مش عايز حبك ده مش عايزه...  

ليلي: ادهم ارجوك 

ادهم: ترجوني ايه؟  انا اللي برجوكي ابعدي عني ابوس ايدك ابعدي عني بقي هو بالعافيه ولا ايه؟ ؟  انا _ مش _ عايزك 

فهمتي ولا اقول تاني؟ ؟  مش عايزك 

من يوم ما شفتك وانا كل ما ابعدك عني بترجعي تاني وبحاول اقنع نفسي اني افضل معاكي بس برجع وابعد وانتي تقربي لحد امتي مش عارف؟؟؟  ايه ما بتحسيش ابعدي عني بقي كفايه كده مش قادر هتخنق 

كنت فاكر اني هتجوز والحياه هتبقي عادي بس لا هتخنق مش قادر استحمل 

لعلمك يومين وهسافر لوحدي ومش هتشوفي وشي تاني وبعدين هبعتلك ورقتك واطلقك 

ليلي: ادهم.... 

ادهم: فهمتي؟  خلاص فوقي بقي انتهي كله انتهي.........  بعد اذنك 

سابها ومشي وهيا واقفه مذهوله 

بقي هيا دي ليله العمر؟ 

هيا دي الليله اللي بتحلم بيها من زمان؟  

هو ده ادهم اللي حبته وعشقته؟؟ 

هيا صاحيه ولا ده كابوس وهتصحي منه؟؟ 

حياتها انتهت من قبل ما تبدأ 

اخيرا استوعبت ان ده بجد واخيرا قعدت في الارض تعيط وتندب حظها 

طلع النهار وهيا مكانها بتعيط وهو بره في الجنينه دماغه عاجزه عن التفكير 

اخيرا لقي النهار نور وقام يدخل علشان يقلع بدله الفرح ويدوب دخل لقي ليلي نايمه في الارض مكانها والدموع اثارها علي وشها 

ليلي حست بيه وهو لسه هيدخل فعملت نفسها نايمه 

كانت عايزه تشوفه بيحبها وهيشيلها من مكانها ولا فعلا هيا متفرقش معاه وهيسيبها ويكمل طريقه مستنيه مغمضه عنيها وبتدعي انه يقرب لانها رافضه تصدق انه فعلا ما بيحبهاش 

ادهم واقف وحرب جواه يقرب يشيلها ولا يسيبها ويكمل طريقه 

عقله: سيبها واطلع كفايه بقي جروح انت ايه ما بتتعبش 

قلبه: بس دي ملهاش علاقه ما ينفعش نسيبها نايمه كده في البرد ده علي الارض كده وبعدين انت جرحتها في اسعد ليله في حياتها يبقي اقل حاجه انك تحطها في سريرها علي الاقل 

قلبه: اه تحطها في سريرها وتفضل جنبها حبتين صح؟؟؟  والبقيه تاتي 

قلبه: لا نحطها في السرير ونمشي علي طول 

عقله: بلاش سيبها وهيا لما تصحي تلاقي نفسها كده هتصدق انك ما بتحبهاش فعلا 

قلبه: معاملتك بعد كده هتخليها تصدق بس دلوقتي ممكن تاخد برد ولا تتعب 

واخيرا قفل باب العقل وراح يشيلها لانه ما استحملش منظرها علي الارض كده 

شالها وطلع بيها فوق وحطها علي السرير وغطاها وراح الحمام يغير هدومه 

وقف تحت الدش يتخيل الليله دي كانت هتبقي ايه واتحولت لايه؟ ؟  

ليلي بسمه امل جواها وفكرت ممكن يكون حاجه اثرت عليه؟؟  ممكن يكون خايف من الارتباط؟؟  او خايف من المسؤليه؟  او حتي خايف من الليله نفسها؟؟  هيا مستعده لاي سبب غير انه فعلا يكون مش بيحبها 

غير هدومه وسابها ونزل حتي من غير ما يبص ناحيتها 

بعد ما هو نزل اتصلت بامامتها وفضلت تعيطلها وحكتلها كل اللي حصل معاها وبعد ما خلصت كلامها 

مامتها: بصي يا ليلي اللي انا اعرفه وحسيته ان ادهم بيحبك وبيموت فيكي كمان.. بصي علي العصر كده هجيلك عايزه بس اتأكد من حاجه الاول وانتي ناميلك شويه وريحي يالا سلام دلوقتي 

قفلت وراحت لجوزها 

ام ليلي: كلمت ليلي 

عم محمود: وايه اخبارها؟  حالتها ايه؟ ؟  

ام ليلي: كويسه وطايره من الفرح وبتقول انها قضت احلي ليله في عمرها 

عم محمود: ايه طايره ومبسوطه؟؟؟؟ 

ام ليلي: ايوه  انت مستغرب ليه؟ ؟  

عم محمود: سيبيني في حالي دلوقتي 

ام ليلي: اسيبك ليه؟ ؟  انت عملت ايه امبارح لادهم وقولتله ايه؟  

عم محمود: مالكيش دعوه....  قلت اللي قلته بقي اهو مجبش نتيجه 

ام ليلي: يعني انت فعلا قلتله حاجه وكلمته!! 

يعني انت السبب؟؟ 

عم محمود: السبب في ايه بالظبط؟  

ام ليلي: السبب في تعاسه بنتك وانك دمرت احلامها في اول ليله في حياتها وبدال ما تعيش فرحه ليله العمر خلتها تعيش اتعس ليله في حياتها وخليت جوزها بيقولها انه هيطلقها 

عم محمود: انتي مش لسه قايله انها طايره ومبسوطه؟؟ 

ام ليلي: كنت بضحك عليك علشان اعرف انت قولت ايه لادهم...  ادي اللي قولته جاب نتيجه وبنتك هتتطلق افرح بقي 

عم محمود: هو في حد بيفرح لتعاسه عياله 

ام ليلي: ايوه انت....  انت مش عايزها تفرح 

عم محمود: انا اكتر حد في الدنيا دي كلها بيحبها وبيخاف عليها 

ام ليلي: وعلشان كده انت اكتر واحد بتتعسها وتدمر في حياتها...  هيا اختارت سيبها بقي 

عم محمود: اختارت غلط 

ام ليلي: بالنسبالك انت لكن بالنسبالها هيا صح وصح قوي كمان سيبها بقي تعيش مع اللي اختارته بطل كل ما تبني طوبه تهدها 

عم محمود: عايزاني اقف اتفرج من بعيد؟؟ 

ام ليلي: ايوه اقف اتفرج من بعيد ولو لقيتها بتغرق ابقي ساعتها اتدخل  لكن انت مش واخد بالك ان انت اللي بتغرقها وكل ما تحاول تتطلع تنزلها تاني كفايه بقي 

سابته ومشيت لتانيب ضميره بس برضه مصر ان ادهم وحش 

راحت ام ليلي لبنتها اخر النهار قابلت ادهم وسلمت عليه وطلعت لبنتها لقيتها نايمه في السرير عينيها منفخه من العياط ومتبهدله من اثار الميك اب وشكلها كله غلط في غلط 

ام ليلي: بقي دي خلقه اي راجل يفضل معاها؟ 

ليلي: عايزاني اعمل ايه يعني؟  

ام ليلي: تقومي وتلبسي وتبقي عروسه بجد ودي صباحيتها انتي مبتشوفيش البنات بيبقوا عاملين ايه في صباحياتهم؟؟؟ 

ليلي: لا بشوف بس البنات دول بيبقوا مع اجوازهم مش ناويين يطلقوا 

ام ليلي: هو طلقك رمي عليكي اليمين؟؟؟ 

ليلي: لأ 

ام ليلي: يعني انت حاليا مراته 

ليلي: عايزه تقولي ايه؟ ؟  

ام ليلي: عايزه اقول متبقيش هبله وقومي رجعي جوزك لحضنك هو مش هيجي من نفسه هو مقتنع حاليا انه بيعمل الصح ابوكي برمجله دماغه 

ليلي: بابا تاني؟  

ام ليلي: سيبنا من ابوكي دلوقتي خلينا في جوزك 

ليلي: اعمل ايه هو مش بيكلمني خالص 

ام ليلي: ومش هيكلمك طول ما انتي قاعده تندبي حظك كده 

ليلي: اعمل ايه؟  

ام ليلي: تقومي تحضري اكل وتدخليه معاكي في كل حاجه اندهيلوه كل شويه واطلبي من اي حاجه وقولي اي حجه حاجه عاليه مثلا مش طايلاها حاجه يفتحها اي حجه 

ليلي: طيب ماهو هيعرف ان انا بتحجج 

ام ليلي: ويعرف ايه يعني....  بس مش هيقولك لا هيقاومك شويه بس في الاخر هيستسلم هو بيحبك ما تنسيش ده..  هو فاكر نفسه قوي انتي بقي اثبتيله العكس البسي واغريه بكل طريقه تقدري بيها من بعيد لبعيد بحركاتك بنظراتك بلبسك جننيه ومن غير ما تلمسيه يا بت انا اللي هقولك يعني

ليلي: ولو عملت كل ده وفضل زي ماهو؟؟؟ 

ام ليلي: استحاله مفيش راجل بيقاوم اغراء الستات كتير ما بالك لما تبقي حلوه وما بالك بقي لما تبقي حبيبته ومراته كمان!!!  اخلقي الظروف اللي تخليه ديما جنبك واوعي تخليه يمشي من غير ما يلمسك لانه لو مشي مش هيرجع وهينفذ اللي قاله لكن يا ليلي لو لمسك مش هيقدر يبعد عن حضنك ابدا فاهماني؟ ؟  

ليلي: فاهماكي ادعيلي يا ماما؟؟؟ 

ام ليلي: قومي بقي كده البسي وخليكي قمر 14 زي ما بيقولو 

قامت اخدت شاور وطلعت 

ام ليلي: البسي ده 

قميص نوم عريان لونه اسود  

ليلي: انا مقدرش البس ده 

ام ليلي: وليه بقي ان شاءالله؟؟؟ 

ليلي: كنت ناويه البسه لما اخد عليه شويه انا اتكسف منه 

ام ليلي: تتكسفي؟؟؟  طيب خلاص سيبيه بقي يمشي ويبعتلك ورقتك 

شدت ليلي القميص من ايد امها ولبسته 

ام ليلي: هسيبك انا بقي وابقي طمنيني بس ما تتوقعيش انه هيستسلم علي طول هو راجل اه بس ظروفه وعيشته وشغله هيخلوه يقاوم كتير مش هيستسلم بسهوله فخلي نفسك طويل 

ليلي: حاضر 

مشيت امها وليلي لبست روب خفيف قصير فوق القميص زادها اغراء ونزلت تحضر الاكل اللي مامتها جيباه واكتشفت انها جعانه جدا 

ادهم شافها نازله استغرب من شكلها ومعرفش يفسر ده بايه 

ليلي في المطبخ بتنادي علي ادهم وهو راحلها ليلي: ممكن لو سمحت تناولني الاطباق اللي فوق دي مش طيلاها

ادهم: الحاجات اللي هتستخدميها خليها قريبه منك 

ليلي: ليه بقي؟   جوزي طويل ربنا يخليهولي 

ادهم بصلها جابلها الاطباق وحطها قدامها 

ادهم: انا مش هعيد اللي قلته امبارح ولا انتي محتاجه اني اعيده؟؟؟ 

ليلي: لا طبعا بس انت قولت هتفضل كام يوم وتسافر... في الكام يوم دول انت جوزي ومش هطلب منك حاجه غير ان احنا علي الاقل نتعامل بشكل متحضر وناكل مع بعض 

ادهم: ولازمتها ايه؟ ؟  

ليلي: انا مبعرفش اكل لوحدي وعايزه اي حد يشاركني وبعدين احنا مش اعداء ولا ايه؟ ؟  

ادهم: لا مش اعداء بس ما تصعبيش الامور وتعقديها 

ليلي قربت منه ووقفت قصاده وهو حاول يرجع لوري بس كان وراه المطبخ 

ليلي: اعقدها لمين؟؟؟  ليا ولا ليك؟ ؟  

ادهم: تعقيديها وخلاص بعد اذنك 

ولسه هيخرج 

ليلي: اعتقد ان انا قلت ان احنا هناكل مع بعض ادهم: وانا قلت خلينا بعيد احسن 

ليلي: بقولك ايه انت جيت بلدنا وشقلبت حياتي كلها ومره تقول بتحبني ومره تقول فارضه نفسي عليك مره تطردني ومره ترمي نفسك عليا علشان تحميني مره تزعلني ومره تموت علشاني واتجوزتني ودلوقتي عايز تطلقني بس حاليا انا مراتك وليا حقوق عليك 

( كل ده بتقوله ورا بعض بسرعه ومش بتاخد نفسها وعلت صوتها)  يبقي اقل حقوقي انك تتفضل تقعد وتاكل معايا فاهم ولا لأ؟  

ادهم تنح ليها هو مش مستوعب تلات اربع اللي قالته بس حس انه لو مشي ممكن تقتله او تحاول علي الاقل 

ادهم: حاضر هاكل معاكي بس خدي نفسك 

ليلي لاحظت انها كاتمه نفسها فعلا فاخدت نفس طويل 

ليلي: كويس انك اتقيت شري 

ادهم: والله انا خفت من رد فعلك لو قلت لا

بس انا عايز اقولك ان ده مش هيغير حاجه من وضعنا 

ليلي: وانا مقولتش اني عايزه اغير وضعنا ولا ايه؟ ؟  

اكلو مع بعض في قعده ماليها التوتر والترقب واغلبها كان صمت 

عدي اول يوم وتاني يوم ليلي محاولاتها مستمره وادهم واقف قدامها ما بيستسلمش ولا بيحن وهيا بتخترع مليون حجه وحجه تشغله بيها كل ما بتقرب هو بيبعد 

وكل شويه تلبس حاجه مجنونه اكتر ومره تعمل حاجه حلوه ومره تعمل نسكافيه وكل شويه تقربله بحجه شكل وهو بيشاركها بس وهو بعيد برضه 

وبالليل بيسبها لوحدها ويخرج يتمشي هو وكلبه لحد الفجر ويرجع ينام في اي مكان المهم بعيد عنها 

هو كمان خايف يستسلم لها ومش عارف رد فعلها ده ايه؟  هو مش فارق معاها واهو زي ما تيجي تيجي؟؟  ولا هيا بتحاول تغريه بس هيا ما بتحاولش تلمسه ابدا؟؟؟  ولا هيا بتعمل ايه؟  وبما انه جديد في عالم الحب فمش عارف يعمل ايه ولا فاهم اي حاجه من اللي بتحصل ولا عارف حتي يتصرف ازاي؟ ؟  

خلاص اخد القرار انه ينهي بقي المسرحيه اللي شغاله بينهم دي 

لازم يسافر بقي قبل ما يتورط اكتر وما يعرفش يبعد 

راح يجهز شنطته فليلي دخلت عليه 

ليلي: انت بتعمل ايه؟  

ادهم: انتي شايفه ايه؟  

ليلي: بتجهز شنطتك ليه؟ ؟  

ادهم: علشان كفايه كده بقي الكام يوم خلصوا 

ليلي: ادهم انت بتتكلم بجد هتمشي؟؟ 

ادهم: وانتي كنتي فاكراني بهزر؟؟؟؟ 

ليلي: انت بجد عايز تسيبني؟ ؟  

ادهم فكر 

لا مش عايز اسيبك ابدا ونفسي اغرق في حضنك وما اخرجش منه ابدا 

بس طبعا كان رده غير كده 

ادهم: انا سبق واتكلمت في الموضوع ده 

دموعها نزلت بصمت 

وقعدت علي السرير بصمت وبصت للارض تبكي بصمت 

هو طبعا شاف دموعها ومش قادر يقاوم اكتر من كده لازم يخرج بسرعه والا هيضعف 

ادهم: انا ورايا مشوار هروحه وارجع اكمل شنطتي وامشي 

سابها ومشي وهيا حست خلاص انها خسرته بجد طب تعمل ايه؟؟  ولو اترجته ممكن يفضل؟؟ 

مش عارفه تفكر 

عدي وقت مش عارفه قد ايه فقامت تاخد شاور يمكن تقدر تفكر احسن 

اخدت الشاور وهيا يدوب خرجت من تحت الدش وقفت قدام المرايه 

حاسه انها شايفه واحده غريبه عنها 

مش هيا دي صورتها 

وفي لحظه غيظ خبطت كل حاجه قدامها 

وقعت قزايز البرفان كسرتها والمرايه كسرتها وكل حاجه بتطولها بتكسرها زي المجنونه 

ووقفت تعيط ويدوب هتخطي داست علي القزاز اتعورت في رجلها 

قعدت علي حرف البانيو تعيط وتعيط 

بصت حواليها الارض كلها قزاز وهيا عريانه وحافيه كمان ومعرفتش تعمل ايه؟ ؟  ورجلها بتنزف اكتر واكتر وبتوجعها اكتر

فكملت عياطها 

للمتابعه اترك تعليق


الحلقه الثانيه من الجزء الثاني 

المشوة 

ليلي بصت حواليها الارض كلها قزاز وهيا عريانه وحافيه كمان ومعرفتش تعمل ايه؟ ؟  ورجلها بتنزف اكتر واكتر وبتوجعها اكتر

فكملت عياطها فضلت مكانها شويه بردانه تعبانه موجوعه 

ادهم خرج يتنفس بره ورجع بسرعه لانه عايز يمشي قبل ما يفكر ويضعف 

لازم يضحي علشان حبيبته حتي ولو علي حساب سعادته هو 

رجع البيت وطلع يكمل شنطته دخل اوضه النوم واستغرب انه ملقيش ليلي ولا لمحها تحت وهو بيقفل شنطته سمع صوت عياطها في الحمام فضل واقف مكانه مش عارف يتجاهلها ولا علي الاقل يطمن عليها 

خبط علي الباب 

ادهم: ليلي انتي كويسه؟؟؟ 

ليلي بعياط: وانت يهمك؟  ولا انا افرق معاك اصلا؟؟؟  امشي وروح وسيبني 

ادهم  سمعها بتعيط اكتر وبتتأوه 

ادهم: طمنيني عليكي انتي كويسه؟  

ليلي: قلتلك ملكش دعوه بيه 

ادهم: وقلتي اني جوزك لحد ما امشي وانا لسه ما مشيتش فردي عليا 

ليلي بتعيط ومش بترد 

ادهم: ليلي انا هدخل........  ليلي ردي هدخل 

ليلي :::    ______

ادهم بيفتح الباب لقاه مقفول من جوه 

ادهم: ليلي افتحي الباب 

ليلي :________

ادهم: افتحي الباب يا اما هكسره 

ليلي: اكسره لو تقدر انا مش هقدر افتحه 

ادهم بدأ يخبط الباب بكتفه بس الباب جامد وجديد ومتين 

ادهم: ليلي افتحي الباب 

ليلي: ماهو انا لو هقدر اقوم كنت فتحته من بدري 

ادهم: ليلي ايه اللي حصل عندك وليه مش قادره تفتحي الباب 

ليلي: في قزاز في الارض وانا حافيه 

ادهم: طيب استني هنادي لاي حد يكسر معايا الباب 

ليلي: ادهم انا عريانه 

ادهم سكت ووقف يفكر للحظه راح لبره وجاب مسدسه وحط فيه كاتم للصوت 

ادهم: ليلي انتي فين بالظبط؟  

ليلي: قاعده علي حرف البانيو 

ادهم: طيب ممكن تدخلي جواه 

ليلي: ليه؟  

ادهم: مش وقت ليه ادخلي واسمعي الكلام 

دخلت ليلي وقالتله خلاص 

ادهم بمسدسه كسر الباب برصاصتين وخبطه برجله وقع الباب كله 

ادهم دخل لقي كل حاجه متكسره القزايز والمرايات كل حاجه ينفع تتكسر مكسوره 

ادهم: ايه اللي حصل هنا؟ ؟  

ليلي: حصل اللي حصل 

لمح ادهم الدم في الارض 

ادهم: ايه الدم ده انتي اتعورتي؟؟؟ 

جري ناحيتها ليلي كانت قاعده وضامه ركبها بايديها فجسمها متغطي 

ادهم: متعوره فين وريني 

ليلي: رجلي.....  لا متلمسهاش استني 

ادهم: استني ايه؟  

ليلي: انا مش معايا هدوم  

وقف شويه مش مستوعب يعني ايه وهيا قصدها ايه؟  

ادهم: ايوه يعني ايه؟  

ليلي: يعني عايزه حاجه اغطي نفسي بيها 

ادهم: اه لحظه 

جاب اقرب فوطه قابلته في وشه وعطاهلها 

ليلي: ادهم دي صغيره قوي 

ادهم: ليلي انجزي وريني رجلك 

ساعدها تقف وقعدها علي حرف البانيو 

مسك الدش وفتحه وغسل رجلها براحه

جاب علبه السعافات وضمدلها الجرح 

كان منتهي الرقه والحنيه وكان متاثر جدا بالمها وهيا عماله تبصله وتقول لنفسها استحاله يكون مبيحبهاش كل حاجه فيه بتنطق نيابه عنه انه بيعشقها 

فكرت ممكن تكون دي اللحظه المناسبه 

ادهم خلص وبصلها 

ادهم: الجرح مش كبير قوي هيلم علي طول ما تقلقيش 

ليلي: بس بيوجع قوي،،  رجلي كلها بتوجعني 

ادهم: معلش..  استحملي..  قرص مسكن وهتبقي اخر تمام 

ليلي: انا بردانه 

ادهم: تعالي ادفي علي السرير 

قرب منها ووطي عليها وشالها وهيا اديها اتلفت حوالين رقبته ضمته قوي وخبت وشها في رقبته نفسها كان في رقبته جننه 

كل اجراس الانذار ضربت 

حطها علي السرير براحه وهيا فضلت ماسكه رقبته جامد حاول يرفع دماغه علشان يبعد مقدرش 

ادهم مسك ايديها علشان يفكهم من حوالين رقبته 

ادهم: ليلي ارجوكي 

ليلي اخدت نفس طويل قوي 

ليلي: انت اللي ارجوك استني اشبع من رحيتك شويه ( حطت ايديها علي وشه)  احفر تفاصيلك جوايا....  عايزه اشبع منك قبل ما تسيبني......  ينفع تخليني اشبع منك قبل ما تمشي ينفع 

ادهم مش عارف يرد ولا يفكر ولا يتكلم  

لازم يبعد والا مش هيبعد تاني ابدا 

حاول يبعد مسك ايديها وبعدهم عنه ووقف 

هيا مسكت ايده واتقابلت العيون في نظره طويله ابلغ من اي كلام 

هنا ادهم انهارت كل مقاومته 

واخيرا التقي الحبيبان في الجنه 

ادهم: انتي واثقه في اللي حصل بينا ده؟  

ليلي: بطل تحكم نيابه عني وتاخد قرارات تخصني نيابه عني فاهم 

ادهم سكت وغمض عنيه 

ليلي: ادهم متفكرش كتير وتتعب نفسك 

ادهم: وبعدين اللي حصل بينا دلوقتي كان 

قاطعته: اوعي تقول كان غلط...  اللي حصل ده كان المفروض يحصل يوم فرحنا بس بدال ما تعيشني ملكه قتلتني 

ادهم: انا اسف بس مكنش بايدي 

ليلي: امال بايد مين؟؟  انت اللي جرحتني وبايدك انت 

ادهم: حقك عليا ده مش هيحصل تاني ابدا 

قام قعد وقعدها معاه 

ادهم: اوعدك اني مش هسمح لاي حد يتدخل بينا تاني  ايه رايك؟  ومش هخبي عنك حاجه تاني مهما كانت 

ليلي: وانا كمان اوعدك اني مش هسمح لاي حد يدخل بينا اتفقنا ولا اخبي عنك اي حاجه مهما كانت

ادهم: اتفقنا 

ليلي: ممكن اطلب منك طلب؟  

ادهم: شاوري احلامك اوامر 

ابتسمت: تعال انا وانت نركب العربيه ونروح اي مكان دلوقتي 

ادهم: وابوكي 

ليلي: انت لسه واعدني 

ادهم: وعدتك ان محدش يدخل بينا اه  لكن وعدته هو كمان اني مش هاخدك وهسافر 

ليلي: ايوه وعدته اني مش هروح معاك القاهره لكن ما وعدتوش ان احنا نروح شهر عسل 

ادهم ابتسم 

ادهم: يالا بينا 

جهزوا وركبوا العربيه واتحركوا 

ليلي: هتوديني فين؟ ؟  

ادهم: انتي عايزه تروحي فين؟  

ليلي: اي مكان فيه بحر انت وذوقك بقي 

ادهم: فيه الساحل او شرم اختاري 

ليلي: شرم بس انت قلت ان بعد الفرح هتبقي مفلس 

ادهم: مش لدرجه اني معرفش اخليكي تقضي شهر العسل ما تقلقيش وبعدين هيا الفلوس لازمتها ايه لو مش هتبسطنا 

ليلي: علي فكره صح بابا حطلي فلوس المهر باسمي في البنك انا ممكن اسحبهم و

ادهم: وايه؟؟؟  ترجعيهملي؟؟؟ 

ليلي: مثلا 

ادهم: انتي عبيطه ولا هبله فلوس ايه اللي ترجعيها دي مهرك انا هزودهملك مش اخدهم 

فضل سايق فتره طويله وقعدوا في استراحة شويه... ليلي فعلا بقت عروسه وادهم بقي عريس ورايحين يقضوا شهر العسل طول الطريق هزار وضحك زي اي اتنين بيحبوا بعض ووعود لبكره ليلي نامت اخيرا وهو كل شويه يبصلها علشان يصدق انها فعلا جنبه ومعاه 

وهو سايق تليفونه رن واول ما رد 

عم محمود بصوت مجنون: بنتي فين؟ 

ادهم: اهدي بس ووطي صوتك 

عم محمود: اهدي؟؟؟  اهدي ازاي؟  انت عملت ايه في بنتي انطق بنتي فين؟ 

ادهم: حضرتك ممكن بس توطي صوتك شويه علشان اعرف اتكلم مع حضرتك 

عم محمود: اوطي صوتي؟؟  ده انا لو شفتك هقتلك علي اللي انت عملته في بنتي 

ادهم: ايه اللي عملته في بنتك هاه؟؟ 

عم محمود: ايه اللي عملته؟  انت بتسأل؟  اغتصبتها صح؟ 

ادهم اتفاجئ جدا بكلام عم محمود 

ادهم: ايه اغتصبتها؟؟؟؟  ايه اللي انت بتقوله ده؟ ؟  

عم محمود: حاولت تنام معاها وهيا رفضت ومسكتها بالعافيه وجريت منك ودخلت الحمام وقفلت علي نفسها وطبعا ده جننك صح؟  رحت زي المجنون خلعت الباب من مكانه ودخلت عليها كسرت الدنيا كلها وعورتها او هيا اتعورت من جنونك ده ورحت شايلها وطلعت بيها علي السرير واغتصبتها والدليل دمها اللي في الحمام 

انت اغتصبتها كل ده ليه هاه؟  

اتجرحت لما رفضتك ولا ايه؟ ؟  لاخر مره هسالك بنتي فين؟  

ادهم مصعوق من اللي بيسمعه للدرجه دي هو شايفه وحش بالطريقه دي؟ ؟  

للدرجه دي معندوش اي ثقه فيه نهائي 

عم محمود: رد عليا بنتي فين؟  

ادهم: بما انك اصدرت حكمك عليا اني وحش ومش ناوي تغير الفكره دي يبقي بنتك زي ما انت قلت اغتصبتها ولما هددتني انها هتسبني الامور خرجت عن سيطرتي وقتلتها ورايح ادفنها ايه رأيك؟ ؟ 

قال جملته وقفل السكه وقفل تليفونه خالص 

للمتابعه اترك تعليق



الحلقه الثالثه من الجزء الثاني 

المشوة 

ادهم قال لعم محمود انه قتل ليلي وقفل السكه وقفل تليفونه 

وقف علي جنب ونزل بره العربيه كان حاسس انه مخنوق وان العربيه بتضيق عليه فنزل يشم هوا 

مش عارف يعمل ايه لحماه علشان يثبتله انه بيحب بنته وانه كل همه سعادتها 

ليلي صحيت لما العربيه وقفت واستغربت انهم واقفين وادهم مش جنبها 

اتلفتت حواليها ولقيته بره قاعد علي الرصيف وحاطط راسه بين ركبه 

نزلت وراحتله قعدت جنبه 

حست ان في حاجه مضايقاه 

ليلي: حبيب قلبي في ايه مالك؟  ايه اللي مضايقك كده؟  

ادهم: متشغليش بالك انتي 

ليلي: ولو مش هشغل بالي بيك اشغله بمين؟؟  وبعدين هو احنا مش لسه واعدين بعض ان احنا ما نسمحش لحد يدخل بينا ولا نخبي حاجه عن بعض ايه رجعت في وعدك ولا ايه؟  

ادهم: لا ما رجعتش بس حاليا مش عايز اتكلم 

ليلي  راحت قدامه ونكست علي ركبها بين رجليه وقربت قوي ومسكت وشه بايديها 

ليلي: طول ما انا جنبك مش عايزه اشوفك كده مهموم او حزين او مخنوق بالشكل ده انا جنبك يبقي ما تبعدنيش عنك 

ادهم: انا مش ببعدك 

ليلي: امال انت بتعمل ايه؟  لما همومك تحتفظ بيها لنفسك يبقي ده ايه؟  

ادهم: اتخانقت مع ابوكي 

ليلي: ابويا تاني؟؟؟  احنا مش قلنا محدش يدخل بينا؟؟؟ 

ادهم: اتصل بيسالني انتي فين؟   

ليلي: وايه اللي يضايق في كده اكيد لازم يتصل؟؟؟؟ 

ادهم: هو ما سألش بس هو بيتهمني اني اتحولت لوحش كسر عليكي باب الحمام وكسرت الدنيا كلها وجرجرتك من شعرك واغتصبتك 

ليلي: ايه اغتصبتني؟؟؟؟  وتغتصبني ليه ماهو عارف ان انا بحبك وهسلمك نفسي طول ما انا بحبك 

ادهم: فوقتي لنفسك 

ليلي: وبعدين قولتله ايه؟ ؟  

ادهم ابتسم وسكت 

ليلي: ادهم انت قلتله ايه بالظبط؟؟؟؟ 

ادهم: قولتله فعلا اني اغتصبتك وانتي هددتيني انك هتسيبيني فقتلتك وحاليا رايح اخبي جثتك 

ليلي فتحت بوقها وتنحت: قولتله ايه؟؟؟  انت اتجننت صح؟؟؟ 

ادهم: جنون بجنون بقي؟؟  كان المفروض اقوله ايه؟  هو ما ادانيش فرصه اصلا اتكلم هو كان بيوجه اتهامات وبس....  ليلي ابوكي شايفني وحش عارفه يعني ايه وحش...  مش قادر يحس ولو لحظه اني بحبك 

ليلي: معلش انت عارف انه هياخد وقت لحد ما يتقبلك 

ادهم: يعني المفروض اعمل ايه هاه؟؟؟ 

ليلي: تعمل اللي انت قلت هتعمله تحاول توريه قد ايه انت بتحبني مش تقوله قتلتني 

هو شاف بابا الحمام مكسور والقزاز في كل حته والدم اتجنن عايزه يعمل ايه؟  

ادهم: يتهمني اني اغتصبتك؟؟؟ 

ليلي: معلش حقك عليا انا بس علشان خاطري انا استحمله شويه علشاني انا 

ادهم: علشانك انتي مستعد لاي شيئ 

ليلي: وده اللي عايزاه منك ممكن بقي تديني تليفونك علشان انا مجبتش موبيلي 

ادهم عطاها تليفونه واول ما رنت رد 

عم محمود: والله لقتلك انت فاهم 

ادهم سمع صوته العالي من بعيد وضحك بسخريه 

ليلي: ممكن تهدي شويه 

عم محمود: ليلي انتي فين هاه؟  عمل فيكي ايه المجنون ده؟  ردي عليا انتي فين وانا هجيلك اجيبك

ليلي: اولا انا كويسه جدا 

ثانيا ادهم معملش معايا اي حاجه 

قاطعها ابوها: الدم في الحمام  وتقوليلي معملش حاجه انتي بتحميه ليه؟ ؟  خايفه منه ليه؟ ؟  

ليلي: انا مش خايفه منه انا بحبه لاعمري خفت منه ولا عمري هخاف

الحمام أنا اللي كسرت الدنيا لما قالي انه خلاص هيسيبني ويسافر مكنتش عارفه اوقفه ازاي او اقوله ايه؟  ولا قدرت اغريه مع اني عملت كل اللي اقدر عليه بس انت كنت مبرمجه انه لازم يبعد 

كسرت الدنيا واتعورت  ومعرفتش اخرج لحد ما ادهم رجع وكسر الباب علشان يعرف يطلعني من الحمام 

ادهم كان حنين جدا ورقيق جدا معايا فاهمني ولا لأ؟؟؟  ادهم بيحبني  وحاليا احنا رايحين نقضي شهر العسل 

فياريت تكون مبسوط علشاني لاني حاليا في قمه سعادتي وقبل ما اقفل احب اقولك اني مش هخليه يفتح التليفون تاني هكلمك كل كام يوم سلام 

عم محمود: ليلي استني 

ليلي قفلت المكالمه وقفلت التليفون وادته لادهم 

ليلي: ممكن بقي تخليه مقفول وتقوم توديني لشرم زي ما قلتلي ونبدا بقي شهر العسل ولا ايه؟ ؟  

ادهم: يالا بينا 

بدا شهر عسلهم نزلوا في قريه في شرم وشكلها كان فخم جدا 

ليلي: ادهم شكلها غالي قوي 

ادهم: مفيش حاجه تغلي عليكي يا قمر وبعدين هو احنا هنقضي كام شهر عسل هاه؟؟ 

اجمل حاجه عجبتهم في المكان ان كل واحد في حاله واغلبيه النزلاء في الفندق اجانب فمبيدققوش علي حد او شكل حد 

ادهم محسس ابدا انه مشوه او حد شاور عليه او حد بيبصله بطريقه غريبه 

ليلي كمان جوزها كان بيتعاكس منها لدرجه ان في بنات طلبوا انهم يشاركوها فيه وردحتلهم 

ادهم: اول مره اعرف انك بتعرفي تردحي كده 

ليلي: امال عايزني اسكتلهم ولا ايه دول قلايل الادب 

ادهم: طب خلاص اهدي بقي وسيبك منهم 

الايام كانت جميله وحلوه وبتجري بسرعه 

في مره قبل ما يناموا 

ليلي: ادهم انا عايزه اشرب ويسكي 

ادهم: نعم؟؟؟  تشربي ايه؟؟؟  انتي اتجننتي يابت انتي ولا ايه؟  ويسكي ايه اللي تشربيه؟ 

ليلي: اجرب فيها ايه يعني؟ ؟  

ادهم: ايه اللي فيها ايه دي؟  بطلي هبل 

ليلي: ما الكل هنا بيشرب 

ادهم: والكل هنا بيناموا مع بعض عادي من غير جواز وبيبدلوا شركائهم مع بعض وفيهم كتير شاذ يبقي ايه نعمل زيهم؟؟؟؟ 

ليلي: ادهم

ادهم: اقفلي الموضوع ونامي تصبحي علي خير 

ليلي اتضايقت من ادهم لانه رفض من غير ما ياخد ويدي معاها وهيا الموضوع كبر في دماغها 

تاني يوم ادهم جاله تليفون علي الفندق يخص شغله ومطلوب منه حاجه في الشغل سريعه 

استأذن من ليلي يخلص شغله بسرعه ويرجعلها ويعوضها عن الوقت اللي قضاه بره 

رجع ادهم اخر اليوم بالليل ودخل اوضته بس مالقاش ليلي 

خرج دورعلي البسين وعلي الشط ملقهاش راح المطعم برضه مفيش 

سال الاستقبال عليها قالوا انها مخرجتش بره الفندق 

دور عليها في  كل حته ملقهاش ما فاضلش غير الديسكو بس هو مستعبد انها تروح تسهر هناك لوحدها 

دخل الديسكو واول ما دخل شافها 

علي المسرح واقفه ومتحزمه وبترقص والكل بيسقف وواقفين حواليها 

رجاله كتير حواليها 

مش مستوعب اللي هو شايفه 

راحلها وقف قدامها وهيا واقفت قدامه بتضحك 

ليلي: تعال ارقص معايا 

مردش عليها فك الحزام من علي وسطها وبيشدها ينزلها 

واحد: سيبها ترقص 

ادهم: ابعد من قدامي حاليا لان انا عفاريت الدنيا كلها بتتنطط قدامي ابعد 

الراجل بعد ماكان ناوي يتخانق شيئ جواه خوفه من ادهم وحس انه مش من النوع اللي بيتكلم بس 

ادهم اخد ليلي علي اوضتهم وهيا كذا مره كانت بتقع وهو بيشدها راح شايلها علي كتفه 

دخلوا الاوضه ونزلها علي السرير بصلها لقاها مغمضه عنيها 

ادهم: انتي ملحقتيش تنامي فمتستعبطيش 

ليلي :______

ادهم: ليلي 

ليلي: ______

ادهم خاف للحظه يكون جرالها حاجه قرب منها وحاول يفوقها 

ليلي: يوووه سيبني بقي 

ادهم شم ريحه بوقها فهم 

ادهم: سيادتك سكرانه 

غيرلها هدومها وقعد جنبها 

تاني يوم الصبح صحيت فضلت تتلفت حواليها لحد ما شافت ادهم في البلكونه واقف سرحان حاولت تقوم بس ما قدرتش 

ليلي: اه دماغي....  ادهم 

ادهم حس بيها بس طنشها

ليلي: ادهم انا مش بنادي عليك 

ادهم: عايزه ايه؟ ؟  

ليلي: انت بتكلمني كده ليه؟ ؟  

ادهم: سيادتك عايزاني اكلمك ازي؟؟ 

وقف يكلمها وهو مشبك ايديه علي صدره 

ليلي: مالك في ايه؟  

ادهم: سيادتك مش عارفه في ايه؟؟  اه صح ماهو سيادتك كنت سكرانه هتعرفي في ايه ازاي؟ ؟  

ليلي: هو كاس واحد كنت عايزه اجرب 

ادهم: عايزه تجربي تجربي وانا موجود معاكي مش انتي لوحدك انتي مجنونه افرضنا حد عمل فيكي حاجه ولا اي حد استغل انك سكرانه كنتي هتعملي ايه هاه؟ ؟  

ليلي: مش للدرجه دي؟  اكيد مش هعمل حاجه غلط 

ادهم: اه وايه اللي اكده؟؟  اول مره تشربي ومتعرفيش رد فعل جسمك هيبقي ايه 

وبعدين الاكيد بتاعك ده خلاكي امبارح كنتي علي  المسرح متحزمه وبترقصي وكل الرجاله حواليكي بيرقصوا معاكي ولو اتاخرت شويه مش بعيد كنت اجيبك من اوضه واحد فيهم 

ليلي: انت بتقول ايه؟  

ادهم: بقول اللي حصل امبارح 

ليلي: استحاله انت اكيد بتضحك عليا علشان تبينلي اني غلطانه خلاص مش هعملها تاني 

ادهم: لا والنبي اعمليها!!!  ابقي اطلعي اسالي الجرسونات بره وهما يقولولك ولا علي ايه مش بعيد تلاقي صورك ورقصك نزل علي الفيس ولا اليوتيوب 

ليلي: انت اللي غلطان؟؟ 

ادهم: أ. انا اللي غلطان؟؟؟؟ 

ليلي: انت موافقتش 

ادهم: ولما انا موافقتش بتعملي ليه حاجه مش موافق عليها وبعدين لما الموضوع مهم قوي كده كنت هخليكي تجربي بس مش بالطريقه دي بعد اذنك 

ادهم سابها ومشي وهيا مش مصدقه انها ممكن فعلا تكون عملت كده وفعلا سالت العمال قالو انها فعلا رقصت وكذا حد من الرجاله حاول يكلمها 

حاولت طول النهار تصالح جوزها اللي كان هيتجن منها بس هيحاسبها علي حاجه عملتها مش في وعيها 

كل ما تكلمه يرفض يسمعها لحد اخر الليل  

ليلي: ادهم علشاني خاطري بقي كفايه كان عندي فضول اجرب وانت قلت لا

ادهم: لو كنت عارف ان الموضوع مهم قوي كنت هخليكي تجربي بس هنا في اوضتنا وانتي معايا يبقي حتي لو سكرتي مفيش حاجه غلط تحصل مش تسكري وانتي لوحدك وسط رجاله محدش فيهم هيتردد لحظه ياخدك اوضته فكري للحظه لو ده حصل كنتي هتعملي ايه ؟؟  لو صحيتي لقيتي نفسك نايمه في حضن واحد غريب حتي متعرفيش اسمه؟؟  كنتي هتعملي ايه؟ ؟  والمفروض ساعتها انا اعمل ايه؟ ؟  انا دماغي هتجنن من كتر التفكير لو ده حصل اعمل ايه؟ ؟  

ليلي: والحمد لله محصلش 

ادهم: ولو حصل؟؟؟؟ 

ليلي: محصلش ومش عايزه افكر في حاجه محصلتش لاني خلاص استوعبت الدرس وعرفت غلطي فين انا اسفه وهفضل اتاسفلك لحد ما ترضي خلاص بقي ما تزعلش مني حقك عليا 

ادهم: تصبحي علي خير عايز انام 

سابها ادهم ومرضيش يسامحها ونام 


صحي تاني يوم لقي نفسه  في شقته في القاهره لوحده مش فاهم هو ايه اللي جابه هنا وليلي فين؟  تليفونه بيرن ويرن 

ادهم: الو ايوه؟ 

المدير: ايوه يا ادهم تعال بسرعه عايزك في مهمه بسرعه 

للمتابعه اترك تعليق


الحلقه الرابعه من الجزء الثاني 

المشوة 

صحي تاني يوم لقي نفسه  في شقته في القاهره لوحده مش فاهم هو ايه اللي جابه هنا وليلي فين؟  تليفونه بيرن ويرن 

ادهم: الو ايوه؟ 

المدير: ايوه يا ادهم تعال بسرعه عايزك في مهمه بسرعه 

ادهم: ربع ساعه واكون عندك قام من سريره كل حاجه في مكانها مش فاهم اي شيئ ليلي فين وايه اللي بيحصل؟؟؟؟ 

لبس هدومه ونزل راح شغله 

المدير: اتفضل يا سيادة المقدم

ادهم: اؤمرني 

المدير: الامر لله وحده يا ابني.  عايزك في مهمه جديده 

ادهم: حدد الزمان والمكان والمطلوب مني 

المدير: مش تسأل الاول طبيعه المهمة ايه؟ مش يمكن ما تعجبكش؟؟

ادهم: وانا من امتي بتفرق معايا طبيعه المهمه؟ مهما كانت موافق عليها 

المدير: شوف يا سيدي.  في بلد صغيره بعيده شويتين وهاديه جدا بس المشكله ان في عصابه جديده استولت علي البلد 

ايه ده؟؟؟  ايه اللي بيحصل ده؟ ؟  هو الزمان بيتعاد تاني ولا ايه؟ ؟  

المدير: سياده المقدم حضرتك سامعني ولا ايه؟  

ادهم: ايوه سامع بس حضرتك كلفتني بالمهمه دي قبل كده؟ 

المدير: يعني ايه  كلفتك بيها قبل كده؟؟  ركز معايا 

ادهم :وطبعا البوليس مش عارف مكانهم هما بينزلوا يضربو ضربتهم ويختفو تماما.  ده غير انهم  مسلحين ومحدش بيعرف هيهجمو امتي 

المدير: فعلا انت مين قالك وعرفت ازاي؟؟ 

ادهم: متشغلش بال حضرتك انا تقريبا عارف كل حاجه عن المهمه دي واوعدك اني مش هخيب ظنك 

كل الكلام بيتعاد تاني 

خرج من عند مديره مش فاهم حاجه 

راكب عربيته بص لايده دبلته مش في ايده 

معقول معقول كل اللي فات ده كان حلم 

هو لسه هيروح البلد 

ليلي حلم؟؟ حبها حلم؟؟ جوازه منها حلم؟؟ 

ايوه طبعا لازم يكون حلم هو كان نفسه يبقي حقيقه نسي انه مشوه مسخ عمر ما في واحده جميله زي ليلي اللي في خياله ممكن تحبه؟؟ 

كان نفسه يعيش زي اي بني ادم ولما معرفش يعيش في الحقيقة عاش في عالم الاحلام 

وصل البلد ونزل لقاهم مستنينه وفضل يتلفت حواليه يدور علي حبيبه احلامه بس ملقهاش 

نفس الكلام نفس النقد فيه كل حاجه زي ماهيا بس فين ليلي 

اوعي تكون مش موجوده 

قاعد مش مركز بيفكر هيعمل ايه لو ليلي بالذات ملهاش وجود؟؟؟ 

هيفضل عمره كله لوحده من غير حب؟؟؟  

لا لا اهي ظهرت اهي 

قلبه بيدق بسرعه حاسس انه عايز يقوم من مكانه ياخدها في حضنه 

مش عارف يتصرف او يتكلم او حتي يتنفس 

بصت ناحيته وعادي مجتش ولا كلمته 

تاني يوم الصبح مستنيها تيجي تخبط وتقوله يفطر بس مجتش 

كل يوم بيستناها بيقعد فوق الكرفان علشان يشوفها رايحه شغلها 

كل يوم بيستناها تكلمه بس ما بتكلموش 

مش عارف يعمل ايه طيب يروح هو يكلمها!؟ 

يتصرف ازاي؟؟؟ 

ازاي يخليها تحبه؟؟؟  وهيا ممكن تبص لواحد زيه ازاي؟؟؟ 

قرر انه لازم يكلمها لازم يعمل المستحيل علشان يوصلها 

استناها اخر النهار وهيا خارجه من شغلها 

ادهم: سلام عليكم 

ليلي: وعليكم السلام افندم حضرتك عايز تسالني في حاجه؟؟؟ 

ادهم: مش عارف يقول ايه؟  كل اللي بيفكر فيه شفايفها وهيا بتتكلم امبارح بس كانت في حضنه شفايفها كانت من حقه دلوقتي ازاي يقف قدامها متكتف كده؟؟؟ 

ليلي: حضرتك عايز حاجه؟؟ 

ادهم: كنت عايز اسالك عن العصابه؟  هو انتي تقدري تديني اي معلومات تفيدني او اي خيط امشي وراه 

ليلي: اعتقد اللي يفيدك اكتر اي بنت من اللي اتعرضوا للاغتصاب لكن انا مش هفيدك كتير 

ليلي قربت منه ومسكت ايده 

ليلي: اتمني بجد انك تقدر تعمل فرق في بلدنا وتخلصنا من الكابوس ده 

ادهم قلبه هيقف من مسكه ايديها 

مش عارف يرد دماغه هتنفجر من التفكير 

بس امل جديد انها مش خايفه منه...  مسكت ايده يبقي يمكن تحبه 

بيقنع نفسه باي امل لازم يكون في امل؟؟؟ 

بتعدي الايام وكل حاجه بتتعاد بس من غير قصه الحب ومن غير مصادماته وخناقاته مع ابوها بالعكس كان راجل محترم جدا متفهم جدا بيتكلم مع ادهم بمنتهي الاحترام 

موقف الولد الصغير حصل 

حادثه ليلي حصلت 

بس المره دي كان تقدير اهل ليلي لا يوصف 

كانو شايلين ادهم علي راسهم 

واهل البلد كلهم بيحبوه جدا 

لا هو مش عايز حب اهل البلد هو عايز ليلي وبس 

حمدي كان موجود وكان خطيب ليلي 

ادهم كان بيحاول يثبت انه له علاقه بالعصابه بس معرفش يمكن لانه ملوش علاقه بالعصابه 

ليلي مبسوطه مع خطيبها 

واخيرا جت المواجهه الاخيره والعصابه هجمت وفعلا مسكوا ليلي 

وهنا ادهم اتدخل كل حاجه بتعيد نفسها 

زعيم العصابه كان متلتم ومغطي وشه 

واخيرا لما رجالته كلهم انتهوا مسك ليلي 

وضربها بالسكينه في بطنها ورماها في الارض 

ادهم بيصرخ لااااااااا

في حلمه هو اللي اضرب مش هيا 

جري عليها وشالها من الارض حاطط ايده علي بطنها بيحاول يوقف النزيف بس النزيف اكتر من انه يقدر يوقفه 

عمال يصرخ حد يطلب الاسعاف 

ادهم: ليلي ارجوكي ارجوكي اوعي تموتي علشان خاطري انا ارجوكي 

ليلي: انت عملت اللي عليك متزعلش عليا 

ادهم: لا ارجوكي خليكي معايا ارجوكي 

ليلي: ب تت كلم كاني حب ي ب تك يا بختها حب يب تك 

ادهم: انتي فعلا حبيبتي انتي وبس،،، حبيبتي في احلامي،، واتمنيتك حقيقة ارجوكي 

ليلي: ابتسمت 

وقلبها وقف بين ايديه 

خلاص حياته انتهت.....  اي امل انتهي..... 

قام زي المجنون للزعيم يضرب فيه ويضرب ويضرب عايز يقتله 

اخيرا شد الغطا من علي وشه واتفاجئ ان زعيم العصابه هو ابوه 

ادهم رجع لورا خايف مخضوض 

ادهم: انت؟؟؟ 

ابوه: ايوه انا امال كنت فاكر مين؟؟؟ 

ادهم: وقتلتها ليه؟؟؟ 

ابوه: علشان اوجعك

ادهم: لا حرام عليك لأ لأ لأ لأ 

لااااااااااااااااااااااااا 

اعمل متابعه هنا👈 اضغط هناااااااا👉عشان يوصلكم كل الاجزاء الباقيه هتوصل للمتابعين فقط


للمتابعه اترك تعليق






 

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع