القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية طفلتي الهاربه البارت 13بقلم ندى احمد جميع الفصول كامله

بارت 13🙂💜 تفاعل وحش هى مش عجباكم يا شباب 🙂🙂
و راحوا على البيت و لسه بيفتح باب الشقة لقى حد وقفه 

شروق خطيبة ادهم : ادهم انت فين كل ده 
ادهم ارتبك و وقف مش عارف يقول ايه و نظرة قدر المصدومة 
شروق : مين ديه يا ادهم 
ادهم : طيب ندخل و نتكلم 
قدر : معلش مش هقدر ...
ادهم : قدر يلا ندخل 
شروق مستغربة مين ديه اصلا 
الرواية حصرى لمدونة دار الرواية المصرية 
ادهم : خير يا شروق 
شروق : من ساعة ما سافرت و انت مسالتش عليا فى ايه يا ادهم 
ادهم : شروق مش انتى اللى كنتى عايزة تبعدى 
شروق : و انت يعنى ما صدقت يا ادهم اللى بينا ما احنا دايما بتخانق 
ادهم : شروق انتى دايما ضمنى وجودى يعنى تفضلى تتخانقى و تقوليلى خلاص انسى 
شروق : ده واضح أن فى حاجات كتير اتغيرت فى الفترة اللى غبت فيها 
طفلتى الهاربة بقلم ندى احمد
ادهم  : أنا كنت بحبك يا شروق بس انتى كنتى شايفة حبى ليكى مجرد حاجة بتسلى بيها وقتك 
شروق : أنا فى نظرك كده يا ادهم 
ادهم : أيوة يا شروق انتى حد انانى
شروق هى بتحاول متبينش دموعها و نزلت من بيت ادهم 
قدر خرجت من الاوضة 
قدر : أنا مضطرة امشى 
ادهم بعصبية : ممكن يا قدر كفاية عند أنا مش طايق حاجة دلوقتى 
قدر: أنا اسفة أنا مقدرة انك فى وقت صعب بس وجودى هنا هيخلى خطيبتك تضايق و هعملك مشاكل 
ادهم : شروق مش خطيبتى يا قدر احنا سيبنا بعض 
قدر : أهدى بس انت علشان متعصب الصراحة باين بتحبك و لو مش بتحبك مكنتش جات لحد بيتك يا ادهم انت كنت قاسى معاها 
ادهم : انتى بتتكلمى جد 
قدر : أيوة 
الرواية حصرى لمدونة دار الرواية المصرية 
ادهم  : انا نازل علشان متعصبش اكتر.... و قدر خليكى مكانك مضطرنيش أقفل عليكى الباب من بره 
قدر : يا ادهم بس. 
ادهم : قدر كفاية عند أحمد اكيد ناوى على حاجة مش هيسكت لازم متخرجيش من هنا 
قدر : طيب انت هتخرج ليه 
ادهم : و أنا اخاف منه ولا ايه يا قدر 
قدر : مقصدش بس أنا خايفة عليك 
ادهم : متخفيش يا ست البنات عليا ... و اكمل بجدية  متنزليش فاهمة 
قدر بكسوف : حاضر 
ادهم نزل يشترى هدوم لقدر و اكل و حاجات للبيت 
فراس اتصل بادهم
فراس : ازيك يا ادهم 
ادهم : فراس اخبارك 
فراس : كويس ... عرفت فين قدر 
ادهم : أيوة خير فى حاجة 
فراس : لا ....ابدا أنا بس بطمن عليها 
ادهم : ماشى و قفلوا 
ادهم لسه عايز يعرف فراس كان عايز ايه من قدر 
روح البيت لقى قدر نايمة على الكنبة و ضامة نفسها جيه يصحيها صعبت عليه يفوقها و مقدرش يشيلها فضل قاعد جنبها على الكرسى لحد ما النوم غلبه هو كمان 
فى الصبح 
قدر صحيت لقيت نفسها فى حضن ادهم 
قدر بخضة  : يالههههههههوى و بعدت بفزع 
يتبع ..... 

اعمل متابعه هنا👈 اضغط هناااااااا👉عشان يوصلكم كل الاجزاء الباقيه هتوصل للمتابعين فقط
#طفلتى_الهاربة البارت الثالث عشر 
#ندى_احمد

تعليقات

التنقل السريع