القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية طفلتي الهاربه البارت 14بقلم ندى احمد جميع الفصول كامله


بارت 14❤️ شكرا على التفاعل يا قمرات 💖👈🏻👉🏻


روح البيت لقى قدر نايمة على الكنبة و ضامة نفسها جيه يصحيها صعبت عليه يفوقها و مقدرش يشيلها فضل قاعد جنبها على الكرسى لحد ما النوم غلبه هو كمان 

فى الصبح 

قدر صحيت لقيت نفسها فى حضن ادهم 

قدر بخضة  : يالههههههههوى و بعدت بفزع 

ادهم حط أيده على فمها علشان تبطل صريخ : أنا اسف بجد راحت عليا نومة بس وطى صوتك علشان الجيران الله يسترك 

قدر هزت راسها انها مش هتصرخ 

ادهم بعد أيده و قام و لسه هيفتح الباب 

قدر : انت جيت امتى امبارح 

ادهم : أنا رجعت بليل جبت شوية اكل و لبس ليكى 

قدر فرحت أن حد يهتم لامرها 

ادهم : آسف مرة تانية انى نمت هنا امبارح 

قدر : ممكن تفطر معايا 

ادهم بفرحة من جواه: بجد 

قدر : بجد لحظة و الفطار يبقى جاهز 

طفلتى الهاربة بقلم ندى احمد

ادهم قعد على السفرة و قدر فى المطبخ خلصت الفطار و حطيته على السفرة و قعدت 

ادهم اول مرة من زمان يحس بأن حد يهتم بيه و يفطره و يقعد يفطر مع حد لأن أهله متوفين من و هو صغير 

قدر كانت مكسوفة تقعد تاكل معاه 

قدر : الحمدلله 

ادهم : انتى مكلتيش حاجة كلى يا قدر 

قدر : بجد شبعت 

ادهم بتلقائية راح يأكلها 

قدر اتكسفت اكتر

ادهم : هتكملى ولا اكلك أنا 

قدر : خلاص أنا هاكل لوحدى 

ادهم : أيوة كده 

قدر خلصت 

ادهم شال الاطباق و ساعدها فى تنضفهم

قدر : خلاص مش مشكلة أنا هغسلهم 

ادهم : لاء مش مهم ممكن تروحى تلبسى بس علشان هنروح مشوار 

قدر : مشوار ايه 

ادهم : روحى بس البسى 

قدر دخلت لبست فستان ابيض منكوش ورد ازرق و طرحة بيج هادى و كان شكلها بسيط و لكن جذاب 

ادهم اول ما شافها كان أول مرة يشوفها بهدوم بناتى و كان شكلها حلو اوى 


ادهم  قرب منها و بص على خصلات شعرها اللى بره قدر اتكسفت و دخلتهم : اتفضلى قدامى يا ست هانم 

قدر نزلت و قاعدوا فى كافية على النيل 

ادهم : قدر تعرفى أنا أول مرة أخرج مع حد و اكون مبسوط 

قدر : ليه كده طيب و شروق خطيبتك 

ادهم : شروق ديه اكتشفت انى عمرى ما حبيتها 

قدر : هو مش تدخل بس انت بس بتقول كده علشان مضايق المفروض أنا لو مكانك اجيب بوكية ورد و اروح اصالحها

ادهم بستهزا : ورد و اصالحها قدر انتى طيبة اوى 

قدر : هو اى الموضوع اللى عايزنى فيه و منزلنى 

ادهم : أنا يا قدر بحبك و عايز اتجوزك 

فجأة لقوا شروق رمت شنطتها على الترابيزة

شروق : الله الله بقى تفسخ الخطوبة علشان تتجوز حتة عيلة يا ادهم و انتى ايه رايك يا خطافة رجالة موافقة 

قدر مستحملتش الموقف و اغمى عليها 

يتبع....

اعمل متابعه هنا👈 اضغط هناااااااا👉عشان يوصلكم كل الاجزاء الباقيه هتوصل للمتابعين فقط

قولولى رايكم في الكومنتات ✨❤️👈🏻👉🏻

تفاعل حلو علشان تشجعونى اكملها 🙂❤️

#طفلتى_الهاربة البارت الرابع عشر 

#ندى_احمد

تكملة الروايه من هنااااااا 

 

تعليقات

التنقل السريع