القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية طفلتي الهاربه البارت 15بقلم ندى احمد جميع الفصول كامله


بارت 15❤️

لو فى تفاعل هنزل بارت تانى بليل

التفاعل وحش بجد🙂


ادهم : أنا يا قدر بحبك و عايز اتجوزك 

فجأة لقوا شروق رمت شنطتها على الترابيزة

شروق : الله الله بقى تفسخ الخطوبة علشان تتجوز حتة عيلة يا ادهم و انتى ايه رايك يا خطافة رجالة موافقة 

قدر مستحملتش الموقف و اغمى عليها 

ادهم : قدددر قددددر فوقى 

شروق : انت خايف كمان عليها 

الرواية حصرى لمدونة دار الرواية المصرية 

ادهم : انتى عايزة ايه يا شروق مش فاهم دلوقتى ابعد لوسمحتى 

ادهم حاول يفوق قدر لحد ما استجابت و فاقت 

قدر سابت كل حاجة و قامت تجرى و هى بتعيط 

ادهم جيه يوقفها شروق اعترضت طريقه 

شروق : هى اللى لازم تمشى سيبها يا ادهم  واحدة متجوزها و انت خاطب 

عند قدر فضلت تعيط لحد ما قعدت على رصيف تعيط و مش عارفة هتتصرف ازاى لقيت حد حط منديل على وشها و شالها حطها فى عربية 

فاقت قدر فى بيت فراس 

طفلتى الهاربة بقلم ندى احمد 

قدر بانهيار : هو فى ايه أنا عايزة افهم 

فراس : أهدى و انا هفهمك كل حاجة 

قدر : افهم ايه 

فراس : مش انتى مستغربة أنا بعمل كل ده معاكى 

قدر : ياريت افهم 

فراس : علشان انا ابقى اخوكى 

قدر : نعم ده اللى هو ازاى 

فراس : علشان انتى قدر محمد خلف و انا فراس محمد خلف و ده مش تشابه اسماء مامتك زمان هربت من القبيلة و هى حامل فيكى و جت القاهرة و بعتت جواب تقول فيه أنها ولدتك خلفت بنت و سمتها قدر و تعبت جدا و لما جينا نوصل لها اختفت اخبارها و عرفنا انها ما*تت و لما اسمك انتشر فى الجرائد انك هربانة و قريت الاسم شكيت لحد ما جيتى القبيلة مع ادهم و لما قربت من الخيمة عندك علشان اجيب عينة منك علشان اتاكد بتحليل DNA (اثبات النسب ) و النتيجة طلعت انهاردة و اتاكد انك اختى يا قدر 

الرواية حصرى لمدونة دار الرواية المصرية 

قدر : هو بجد المفروض اصدقك ليه 

فراس : تقدرى نتأكد بتحليل تانى فى اى مكان أنا عارف ان الموضوع صعب يا قدر بس ديه الحقيقة انتى ليكى عائلة و اهل 

قدر اخدت التحليل منه قراته 

قدر بنظرة امل : أنا عايزة اروح اتاكد تانى بتحليل جديد

راحوا عملوا تحليل تانى و طلع فعلا قدر و فراس اخوات 

قدر بدموع فى المعمل بجد ما ظهرت النتيجة 

فراس : خلاص يا قدر مفيش دموع تانى أهدى و انا هعوضك عن كل لحظة كنتى بعيدة عنى 

قدر دخلت حضنه و قعدت تعيط 

و قدر قعدت فى القاهرة مع فراس 

فراس دخل الاوضة على قدر 

فراس : احنا بكرة هنسافر 

قدر : مينفعش نستنى 

فراس : لاء جهزى نفسك 

يتبع اعمل متابعه هنا👈 اضغط هناااااااا👉عشان يوصلكم كل الاجزاء الباقيه هتوصل للمتابعين فقط

يا ترى قدر هتقابل ادهم تانى 

تكملة الروايه من هنااااااا 


 

تعليقات

التنقل السريع