القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية طفلتي الهاربه البارت 18بقلم ندى احمد جميع الفصول كامله

البارت 18✨💜 تفاعل وحش جدا هى مش عجباكم 😔 
قدر بعدت بخوف منه و بدأت ترتعش 
ادهم : أهدى يا قدر أنا بس هضمك ديه كان بنسبالى حلم 
قدر لسه هنتكلم قطع ذلك رنين هاتف ادهم و كانت مكالمة باسم (شروق قلبى ❤️ )
قدر بصت لادهم بصدمة 😳
ادهم : لحظة والله هفهمك 
قدر : تفهمني ايه انت لسه خاطب شروق 
ادهم : هفهمك 
قدر بمقاطعة : سؤال لسه خاطبها ؟
ادهم اخفض رأسه : أيوة 
قدر بصت لادهم بصدمة اكبر فيه 
ادهم : بس مش زى ما انتى فاهمة 
قدر : فاهمة ايه لو بتحبها روحلها اتجوزتنى ليه و بدأت تعيط 
ادهم : قدر أنا عايز ابررلك 
قدر : تبرر ايه أنا مش عايزة اسمع منك حاجة و عايزة أطلق 
ادهم : يا قدر أنا مينفعش اسيب شروق و مش هقدر اقولك السبب 
قدر : كمان و طالما كده اتجوزتنى ليه 
ادهم :مش عايز صورتى تتهز اكتر قدامك 
قدر بصتله و عينيها كلها دموع و هو خرج من الخيمة بضيق  
قدر نامت من كتر العياط هروبا من الواقع 
فى الصبح 
ادهم جهز الشنط 
قدر : احنا هنروح فين
ادهم : بيتنا 
قدر : أنا مش هروح معاك فى حتة 
ادهم : قدر أنا هفهمك كل حاجة خليكى واثقة بس انى عمرى ما حبيت حد غيرك بس أنا محتاجك جنبى يا قدر 
قدر أنا هروح معاك بس محتاجة افهم يا ادهم 
ادهم : حاضر أنا هفهمك 
ادهم و قدر سافروا القاهرة و رجعوا بيتهم و قدر دخلت تغير هدومها 
ادهم رن تلفونه خرج البلكونة يتكلم مع شروق 
ادهم : خلاص يا شروق هروح معاكى 
قدر كانت واقفة و سامعه بيكلم شروق 
ادهم لف شاف قدر واقفة و بتبص لادهم نظرة خذلان 

قدر : طلقنى يا ادهم أنا مش عايزة واحد خا*ين لو بتحبها ليه اتجوزتنى 
ادهم : أنا ندمان اصلا 
قدر بصدمة : ندمان يا ادهم 😳🥺 
ادهم نفسه يشرحلها بس خايف لما تعرف تسيبه 
قدر : أنا راجعة بيت اهلى و ورقتى توصلى 
ادهم : مفيش خروج من هنا فاهمة و انا اللى هسيبلك البيت أنا زهقت من كل حاجة 
فى مكان تانى 
شروق : مش عايزة حتة فيها سليمة فهمين 

على بليل و قدر فى البيت لوحدها 

الباب اتفتح و اربع ستات دخلوا الاوضة على قدر و بدوا يض*ربوها بوح*شية و خرجوا فى هدوء و قفلوا الباب 

و أدهم سهر فى اليوم ده بره البيت لحد الصبح 

رجع لقى الإسعاف تحت البيت و الجيران ملمومين 


اعمل متابعه هنا👈 اضغط هناااااااا👉عشان يوصلكم كل الاجزاء الباقيه هتوصل للمتابعين فقط


تعليقات

التنقل السريع