(الأخير)
ملحوظه :- ده الجزء الاول
......
الدكتوره بفرحه: مبروك المدام حامل
مراد بصدمه:ابي
الدكتوره باستغراب :اي
مراد:اصل روحنا عند دكتوره وقالت إنها مش هتخلف نهائيا لسبب
الدكتوره : اي السبب
مراد : مش لازم حضرتك تعرفي بس الدكتوره قالت كده
الدكتوره : لا هي كويسه جداا كمان يمكن الدكتوره الانت روحت عندها لسه جديده بس انا بقالي ١٠ سنين في الشغل
مراد: طيب تمام شكرا
وجه يمشي
الدكتوره: معلش هي مراتك عندها مرض أو اي حاجه
مراد : لا
الدكتوره: طب ابقي روح اكشف عليها علشان انا حاسه ان المريضه فيها حاجه فيها مرض انا مش قادره اعرفه
مراد :تمام
ودخل لروح لاقها نايمه زي الملاك
قرب منها وطبع قبله علي جبينها ثم علي عينيها وجه يقرب لشفايفها صحيت روح بانزعاج لاقته مقرب منها كده خافت جامد ومسكت في البطانيه
روح بخوف: واللهي ما عملت حاجه
مراد حاول أنه يهديها: اهدي
روح هديت شويه وبعد ما افتكرت الي كان بيعملوا اتكسفت وغطت وجها
مراد استغرب من الي بتعملوا وفضل يتامل فيها
روح استغربت أنه سكت وافتكرت أنه مشي طلعت من تحت البطانيه بتبص لقته في وشها اتخضت وصوتت
مراد كتم بوقها وبص في عينيها وشال أيده وجه يبوسها الدكتوره دخلت
روح اتكسفت دخلت تحت البطانيه
الدكتوره باحراج:اسفه مكنتش اعرف انك هنا
مراد :تمام في حاجه
الدكتوره :اه
المدام تقدر تخرج النهارده والدكتور كتبها علي خروج
مراد :تمام
وبص لروح لقتها لسه علي وضعها
مراد:اتفضلي انتي
الدكتوره باحراج :تمام
مراد بيحاول يخليها مش تتكسف
مراد: روح
روح طلعت من تحت البطانيه
:نعم
مراد:يلا
روح جت تقوم رجليها وجعتها وكانت هتقع بس مراد لحقها وسألها وكل بيها قدام الكل
روح:علي فكره بعرف امشي
مراد اتجاهلها و راح العربيه نزلها ومشيوا
........
عند يوسف ومريم
صحي لقي الباب بيخبط بيفتح لقي مامته واخته أنصدم
مامت يوسف :اي مالك
يوسف : لاء مفيش
مريم من وراه: مين يا يوسف
مامت يوسف بانصدام هي و لميس أخته
:مريم عايشه
........
عند مراد وروح
مراد صحي قبل روح لبس ونزل راح علي الدكتوره الي قالت إن روح مش هتخلف تاني
وقبل ما يدخل لقي ريناد عندها
ريناد: يعني انتي قولتي إنها مش هتخلف تاني
الدكتوره: ايوه فين حلاوتي
ريناد : خدي
ريناد: انتي عملتي الي عليكي انا بقا الي عليا الدور وهعرفه ازاي يهزني ويموت بابا ازاي
مراد أنصدم ومشي روح لقي روح صحيت
روح بقلق: وانت كنت فين
مراد بعصبيه: وانتي مالك
روح عيطت
مراد راح عليها ومسح دموعها : خلاص مش كل ما ازعقلك تعيطي كده خلاص انا اسف
روح مستغربه من معاملته مراد لها الجديده ومراد ملاحظ استغرابها بس ما اتكلمش ابتسم وقال
:يلا علشان نروح عند الدكتوره
روح: حاضر
راحوا عند الدكتوره والدكتوره كشفت عليها
الدكتوره بصدمه :الجنين ده لازم ينزل
مراد:لي
الدكتوره بتوتر: علشان المدام للاسف عندها الكانسر 😳😳
.........
#اغتصبني_ولكنني_احببته البارت العاشر
الجزء التاني
(البارت الحادي العشر) الجزء الثاني
...
نفكركوا باخر حته في الجزء الاول
روح ومراد راحوا للدكتوره والدكتوره كشفت علي روح
مراد: اي المشكله
الدكتوره باسف: الجنين ده لازم ينزل
مراد بصدمه: لي
روح اول ما سمعت كده فضلت تعيط
الدكتوره: لان للاسف المريضه عندها الكانسر
مراد وروح بصدمه: اي ازاااي
الدكتوره بحزن واسف: ده قضاء ربنا ولو حضرتك عاوز تحلل لها روح المعمل ده وكتبته في ورقه
مراد خدها منها وبص لروح لقاها بتعيط
مراد: يلا يا روح
هي جت تمشي معاه من كتر العياط فقدت الوعي
مراد بخضه: روووح روح رديييي
خدها ونزل العربيه جاب مايه ورشها علي وشها فاقت واول ما افتكرت فضلت تعيط
مراد خدها جوه حضنه بحب وحزن: خلااص ارجوكي
روح هديت شويه وبعدين افتكرت الوضع بعدت عنه بسرعه
مراد ضحك وبعدين افتكر حاجه
مراد في نفسه: مش عارف مش مطمن للدكتوره دي لي انا هروحلها دلوقتي
مراد بص لروح: روح انا هروح مشوار هنا اوعي تطلعي من العربيه ولا تكلمي حد
روح: حاضر
مراد مشي وفضلت روح قاعده تعيط وتبص في الفراغ وتفتكر اللي حصلها بدموع.
عند مراد
راح للدكتوره دي بس فجاه لقي...
....
عند يوسف ومريم
صحي يوسف من النوم علي خبط في الفيلا بس الخدامه فتحت
قام وجه يدخل الحمام ياخد دش باب اوضته خبط
فتح الباب لقي الخدامه
الخدامه بحترام: مرفت هانم وملك تحت يا بيه ومنتظرينك
يوسف بصدمه: جم امته دول وبص للخدامه: شكرا امشي انتي دلوقتي
مشيت الخدامه ونزل يوسف
عند مريم
صحيت من النوم بدرى وجت تطلع من الاوضه لقت يوسف
مريم: يوسف
يوسف بصلها بحب: اي اللي صحاكي بدرى
مريم: مش عارفه هو انت رايح فين
يوسف: هنزل ماما واختي جم
مريم بصدمه: جم يعني هيشوفوني انا قولتلك اني مش عاوزه اجي هنا
يوسف: اهدي يا بنتي هو انا شاقطك انتي خطبتي وهتبقي مراتي كمان
مريم: ط. طب مش هنزل
يوسف شبك اديها في ايديه: لا تعالي
وشدها معاه
تحت
مرفت بحزن: بصي البيت كئيب ازاي يا ملك اخوكي من ساعه موت مريم وهو حزين
قاطعها نزول مريم ويوسف
مرفت وملك بصدمه يوسف لاحظ ده
يوسف: اهدوا انا عارف انكوا مصدومين بس هحكيلكوا علي كل حاجه بس لما تهدوا وتستريحوا من السفر
طلعوا وهما مش فاهمين حاجه
مريم بحزن: يوسف انت هتقلهم
يوسف: ايوا
مريم بدموع: كلوا
يوسف قرب منها ومسح دموعها وبسها من خدها بحب: انتي عارفه اني بحبك اوي واكيد مش هقولهم علي كلوا وبعدين حتي لو قلت انا ميهمنيش حد دلوقتي غيرك انتي
مريم ابتسمت وسط دموعها واترمت في حضنه.. انا بحبك اووي يا يوسف
يوسف بادلها الحضن
....
عند روح
كانت قاعده زي ما هي لقت حد بيفتح الباب بصت بسرعه لقتوا راجل عجوز متعرفهوش
روح: مين انت
الرجل: بقولك يا بنتي متعرفيش فين شارع ***
روح وهي جت تقفل الباب: لا معر
الرجل ده رش عليها منوم نامت وجه خدها راجلين بعضلات كده
..
عند مراد
راح للدكتوره فجاه لقي حد خبط علي دراعه بيبص لقاه محمد صاحبه
مراد ببتسامه: يبن الايه وحشني يجدع
وحضنوا بعض
محمد. انت الي مكنتش بتسال
مراد. ياه دا حصلي شويه كوارث
محمد: خير
مراد. لا هبقي احكيلك علي رواقه المهم في دكتوره هنا اسمها ****متعرفهاش
محمد: اه اعرفها
مراد: فين مكتبها
محمد: تعالي اورهولك
مراد راح معاه واول ما دخل اتصدم
مراد بصدمه: ماما
...
ياترا الي علاقه ام مراد بالحوار واي الي حصل لحور ومين الناس دي ورد فعل مامت يوسف علي حكايه مريم
يلا بارت خفيف كده 😂
#ملك_حمدي
قولولي رايكم في الكومنتات👈❤️👉
اعمل متابعه هنا👈 اضغط هناااااااا👉عشان يوصلكم كل الاجزاء الباقيه هتوصل للمتابعين فقط
حلوة باقى الرواية
ردحذف