اسكريبت1
شهد/ انت مجنون متفتح
اياد/ انتى اللي خبطتي فيا وكمان بتزعقي
شهد/ لا والله انتم الشباب تخبطوا في البنات بقصد علشان تقربوا منهم وبعد كده تخلي البنت تحبك وفي الاخر تخونها وتكسر قلبها
اياد/ انتى هبله يا بنت انتى ولا ايه
شهد/ اولا انا مش هبله ثانيا اتكلم بادب معايا
اياد/ انا عملت ايه في دنيتي علشان اقابل واحده زيك
شهد/ قصدك ايه يعني
اياد/ ولا حاجه خلاص ماشي انا اسف اني خبطت فيكى كده حلو
شهد/ اه حلو........ ويذهب كل منهما في طريق
......في مكان آخر.......
اياد/ استغفر الله العظيم انا ما اعرفش ايه البنت المجنونه دي
زين/ ايه يا اياد بتكلم نفسك يا حبيبي انت اتجننت ولا ايه وبنت مين المجنونه دي
اياد/ خبطت فيا وغير كده قاعدت تزعق وتشخط وتقولي ان انا اللي خبطت فيها وغير كده خلتني اعتذر لها
زين/ اياد الجرحي يعتذر وكمان لبنت لا لا لا يا صاحبي كده كتير
اياد/ اضطريت اعتذر لها عشان اخلص منها ومن قارها وصوتها العالي ... سيبك من الموضوع ده دلوقتي يا زين قولي كل حاجه جاهزه بخصوص الحفله
زين/ اطمن يا سيدي وما تقلقش كل حاجه جهزت ماتفضلش غير ان الساعه 8:00 تيجي والكل يبقى موجود
اياد/ تمام
زين/ استاذنك بقى يا صاحبي هامشي انا دلوقت
اياد/ على فين يا صاحبي
زين/ لازم اروح دلوقتي البيت
اياد/ مش بعوايدك يعني رايح تقابل ولا ايه يالااااا
زين بضحك/ لا يا اخويا هاروح البيت او يمكن اروح اقابل
اياد بضحك/ والعا معاك يا صاحبي
زين/ صدقت ولا ايه ياض تعرف عن صاحبك كده
اياد/ اعرف عنه اكتر من كده
زين بضحك /هاروح انا بقى دلوقتي ونتقابل بالليل
اياد/ ماشي ما تتاخرش
زين سلام
اياد وهو هيفكر في البنت /اه اه اتمنى انها تبقى اخر مره اشوفها فيها صوتها العالي وقراها مش عايز يروح من بالي
ايه البنت الغريبه دي غريبه اووي
بعد وقت.......يدخل زين الى منزله.............
زين/ اتمنى اني اكون وصلت قبلها
&/ ايه التاخير ده يا استاذ هو ده اللي هتيجي تاخذني وتقابلني
زين/ والله يا حبيبتي شغل كنت في اجتماع في الشركه انا اسف حقك علي
&/ اعتذارك مش مقبول
زين/ امم يعني زعلانه
&/ اه وما تكلمنيش
زين/ يعني انت لسه جايه من السفر وفوق كده تزعلي مني..... ويقترب منها زين ويضمها اليه خلاص بقى حقك عليا والله غصب عني انا اسف والله وبعدين انا ما اقدرش على زعلك يا شوشو بصي انا جايب لك ايه معايا شيكولاته وشيبسي والاندومي اللي انت بتحبيهم
شهد /بجد امم اعتذارك مقبول خلاص تقبلته
.... لتحتظنه شهد بقوه/ انت احلى اخ في الدنيا ربنا يخليك لي
زين/ ويخليكي ليا يا قلب اخوكي انتي
زين/ ايه رايك تيجي معي بالليل.......
شهد/ فين
زين/ عاملين حفله بخصوص الصفقه اللي نجحت
شهد/ اوكي
زين/ جهزي نفسك الساعه 8:00 تكوني جاهزه
شهد/ امممممم..... ممكن اطلب منك طلب
زين باستغراب/ ممكن اطلب منك طلب... ايه الاحترام ده يا بنت
شهد/ طول عمري يا اخويا
زين/ هههههههه انت تؤمري
شهد/ عايزه اشتغل في الشركه اللي انت شغال فيها
زين باستغراب/ تشتغلي؟
شهد وهي تحرك راسها بالايجاب /ايوه
زين/ تشتغلي ليه انا مقصر معاكي في حاجه
شهد /لا لا خالص يا حبيبي بس انا حابه اعتمد على نفسي واشتغل
زين/ سيبيني افكر
شهد /ارجوك يا زين وافق
زين/ عايزه تشتغلي في نفس الشركه اللي انا شغال فيها
شهد/ ايوه بس بشرط
زين/ شرط كمان..... ايه هو بقى ان شاء الله
شهد / ان انت ما تعرفش حد ان احنا اخوات
زين/ سيبيني افكر لان دي مشكله صعبه شويه لان طبيعي اسمك مكتوب في الملف بتاعك كده هتخليني العب فيه
شهد / عارفه يا زين بس ارجوك افهمني ....انت لسه هتفكر يا زين ارجوك وافق
زين/ انا فاهمك يا شهد امري لله بس سيبيني اتكلم مع اياد الاول
شهد/ ومن اياد ده كمان
زين/ ده يا ستي يبقى مدير الشركه كلها انا يا دوب شريكه في الشركه هو كان عايز سكرتيره الخاصه بي هاشوف كده لو لسه محتاج سكرتيره اجيبك انتي بس يا رب ما تعمليش مشاكل وتفضحينا
شهد بغضب/ انا انا باعمل مشاكل يا زين كده
زين/ ده انت بتخلقي مشكله من غير مشكله
شهد بنظرات طفوليه/ انا كده يا زين
يقوم زين باحتضانها ......(في المساء
زين/ شهد ها خلصت
شهد/ ايوه خلصت لينظر اليها زين بحب
زين/ بقى ده العسل اللي هيمشي جنبي النهارده
شهد / امممممم انت هتعاكس ولا ايه ياض
زين/ ياض ماشي يا محترم يلا نمشي
شهد بضحك/ يلا بس ما تنساش الاتفاق
زين/ اتفاق كمان ...صبرني يا رب
شهد/ انك ما تعرفش احد ان انت اخويا
زين/ ماشي يا اختي ماشي اركبي يلا سيبي الموضوع ده عليا... (.في الحفله..)
تدخل شهد مع زين
زين/ شهد خليكي هنا هاشوف اياد فين
شهد/ ماشي
زين/ شهد مش عايز مشاكل
شهد/ حاضر
ليغادر زين ويترك شهد بمفردها بعد وقت
شهد/ اااااه وبعدين بقى زين اتأخر انا مش هافضل واقفه مكاني كده... تمشي شهد واذا تصطدم بشخص ما ويسكب عليها العصير
شهد بغضب / انت مجنون انت ايه اللي عملته ده ما تفتح يا اخي
اياد بصدمه /انتي
شهد بغضب./.انت ....انت ورايا ورايا يا اخي
اياد بنفاذ صبر/ انا شكلي كده عملت حاجه في دنيتي علشان اشوف خلقتك.....يا ساتر
شهد بغضب/ خبطت فيا الصبح لا وما كفاكش ده وكبيت علي العصير
اياد/ انت اللي ماشيه تايهه ما تبصي قدامك
شهد / وقعت عليا العصير وبوظتلي هدومي فوق كده بتزعقلي يا بجاحتك يا اخي
اياد/ بنت انتي احترمي نفسك وتكلمي عدل
شهد/ محترمه غصب عنك
ليري زين شهد وهي غاضبه
زين/ انا قلت البنت دي هتعمل مشكله لا وكمان مع اياد صبرني يا رب
زين /شهد .....في ايه
لتنظر له شهد بغضب / المجنون ده وقع عليه العصير وفوق كده عمال يشخط ويزعق
زين في نفسه/ مجنون...انتي اي اللي هببتيه ده
اياد/ ما تحترمي نفسك يا بنت انتي وبعدين انتي اللي غلطانه ويوجه كلامه لزين انت تعرف المجنونه دي
لينظر زين الى شهد/ الاستاذ اياد مدير الشركه يا شهد لتنظر شهد اليه بصدمه / هااااااا.....ت ت تقصد ايه
التكمله لما اشوف تفاعل..رأيكم يا حلوين❤️
#نيره_عبدالغني
#مشاغبه_سكنت_قلبي
اسكريبت ٢
زين/ ايه رايك تيجي معايا بالليل
شهد/ فين
زين/ عاملين حفله بخصوص الصفقه اللي نجحت
شهد/ اوكي
زين/ جهزي نفسك الساعه 8:00 تكوني جاهزه
شهد/ امممممم..... ممكن اطلب منك طلب
زين باستغراب/ ممكن اطلب منك طلب... ايه الاحترام ده يا بنت
شهد/ طول عمري يا اخويا
زين/ هههههههه انت تؤمري
شهد/ عايزه اشتغل في الشركه اللي انت شغال فيها
زين باستغراب/ تشتغلي؟
شهد وهي تحرك راسها بالايجاب /ايوه
زين/ تشتغلي ليه انا مقصر معاكي في حاجه
شهد /لا لا خالص يا حبيبي بس انا حابه اعتمد على نفسي واشتغل
#بقلمي_نيره_عبدالغني#
زين/ سيبيني افكر
شهد /ارجوك يا زين وافق
زين/ عايزه تشتغلي في نفس الشركه اللي انا شغال فيها
شهد/ ايوه بس بشرط
زين/ شرط كمان..... ايه هو بقى ان شاء الله
شهد / ان انت ما تعرفش حد ان احنا اخوات
زين/ سيبيني افكر لان دي مشكله صعبه شويه لان طبيعي اسمك مكتوب في الملف بتاعك كده هتخليني العب فيه
شهد / عارفه يا زين بس ارجوك افهمني ....انت لسه هتفكر يا زين ارجوك وافق
زين/ انا فاهمك يا شهد امري لله بس سيبيني اتكلم مع اياد الاول
شهد/ ومن اياد ده كمان
زين/ ده يا ستي يبقى مدير الشركه كلها انا يا دوب شريكه في الشركه هو كان عايز سكرتيره الخاصه بي هاشوف كده لو لسه محتاج سكرتيره اجيبك انتي بس يا رب ما تعمليش مشاكل وتفضحينا
شهد بغضب/ انا انا باعمل مشاكل يا زين كده
زين/ ده انت بتخلقي مشكله من غير مشكله
شهد بنظرات طفوليه/ انا كده يا زين
يقوم زين باحتضانها ......(في المساء)
#بقلمي_نيره_عبدالغني#
زين/ شهد ها خلصت
شهد/ ايوه خلصت لينظر اليها زين بحب
زين/ بقى ده العسل اللي هيمشي جنبي النهارده
شهد / امممممم انت هتعاكس ولا ايه ياض
زين/ ياض ماشي يا محترم يلا نمشي
شهد بضحك/ يلا بس ما تنساش الاتفاق
زين/ اتفاق كمان ...صبرني يا رب
شهد/ انك ما تعرفش احد ان انت اخويا
زين/ ماشي يا اختي ماشي اركبي يلا سيبي الموضوع ده عليا... (.في الحفله..)
تدخل شهد مع زين
زين/ شهد خليكي هنا هاشوف اياد فين
شهد/ ماشي
زين/ شهد مش عايز مشاكل
شهد/ حاضر
ليغادر زين ويترك شهد بمفردها بعد وقت
شهد/ اااااه وبعدين بقى زين اتأخر انا مش هافضل واقفه مكاني كده... تمشي شهد واذا تصطدم بشخص ما ويسكب عليها العصير
شهد بغضب / انت مجنون انت ايه اللي عملته ده ما تفتح يا اخي
اياد بصدمه /انتي
شهد بغضب./.انت ....انت ورايا ورايا يا اخي
اياد بنفاذ صبر/ انا شكلي كده عملت حاجه في دنيتي علشان اشوف خلقتك.....يا ساتر
شهد بغضب/ خبطت فيا الصبح لا وما كفاكش ده وكبيت علي العصير
اياد/ انت اللي ماشيه تايهه ما تبصي قدامك
شهد / وقعت عليا العصير وبوظتلي هدومي فوق كده بتزعقلي يا بجاحتك يا اخي
اياد/ بنت انتي احترمي نفسك وتكلمي عدل
شهد/ محترمه غصب عنك
ليري زين شهد وهي غاضبه
زين/ انا قلت البنت دي هتعمل مشكله لا وكمان مع اياد صبرني يا رب
زين /شهد .....في ايه
لتنظر له شهد بغضب / المجنون ده وقع عليه العصير وفوق كده عمال يشخط ويزعق
زين في نفسه/ مجنون...انتي اي اللي هببتيه ده
اياد/ ما تحترمي نفسك يا بنت انتي وبعدين انتي اللي غلطانه ويوجه كلامه لزين انت تعرف المجنونه دي
لينظر زين الى شهد/ الاستاذ اياد مدير الشركه يا شهد لتنظر شهد اليه بصدمه / هااااااا.....ت ت تقصد ايه
التكمله لما اشوف تفاعل..رأيكم يا حلوين❤️🙈
#بقلمي_نيره_عبدالغني#
#مشاغبه_سكنت_قلبي
جميله جداً
ردحذفتم
ردحذف