أحببت فلاحة💖
البارت السابع
وفجأه دخل شخص لم يكن من المتوقع أن يأتي ف هذا الوقت الباكر
وعد .أحمد اى إللى جابك الوقتى
احمد .انا جاى اودعكوا لان عندى مأموريه الوقتى واللواء قاللى لازم أروح الوقتى
سيف .تخلى بالك من نفسك يا صاحبى 🧡
منال .مع سلامه يا حبيبى ترجع بالسلامه
سندس وهنا. ترجع بالسلامه
وعد واقفه ودموعها بتنزل بغزاره😭😭
احمد الله يسلمكم بعد اذنك يا وعد دقيقتين ف الجنينة وخرج
سندس .يلا يا وعد روحى وراء زوجك
وعد خرجت الجنينه لقت احمد واقف
احمد .لا تحزنى يا وعدى ان شاء الله هرجع قريب واول ما ارجع هنعمل فرحنا بس ما تزعليش وتوجعى قلبى وحضنها
وعد .بالله عليك خلى بالك من نفسك يا حبيبى وأبقى طمنى
احمد ان شاء الله وروحى صلى وادعيلى سيف يلا هتوصلنى
سيف يلا عشان متنأخرش
*******
سندس يا وعد اقعدى انت النهارده هنا وانت يا هنا يلا عشان نمشى
وصلوا الشركه
سندس .السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ازيك يا عزة (عزه سكيرتيره سندس وصاحبتها)
عزه .وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته ازيك يا سندسى
سندس .الحمد لله جالكواحده اسمها كاريمان
عزه .ايوه وشغلتها ف الحسابات
سندس .تمام يا حبيبتى عندنا اجتماعات النهارده
عزه ايوه عندنا اجتماع ف فندق مع شركه العز
سندس. تمام أجهزى ويلا عشان نروح
عزه .تمام
*****
ركبوا وراحوا ع الفندق إللى هيتعمل فيه الاجتماع وتم الاجتماع بنجاح وكسبوا الصفقه وسندس وصلت عزة ونزلت عشان تشترى
واخدت العصير وحست انها دايخه واغمى عليها
بتاع العصير .الو تمت المهمه ابعت العربيه بسرعه
المجهول .تمام واجت عربيه واخدت سندس
عند هنا رنت ع سيف
سيف
.الو ايوة يا هنايا
هنا عدى عليا لان سندس ف اجتماع ومش بترد
سيف ماشي يلا واخدها وراحوا
ف البيت المغرب اذن وسندس مرجعتش والكل قلقان عليها
هنا .هرن ع عزه كانت معاها
ورنت ع عزة
الو يا عزه خلصتوا الاجتماع
عزه خلصناهمن الساعه ٢ وسندس روحت
هنا خلاص سلام
سيف انا مش هقعد وأنتظر وخرج
*****
عند سندس
صحيت وجدت نفسها نايمه ف اوضه ف فيلا اخذت تنادى مين مين إللى هنا
واحد دخل
سندس انت مين
مجهول انا .........
يا ترى دا مين
بقلم منه جمال
أحببت فلاحه💖
البارت الثامن
سندس. يا جماعه يا إللى هنا انا فين
فجأه دخل شخص سندس اتعدلت بسرعه انت مين
مجهول .انت مش عرفانى يا روحى
سندس، ما تقولش كده اتق الله انت مين
المجهول .شوفى دى كده ووراها سلسله
سندس .لا مستحيل لا مستحيييييل انت يوسف
يوسف .ايوة يا سندسى وحشتينى اوى
سندس بعياط. انت كنت فين وسبتينى ومشيت
يوسف .يوم الحادثه انت ما كنتش معانا وماما وبابا ماتوا وانا ف واحد لقانى وربانى وبقيت صاحب اكبر المستشفيات محسوبك الدكتور يوسف اكبر دكتور نسا مقاما وليس سنا
سندس هههههه دمك خفيف بس وحشتنى وحضنها بعض وعيطوا
******
عند العيله
وعد. انا خايفه اوى ع سندس
هنا .ان شاء الله سيف هيجيبها ويرجع
منال .قوموا نصلى ونديعلها
.....،،،
ف بيت ف حاره أول مره نروحه
كاريمان .اصحى يا ماما
الام .صحيت اهو يا حبيبتى
كا ريمان . انا جهزت الفطار ونضغت البيت وججهزت الدوا وامشي انا راحه الشغل
الام .ربنا يجعلك فى كل خطوة سلامه يا بنت قلبى
كاريمان باست امها ومشيت
رنت ع وعد
كاريمان .ازيك يةوعد
وعد .ازيك يا كوكو عامله اى
كاريمان. الحمد لله اومال برن ع سندس ما بتردش لى
وعد عطيت. سندس مش لاقيناه
كاريمان ،اى انا جايه حالا
وراحت كاريمان ع الفيلا
*******عند سندس واخوها
يوسف .سندس انت هتيجى معايا هنا وهطلقك
سندس بخضه اى لا مش عاوزة أطلق
يوسف مش انتوا متجمعين غصب وهو مش بيحبك
سندس لا بس انا بحبه وهو كمان بدا يابنى بس لازم نربيهشويه
يوسف هههههه ان كيدهن عظيم نربيه يا ستى
المهم انا عاوزك تقعدى معايا شويه ونعوض الايام إللى فاتتنا
سندس ان شاء الله بس جيب تلفونى بسرعه اطمنهم عليا
ف الفيلا سيف رجع حزين
الجميع لقيت حاجه
سيف لا
وطلع الاوضه والكل كان حزين
يوسف .لالا ماترميش يلا نروح فجأه
سندس يلا
ودخلوا الفيلا والكل حضنها وبعدين
صوت صفعه رن ف المكان والكل انصدم
اى رايكوا
بقلم منه جمال🧡
التفاعل قل اوى شكلى هوقف الروايه لو مش عجباكوا قولو
إللى عاوز باقي الروايه يعمل متابعه من هناااااااا
💜💛💜💛🧡💛💚🧡
تعليقات
إرسال تعليق