القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية سمراء ولكن البارت العاشر و الحادي عشر 10_11بقلم اسماء السرسي جميع الفصول كامله وحصريه

ال١٠

شكرا على تفاعلكم القمر ده ❤❤❤❤❤❤

البارت العاشر ❤بقلم أسماء السرسي ❤


صبا كانت بتلبس البورنوس وكانت بتنشف شعرها بالفوطه فجاه لقت اللي بيحط ايديها علي وسطها وبيقربها منه 


صبا بصت له بصدمه  : ش.. ش.. شادي 


شادي وهو بيبصلها وبيبتسم: مش معني اخويا متجوز واحده بتحبه وانا متجوز واحده بتحب فلوسي وبس ليه 


صبا حست انه مش مظبوط: شادي انت مش في وعيك سيبني 


شادي بعد شويه واتكلم وهو بيقعد علي السرير: تعرفي اني كنت متجوز واحده قبل شذا، بس كانت شكلها وحش اوي


صبا اتعصبت: اخررس


شادي: بس، يس كانت احسن مليون مره من شذا دي، بس لا مش شادي الحديدي لللي يتغصب علي جوازه زي دي وبتجوز خدامه 


صبا بنرفزه: اطلعع براااا


شادي ابتسم: بس طلقتها ورمتها في الشارع نص الليل ومش بس كده تاني يوم اتجوزت شذا وطلقت صبا رسمي 


صبا مستحملتش وكانت هتضربه كف بس هو مسك ايديها ووقعها علي السرير وكانت تحته 


شادي بسخريه: عرفتك انتي صبا مش صوڤا، وازاي اساسا هتبقي صوڤا وانتي صوتك.. حركتك.. لمستك.. طبعك.. كل حاجه بتوحي انك صبا، انتي صبا صح انطقي 


فجاه هادي فتح الباب ودخل وانصدم.. 


صبا زقت شادي بسرعه وجريت علي هادي وهي بتستخبي وراه 


صبا بتمثيل العياط: الحق ي هادي اخوك كان عاوز يتهج*م عليا اهئ اهئ اهئ 


هادي اتعصب واتجهه ناحيه اخوه و


عند شذا كان طالعه علي السلم فجاه شافت سميه وهي مقربه من علي السلم ونزله 


شذا وهي بتبص عليها بغ*ل وحق*د وفي نفسها: جه الوقت اللي اخد حقي منك ي حربو*قه انتي فجاه بصت علي الازازه اللي في ايدها وقالت ببتسامه خبي*ثه وهي بتدلق الزيت علي السلم: باي باي ي انطي سميه 


سميه نازله علي السلم فجاه: ااااااااااااااه 


شادي وهادي في نفس واحد: ماما.. 


#يتبع..


ال١١

شكرا على تفاعلكم القمر ده ♥♥♥♥♥

البارت الحادي عشر ❤بقلم أسماء السرسي ❤


هادي زق شادي ونزل جري لتحت 


شادي وهو نازل بص ل صبا: كلامنا لسه مخلص ومشي 


انما صبا كانت يتبلع ريقها بخوف وهي بتفكر في فكره جديده تبعد عن الشك والاخص شادي الي متأكد 100./.ان دي صبا 


هادي وهو واقف علي السلم وحرفيا مصدوم من الد*م الكتير اللي حولين سميه 


هادي بخوف وصريخ من منظر مامته: ماماااااااا وجري عليها  وقال برعب ماما.. ماما فوقيييييي قال كلمته بصريخ هز اركان الفيلا كلها واتجمعو العيله علي صوته 


سليم وهو نازل: في ايه وهنا اتصدم لما شاف سميه وقال بهمس وغير مستوعب.. سميه 


شادي جاب العربيه وقاعد يزمر ل هادي عشان يجيب سميه والفعل جابوها وطلعو على المستشفي 


هادي كان رايح جاي قدام اوضه العمليات  وكان قلقان علي مامته جدا عكس شادي اللي كل همه يثبت ان البت دي صبا مش صوڤا 


صبا كانت متوتره وهي بتبص علي الفون كل شويه كأنها مستنيه مكالمه مهمه واوي كمان بس نظرات شادي كانت بتقلقها 


صبا في نفسها بخوف: مش معقول بعد كل ده اخسر كده ولا خساره من اول جون 


بعد اربع ساعات في توتر بين هادي وسليم علي سميه وصبا من شادي ونظراته اللي مش مطمناها 


الدكتور خرج 


هادي جري عليه وسليم اللي مرعوب وخايف علي مراته 


سليم وهادي في نفس الوقت: خير ي دكتور هي كويسه 


الدكتور بأرهاق: لاسف المدام دخلت في غيبوبه وجالها جلطه في المخ بسبب الدم اللي نزل منها 


شادي انتبه الدكتور قاله وقال بهمس: جلطه. 


هادي قعد علي الارض بضعف': ماما متسيبنيش 


صبا صعب عليها هادي فقربت منه وحطت ايدها علي كتفه وقالت: هادي خليك اقوي من كده، مامتك لو كانت موجوده دلوقتي مكنتش تسمحلك تبقي بالضعف ده لانها بتحبك وبتخاف عليك 


هادي كان لسه هيتكلم قطعه شادي وهو بيقف قدام صبا وبيتكلم بخبث ولؤم 


شادي بخبث: وانتي عرفتي ازاي انها بتحبه وبتخاف عليه وكمان بتكر*ه تشوف ضعف هادي 


صبا بتوتر: هو.. هو اي اللي عرفت منين، بعدين اي ام لازم يكون فيه الصفات دي وبعدين انت بتتكلم معايا كده ليه 


شادي بسخريه: اصل انتي مش هتعرفي تخبي كتير انك انتي صبا ي حلوه


سليم وهو ببقوم بصدمه: ايه صبا 


هادي بستغراب: صبا.. صبا مين دي 


شادي بسخريه: صبا  مراتي الخد..


قطعه صوت انثوي من وراه: صبا اللي كانت مراته 


 ومكملش كلمه وانصدم صدمه عمره وهو بيلف وقال بصدمه وهو مش مستوعب: صباااا ازااي


#يتبع.. 

سمراء_ولكن

يترا انهي واحده فيهم صبا الحقيقية للي غيرت شكلها ولا الحقيقيه اللي شكلها مش متغير..


اعمل متابعه هنا👈 اضغط هناااااااا👉عشان يوصلكم كل الاجزاء الباقيه هتوصل للمتابعين فقط

تكملة الروايه من هنااااااا 


 

تعليقات

التنقل السريع