القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية طفلتي البارت 13_14_15بقلم ولاء ابراهيم في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


أولاً اناا بعتذر عشان اتأخرت عليكوا بس والله مااكنت في البيت امبارح ثانيا هعوضكم ان شاءلله ب برتين النهارده 😚😂

طفلتي🤎
البارت 13

فون رعد رن
رعد: الو مين
:  وحشتني موتت
رعد: يارا
تاج بصت لرعد ورعد بصلها
رعد: عايزه اي انا مش فاضي دلوقتي سلام 
تاج: عادي انا كنت ممكن اخرج بره عشان تكلمها 
رعد: عادي مش عايز اكلمها مليش كلام معاها 
تاج: لا اصل شكلك مش بتعرف تكلمها قدام حد فا كنت قومت
رعد: لا لا عادي يلا انا خلصت
خرجو من المكتب 
رعد: سهام انا خلصت الملف شيليه ولما احمد يجي خليه يكلمني
سهام: حاضر يافندم
تاج ورعد نزلو يركبه العربيه تاج ركبة ساكته وبصه علي الطريق
رعد: سرحانه في اي 
تاج وهي مش بصه عليه: عادي هقول اي
رعد: اي حاجه مش خرجين احنا عشان تفضلي ساكته 
تاج: عادي 
رعد: مش بحب الكلمه دي ولما اكلمك تبصيلي
تاج بصتله: نعم 
رعد: ايوه كده يالهوي
تاج: في اي
رعد: اي القمر ده 
تاج بصت النحيه التانيه
رعد: تاج يارا دي كانت صحبتي وكنا بنسهر مع بعض وانا عرفت حاجات عنها بس فا بعد عنها ومش بكلمها بس هي عايزه ترجع تاني ونخرج ونسهر
تاج: طب ليه لما كلمتك واحنا في البيت خرجت كلمتها بره ودلوقتي قفلت علي طول
رعد: انا قفلت عشان بس مش عايز اتعكنن علي الصبح بسببها وانا عارف هي عايزه اي هتقولي مين اللي معاك عشان هي بترقبني
تاج: بترقبك 
رعد: اه لاني انا اي حاجه بعرفها ناس بتقولي
تاج: اه
رعد: فكي وشك بقي ويلا عشان ليكي عندي مفاجأة 
تاج: مفاجأة اي
رعد: انزلي وهتعرفي
تاج نزلت هي ورعد ودخلوا المول
تاج: احنا جينا هنا ليه
رعد: عشان هجبلك فستان تلبسيه بكره في الخطوبه 
تاج: هو انت حدد كده علي طول
رعد: اه يلا تعالي
دخلوا محل فساتين وختار لتاج فستان وبعدها راح جبلها لبس   
تاج: كفايه انا تعبت من اللف 
رعد: قربنا خلاص اخر حاجتين
تاج: يلا 
دخلوا محل تلفونات
رعد: عايز ايفون13 pro max وعايز جراب واسكرينه
....: توامر بحاجه تاني
رعد: لا شكرا
....: ثواني
تاج: انت بتجيب لمين التلفون ده
رعد: ليكي ياحبيبتي
تاج: بس انا معرفش فيه 
رعد: هعلمك متخافيش انا معاكي
.....: اتفضل يافندم
رعد: ماشي عامل كام
...../30الف و500
رعد: اتفضل وحاسب علي الجراب والاسكرينه
...: اتفضل يافندم
رعد: شكرا
رعد: يلا ياحبيبتي
تاج: يلا كفايه بقي كده 
رعد: لا اخر حاجه  
دخلوا محل مجوهرات
رعد: ازيك يا مينا
مينا: رعد بيه فينك من زمان عامل اي
رعد: الحمدلله جايلك بقي عايز حاجه حلوه كده لعروسه
مينا: عروسه ولا 
رعد: لا خلاص هتجوز خلاص
مينا: طيب ثواني هجبلها احلي حاجه لمرات اخويا 
تاج: اي ده يارعد
رعد: اي ياقلب رعد
تاج: اتكسفت ومعرفتش تكلم بعديها
رعد: خلاص متتكسفيش
مينا: اتفضل يارعد بيه 
رعد: هختار ده اي رايك ياتاج
تاج: جميل
رعد: هبيقي حلو علي الفستان 
تاج: اه 
رعد: طيب هخد ده وعايز واحد تاني بس هادي كده وعايز بقي خواتم عشان بكره خطوبتي
مينا: الف مبروك 
رعد: الله يبارك 
مينا: اتفضل ده واحد جميل جدا انا بنقيلك احلي حاجه ودول خواتم اهو
رعد: اختاري ياحبيبتي اللي يعجبك
تاج: مش عارفه انت ذوقك حلو اختارلي
رعد: طب بصي ده حلو وده قسيهم كده
تاج: اه حلوين 
رعد: طيب هخد الخاتمين دول والكوليه دول واخترلي بقي، كوليه لنانا انت عارف ذوقها وابعتهم على البيت
مينا: ماشي حاجه تاني 
رعد: لا اتفضل شوف حسابك
بعدها خلصو وركبه العربيه
تاج: شكرا جدا على الحاجات اللي جبتهالي 
رعد: هو انا كده جبت حاجه انت توامري استني خليكي هنزل اجيب حاجه وجاي
تاج: متتاخرش
رعد: حاضر 
رعد: انا جيت
تاج: رحت فين بقي
رعد: كنت بجبلك خط للتلفون عشان هشغلو دلوقتي
تاج: طب لما نروح شغله 
رعد: لا هشغله دلوقتي
فون رعد رن
رعد:: باباكي
رعد: الوو
سمير: اي يابني فينكم
رعد: معلش كنت بجيب حاجات عشر دقايق وهبقي عندك
سمير: ماشي سلام
تاج: يلا بقي نبقي نشغله هناك عند بابا 
رعد: خلاص اشتغل تعالي نتصور صوره كده تكون اول صوره علي تلفونك
تاج: ماشي 
اتصورو صوره ورعد حطه لتاج خلفيه وقالها متشيلهاش لحد بكره
تاج: بس مش عارفه امسكه غريب عني
رعد: هتتعودي واعلمك عليه كل حاجه
تاج:ماشي 
رعد: يلا وصلنا
تاج نزلت وستنت رعد ومش حابه تدخل معاه
رعد: مالك
تاج: مفيش بس هي ابله سحر جوه 
رعد: متخافيش انا معاكي 
تاج: انا مش خايفه بس مش عايزه اشوفها 
رعد مسك ايديها: يلا بس
دخلوا وسمير حضن تاج وتاج دمعت
تاج: وحشتني 
سمير: وانتي كمان وحشاني موت ازيك يارعد
رعد: بخير الحمدلله 
سمير: اتفضلو
رعد: اخبارك اي ياونكل
سمير: الحمدلله بخير بس اي الحلاوه دي ياتاج قمر اووي
تاج: تيته جبتلي هدوم كتير ورعد كمان
سحر: نضفنه ياتاج
تاج: ازيك ياابله سحر 
سحر: الحمدلله اي مش عايزة تيجي مش كفايه كده
تاج: معلش اصل بحضر لفرحي
سحر بصدمه: فرحك ده امتي هو ابوكي مات عشان متجيش تخدي رائه
تاج: ربنا يديله الصحه بس بابا عارف 
سحر: امال مقولتليش يعني 
سمير: عادي مش مشكله 
سحر: ومين العريس 
تاج: رعد
سحر: رعد العريس
تاج: اه خطوبتنا بكره إن شاءلله 
سحر: مبروك 
تاج: الله يبارك فيكي
سمير: انتي عامله اي
تاج: الحمدلله بخير وتيته ورعد مش مخليني عايزه حاجه 
رعد: متقوليش كده هزعل
تاج: خلاص  بص يابابا رعد جبلي تلفون وهيعلمني عليه 
سمير: ربنا يسعدكم
رعد: يارب بكره بقي الخطوبه في الاوتيل هبعتلك عربيه تخدك عشان مش هتعرف تروح
سمير: أنت مرتب كل حاجه كده والخطوبه اصلا علينا
رعد: وانا وانت اي مش واحد وعادي يعني اهو عايز اتجوز تاج عشان متبعدش عني ابدا
تاج: ربنا يخليك ليا
رعد: ويخليكي لياا
تاج: فين عز
سحر: نايم بس هيصحه شويه كده 
سمير: صحيه عشان تاج تشوفه قبل متمشي
سحر: مش هتيجي تقعدي معاه قبل متتجوزي
تاج: هبقي اجيلو بس صحيه
سحر: طيب 
سمير: روحي اعمل قهوه لرعد وعصير لتاج وانا هصحي عز
سحر بصيق: طيب
تاج: هو انت هتعمل الفرح فين
رعد: في فندق واحد صاحبي قولتله وحجزلي
تاج: مقولتليش يعني 
رعد مسك ايديها وباسها: متزعلش بس جات بسرعه وكنت بظبط الدنيا
تاج: ماشي
رودي دخله لقت رعد قاعد وجنبه تاج بس معرفتهاش
رودي: ازيك يااستاذ رعد
رعد: تمام
رودي بصدمه: تاج.....

رأيكم في الكومنتات ♥
Walaa Ebrahim

طفلتي🤎

البارت 14


رودي بصدمه: تاج

تاج: عامله اي يارودي

رودي: تمام معرفتكيش اتغيرتي خالص كنتي زمان تقرفي

تاج اضايقت: وانتِي لسه زي ماانتي متغيرتيش لسه بتخرجي وبتسهري

رودي: حاجه متخصكيش.  خلاص رجعتي 

تاج بتضحك: للاسف لا مرجعتش كنت جايه اشوف بابا وعز واعزمكم علي خطوبتي

رودي: انتي تتخطبي مين ده ان شاءلله 

تاج: رعد 

رودي: نعم رعد هيخطبك انتي

رعد مسك ايد تاج:  علي الاقل محترمه مش بتلف مع كل واحد شويه وتسهر معاه

رودي اضايقت وسكتت

عز جري علي حضن تاج: تاج وحشتيني

تاج: وانت وحشتني كتير اووي

عز: انتي هتفضلي قاعده معانا

تاج: شويه وهمشي مع عمو رعد سلم عليه

عز: ازيك هو انت جوز تاج

رعد: إن شاءلله قريب بس لسه بكره خطوبتنا وهبقي جوزها

عز: خلي بالك منها اوعا تتضربها ولا تخليها تعيط

رعد: مقدرش دي عمري كله

رودي دخلت لمامتها المطبخ: اي اللي حصل لتاج واي الحاجات اللي لبستها دي دي كانت معفنه

سحر: مش عارفه وهتتجوز اغني واحد 

رودي: انا مليش دعوه الجوازه دي تبوظ

سحر: سبيها عليا هتشوفي ايام سوده علي دماغك ياتاج

رودي: بيقولي انا تاج محترمه ومش بتسهر وتمشي انا يقولي كده

سحر: سيبي كل حاجه عليا 

رودي: ماشي

سحر: تعالي نطلع القهوه

تاج: خد يارعد صورني انا وعز 

عز: جبتي تلفون 

تاج: اه رعد لسه جيبهولي

رودي: وانتي بتعرفي في الكلام ده

تاج: حاجه متخصكيش يلا يارعد

تاج اتصورت مع عز وبابها وقعده شويه

رعد: مش يلا ياحبيبتي

سمير: استنه اتعشا معانا 

رعد: معلش عشان نانا مش هينفع نسيبها تتعشا لواحدها وكمان عشان علاج تاج

تاج بصوت واطي: هو يعرف

رعد: اه لازم كان يعرف لاني سالني

سمير: طيب خلي بالك من نفسك وكلي كويس وخدي العلاج 

سحر: تاكل اي كفايه كده تخنت

رعد: لما تاكل من جيبك ابقي اتكلمي

تاج: عايز حاجه يابابا 

سمير: عايز سلامتك سلميلي علي ناديه هانم

تاج: حاضر تصحها بدري وتيجي والبس حاجه حلوه

رعد: في بدله جايلك بكره البسها دي هديه 

سمير: كده كتير والله

رعد: مفيش حاجه تكتر عليك انت وتاج 

سمير: ربنا يسعدكم

تاج: يارب يلا باي

في العربيه

تاج: متشكره جدا علي وقفتك معايا ومع بابا

رعد: متقوليش كده انا اعمل ايه حاجه عشان تكوني مبسوطه 

تاج: رعد بكره فكرني باالعلاج 

رعد: حاضر بس تكلي كويس بكره تعب

تاج: حاضر 

رعد: كل حاجه هتوصل بكره الفندق الفستان والجزمه والبوكيه يعني بكره هتروحي الطقم اللي عليكي 

تاج: حاضر 

رعد: تاج مش عايز منهدها كتير ولا تتعبي نفسك بكره عشان متتعبيش وتلفونك يبقي معاكي اربعه وعشرين ساعه عشان اطمن عليكي فاهمه 

تاج: حاضر 

رعد: يلا وصلنا

نزلوا ودخلو البيت

ناديه: وحشتوني اليوم كان رخم عشان لواحدي

تاج: كنتي جيتي معانا 

ناديه: عشان انتو لفيته كتير فا انا بتعب

تاج: فعلا لفينا كتير 

ناديه: تعبتها يارعد

رعد: ابدا بس كنت بجبلها حاجات  صح الحاجه وصلت

ناديه: اه وصلت وفين الفستان والبدله والجزمه

رعد: كل ده هيروح الفندق 

ناديه: عملت اي مع عمامك 

رعد: خليت ناس تبعتلهم دعوه 

ناديه: طيب كده بعت لكل الناس وعرفه

رعد: اه كله تمام ممكن بقي تعمل اكل عشان تاج مكلتش

ناديه: ماكلتهاش

رعد: لا جبتلها ايس كريم وعصير وسندوتشات 

ناديه: بس 

تاج: ده كده كتير بس انا الاول اطلع اغير عشان زهقت

رعد: وانا كمان هطلع اغير

ناديه: وانا هحضر الاكل  

تاج طلعت اخدت شور وغيرت ومسكت التلفون ومكنتش فاهمه فيه

تاج: طب انا مش عارفه اتعمل معاه ولا عارفه ارن علي حد هبقي اخلي رعد يعرفني فيه

تاج نزلت ودخلت المطبخ

تاج: اساعدك في حاجه

ناديه: لا انا خلصت تعالي نقعد في السفره لحد ما رعد ينزل

تاج: ماشي

تاج: رعد جبلي تلفون ومش عارفه فيه 

ناديه: هيعلمك وريني كده

تاج: اتفضلي

ناديه: لحقته تتصورو وتحطيها 

تاج: رعد صورنا وحطه قالي بكره لما نصور نبقي نشيل دي

ناديه: ربنا يكمل فرحتكم على خير

رعد: يارب

ناديه: كل ده يلا عايزين ناكل

رعد: طب انا ميت من الجوع 

ناديه هقوم احط الاكل

تاج: استني اجي معاكي

ناديه: خليكي انتي ام ياسين معايا 

تاج: ماشي

رعد قعد جنب تاج

رعد: مالك

تاج: مليش 

رعد: ساكته يعني

تاج: مش عارفه اقول اي

صح انا معرفتش ارن على بابا من التلفون ومش عارفه فيه

رعد: وريني بصي اهي الاتصال ودي الصور ودي الكاميرا وهبعتلك واتساب وفيس بوك واعلمك عليهم

تاج: ماشي 

رعد: حاسك تعبانه 

تاج: عايزه انام انهارده تعب شويه

رعد: كلي ونامي عشان بكره تعب ياحبيبتي 

تاج: حاضر

كلوا وخلصو

تاج: انا هطلع انام 

رعد: طب هاتي التلفون اعملك الحاجات واظبطه وابقي خدي بكره

تاج: ماشي عايزين حاجه

ناديه: تسلمي خدي العلاج

تاج: اكيد تصبحوا على خير 

ناديه ورعد: وانتي من اهله

رعد: انا هطلع اريح عشان هصحها بدري 

ناديه: ماشي يااحبيبي

تاني يوم تاج صحيت اخدت شور ولبست ونزلت 

ناديه: اي ياروحي صاحي بدري ليه 

تاج: مش عارفه انام كل شويه اصحها

ناديه: ليه كده مالك تعبانه

تاج: لا انا كويسه مفيش حاجه بس عشان بس انهارده الفرح وكده

ناديه: متقلقيش خير إن شاءلله اليوم هيعدي علي خير 

تاج: يارب

ناديه: تفطري 

تاج: لما رعد يصحه

ناديه: هبعت ام ياسين تصحي 

تاج:ماشي

بعد شويه رعد نزل

رعد: صباح الخير 

تاج: صباح النور 

رعد: فين نانا

تاج: بتحضر الفطار

رعد: طيب اتفضلي التلفون ظبط كل حاجه وهعلمك عليهم 

تاج: انت سهرت امبارح كتير عشان كده عمالته

رعد: عادي مكنتش جايلي نوم

تاج: ماشي 

ناديه: صباح الخير ياحبيبي

رعد: صباح النور مش هنفطر

ناديه: يلا نفطر

فطرو وبعدها تاج وناديه راحوا الفندق

ناديه: يلا يا تاج الميك اب جات

تاج: رعد مش بيرد عليا 

ناديه: تلاقي بيجهز ومش فاضي 

تاج: قلبي مش مطمن

ناديه: لا اطمني مفيش حاجه

تاج: إن شاءلله 

بتاعت الميك اب: انتي جميله مش محتاجه ميك اب

تاج: اسمك اي 

لولي: اسمي لولي

تاج: انا مش بحب الميك اب ممكن حاجات بسيطه كده ويكون هادي

لولي: عنيا حاضر 

تاج كل شويه ترن علي رعد بس مش بيرد عليها وهيا قلقانه

لولي: بصي كده الميك اب هادي خالص 

تاج: تسلم ايدك جميل جداً 

ناديه: زي القمر

تاج: تيته رني علي رعد مش بيرد

ناديه: جاي متقلقيش 

تاج: مش مطمنه خالص

تاج: اهو رد الوو

....: حضرتك تقربي للشخص تبع التلفون

تاج بقلق: اه اعرفه هو فين

....: هو عامل حادث وفي المستشفى 

تاج: نعم مستشفي ايه

....: مستشفى ال.....  

تاج: تيته رعد عمل حادثه 

ناديه: رعد طب هو فين تعالي نروح  

تاج جريت هي وناديه وراحوا المستشفى اللي فيها رعد  

ناديه: في حد جاه هنا لسه عامل حادثة 

الممرضه اخر الممر

ناديه شافت رعد من الشباك

ناديه: رعد حبيبي

الدكتور خرج

تاج بدموع: اي يادكتور رعد ماله

الدكتور: عنده نظيف دخلي في المخ ودعولو ميخشش غيبوبه او يفقد الذاكره 

تاج وناديه في صدمه.....


رأيكم في الكومنتات ♥



طفلتي🤎

البارت 15


تاج وناديه في صدمه

ناديه: ابني هيروح مني 

تاج: اهدي ياتيته هيقوم ان شاء الله

ناديه: يارب انا هموت فيها يوم ماجي افرح بيك تحصلك حاجه  

تاج: هيقوم وهيطلع بسلامه

ناديه: يارب يارب

تاج دخلت الحمام المستشفى وغسلت وشها من الميك اب  وبصت لنفسها في المرايه وعيطت

تاج: تعبت تعبت مش قادره 

غسلت وشها بعد معيطت وخرجت

ظابط جاه: سلام عليكم

ناديه: عليكم السلام

الظابط: معاكي المقدم ادم رعد فين

ناديه: رعد مش هتعرفه تتكلم معاه 

ظابط: طب هو ليه اعداء 

ناديه: ياابني انهارده كانت خطوبته وكنا احنا في الفندق و وصلنا خبر ده منعرفش هو كان فين

الظابط: طيب متعرفيش هيفوق امتي 

ناديه منعرفش الدكتور بيقول عنده نظيف داخلي 

الظابط: عن اذنكم

ناديه: اذنك معاك ياابني

تاج: تيته انا خايفه اووي

ناديه: مش اكتر مني ياتاج انا بموت 

تاج: بعد الشر 

الدكتور جاه ودخل يشوف رعد

تاج: ممكن اخش اشوفه 

الدكتور: مش هينفع ممنوع الزياره 

تاج: طب هو هيفوق امتي

الدكتور: ادعيله 

ابو تاج جاه 

سمير: اي  ناديه رعد ماله 

ناديه: رعد بيروح مني بيروح مني

سمير: هيبقي كويس ادعيله 

ناديه: يارب

سمير حضن تاج: ادعيله ياحبيبتي وهيبقي كويس

تاج: يارب يابابا

ناديه: سمير خد تاج معاك وانا هفضل مع رعد 

تاج: لا انا هفضل هنا

ناديه: انتي مختيش العلاج ورعد هيزعل منك 

سمير: طب متروحو انتو وخليني انا 

ناديه: لا مقدرش اسيبه بس عشان تاج تخد علاجه 

تاج بعياط: مش هقدر اسيب رعد مقدرش 

ناديه اخدت تاج في حضنها معلش لو بتحبي رعد روحي ارتاحي وبكره تعالي

تاج: مش هقدر اسيبه

نادبه: بكره هتيجي تلاقي فاق وبقي كويس وكمان مش هينفع كلنا نفضل هنا 

تاج: طب كل شويه طمنيني عليه انا مش هنام

ناديه: حاضر 

سمير: خلي بالك من نفسك 

ناديه: مخافش السواق بره يعني هيكون معايا لو تعبت هروح

سمير: طب روحي وانا هقعد معاه

ناديه: لا متخافش روحوا انتو  

تاج: باي 

ناديه: باي

تاج راحت مع باباها وكانت عماله تعيط

سمير: اهدي هيبقي كويس ان شاءلله 

تاج: يارب يابابا انا خايفه والله 

سمير: متخافيش هيبقي احسن من الاول وتتجوزو وافرح بيكي بس متعيطيش تعالي بقي كلي عشان تخدي العلاج

تاج: مليش نفس 

سحر: موتي الراجل ياختي وشك فقر

تاج: بقولك اي انا مش فايقلك ابعدي عن وشي 

سحر: اي ده صوتك بقي يطلع 

تاج: انا دخلها انام

سمير: كلي عشان تخدي العلاج

تاج: مش عايزه يابابا

سمير: لو بتحبي رعد كلي رعد كده هكون مضايق انك ولا بتاكلي ولا بتخدي علاجك

تاج: حاضر

تاج كلت واخدت علاج ودخلت اوضة عز تنام فيها

تاج: يارب قوملي رعد بسلامه مليش غيره انا مقدرش ابعد عنه خالص هو اللي مقويني و واقف معايا يارب قومه بسلامه

تاج جابت صورتها هي وهو وفضلت حضنه الفون

تاج: ربنا يرجعك لينا بسلامه ياحبيبي

تاج رنت علي جديتها

ناديه: اي ياحبيبتي

تاج بدموع: رعد عامل اي 

ناديه: اهو لسه ما فاقش منمتيش ليه

تاج: مش عارفه 

ناديه: خدتي العلاج 

تاج: اه خدته انتي كويسه 

ناديه:انا كويسه متعيطيش رعد قوي وهيقوم

تاج: يارب انا بكره هاجي علي طول

ناديه: ماشي خلي بالك من نفسك وكلي عشان العلاج  

تاج: حاضر باي

تاج: فضلت قاعده فضلت تدعي لرعد ووالفجر اذن

تاج: هقوم اصلي واعيله 

تاج قامت اتوضيت وصلت 

سمير: انتي لسه صاحيه

تاج: مش عارفه انام

سمير: متخافيش هيبقي كويس واحسن 

تاج: يارب يارب يابابا انا تعبانه 

سمير اخده في حضنه: متخافيش نامي وهيبقي كويس

تاج: مش عارفه انام 

سمير: لا هتنامي وانا هنام جنبك تعالي في حضني

تاج: صدقني مش هعرف انام 

سمير: لا هتنامي يلا 

تاج نامت وسمير كمان نام

تاني يوم سمير صحي غير هدومه وخرج يعمل لتاج فطار

تاج صحيت وخدت شور وغيرت هدومها وبعدها كلمت جدتها

تاج: الوو

ناديه: اي يااحبيبتي 

تاج: رعد عامل ايه

ناديه: لا رعد انهارده احسن والحمد لله مدخلش غيبوبه وشويه وهيفوق

تاج: الحمدلله انا شويه وهاجي

ناديه: ماشي يااحبيبتي باي

سمير: يلا عشان تفطري

تاج:لا انا عايز اروح دلوقتي عند رعد

سمير: هنفطر ونروح 

تاج: انا مش جعانه

سمير: هتاكلي عشان علاجك

تاج فضلت قاعده وفطرت هي وباباها

سحر: اي ده عملها فطار ده انت عمرك معملتلي كده 

سمير: انا بعمل لبنتي 

سحر: بنتك 

تاج: بابا انا شبعت هقوم اخد العلاج ونمشي

سمير: ماشي يلا

سحر: ريح فين

سمير: رايح لرعد

سحر: ابعدي شويه ياتاج عنه يمكن يبقي كويس اصل انتي بومه

تاج: حاجه متخصكيش 

سحر: لسانك عايز ياقطع شويه 

تاج: ماشي يلا يابابا 

سمير: يلا ياحبيبتي

تاج جتلها رساله اتصدمت

سمير: يلا ياتاج واقفه ليه

تاج بدموع محبوسه: يلا

سمير: في اي رعد كويس

تاج: اه اه يلا

وصلوا المستشفي 

سمير: ازيك ياناديه هانم

ناديه: الحمدلله بخير اي تاج مالك منمتيش كويس ولا اي

تاج: انا كويسه رعد فاق

ناديه: لسه بيقولو شويه وهيفوق

تاج: طيب انتي منمتيش 

ناديه: لا نمت هنا اقعدي باين عليكي تعبانه

تاج: شويه 

ناديه اقعدي

الدكتور: صباح الخير

ناديه: صباح النور هو رعد هيفوق امتي انتو امبارح كنت مطمني

الدكتور: متقلقيش هو كويس هخش تاني اطمن عليه

ناديه: ماشي

ناديه لقت تاج سرحانه

ناديه: تاج متقلقيش رعد هيقوم بسلامه 

تاج: إن شاءلله 

ناديه: متخافيش هيرجعلنا تاني

تاج: إنشاءلله

الدكتور: مين اسمها تاج

تاج: انا 

الدكتور: ادخليله هو عمال ينادي بس هو مفاقش خليكي جمبه بس بلاش ضغط وعياط 

ناديه: ادخلي خليكي معاه

تاج: حاضر

تاج دخلت وحطت كرسي جنب السرير وفضلت قاعده بعدها دموعها نزلت

تاج: قوم يارعد عايزاك جنبي قوم بقي 

رعد بتعب: ت. اج   ت. اج

تاج: فوق يارعد انا جنبك قوم

رعد فتح عينه: ت. اج ان. ا ف ي ن

تاج: انت في المستشفى 

رعد: حاسس بصداع

تاج: هتبقي كويس

رعد: هو اي الحصل

تاج:مش عارفه

رعد: اهااا

تاج: مالك

رعد: صداع جامد 

تاج: انادي الدكتور

رعد: لا لا خليكي معايا

تاج: حاضر

رعد مسك ايد تاج: وحشتيني 

تاج بصت في الأرض ومردتش

رعد: عايز اخرج 

تاج: لما الدكتور يقولك هتخرج امتي

رعد: طيب

الباب خبط

تاج قامت فاتحة البابا

يارا: حبيبي الف سلامه عليك إن شالله انا وانت لا قلقتني عليك

تاج واقفه ودموعه حبسها...

تكملة الروايه من هنااااااا 

Walaa Ebrahim


 

تعليقات

التنقل السريع