القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية سهر الأسر البارت التاني بقلم دنيا في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه



اااه ااه الحقوني هيموتني هيموتني 

اسر كان قاعد بيتفرج علي التلفزيون سمع 

 صوت صويت سهر  جاي من المطبخ

وكانت بتصرخ بكلمات مش مفهومه زي الحقوني وهيموتني اسر جري عليها وافتكر ان في مصيبه 

اسر اول اما دخل المطبخ سهر جريت عليه وأستخبت وراء ضهره الحقني ونبي ياسر هيموتني 

اسر في اي يابنت المجنونه انتي 

سهر بخوف فيه فار فار 

أسر وهو بيلتفت ليها وعلي وشه اسمى معاني الغضب من تلك المجنونه التي صرعت قلبه عليها 

أسر وهو بيمسكها من قفاها نعم ياختي انتي عامله الازعرينه دي كلها عشان خاطر فار وانا اللي كنت فاكر ان فيه مصيبه والحقوني الحقوني هيموتني هيموتني وخلتيني اجري عليكي زي الاهبل افتكر ان فيه مصيبه وفي الاخر يطلع فار 

سهر بخوف من اسر ماهو ماهو كان هيموتني 

أسر انتي عبيطه يابت عمرك سمعتي عن فار بيموت بني ادم دا زمانه هو اللي مات مسروع من صوتك دا الله يخربيتك 

سهر بعد الشر عليك ياسوري 

اسر نعم ياأختي 

سهر مش انت بتقول الله يخربيتي وانا مراتك يعني ودا بيتي وبيتك يعني انت بتدعي علي نفسك وبقولك بعد الشر عليك ياسوري عارف لو انا اللي قولت الله يخربيتك هبقى انا اللي 

اسر هوس ايه بقى ماتسكتي يابت انتي يخربيت ام رطك 

سهر ما قولنا بعد الشر عليك ياسوري انت شكلك مش فاهم انا هوضحلك اصلا 

امممم اممم طبعا انتم بتقولوا ايه اممم دي بس دا كان صوتي واسر ربطني وحاطط شاش في بوقي عشان اسكت معرفش هو عاوزني اسكت ليه هو شايفني  رغاية ولا ايه بني ادم غريب دا انا حتى مش بتكلم كتير وعلي طول سكته طب بذمتكم انتم يا جماعه انا بتكلم كتير لأ صح لأ منا بقول كده برضو 

اسر  وهو بيحط برشام الصداع علي الترابيزه اللي قادم سهرياااااا ياسلام علي الهدوء الهدوء دا نعمه والله 

امممم اممم 

خليكي كدا مأمأي اهو مأمأتك احسن من رغيك 

يخربيتك بت قعدتي معايا خمس دقايق بس وخلتيني هموت من كتر الصداع 

 امممم اممممم امممم اممممم 

اسر في ايه وراح فك الشاش من علي بقي ايه عاوزه ايه 

كانت عاوزه اقولك بعد الشر عليك ياسوري 

اي دا يابت انتي بارده 

بارده ولا سخنه هههخخهههه 

اسر كان هيرد عليها بس سمع صوت الباب 

اسر مين 

منه انا يا اسوري 

سهر صحبتشي 

صحبتشي ايه يامنه ياحبيبتي عاوزه حاجه ماما حصلها حاجه 

منه لأ ياسوري بس ماما بعتلكم العشاء 

سهر اكل هههههه اكل حبيبتي ياحماتشي 

اسر بقرف حماتشي وصحبتشي يارب قدرني علي ام السنه دي قبل متنقط 

منه افتحلي بقا ياسر 

اسر ماشي ياحبيبتي جاي اهو 

اسر راح فك سهر من علي الكرسي 

اسر بتحذير عارفه لو حد عارف باللي حصل هعمل فيكي ايه

سهر فراخ بنيه هههخخهههه 

اسر سابها وراح يفتح لي منه اخته

اسر خشي ياحبيبتي 

منه اول لما شافت سهر صحبتشي

سهر شق الشايق يازميلي ورحوا حضنه بعض 

اسر حط الأكل علي الترابيزه وبيكلم منه 

والله كتر خيرها ماما

اسر قعد يفرك في عينه من اللي شافه

اسر نهاركم اسود انتم بتعملوا ايه 

منه وسهر شيكولاته يو

طبعا انتم عارفتوا احنا كنا بنعمل ايه😂

كانه بنلعب شيوكلاته يو اي لف يو هههههه 

اسر عوض عليا عوض الصابرين يارب 

سهر ومنه في نفس واحد متدعيش علي نفسك ياحبيبي حتبقى صبار هههههخخخخههههه

أسر منه برا

منه طب بس 

اسر مسكها من ايديها وطلعها بره وانا هربيكي ياهبله يابنت الهبله انتي ماشي راحت فين دي بيبص علي الطاوله لقى سهر قاعدة بتاكل بنهم وشراسه في نفس الوقت 

اسر وليكي نفس تطفحي حضرتك 

سهر وهي بتاكل ومطفحش ليه بقا ان شاء الله 

اسر انتي نسيتي وجودك هنا ليه ولا شوية الهبل اللي انتي عملتيهم من شويه دول هيخليني انسى انا متجوزك ليه ولا انتي مفكره نفسك هتبقي مراتي ولا ايه بظبط لا يابابا فوقي 

سهر راحت عند اسر ولفت ايديها حوالين رقبته وقالت برقه تعرف ياسوري اني بحب عصبيتك اوي بتبقا قمر ياحبيبي..... اسر نزل ايديها 

اسر انتي عاوزه ايه بظبط 

سهر عاوزك 

نعم 

عاوزك تحبني زي منا بحبك بس 

لا والله 

اه والله 

تبقي بتحلمي انا بحب شهد وهتجوزها بعد ماأطلقك علي طول وجوازي ليكي هو بس شفقه لغاية لما اجبلك حقك من عمك بس انتي فاهمه 

سهر شهر شهر واحد بس وهتيجي تترجاني اني اقبل بحبك وسعتها حتعرف انا ابقى مين 

العبي بعيد ياشاطره 

حاضر ياسر هلعب بعيد وهتشوف مين اللي هيكسب في الاخر ورحت بوسته من خده ودخلت علي اوضتي تصبح علي خير ياسوري 

اسر مكنش عارف اي اللي بيحصل دا عقله وقف عن التفكير وقرر انه يروح ينام وبكرا يبقى يشوف هيعمل ايه مع سهر 

صحي اسر وسهر علي صوت خبط علي الباب 

سهر جريت علي برا عشان تشوف مين أسر جه وراها 

اسر فتح واتصدم من اللي علي الباب

#سهر_الاسࢪ


 

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع