القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية جحيم عاشقي البارت22_23بقلم زولة وحيدة في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


#جحيم_عاشقي

#بارت_22

أحمد :تقى

تقى بصت عليه

تقى بدموع :عايز ايه

أحمد :انتي حامل

آسر راح مسكه من لياقة قميصه

آسر بغضب :ملكش دخل هي دلوقت مش بنتك هي مراتي وبس

أحمد زق آسر

أحمد :انتي حامل ياتقى

تقى :اه

أحمد بفرحة :يعني هيجيني حفيد

آسر مسكه من لياقة قميصه وزقاه بعيد

آسر :انت ولا ليك بنت ولا ليك حفيد... يلا ياتقى

تقى قامت وراحت مع آسر

أحمد بخبث رفع سماعة التلفون:اه طلعت حامل انا راقبتها من السوق

مجهول :الولد دة مش لازم يعيش

أحمد :اوكي

==================

عند تقى واسر في العربية

تقى كانت باصة ع الشباك 

آسر :حبيبتي مالك

تقى :معقولة بابا يكون عايزني اسامحه

آسر :حبيبتي الراجل دة مش بيجي إلا للمصالح ف اكيد عندو مصلحة

تقى :آسر بس هو في النهاية هيفضل ابويا

آسر :اه ابوكي بس دة انسان سيء... بقولك ايه

تقى :ايه

آسر بخبث :مفيش عشا رومانسي زي بتاع امبارح

تقى بضحك :لأ العشا اللي زي بتاع امبارح بيكون للمفاجئات بس

آسر :يااااه

تقى ضحكت

=================

بقلمي زولة وحيدة

عند هند كانت قاعدة في حضن ايهم

هند :حبيبي

أيهم :نعم

هند :انت عايز ولد ولا بنت

أيهم :عايز بنوتة تكون قمر زيك

هند :وحتى انا عايزاها بنت

تلفون أيهم رن

أيهم :رجعتو يا آسر؟

آسر :تعال ع المكتب

أيهم :في ايه

آسر :تعال

أيهم اوكي

وراح ع الباب

هند :أيهم في ايه

أيهم :آسر عايز يكلمني في موضوع مهم

هند :اوكي

عند اسر

آسر :ابو تقى بيخطط لحاجة

أيهم :يا آسر يمكن عايز بنتو تسامحه ويعيش باقي عمرو مع ابنو

آسر :لأ يا أيهم الراجل دة خبيث انا متأكد انو عايز يعمل حاجة لتقى أو لابني

أيهم :طب هنعمل ايه

آسر :عايزك تبعتلي حرص يتابعو كل تحركاتو بيقابل مين وبيعمل ايه

أيهم :غريب الطلبات دي كنت بتطلبها من زياد

آسر :ياعم زياد دة شكلو اتجنن بعد ما شاف اختك قاللي لو ماتجوز زينب مش هيساعدني في شي

أيهم بضحك :بجد اتجنن

تقى دخلت ع المكتب

آسر :حبيبتي في ايه

تقى :زياد هنا ومعاه المأذون وعيلته

أيهم واسر في نفس الوقت :اييييه

تقى :تعالوا

كلهم راحو عندو

هند :زبادي ازيك

زياد :امال فين زينب

أيهم :عايز منها ايه

زياد :انا جايب مأذون وجايب اهلي هكون عايز ايه... ياعم شغل دماغك

آسر :زياد انت بتهزر

زياد :لأ مش بهزر

هند :زبادي مش بيهزر يازينب تعالي شوفي مصيبتك هتتجوزي زبادي

زياد :روحي ناديها ياهند

هند :لأ 😜😜😜

زياد :روحي ياتقى

تقى كانت هتروح

آسر مسكها

آسر :حبيبتي بتسمع كلامي انا وبس ومش هتروح تنادي حد

زياد راح ع اوضة زينب كانت معاها مامتها

زياد :خالتي ممكن تسيبني مع زينب

ام زينب:طيب 

ام زينب طلعت

زينب :مش هتتجوزني يامجنون

زياد :مش مجنون انا بس شكلي هتجنن واعمل مصيبة قبل مانتجوز

زينب كانت لابسة بيجامة قصيرة 

زينب راحت لبست عباية وطرحة بسرعة

زينب:ياقليل الذوق انت ازاي تدخل كدا 

زياد فضل يقرب منها

زينب :يازفت ابعد والله هصوت عليك واقول... 

زياد صلح ليها الطرحة وبعد عنها

زياد :هتقولي ايه

زينب :ولا شي

زياد بضحك :انتي دماغك فيها أفكار وسخة

زينب :اطلع من اوضتي

زياد مسكها من ايدها ونزلها تحت 

زياد :يلا ابدأ 

بعد ما خلص المأذون 

المنشاوي وابو زينب :مبروك يابنتي

كلهم باركو ليهم

زياد لزينب :واتجوزنا أهو 

زينب جريت ع اوضتها 

زياد راح وراها

زياد دخل 

زياد :مبروك ياحبيبتي

زينب :انا مش حبيبتك 

زياد زينب انتي نسيتيني نسيتي لما كنا بنلعب مع بعض

زينب :لأ انا مابعرفك 

زياد بصدمة :انا زياد يازينب تتذكري لما كنا بنضرب فريدة

زينب وهي بتمسك راسها 

زينب :اخررررس

=================

#جحيم_عاشقي 

#يتبع


#جحيم_عاشقي

#بارت_23

زينب وهي بتمسك راسها :اخرررررس

زياد بصدمة :زينب انتي نسيتيني؟

أيهم دخل وزينب جريت حضنتو

أيهم :اه يا زياد زينب فقدت الذاكرة وهي مش فاكراك بس فاكرة الناس اللي بيقربوها وكانو معاها من هي صغيرة يعني ممكن تقول فقدت نص ذاكرتها

زينب :أيهم قول ليه يطلع من هنا 

أيهم :تعال يازياد 

أيهم وزياد طلعوا 

زياد :انا مش فاهم هي ازاي فقدت الذاكرة

أيهم :عملت حادثة بالعربية لما كانت بتدرس في الجامعة 

زياد :طب ليه محدش قاللي

أيهم :اديك عرفت دلوقت وانا وبابا وماما ما اعترضنا ع الجوازة دي لاني بعرف انك هتخليها تتذكر 

زياد :اوك طب عندي شوية حاجات هجيبها وهاجي

أيهم :اوكي 

أيهم راح عند هند 

هند :مفيش اهتمام يا أيهم مابتهتم بيا ابدا

أيهم :حبيبتي انا اليومين دول مشغول بس دلوقت فاضي عايزة ايه بقا

هند بدلع :عايزاك تهتم بيا زي ما جعفر بيهتم ب تقى

أيهم بضحك :مين أيهم دة هو انتي عاملة أسماء لكل الناس 

هند :اه بس لأسر وزياد 

أيهم وهو بيقرب منها:وانا معنديش؟ 

هند :عندك كتير

أيهم وهو بيقرب :زي ايه 

هند :زي حبيبي وقلبي و... 

قاطعها أيهم بقبلة كلها حب وحنان وقلع القميص وقرب منها وووووو

================

عند تقى واسر 

تقى وهي بتبص ع فونها:بجد انا اتفاجئت من زياد هو ازاي يتجوز البنت كدا

آسر وهو بيقرب من رقبتها :ملناش دخل 

تقى :بس يا آسر كأنو هو بيعرفها من قبل لانو مفيش حد بيحب حد بالسرعة دي

آسر مسك الفون وحطاه ع التربيزة وبدأ يبوسها في رقبتها

تقى :آسر... 

آسر :ششش مش عايز ولا حرف 

تقى :انا بكلمك في موضوع مهم

آسر وهو بيبوسها :يابنتي زياد اه كان بيعرف زينب من احنا صغيرين 

تقى بعدته باءيدها وبصت في عينيه :طب ليه مقولتليش

اسر :حبيبتي متشغليش بالك الموضوع مش مهم

تقى :لأ مهم

آسر بخبث :مهم ولا انتي بتتهربي مني 

تقى :ربنا يسامحك يا آسر انا اللي بتهرب 

آسر قرب من رقبتها وبدأ يبوسها تاني :امال ايه 

تقى :آسر انت ليه مغيرتش الريحة قولتلك اني مابحبها

آسر :خلاص هغيرها

تقى :دلوقت 

آسر :طب متخليني اقعد شوية 

تقى زقته وجريت ع الحمام 

آسر :اطلعي ياتقى 

تقى :طب انتظر شوية

بعد مدة تقى طلعت واسر مكنش موجود 

تقى :ياسلام.... دي فرصتي

وراحت فتحت الدولاب ولبست قميص لأسر باللون الابيض وجاكيت بالاسود وبنطلون بالاسود ولبست نظارة آسر وراحت عند المنشاوي 

تقى خبطت:ممكن ادخل 

المنشاوي :اتفضلي 

تقى دخلت بس لقت آسر قاعد مع المنشاوي 

تقى قلعت النظارة :دة هو

تاني لبست النظارة :لأ مش هو

تقى:لأ هو.. لا مش هو

المنشاوي بضحك :يابنتي في ايه ولابسك ملابس آسر ليه

آسر بغضب :ع فكرة دي بدلتي المفضلة

تقى:يالهوي دة طلع حقيقي

آسر بغضب :تعالي ياتقى

تقى بخوف :انا عايزة اقعد مع جدي

آسر :لأ جدي مشغول 

المنشاوي بضحك :تعالي بعدين

تقى :بس... 

آسر مسكها وراح ع اوضتهم

تقى في نفسها :يارب ساعدني

آسر دخلها وقفل الباب ودار وشو عليها

تقى كانت بترجع لورا واسر بيقرب لحد ما لزقت في الحيط

تقى بخوف :آسر حبيبي انا لبست ملابسك بالغلط

آسر :ياسلام بالغلط ازاي 

تقى بخوف :ا انا اسفة مش هتتكرر يا آسر انا بس كنت عايزة اقلدك علشان اضحك جدو 

آسر :اها طب فين الطرحة

تقى :بس انت ما بتلبس طرحة

آسر بغضب :تقــــى

تقى :آسر انا حامل 

آسر جذبها من خصرها :اسف 

تقى :سامحتك لاني طيبة

آسر :المفروض انتي تعتذري لأنك لبستي ملابسي 

تقى :خلاص انت اعتذرت مش مشكلة 

آسر با'سها من شفايفها بحب 

بعد مدة بعد عنها

تقى اخدت نفس 

تقي:ابعد يا آسر انا هغير ملابسك 

آسر بخبث :طب متغيري قدامي

تقى :لأ ياقليل الادب

آسر وهو بيمسك الزرار 

آسر :اصلا انا شوفت كل حاجة مش هتفرق 

تقى مسكت ايدو وعضتها

آسر بعد عنها 

آسر :اااااه انتي اتجننتي

تقى :اه اتجننت 

وراحت ع الحمام

آسر :مجنونة

==================

عند زياد وزينب 

زياد لزينب :حبيبتي تتذكري اللعبة دي

زينب :لأ...... زياد انا مش قادرة اتذكر شي 

زياد بغضب:خلاص بقى انا تعبت... يازينب ماتتذكري حاجة عايزك بس تتذكري اني انا جوزك وبس 

زينب :اتغيرت يا زياد

زياد :قصدك ايه

زينب :لما كنا صغيرين مكنتش بتزهق

زياد :يعني انتي متذكرة

زينب :...... 

==================

#جحيم_عاشقي

#يتبع

تكملة الروايه من هنااااااا 
 

تعليقات

التنقل السريع