![]() |
#جحيم_عاشقي
#بارت_22
أحمد :تقى
تقى بصت عليه
تقى بدموع :عايز ايه
أحمد :انتي حامل
آسر راح مسكه من لياقة قميصه
آسر بغضب :ملكش دخل هي دلوقت مش بنتك هي مراتي وبس
أحمد زق آسر
أحمد :انتي حامل ياتقى
تقى :اه
أحمد بفرحة :يعني هيجيني حفيد
آسر مسكه من لياقة قميصه وزقاه بعيد
آسر :انت ولا ليك بنت ولا ليك حفيد... يلا ياتقى
تقى قامت وراحت مع آسر
أحمد بخبث رفع سماعة التلفون:اه طلعت حامل انا راقبتها من السوق
مجهول :الولد دة مش لازم يعيش
أحمد :اوكي
==================
عند تقى واسر في العربية
تقى كانت باصة ع الشباك
آسر :حبيبتي مالك
تقى :معقولة بابا يكون عايزني اسامحه
آسر :حبيبتي الراجل دة مش بيجي إلا للمصالح ف اكيد عندو مصلحة
تقى :آسر بس هو في النهاية هيفضل ابويا
آسر :اه ابوكي بس دة انسان سيء... بقولك ايه
تقى :ايه
آسر بخبث :مفيش عشا رومانسي زي بتاع امبارح
تقى بضحك :لأ العشا اللي زي بتاع امبارح بيكون للمفاجئات بس
آسر :يااااه
تقى ضحكت
=================
بقلمي زولة وحيدة
عند هند كانت قاعدة في حضن ايهم
هند :حبيبي
أيهم :نعم
هند :انت عايز ولد ولا بنت
أيهم :عايز بنوتة تكون قمر زيك
هند :وحتى انا عايزاها بنت
تلفون أيهم رن
أيهم :رجعتو يا آسر؟
آسر :تعال ع المكتب
أيهم :في ايه
آسر :تعال
أيهم اوكي
وراح ع الباب
هند :أيهم في ايه
أيهم :آسر عايز يكلمني في موضوع مهم
هند :اوكي
عند اسر
آسر :ابو تقى بيخطط لحاجة
أيهم :يا آسر يمكن عايز بنتو تسامحه ويعيش باقي عمرو مع ابنو
آسر :لأ يا أيهم الراجل دة خبيث انا متأكد انو عايز يعمل حاجة لتقى أو لابني
أيهم :طب هنعمل ايه
آسر :عايزك تبعتلي حرص يتابعو كل تحركاتو بيقابل مين وبيعمل ايه
أيهم :غريب الطلبات دي كنت بتطلبها من زياد
آسر :ياعم زياد دة شكلو اتجنن بعد ما شاف اختك قاللي لو ماتجوز زينب مش هيساعدني في شي
أيهم بضحك :بجد اتجنن
تقى دخلت ع المكتب
آسر :حبيبتي في ايه
تقى :زياد هنا ومعاه المأذون وعيلته
أيهم واسر في نفس الوقت :اييييه
تقى :تعالوا
كلهم راحو عندو
هند :زبادي ازيك
زياد :امال فين زينب
أيهم :عايز منها ايه
زياد :انا جايب مأذون وجايب اهلي هكون عايز ايه... ياعم شغل دماغك
آسر :زياد انت بتهزر
زياد :لأ مش بهزر
هند :زبادي مش بيهزر يازينب تعالي شوفي مصيبتك هتتجوزي زبادي
زياد :روحي ناديها ياهند
هند :لأ 😜😜😜
زياد :روحي ياتقى
تقى كانت هتروح
آسر مسكها
آسر :حبيبتي بتسمع كلامي انا وبس ومش هتروح تنادي حد
زياد راح ع اوضة زينب كانت معاها مامتها
زياد :خالتي ممكن تسيبني مع زينب
ام زينب:طيب
ام زينب طلعت
زينب :مش هتتجوزني يامجنون
زياد :مش مجنون انا بس شكلي هتجنن واعمل مصيبة قبل مانتجوز
زينب كانت لابسة بيجامة قصيرة
زينب راحت لبست عباية وطرحة بسرعة
زينب:ياقليل الذوق انت ازاي تدخل كدا
زياد فضل يقرب منها
زينب :يازفت ابعد والله هصوت عليك واقول...
زياد صلح ليها الطرحة وبعد عنها
زياد :هتقولي ايه
زينب :ولا شي
زياد بضحك :انتي دماغك فيها أفكار وسخة
زينب :اطلع من اوضتي
زياد مسكها من ايدها ونزلها تحت
زياد :يلا ابدأ
بعد ما خلص المأذون
المنشاوي وابو زينب :مبروك يابنتي
كلهم باركو ليهم
زياد لزينب :واتجوزنا أهو
زينب جريت ع اوضتها
زياد راح وراها
زياد دخل
زياد :مبروك ياحبيبتي
زينب :انا مش حبيبتك
زياد زينب انتي نسيتيني نسيتي لما كنا بنلعب مع بعض
زينب :لأ انا مابعرفك
زياد بصدمة :انا زياد يازينب تتذكري لما كنا بنضرب فريدة
زينب وهي بتمسك راسها
زينب :اخررررس
=================
#جحيم_عاشقي
#يتبع
#جحيم_عاشقي
#بارت_23
زينب وهي بتمسك راسها :اخرررررس
زياد بصدمة :زينب انتي نسيتيني؟
أيهم دخل وزينب جريت حضنتو
أيهم :اه يا زياد زينب فقدت الذاكرة وهي مش فاكراك بس فاكرة الناس اللي بيقربوها وكانو معاها من هي صغيرة يعني ممكن تقول فقدت نص ذاكرتها
زينب :أيهم قول ليه يطلع من هنا
أيهم :تعال يازياد
أيهم وزياد طلعوا
زياد :انا مش فاهم هي ازاي فقدت الذاكرة
أيهم :عملت حادثة بالعربية لما كانت بتدرس في الجامعة
زياد :طب ليه محدش قاللي
أيهم :اديك عرفت دلوقت وانا وبابا وماما ما اعترضنا ع الجوازة دي لاني بعرف انك هتخليها تتذكر
زياد :اوك طب عندي شوية حاجات هجيبها وهاجي
أيهم :اوكي
أيهم راح عند هند
هند :مفيش اهتمام يا أيهم مابتهتم بيا ابدا
أيهم :حبيبتي انا اليومين دول مشغول بس دلوقت فاضي عايزة ايه بقا
هند بدلع :عايزاك تهتم بيا زي ما جعفر بيهتم ب تقى
أيهم بضحك :مين أيهم دة هو انتي عاملة أسماء لكل الناس
هند :اه بس لأسر وزياد
أيهم وهو بيقرب منها:وانا معنديش؟
هند :عندك كتير
أيهم وهو بيقرب :زي ايه
هند :زي حبيبي وقلبي و...
قاطعها أيهم بقبلة كلها حب وحنان وقلع القميص وقرب منها وووووو
================
عند تقى واسر
تقى وهي بتبص ع فونها:بجد انا اتفاجئت من زياد هو ازاي يتجوز البنت كدا
آسر وهو بيقرب من رقبتها :ملناش دخل
تقى :بس يا آسر كأنو هو بيعرفها من قبل لانو مفيش حد بيحب حد بالسرعة دي
آسر مسك الفون وحطاه ع التربيزة وبدأ يبوسها في رقبتها
تقى :آسر...
آسر :ششش مش عايز ولا حرف
تقى :انا بكلمك في موضوع مهم
آسر وهو بيبوسها :يابنتي زياد اه كان بيعرف زينب من احنا صغيرين
تقى بعدته باءيدها وبصت في عينيه :طب ليه مقولتليش
اسر :حبيبتي متشغليش بالك الموضوع مش مهم
تقى :لأ مهم
آسر بخبث :مهم ولا انتي بتتهربي مني
تقى :ربنا يسامحك يا آسر انا اللي بتهرب
آسر قرب من رقبتها وبدأ يبوسها تاني :امال ايه
تقى :آسر انت ليه مغيرتش الريحة قولتلك اني مابحبها
آسر :خلاص هغيرها
تقى :دلوقت
آسر :طب متخليني اقعد شوية
تقى زقته وجريت ع الحمام
آسر :اطلعي ياتقى
تقى :طب انتظر شوية
بعد مدة تقى طلعت واسر مكنش موجود
تقى :ياسلام.... دي فرصتي
وراحت فتحت الدولاب ولبست قميص لأسر باللون الابيض وجاكيت بالاسود وبنطلون بالاسود ولبست نظارة آسر وراحت عند المنشاوي
تقى خبطت:ممكن ادخل
المنشاوي :اتفضلي
تقى دخلت بس لقت آسر قاعد مع المنشاوي
تقى قلعت النظارة :دة هو
تاني لبست النظارة :لأ مش هو
تقى:لأ هو.. لا مش هو
المنشاوي بضحك :يابنتي في ايه ولابسك ملابس آسر ليه
آسر بغضب :ع فكرة دي بدلتي المفضلة
تقى:يالهوي دة طلع حقيقي
آسر بغضب :تعالي ياتقى
تقى بخوف :انا عايزة اقعد مع جدي
آسر :لأ جدي مشغول
المنشاوي بضحك :تعالي بعدين
تقى :بس...
آسر مسكها وراح ع اوضتهم
تقى في نفسها :يارب ساعدني
آسر دخلها وقفل الباب ودار وشو عليها
تقى كانت بترجع لورا واسر بيقرب لحد ما لزقت في الحيط
تقى بخوف :آسر حبيبي انا لبست ملابسك بالغلط
آسر :ياسلام بالغلط ازاي
تقى بخوف :ا انا اسفة مش هتتكرر يا آسر انا بس كنت عايزة اقلدك علشان اضحك جدو
آسر :اها طب فين الطرحة
تقى :بس انت ما بتلبس طرحة
آسر بغضب :تقــــى
تقى :آسر انا حامل
آسر جذبها من خصرها :اسف
تقى :سامحتك لاني طيبة
آسر :المفروض انتي تعتذري لأنك لبستي ملابسي
تقى :خلاص انت اعتذرت مش مشكلة
آسر با'سها من شفايفها بحب
بعد مدة بعد عنها
تقى اخدت نفس
تقي:ابعد يا آسر انا هغير ملابسك
آسر بخبث :طب متغيري قدامي
تقى :لأ ياقليل الادب
آسر وهو بيمسك الزرار
آسر :اصلا انا شوفت كل حاجة مش هتفرق
تقى مسكت ايدو وعضتها
آسر بعد عنها
آسر :اااااه انتي اتجننتي
تقى :اه اتجننت
وراحت ع الحمام
آسر :مجنونة
==================
عند زياد وزينب
زياد لزينب :حبيبتي تتذكري اللعبة دي
زينب :لأ...... زياد انا مش قادرة اتذكر شي
زياد بغضب:خلاص بقى انا تعبت... يازينب ماتتذكري حاجة عايزك بس تتذكري اني انا جوزك وبس
زينب :اتغيرت يا زياد
زياد :قصدك ايه
زينب :لما كنا صغيرين مكنتش بتزهق
زياد :يعني انتي متذكرة
زينب :......
==================
#جحيم_عاشقي
#يتبع
تكملة الروايه من هنااااااا
تعليقات
إرسال تعليق