القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت أشواقي البارت الاول والثاني بقلم ميرا ابو الخير

#اسكربيت. 

:  خشي يا عروستي. 

.. بتداخل بابتسامه وفرحه بتلاقي بنت لابسه روب قاعدة بمياعه: ايه دا مين دي. 

اسر ببرود:  مراتي. 

اشواق بصدمة: مرات ايههه انت مقولتليش انك متجوززز ازززايييي. 

اسر بهدؤء:  عادي يا شوشو وبعدين هي ليها اوضة وانتي اوضة. 

اشواق بغضب وبتضر"به بالكف:  اه يا كداب يا خا"ين بتضحك عليا وتوقعني في حبك عشان اتجوزك. 

نيرة ببرود وهي قاعدة:  مالك يا بت انتي اتعدلي كده. 

اشواق بغضب وبصت لها:  انا موجهتش ليكي اي كلام. 

بصت علي اسر. 

اشواق ببرود وغضب:  طلقني يا اسر انا بكر"هك ورجعة بيت اهلي. 

اسر بضحك: هههه لا حلوة هترجعي بيت اهلك ازاي عروسه ليلة دخلتها اتطلقت تفتكري الناس هتقول ايه انتي يا حلوة مقدمكيش غير ترضي بالامر الواقع. 

بقلم ميرا ابوالخير

اشواق بصدمة وذهول:  يا بن ال***. 

اسر بغضب ومسكها من شعرها: عدي يومك ك عريس وعروسة وخشي يلااا. 

نيرة ببرود:  اسورة سيبك منها وتعالى لي انا. 

اسر بخبث: هههه فكرة شد اشواق ونيرة وداخلو اوضه ما. 

اسر ببرود:  تخيلي اخو"نك قدم عينك دي لوحدها باكبر كسرة ليكي. 

اشواق بدموع وانهيار: ليههههه انا عملتلك ايهههههه. 

اسر ببرود سابها وخرج ونيرة راحت وراه بدلع وبتغيظ اشواق. 

خرجت لاقتهم في الاوضه التانية وسامعه صوت ضحكهم لمت فستانها وطلعت تجري علي برا. 

بعد شوية وصلت بيت اهلها. 

ابوها بصدمه:  في ايههه انتي ازاي جيتي. 

اشواق فقدت الواعي اتخضوا عليها وودوها اوضتها. 

بعد شويه بتفوق بتلاقي ابوها واخواتها مصدومين: ف في ايه. 

ابوها بغضب:  هربتييي من جوززك عشان مش بـ. ـنت يا بنت الك***. 

اشواق بصدمة...... 

#يتبع..... 

#اشواقي... 

#بقلم_ميرا_ابوالخير.. 


اكمل.... بعد التفاعل..


#الثاني. اشواقي. بقلم_ميرا_ابوالخير. 

ابوها بغضب:  هربتييي من جوززك عشان مش بـ. ـنت يا بنت الك***. 

اشواق بصدمة:  كداااب هو يلي متجوز تخيل واحدة في ليلة فرحها تلاقها جوزها متجوز. 

ابوها بغضب:  انتي كدابةةة وهتجيبي لينا العا"ر. 

اشواق بدموع: انت عارف تربيتك يا بابا. 

ابوها بحزن:  عارف حقك عليا يا بنتي انا مش عارف اي يلي حصل بس فعلا واثق في تربيتي ليكي. 

اشواق بجمود:  انا هتصرف معه. 

ابوها:  لا انا يلي هتصرف ارتاحي يا بنتي. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

عند اسر. 

اسر بغضب:  ميخصنيششش لازم كرامتها تندس. 

نيرة بدلع:  يبقا تفضحها وسط الناس. 

اسر بخبث:  فكرة بردو هكسر مناخيرها خالص عشان تتربي. 

نيرة بوقا"حه:  اي يا بيبي فكك بقا من سيرتها دلوقتي وخاليك معايا. 

اسر بخبث ومكر:  تؤمري يا روحي. 

جاله اتصال. 

ابو اشواق:  تطلق بنتي حالا. 

اسر ببرود:  بنتك المعيو"به. 

ابوها بغضب:  دي اشرف منك ومن اهلككك كلهممم وانا هوريك هعمل فيك ايه. 

اسر بغضب قفل في وشه. 

بقلم ميرا ابوالخير. 

مر يومين و اشواق فعلا مصدومه عمل كتير عشان يوقعها في حبه واليوم يلي بتتمناه اي بنت دمره ليها وذلها. 

اشواق مسحت دموعها:  ماشي يا اسر اما وريتك مبقاش انا اشواق. 

قامت لابست وجهزت وخرجت علي بيت اسر. 

نيرة بتفتح بصدمة:  انتي. 

اشواق ببرود زقتها:  اومال انتي مثلا يلا زي الشاطرة كده تطلعي برا بيتي انتي و استاذ اسر. 

اسر من ورها:  نورتي يا هه عروسه. 

اشواق ببرود:  دا نورك يا عريس ولا عريس ايه بقا اصلي رفعت عليك قضيه خلع. 

اسر بصدمة:  ايههه خلع. 

اشواق ببرود:  بالظبط وكمان انت كتبت الشقه دي باسمي ولا ناسي بالذؤق كده خد الحرباية دي وبرا بيتي. 

اسر ونيرة بصدمة........ 

#يتبع... 

بقلم_ميرا_ابوالخير.. 


الجديد بعد التفاعل. 

Mira Abulkhair


تكملة الروايه من هنااااااا 
 

تعليقات

التنقل السريع