القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية اغتصاب البارت 11بقلم بسمله حسن في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


#اغتصاب

#Part_11

#بارت_قبل_الاخير

بقلمى: Basmalla Hassan

نور:ممكن نقفل الموضوع ده انا مش حابه كل شويه نفتح الموضوع ده ونتكلم فيه


شد سالم نور من أيدها جامد وزعق:بس أنا عاوز انهى السخافه دى بقااا حرااام حرااام أنا مش قادر استحمل


نور:سالم بتعمل اى سيب ايدى انت بتوجعنى


سالم: انتى لى مش عاوزه تنسى أنا مش قادر مش قادر كل يوم بموت ١٠٠ مره من التفكير وانتى بارده مش بتحسى


نور بدموع: وانت لى مسحتش لما كنت بصرخ وانت اغت*صبتنى هااا


سالم:عشااان أنا مكنتش فى وعيييى افهمى بقااااا


نور:انت عاوز تنهى السخافه دى مش كده


سالم:ياريت


نور:يبقى تطل*قنى


تركها سالم بصدمه:أنتى شايفه كده ؟؟


نور:ايوه


سالم:تمام جهزى نفسك يومين بالظبط وهجيب المأذون ونطلق عشان نخلص بقا من الحكايه دى...ثم ذهب من أمامها كان منتظر انها تتمسك به كان منتظر تقوله أنا بحبك وكلنا بنغلط بس للاسف ده محصلش


دلفت نور الى غرفتها وهى تبكى بوجع فى قلبها...اما سالم كان يجلس بهدوء خارجى ولكن داخله صراااع من أنه يريدها بجانبه وفى نفس الوقت مش عاوز غير راحتها حتى لو بعيد عنه


سالم لنفسه:افهم بقى هى محبتكش متبقاش غبى متبقاش غبى


نور لنفسها:لازم اعمل كده مينفعش اتمسك بواحد كسرنى فى يوم من الايام....(مشكله نور أن كبريائها وكرامتها موجودين فى كل الاوقات وكل الاحداث عشان كده هى مش عارفه تنسى أو تسامحه)

____________________

عدى يومين كان سالم بيعامل نور بجفاء ونور متجاهلاه ومكنوش بيتكلموا خالص...وفى يوم ما..سمعت نور باب الشقه بيتفتح وجدت سالم يدلف لكنه ترك الباب


سالم:اللبسى هدومك المأذون بره 


نور بقبضه قلب:هنطلق دلوقت!!!


سالم:لى محتاجه وقت اكتر من كده تفكرى


نور:لا ه هغير هدومى واجى....دلفت نور ثم انفجرت من البكاء ابدلت ملابسها ثم خرجت 


نور:أنا جاهزه


نظر لها سالم كأنه ينتظرها أن ترفض هذا الطلاق لكنها مصممه على قرارها...


الشيخ:راجعو نفسكوا يابنى أنا معرفش مشاكلكو بس اى مشكله وليها حل


نظر سالم لنور وجدها تتجاهله ثم هتفت

نور:يلا يا حضره الشيخ نخلص من الموضوع ده


حين قالت هكذا انكسر قلب سالم


سالم:ممكن ياشيخنا تمشى دلوقت وتيجى بليل محتاج شويه وقت بس


الشيخ:حاضر يبنى...ثم ذهب وتركهما


دلفت نور الى الداخل وهى لا تعلم لماذا أراد سالم بعض الوقت ؟فالقرار قرارها

______________

✨فى الليل✨

دق سالم على باب غرفه نور


نور:ادخل


دلف سالم الى الغرفه


سالم:احم نور ممكن اطلب منك طلب


نور:طلبك مرفوض أنا اصلا مش عارفه انت مشيت الشيخ ده لى كنا زمانا خلصنا


سالم بإبتسامه سخريه وحزن:هيجى كمان ٣ساعات متخافيش


نور:طب اى طلبك عاوز اى دلوقت


سالم:ممكن انام فى حضنك صدقينى دى اخر مره أنا عمرى ماطلبت منك كده بس أنا مش هشوفك تانى غير انك بنت خالتى وهيبقى مش من حقى ده 


سكتت نور وهى تفكر هل توافق ام لا؟؟


سالم:عشان خاطرى هقعد شويه فى حضنك بعدين هقوم


نور بخجل:موافقه


سالم بفرحه:شكرا...ثم جلس بجانبها على فراشها ثم فتح ذراعها ووضع راسه وهى ضمته اليها اغمض سالم عيناه فهو يريد الموت فى هذا الوقت بين احضان معشوقته


سالم بهمس وهدوء:نور عشان خاطرى راجعى نفسك تانى


نور:خلاص ياسالم اقفل الموضوع


سالم:حاضر.....ثم ضمها إليه بقوه وكأنه يريد ان يلتصق بها...وضعت نور يدها على شعره بعدما اغلق عيناه وهو يستنشق رائحتها


كانت نور شارده ف ماذا سوف تفعل بعد انفصالها كيف ستقضى يومها أو حياتها عموما


رفع سالم راسه ثم قبلها قبله من شف*تيها بقوه وكأنه يعاقبها على عنادها هذا


سالم:لو تعرفى بحبك قد اى عمرك ما هتسبينى

صمتت نور وهى تغلق عيناها بألم

________________

بعد مرور عده ساعات

أتى الشيخ

الشيخ:طلقها يابنى


سالم:انتى طالق

اغلقت نور عيناها وسقطت دموعها وكأن روحها انسحبت منها


الشيخ:امضى هنا يا استاذ وانتى امضى هنا يابنتى


بعد الانتهاء ذهب الشيخ وامسكت نور بحقيبتها ثم فتحت الباب لكى تخرج


سالم:استنى هوصلك لحد بيت مامتك


نور:******

🍁نهايه الفصل🍁

تفتكروا اى اللى هيحصل تانى؟

بقلمى: Basmalla Hassan


تكملة الروايه من هنااااااا 
 

تعليقات

تعليقان (2)
إرسال تعليق

إرسال تعليق

التنقل السريع