البارت 13...
نها بعصبيه:جاي تشد شعر كارما وتشتم.
كانت كارما:مطيرها علي مكتب من فوق والازاز انكسر عليها ونزلت لمستواها وقالت اوبس جت غلط.
يزد بصدمه:انتي عملتي كدا ازاي.
كارما عيونها اتحولت لي الون الاحمر:وخدت نفس وقالت عن اذنك ولفت لي نها وقالت دا تمامك ومشيت ظ
يزد بصدمه:هي اتحولت كدا لي اعوذ بالله.
نها:قاعده علي الارض بتعيط بتقول بدلع يزد يرضيك كدا البنت دي تعمل فيا كدا.
يزد:تستهلي انتي مالك مين معايا ولا مش معايا.
نها:بحبك ي يزد بقالي معاك في شغل اكتر من اربع سنين مش شايفه غيرك.
يزد:وانا مش عشمتك عشان انا مش بحبك وقال قومي عشان محدش يشوفك كدا.
نها بغيظ:قامت وقالت حبتها صح بتقرب من يزد.
يزد بصدمه:ضربها بي القلم وقالها ازاي تتجرأي وتبوسني.
عند فهد:واقف مش عارف يعمل اي وكمان الخبر جاله ان صفقه الكباس والبرق اتلغت عشان الخساره الي حصلت.
ديفيد بحزن من وراه:قال فهد.
فهد:لف لي ديفيد وحضنه وقال مش عارف اعمل ايه مش عارف مين الي بيدمر في شركات انا لي اول مره اكون شبه اني اعلن افلاسي
ديفيد بحزن: متزعلش نفسك زي م عملتهم هتعرف ترجعم التاني وانا معاك.
فهد:ربنا بخليك ي صاحبي المهم انت عامل اي.
ديفيد:اهي الحمدلله ماشيه.
فهد:احم وعامل اي مع روان.
ديفيد بسرحان:روان للاسف حب من طرف واحد مش عارف ققولك اي صاحبي بس بجد انا تعبان جدا .
فهد بغيره:قرب منها خليك معاها كدا البنات بتحب الاهتمام.
ديفيد بضحك:روان روان مش ليها في شغل دا انت لو تعرف هي..وسكت بسرعه وقال يلا تعالي معايا عشان نتغدي سوا.
فهد:لالا ربنا يخليك ي حبيبي.
ديفيد:يلا ي فهد نشوف روان عامله اكل اي.
فهد:انت ازاي قاعد معاها في بيت واحد.
ديفيد:قصر روان كبير وكل جناح لوحده وطبعاً انت عارف دي فيله بابها الله يرحمه الحاجه الوحيده الي ورثتها منه.
عند مكان التاني مهران قاعد علي كرسي بيكلم بي العافيه بيقول قتل الكباس علي أيدينا ي ابني.
خالد مهران: طبعآ ي بابا اول دمار ليه هيكون يوم ظهوره يتبعععععععععع.
#بقلمي_شهد_هاني_عبدالحافظ
#البارت_13
البارت 14...
روان:طلعت علي الاوضه بتاعتها فتحت الدولاب شافت فستان كانت جايبه ومش لبسته الفستان لونه بينك وكان قصير بس كان شكله هادي.
داده دخلت: روان ي بنتي اجهز الاكل..
روان:هو في حد في الاقصر.
داده:انتي بس الي موجوده.
روان:تمام اعملي فاضل ساعه اصلا وتلاقي ديفيد وكارما جاين.
داد: ماشي ي بنتي وبصت علي فستان الي في ايد روان وقالت جميل اوي ولونه هيكون حلو عليكي.
روان بحماس:بجد خلاص هلبسه وهنادي ليكي تشوفي عشان انتي عارفه اني محجبه ممكن حد يجي ولا حاجه.
داده بحب:ماشي ي بنتي هنزل انا عقبال م تخلصي.
روان:خدت الفستان ولبسته وكان جميل اوي وفردت شعرها الطويل وبصت علي نفسها في المرايه وقالت اي القرف دا وقالت بجد مش مصدقه نفسي انا البس كدا وفاجأة شافت فار من المرايا.
ديفيد:يلا ي فهد خش بقا.
فهد: نادي الداده الاول ليكون حد قالع براسه وفاجأة سمعوا صوت روان الي بتصوت.
روان: اعااااااااااااااااااا داده الحقيني في فاااااااار وكانت ناسيه انها طالعه بي الفستان وشعرها علي عنيها.
فهد بسرحان:اي جمال دا وفاجأة شاف ديفيد الي بيبص لي روان اوي من فوق من تحت.
فهد بعصبية:غار جدا ولسه هيزعق كانت روان هتكعبل وهتوقع علي سلم.
روان:.....
فهد:كان اسرع من ديفيد وجري بسرعه وروان وقعت في حضنه .
روان:قلبها فضل يدق لحياة م فتحت عنيها وعنيها اتقبلت في عين فهد وقلبها دقاته بدأت تذيد.
فهد:قال بهمس انا معاكي ومن غير اي مقدمات شال روان وطلعها علي الاوضه.
ديفيد بعصبية:اي دا اي الي بيحصل وطلع وراهم.
روان:كانت في حضن فهد حاسه بي الامان واحاسسها مختلفه.
فهد:قفل الباب ونزلها علي الارض وبدء يقرب منها لحايه م لزقت في الباب.
روان بكسوف:فهد هتعمل اي ابعد.
فهد بحب:بحبك وقرب من روان وباسها يتبععععععع
#بقلمي_شهد_هاني_عبدالحافظ
#البارت_ 14
#روايه_فهد_وقع_في_حب_الكباس.
تكملة الروايه من هنااااااا
تعليقات
إرسال تعليق