البارت 15...
فهد بحب:بحبك وقرب من روان وباسها .
روان فاقت:وزقته بعصبيه وقالت انت ازاي تتجرأ وتقرب مني بشكل دا اخرج بره اوضتي.
فهد:بحبك ي روان وانا اسف.
روان بعصبية:متجبش انت بذات سيره الحب علي لسانك لاني بكرهك انت فاهم بكرهك انت وعايله الحريري كلها كونتوا سبب في تدمري عالتي ف بتحلم.
فهد بعصبية:مسك روان جامد وقال مش احنا ولسه هيكمل كان ديفيد فتح الباب ولسه بيمسك ايد روان.
روان بعصبية: برا كلكوا برررررا.
ديفيد:روان طمنيني عنك بس.
روان مسكت اعصبها:اه ي ديفيد انا بس اديقت عشان فهد شلني ونزلت بالمنظر دا المهم خدوا واطلع برا.
فهد بعصبية:واقف كاتم غضبه بالعافيه مش استنا اي كلمه وخد بعضه ونزل بسرعه وركب العربيه.
ديفيد:نزل وحاسس اني في حاجه مش مظبوطه.
روان بعياط:صرخت بي اعلي صوتها وقالت اهاااااااااااااا ومسكت الازاز وفضلت تكسر في وقفت قدام المرايه بدات تغسل في وشها بتقول بكرهكككككككك وعمري م هحبككككككك انت خلاص ادمرت علي ايدي وفاضل تكه بس لازم أظهر من ورا الكاميرا الخفيه وقعت علي الارض بتعب وعيطت جامد وضربت جامد علي قلبها بتقول غبي حبيته بسهوله دي لي لي عاوزه دايما معايا لي استسلمت وفضلت علي الحال دا.
كارما بعصبية:دخله من باب الفيلا.
ديفيد:الله الله هو في اي النهارده كلكوا زعلانين لي.
كارما:تصدق بالله انا مش بطيقك سلف ف ابعد عني.
ديفيد: حوش حوش ي عني أنا الي بطيقك المهم بجد مالك.
كارما بضحك:انت اخويا صغير ههههههههه.
ديفيد:ولله بي امارة أني تكبر منك بخمس سنين و20 يوم وساعتين وب 54 دقيقه.
كارما:بس بسسسسس نافوره وفتحت المهم روان فين.
ديفيد:فوق شكلها نامت.
كارما:نامت ودلوقتي طب سلاموز اطلع اشوفها.
ديفيد بحيره:اطلعي وفضل يفكر في نظرات فهد لي روان وكذلك نظرات روان لي فهد.
خالد مهران:لازم اوديك ي با علي دكتور عشان جلسات طبعيه.
مهران بشر:انا لازم امشي علي رجلي قبل ظهور كباس وبرق.
خالد بشر:مش تقلقل هجبهم تحت رجلك وبنفسهم شركاتهم هتكون ملكك.
مهران:ابني بصحيح المهم خدني علي اوضتي.
خالد:حاضر.
فهد:روح علي بيته ودخل لجده وقال حبيتها ومش عارف ققولها ان الموضوع غلط.
الحريري:بتحبها اسعي عشان تكسب قلبها يتبعععععععع
البارت 16...
فهد:روح علي بيته ودخل لجده وقال حبيتها ومش عارف ققولها ان الموضوع غلط.
الحريري:بتحبها اسعي عشان تكسب قلبها وتفهمها اصل هي خسرت اتنين ابوها وامها ودا كله تشكل في دمغها ان احنا سبب.
فهد بحزن:وانا كمان كونت بطاردها وقولتلها زي م م ابويا قتل ابوكي انتي كمان هتحصلي.
الحريري: مش عيب انك تغلط المهم انك تصلح غلطك ي ابني وانت قدها.
فهد بحماس:باس ايد جده وقال ربنا يحفظك ي جدي.
روان لبست: ونزلت وقفت في نص الصاله وقالت ديفيد كارما تعالوا هنا عوزاكوا.
كارما:نزلت نعم س روان خير.
ديفيد:نزل في اي ي روان انتي بخير.
روان:لفت ضهرها وقالت جهزه حفله ظهوري لأن لعبه انتهت وعاوزين ندي المفاجآت.
كارما بصدمه:اي.
ديفيد:الحفله هتكون امتا.
روان: النهارده بليل بإذن الله ابدءه تجهيز عاوزه الحفله تليق بي الكباس والبرق انتوا فاهمين اه وبصت لي ديفيد وشافت فهد قدامها وقالت وخطوبه بتاعتنا هتكون قدام الناس في الحفله ي ديفيد.
ديفيد بفرحه:حضن روان ومشي بسرعه ركب العربيه ومشي.
كارما:الي بتعملي غلط صدقيني ي روان المهم اني معاكي وبصت في عنيها انتي مش بتحبي ديفيد.
روان عيطت:وقالت أنا مش مكتوب عليا الفرح وانا مش بتاعت الحب انا هجوز ديفيد عشان بنفهم بعض ودا الاهم.
كارما:ماشي ي روان سلام همشي بقا عشان اظبط الحفله.
فهد بحماس:قام والبس بنطلون اسود وقميص ابيض ورفع شعره وخد بوكيه الورد واتنهد وقال هاااا هتحبني ي روان وانا متأكد.
دخل بزيد:عليه وقال فهد الكباس والبرق هيظهروا النهارده.
فهد بصدمه:بجد.
يزد:اه ولله وجتلنا دعوه وجدك بيجهز ويلا اهاا انت جاهز اهو.
فهد:هروح مشوار وهجي علي الحفله ومشي وخد عربيته وراح عند فله لي روان.
روان:دخلت تلبس طلعت فستان جميل ورقيق من الون الاسود وحجاب احمر وفاجأة سمعت صوت فهد .
روان:طلعت علي بلكونه لقت فهد واقف علي العربيه بيقول بحبك ي روان سامحيني حصل سوء فهم ولازم اعرفه ليكي وكل حاجه هتتغير صدقيني تعرفي حبيتك من اول نظره ساعه الربع جنيه حبيت قوتك وانك مختلفه عن البنات كلها تعرفي انا شركاتي كلها ضاعت واصبحت أعلن افلاسي بس تفكير فيكي نساني دا كله وشاف الانجاز الوحيد الي هيحصل اني اكسب قلب روان.
روان:قالت بنها وبين نفسها انت ملكته ي فهد بس معدش ينفع كلكوا سبب.
فهد: قال بعلو صوتها الفهد وقع في حب روان عشق بعد عداوه.
روان ودموعها نزله: خطوبتي النهاردة ي يتبععععععععععع
#بقلمي_شهد_هاني_عبدالحافظ
#البارت_16
#روايه_فهد_وقع_في_حب_الكباس.
تكملة الروايه من هنااااااا
تعليقات
إرسال تعليق