#جحيم_عاشقي
#بارت_6
غزل :في ايه ليه كلكوا باصين عليا كدا
ياسمين :اليوم كتب كتابك
غزل :ايه
زياد :آه يزن طلب ايدك مني وانا وافقت
غزل :بس يابابا انت ماسألتني عن رأيي
آسر :حبيبتي غزل تعالي معايا
غزل راحت مع أسر
آسر :عارف انك مصدومة انه كل حاجة حصلت بسرعة ومفيش حد سأل عن رأيك بس يزن هو اللي قال عايز يتجوزك وبصراحة انا مش هلاقي احسن منك لابني صح انه عصبي بس انا بعرف انك انتي اللي هتغيريه
غزل :بس مروة....
آسر بمقاطعة :مروة اديتها فلوس وطلعت من حياته طلعت مش بتحبه هي بس عايزة الفلوس وانا بعرف انك بتحبيه وهتوافقي هو كمان بحبك بس مش قادر يعرف وعصبيته لما يشوفك مع أدهم دي غيرة يابنتي وافقي علشان خاطري
غزل :طب انا محتاجة وقت افكر
آسر :خدي وقتك يابنتي
يزن :الخطوبة بكرة وكتب الكتاب بعد اسبوع
آسر :والفرح بعد شهر
يزن :بس...
آسر :خلاص انا قررت وانتهى
وطلع من الاوضة
يزن وهو بيقرب منها :ازيك ياقطتي
غزل بغضب :مش قطتك انا
يزن :امال ليه أدهم بيقولك غزالتي ومابتسأليه
غزل :لأنه رفيقي
يزن وهو بيقرب اكتر :وانا
غزل بارتباك :ا ا انت
يزن بتوهان :غزل انتي حلوة اوي
غزل بخوف من قربه:طب ابعد شوية
يزن :لأ
فجأة ياسمين دخلت
ياسمين :يزن اصبر هتتجوزها بعد شهر
غزل خدودها احمروا
يزن بعد عنها
يزن بغمز:الله ع الفراولة
غزل :يزن اطلع من اوضتي
يزن :طالع اهو
وطلع من الاوضة وهو بيلبس النظارة
ياسمين :طالع حلو يا يزن
يزن :عارف بس منتظر حضرة سيادتها تقولي
غزل :مش هقول اطلع بقا
يزن طلع وهو بيضحك
يزن :إياد تعال
إياد :بس...
يزن :تعااال
إياد راح مع يزن
في العربية
يزن :كنت رايح تقابل اختي صح
إياد بارتباك :لا لا ا انا....
يزن :إياد انا بعرف كل شي بعرف انك ضربت باسل حبيب ياسمين وكمان قولتله يبعد عنها
إياد :آه انا عملت كدا لاني بحبها... بس انت ازاي عرفت كل دة
يزن :اللي بتحبه ياسمين هو رفيقي انا قولتله يمثل عليها انه بيحبها علشان هي مراهقة واكيد اللي هي بتقول عليه حب دة هو مجرد إعجاب أو وهم
إياد :طب :انا هطلب ايدها منك لما يبقى عمرها 18
يزن :وانا موافق مش هلاقي احسن منك لأختي بس اذا زعلتها مش هيحصل خير ها
إياد بضحك :ولا يهمك مش هزعلها
يزن :انا عايزك تركز ع شغلك دلوقت لأنها طلباتها كتيرة اوي
إياد :آه انا هفتح شركة ليا انا قريب
يزن :اوك وانا هجيبلك عملاء
وبدو يتكلمو عن الشغل
نروح لغزل
غزل كانت قاعدة مع ياسمين
ياسمين :ها هتلبسي ايه يوم الخطوبة
غزل كانت شاردة
ياسمين :غزل حبيبتي في ايه
غزل :ياسمين انا مش عارفة المفروض افرح ولا لأ
ياسمين :ليه
غزل : أدهم امبارح اتقدملي وقالي إذا أنا وافقت هو هيجي يطلب ايدي من بابا وانا قولتله يديني وقت
ياسمين :بس انتي ليه وافقتي.. انتي قلتي انك بتحبي يزن صح
غزل :انا كنت مفكرة انه يزن هيتجوز مروة ومكنش فارق معايا شي
ياسمين :طب وهنعمل ايه في المشكلة دي
فجأة هند وتقى وزينب دخلو
تقى :دي مش مشكلة
ياسمين :ماما انتي سمعتي
تقى :انا اللي بعتت أدهم
غزل :بس ليه
تقى :علشان يزن يعرف هو بيحب مين في الحقيقة وطلع كلامي صح يزن بيحب غزل مش مروة
ياسمين حضنت تقى
ياسمين :شكرا يا احلى ماما في العالم
هند :دي مش خطة مامتك بس... دي خطتنا كلنا
ياسمين :شكرا يا احلى أمهات في العالم
ياسمين :بالمناسبة الحلوة دي ايه رايكو نروح نتسوق
زينب :آه فكرة ومنه نشتري ملابس حلوة للشباب
غزل :انا مليش نفس
ياسمين :يووووه انتي مملة كدا ليه ياغزل.. ع فكرة بكرة خطوبتك لازم تتسوقي
غزل :مش عايزة
تقى :خلاص ماتزعجو كنتي القمر اللي هي عايزاه هيتنفذ
ياسمين :يالهوي عليكي ياغزل هتقعدي لوحدك مع يزن
غزل :لا في بابا وعمو آسر وخالو ايهم
ياسمين :براحتك بس هتعيشي أوقات بشعة بنصحك تروحي معنا
غزل :لا
زينب :طب يلا نروح
كلهم طلعو وغزل راحت اخدت دوش وغيرت لبيجامة قصيرة باللون الأحمر وراحت تنام
تحت
يزن واياد كانو جابو هدايا للكل
يزن بدموع:ماما انا اسف انا بجد اسف انا كنت مفكر اني بحبها علشان كدا اتعاملت معك بطريقة سيئة انا اسف
وحضنها
تقى :ولا يهمك حبيبي
آسر :وانا مليش حضن؟
يزن راح حضن ابوه وبعد عنه
يزن :امال فين غزل
ياسمين :هي فوق
يزن طلع بسرعة ع فوق وقفل الباب
زياد :آسر شوف ابنك قفل الباب
آسر بضحك :مش مشكلة اصلا هم هيتجوزه
زياد :صدقني لو ابنك عمل حاجة لبنتي انا هقتلك انت وهو
أيهم بضحك :متخفش يازياد هو مش هيعمل شي
عند غزل كانت نايمة
يزن راح شال كوباية الماية ورشها عليها
غزل فاقت بخضة
غزل :في ايه في ايه
يزن بضحك :مفيش
غزل بغضب :انت ازاي تدخل كدا لا وكمان بترش عليا الماية
يزن :آه لما نتجوز هفوقك كدا كل يوم
غزل :لما نتجوز بس دلوقت نحنا مش متجوزين
وقامت من السرير واتجهت ع الدولاب
يزن :انتي ليه لابسة ضيق كدا
غزل بصت ع نفسها
غزل بغضب :غمض عينك ياقليل الادب
يزن بابتسامة خبيثة :لأ
غزل جريت ع الحمام بس يزن مسكها من ايدها وشدها عليه
يزن وفضل باصص ع عيونها
غزل :يزن كدا حرام.... حرام تشوف شعري أو جسمي
يزن :دي غلطتك انتي لازم تلبسي لبس واسع وطرح دايماً
غزل بغضب :بس انا في اوضتي يايزن وزقته وراحت ع الحمام
يزن :اجيبلك عباية
غزل :لا انت اطلع
يزن :طب اطلعي عايز اكلمك في حاجة
غزل بغضب :يزن اطلع
يزن :بس...
غزل بغضب :قولتلك اطلع يازفت
يزن :اوك انا اسف ع اللي عملته مكنش قصدي ادخل وانتي نايمة انا بس كنت مبسوط لاني جبتلك هدية ونسيت اخبط الباب انا اسف
وحط الكيس وطلع
غزل طلعت بعد ما اتأكدت انه طلع
راحت فتحت الكيس لقت فستان طويل باللون الأسود اكمامه كانت شفافة ومعاه طرحة بالاسود
غزل :الله. هو ازاي عرف ان الأسود هو لوني المفضل.. مش مهم انا هروح اعتذر ليه
ولبست عباية وطرحة وطلعت من الاوضة بس ياسمين لاقتها
ياسمين :ع وين ياقمر
غزل :هروح ليزن
ياسمين :ممنوع انتو بقيتو تقابلوا بعض كتير
غزل :بس...
ياسمين :انا قولت ممنوع تعالي نشوف هنعمل ايه ليوم بكرة
ومسكتها ودخلتها الاوضة
#جحيم_عاشقي
#بارت_7
في صباح يوم جديد
غزل كانت نايمة دخلت عليها ياسمين
ياسمين :غزل اصحي
غزل:......
ياسمين :غزززل
غزل بنوم :خليني انوم شوية
ياسمين :يابت الليلة خطوبتك
غزل بنوم:آه عارفة
ياسمين :غزل اصحي لازم نجهز كل شي
غزل بنوم :يوووه بقا انا عايزة انام ياجماعة
ياسمين :خااالتي
غزل قامت بسرعة
غزل :خلاص خلاص انا اهو قومت
ياسمين بابتسامة :يلا نروح نتسوق
غزل :يوووه من الصباح كدا.. واصلا هنتسوق ليه يزن جابلي الفستان
ياسمين :بس الغبي مجابش معاه اكسسوارات أو ميكب
غزل :انا مش عايزة ولا اكسسوارات ولا ميكب
ياسمين :انتي اتهبلتي ولا ايه الليلة خطوبتك لازم تكوني لابسة احلى الاكسسوارات وهنروح لخبيرة تجميل تعملك الميكب
غزل :ياسمين انا مش عايزة كل دة
ياسمين :هتعوزيه غصب عنك لانو يزن قاللي اهتم بكل شي يخصك
غزل :طب هاخد شاور وهطلع
ياسمين :اوك
بعد مدة غزل وياسمين كانو طالعين يزن لاقاهم في الجنينة
يزن :ع فين
ياسمين :هنروح نتسوق ومن هناك هنروح لخبيرة التجميل
يزن :ياسلام وبص ع غزل وانتي حضرتك مقولتليش ليه
غزل :ياسمين قالتلي انك قولتلها تهتم بكل شي يخصني وانا فكرتها قالتلك
يزن :مش هتروحي وانتي ياياسمين لو عايزة روحي لوحدك
ياسمين :بس هي العروسة مش انا
يزن :اه وهي مش محتاجة لا لخبيرة تجميل ولا للتسوق
غزل بغضب :هو انت هتمشي كلمتك عليا قبل ماتتجوزني ولا ايه
يزن راح عليها ومسكها من دراعها بقوة
يزن بغضب :غزل صوتك ميعلاش
غزل بدموع : بتوجعني
يزن شاف دموعها وقلبه وجعه بعد عنها
يزن :غزل انا انا اسف انا بس...
غزل جريت ع القصر وهي بتمسح دموعها
ياسمين بغضب :انا هقول لماما
وجريت ع اوضة اسر وتقى
ياسمين خبطت الباب
تقى :ادخل
ياسمين دخلت
ياسمين :يا ماما يزن زعق ع غزل وحكيت ليها كل شي
تقى :ايه... وهي فين دلوقت
ياسمين :معرفش يمكن في اوضتها
تقى وياسمين راحو ع اوضتها
غزل مكنتش قاعدة في الاوضة ولا في الحمام
تقى سمعت صوت شهقاتها في البلكونة
تقى لياسمين :انتي روحي
ياسمين طلعت وتقى راحت ل غزل
غزل اول ماشافتها حضنتها
غزل بدموع :هو ليه قاسي كدا
تقى :طالع ع ابوه
غزل :لا عمو آسر احسن منه هو حنين اوي
تقى :طب لو قولتلك ان اللي انتي شايفاه حنين دة كان اسوء من يزن هتصدقيني
غزل :معقولة؟
تقى :آه بس الحب غيرو
ياسمين :يعني انتي وعمو آسر مكنتوش بتحبو بعض قبل الجواز
تقى بضحك :آه دي قصة طويلة اقعدي احكيلك
بعد مدة
غزل :يعني في رأيك يزن هيتغير
تقى :آه بس يزن مش قاسي هو بيغير عليكي
غزل كانت هتتكلم بس ياسمين دخلت
ياسمين تعالي انا كلمت بابا وقال اطلعو ويزن مش هيسألنا
غزل :بس انا مش عايزة
تقى :روحي علشان خاطري واوعدك انه يزن مش هيمنعك انا هتكلم معاه
غزل :طيب
بعد مدة غزل وياسمين رجعوا في وقت الغدا
يزن بص عليها وعصب لما شافها عاملة ميكب
يزن بغضب :غزل تعالي
آسر بغضب :يـــزن
يزن سكت وبص ع الاكل
تقى :تعالو حبايبي
غزل راحت قعدت جمب تقى
وياسمين قعدت جمب يزن
يزن كان كل شوية بيبص ع غزل بغضب
ياسمين بهمس :غيران لأنها طالعة احلى منك
يزن بغضب وصوت منخفض :اسكتي وحسابك معايا
ياسمين بلعت ريقها بخوف
إياد :طالعة قمر ياغزل
غزل بكسوف :شكراً
ياسمين :وانا؟
إياد بغمز :انتي عسل
ياسمين :ثانكيو
إياد :عفواً
بعد مدة تقى وزينب وهند كانوا مع غزل بيجهزوها
ياسمين :مفيش اهتمام بيا ابدا
غزل بضحك :يابنتي انا ههتم بيكي بنفسي لما تكوني عايزة تتجوزي
ياسمين :طب تعالي انا هعملك الاستشوار
غزل :اوك بس انا همسح المكياج
هند :ليه يابنتي
غزل :اصل نظرات يزن معجبتنيش كانو عايز يقتلني
ياسمين :آه آه امسحيه بسرعة
تقى :لأ ماتمسحيه
هند :آه ماتمسحيه هو انتي خايفة من يزن
غزل :لا اصلا انا مبحبش الميكب
زينب :خلاص خلوها
ياسمين :آه اصلا هي بدون ميكب احلى
عند يزن
لبس تيشيرت ابيض وبنطلون اسود وساعة سوداء وجزمة باللون الابيض
دخل إياد
وكان لابس قميص رمادي وبنطلون اسود وجزمة رمادية
إياد :مبروك مقدماً عقبالي
يزن مسكه من ياقة قميصه
يزن :هو انت بتكلم مراتي ليه
إياد :ياعم اهدأ وبعدين هي امتى بقت مراتك
يزن :هتبقى مراتي
إياد بعد ايد يزن
اياد اولا هي مش مراتك لما تبقى مراتك بعدها قولي ما اكلمها
يزن بغضب :إياد صدقني لو لقيتك بتكلمها تاني اوعدك انك مش هتشوف ياسمين للأبد
إياد :لالا مش هكلمها خلاص ياعم
ياسمين دخلت وكانت لابسة فستان بالأبيض جميل ومعاه حجاب بنفس اللون
إياد فضل باصص عليها بتوهان
يزن بهمس :لم عينك
إياد حس بنفسه وفضل يبص ع فونه
ياسمين راحت ع يزن
ياسمين :الله طالع قمر ياحبيبي
إياد حس بالغيرة من كلمة حبيبي
ويزن لاحظ كدا
يزن بخبث :تسلمي حبيبتي وانتي كمان قمر
إياد :ع فكرة في قمر واحد في الدنيا دي
ياسيمين مسكت إياد من خده
ياسمين :وانت كمان قمر
إياد :آه عارف نفسي
ياسمين وهي طالعة :مغرور يلا اطلعو بسرعة
الشباب :اوك
بعد مدة تحت
زياد :فين غزل ياجماعة
ياسمين :هتنزل بعد شوية انا مخططة لحاجة
وقفلت كل الاضوية
غزل كانت نازلة بالسلم
وكانت طالعة قمررررر لابسة الفستان الأسود وشعرها الطويل منسدل ع ظهرها
وكان في ضوء واحد مضوي عليها وهي نازلة
يزن بص عليها بإعجاب وغيرة
يزن :غزل هو أنني نازلة براحة كدا ليه انزلي بسرعة انا معنديش وقت
وراح شالها ونزل بيها بسرعة
غزل :نزلني يايزن الناس بتبص علينا... يززززززن
يزن نزلها وقعدها ع الكرسي
الكل ضحك عليهم
غزل كانت بتبص ع يزن بغضب وغيظ
يزن :هتفضلي باصة عليا كدا يلا خلينا نبدأ هاتي ايدك
غزل مدت ايدها ليزن لبسها الدبلة وهو مد ايدو ولبستو الدبلة
تسريع الاحداث
يزن :عن اذنكو انا هاخد غزل نتكلم
زياد :لا ممنوع انتو متجوزتوش
آسر :زياد خليهم هيتكلمو بس.. مش هيعملو حاجة متخافش
يزن اخد غزل وراح
في الاوضة
غزل :عايز ايه
يزن جذبها من خصرها وفضل يقرب من شفايفها
غزل :يزن كدا حرام ربنا هيحاسبك
يزن بعد عنها
يزن :غزل هو انتي بتحبيني
غزل :......
يزن :قولي بتحبيني ولا لأ
غزل بكسوف :بحبك
يزن بفرحة :كنت بعرف وانا بحبك انا بعشقك ياغزل واكتشفت دة لما أدهم قالي انه هو بحبك وهيخليكي تحبيه وقتها انا عصبت اووي مع اني كنت مفكر نفسي بحب مروة بس شكلي كنت معجب بيها مش اكتر...
ياسمين دخلت
ياسمين :هو انا ازعجتكو
يزن بغضب :آه ازعجتينا كتير بقولك ايه
ياسمين :ايه
يزن :انتي معندكيش دراسة روحي ادرسي بدل كل مرة بتدخلي وتقاطعيني
غزل بتذكر :يالهوي عندي امتحان بعد يومين
وجريت ع اوضتها
يزن بص لياسمين بغضب :كله بسببك
ياسمين :سوري
وجريت ع اوضتها
في صباح يوم جديد
غزل صحيت لقت رسالة من رفيقتها
(غزل انا اسفة مقدرتش اجي امبارح واحضر خطوبتك أو ابعتلك المحاضرات بس بعتها دلوقت مع زميلنا فارس +مبروك ياقمر )
غزل نزلت الجنينة ولقت فارس سلمت عليه
فارس :ازيك ياقمر دانتي حلوة اوي
غزل :ممكن تديني المحاضرات
فارس بخبث :خلينا نتكلم شوية وجذبها من خصرها وفضل يقرب منها
غزل بخوف :لو سمحت ابعد
فارس وهو بيقرب اكتر:لا للاسف انا لما اشوف بنات حلوين زيك كدا مقدرش ابعد
====================
#جحيم_عاشقي
بجد انا اسفة جدا ع التأخير بس حصل عندنا وفاة ونفسيتي كانت تعبانة لأن اللي اتوفت دي بنت خالتي
ف تاني مش هتأخر إن شاء الله
#جحيم_عاشقي
#بارت_8
غزل بخوف لو سمحت ابعد
فارس وهو بيقرب اكتر للأسف انا لما اشوف بنات حلوين زيك كدا مقدرش ابعد
وباسها من رقبتها وكان عايز يشيلها بس يزن شافو وبعدو عن غزل وفضل يضرب فيه لحد مانزف
فارس قام بسرعة وجري برا القصر
يزن بص ع غزل بغضب :انتي ليه كنتي واقفة معاه
غزل بدموع :ك ك كنت..
يزن بغضب وزعيق :كنتي بتعملي ايه معاه
ومسكها من ايدها ودخلها للقصر ولاوضته
يزن :مش عايزة تقولي صح
غزل :يزن هو كان عايز يديني المحاضرات
يزن :آه كان عايز يديكي المحاضرات طب ممكن تفهميني ليه كان قريب منك لا وكمان بيبوسك وانتي حضرتك معملتيش اي ردة فعل
غزل بدموع :يزن انت بتشك فيا؟
يزن راح حضنها
يزن :انا اسف
غزل :احنا امتى هنتجوز
يزن :ليه بتسألي
غزل :اصل انت كل شوية بتحضنني وخايفة تعمل حاجة قبل الجواز
يزن بضحك :آه فعلا علشان كدا الأحسن تروحي
غزل طلعت وراحت ع اوضتها
بعد مدة يزن لبس تيشيرت اسود وبنطلون اسود وجزمة بالاسود ونظارة بالاسود
يزن راح قعد يفطر
ياسمين :هو ليه انت لابس اسود في اسود
غزل بغيرة :وليه التيشيرت ضيق
يزن بضحك :أولا انا لابس اسود لاني بحبو علشان في قطة هنا بتحبو ثانياً ياقطتي انا بلبس اللي عايزه ثم اكمل بغمز لما نتجوز بعدها انتي اللي هتختاريلي ملابسي
غزل بصت ع الاكل وخدودها طماطم
الكل ضحك
بعد مدة
غزل ل يزن :تعال عايزة اكلمك
يزن راح معاها ع الجنينة
غزل :ممكن اروح معك ع الشغل بليييز
يزن :بس انتي عندك امتحان صح
غزل :آه بس انا درست ومليت ممكن ادرس الباقي بكرة
يزن :طب أجهزي بسرعة
بعد مدة غزل كانت لابسة فستان بالاسود وطرحة بنفس اللون
يزن :يلا
غزل ويزن راحو ع الشركة
في الشركة
غزل كان ماسك ايد غزل ورايح ع المكتب
غزل بصت ع الموظفات كانو لابسين لبس ضيق ومفيش طرحة قليلين اللي لابسين محترم
غزل بغيرة :هو انت كل يوم بتشوف البنات دول
يزن بضحك :آه ياغيورة
غزل :مش غيورة اصلا مابهمني
يزن بخبث :بجد
غزل :آه
فجأة في واحدة من الموظفات حضنت يزن
غزل بصت عليها بغضب
يزن بعد عن البنت
البنت بمياعة:مين دي يا يزن بيه
يزن مسك غزل من خصرها :دي خطيبتي
البنت بصت ع غزل من فوق لتحت وراحت
غزل :ايه البنت القرف دي
يزن :عيب نقول كدا ع الناس
غزل :بتبصلي بطريقة مقرفة
يزن :غيرانة منك ياحبيبتي
غزل ابتسمت من كلمة حبيبتي
يزن :يلا نروح
غزل :اوك
في مكتب يزن
غزل كانت بتبص للمكتب
يزن كان بيقرا أوراق
غزل :ايه الملل دة انا عايزة اروح الملاهي
يزن :انا عندي شغل كتير اليوم دة بالزات وهنتأخر
غزل طلعت فونها وفضلت تلعب فيه
يزن :بس هحاول هخلص بسرعة علشان نروح الملاهي
غزل :طيب
بعد مدة دخل أحمد صديق يزن
أحمد راح حضن يزن
أحمد :وحشتني ياض
يزن :وانت كمان وحشتني
أحمد بص ع غزل اللي بتبص عليهم
أحمد:مين القمر دي
يزن بهمس :دي خطيبتي وبلاش تبصلها
أحمد راح سلم عليها
أحمد :ازيك انا احمد رفيق يزن
غزل :اهلا اتشرفت بمعرفتك انا غزل
أحمد :الله اسمك جميل جدا
يزن مسك أحمد من ايدو وبعدو عن غزل
يزن :خليك بعيد عن خطيبتي
أحمد :يابني كنت بكلمها بس
يزن :ولا تكلمها
أحمد :اوكي طب اقعد انا عندي شغل كتير وجيتك علشان الصفقة
يزن راح قعد مكانه وأحمد قعد في الكرسي اللي جمب غزل
وبدأو يتكلمو عن الشغل والصفقة
بعد مدة
يزن :اوك انا موافق
أحمد :تمام احنا هنسافر بعد كام يوم علشان نعقد الصفقة مع الشريك الاميركي
يزن :اوك
أحمد لغزل:باي ياعسل
يزن بغضب :أحمد اطلع
أحمد طلع بسرعة
يزن بص لغزل اللي بتضحك
يزن :بتضحكي ليه بقا
غزل :ع رفيقك الظريف
يزن :اوك يلا ع البيت مفيش ملاهي
غزل :لييييه
يزن :كدا
غزل :بس..
يزن :يلا ياغزل بقا
غزل قامت وراحت معاه ع العربية
في القصر
يزن :ادخلي
غزل :عايزة اقعد في الجنينة
يزن :لأ
غزل بغضب :يزن انت مش جوزي علشان تقولي كل حاجة لأ
يزن بغضب :آه بس هبقى جوزك
غزل :وانا مش عايزة اتجوزك ازاي هقدر اعيش معاك وانت اي شي لا لا لا
يزن بغضب :شكله أحمد عجبك علشان كدا قولتي تتفكي مني
غزل :يزن انت ازاي تقول كدا انا عمري ماحبيت حد غيرك ولا بصيت لحد غيرك
يزن :بتحبيني؟
غزل :آه
يزن :يبقى تتجوزيني بكرة
غزل :بس....
:يزن :إذا بتحبيني توافقي انك تتجوزيني بكرة
غزل :.......
تكملة الروايه من هنااااااا
تعليقات
إرسال تعليق