القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية اغتصاب البارت السادس والسابع بقلم بسمله حسن في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه

#اغتصاب

#Part_6

بقلمى: Basmalla Hassan


نور بخضه وغضب:اى اللى انت عملته ده...قامت ورمت الشيكولاته عليه ع الارض اسمع بقى متفتكرش أن بحركاتك دى انى هحبك ولا هغفرلك لا انسى انت عملت غلط ولازم تستحمل تمن غلطتك وياريت من النهارده يكون فى حدود بينا اكتر من كده


سالم:نور أنا معملتش حاجه لكل ده


نور:اه معملتش حاجه مغتص*بتنيش ولا كنت هتودينى فى مصيبه مثلا...يمكن انت معندكش مشكله وشايف انك صلحت غلطتك بس أنا شايفه انك كسرتنى واخدت اكتر حاجه غاليه عند اى بنت ياريت تلزم حدودك بقى


سالم:نور أنا مش قصدى... استنى.....

مشت نور من قدامه ودلفت غرفه النوم وقفلت الباب


سالم:اووووف..بس مش هسيبك والله مش هسيبك غير ما تسامحينى....ثم دلف الى غرفه أخرى ونام بها

_______________

✨فى الصباح✨

استيقظ سالم ثم دلف الى التواليت ليأخذ شاور ثم بدل ثيابه إلى ملابس العمل ف كان وسيم للغايه...كان هيمشى بس استغرب ازاى هى لسه نايمه فتح الباب ببطئ وجدها نائمه بعمق تركها ثم ذهب إلى العمل


✨بعد ساعتين✨

استيقظت نور ثم دلفت التواليت اخذت شاور ثم خرجت أدت فرضها وارتدت بيجامه لونها سماوى هادى كانت مجسمه عليها ثم احضرت الفطار وجلست تأكل ولكن نظرت إلى هاتفها وجدته يدق ب رقم غريب


نور بإستغراب:الو


سالم:الو يانور


نور:اى ده سالم فى اى ومتصل من هنا لى الرقم ده غريب


سالم:نور اسمعينى انا نسيت فونى عندك ممكن تجيبهولى


نور:تمام بس أنا مش عارفه المكان فين


سالم:هتنزلى وهتقولى العنوان ده لصاحب التاكسى بس كده هبعتلك العنوان اهو


نور:حاضر...ثم نهضت واخذت هاتفه وارتدت ملابسها ثم نزلت اوقفت تاكسى وقالت له العنوان

_______________

بعد ربع ساعة وصلت نور لشركه كبيره دخلت وطلعت فوق سألت على مكتب سالم ودخلت نور لقت جنى مقربه من سالم واقفه جمبه وتهمس له ببعض الكلمات كانت ترتدى جنى جيب قصير وبلوزه قصيره


نور:احم سالم الفون اهو...ادتهوله وكانت هتخرج بس وقفتها جنى بكلامها


جنى بسخريه:اى ده انتى مبتغريش على جوزك خالص


نور بإبتسامه وبرود:واغير عليه لى ومن اى ومن مين اصلا انتى شايفه نفسك اكبر من حجمك يا ياا اه صحيح اسمك اى..اصل اعذورينى مش بحتفظ ب اسماء ناس مش متربيه زيك


سالم كان قاعد بهدوء بيشوف اى اللى هيحصل


جنى: احترمى نفسك أنا مغلطتش فيكى عشان تغلطى فيا بعدين ياحبيبتى أنا محترمه ومتربيه غصب عنك ع الاقل ابن خالتى ما غت


وقبل أن تكمل كلامها كانت الفازه الموضوعه على المنضده فى وشها


جنى بصراااخ:اااااه انتى عملتى اى يامجنونه


نور ببرود:اوووبس اى ده جات فيكى معلش المره الجايه هبقى ارميكى بسكينه مش فازه...ثم خرجت من المكتب وهى سعيده مما فعلته بهذه العقربه

______________

✨الساعه ٨ مساءا بتوقيت المانيا✨

فتح باب المنزل ودخل سالم وجد انوار المنزل مغلقه والجو هادئ ضم حواجبه بإستغراب ودخل الغرفه لم يجد نور كان سوف يدلف الى الغرفه الأخرى لكنه لمحها جالسه بهدوء فى البلكونه وبيدها كتاب تقرأه


سالم بحمحمه:احم أنا جيت

تجاهلته نور ولم ترد عليه أو تنظر اليه


سالم بضيق:أنا بكلمك يبقى تبصيلى أو ردى عليا


هتفت نور وهى تنظر للكتاب بيدها:انت قولت أنا جيت ارد عليك اقولك اى يعنى...ثم اكملت بسخريه...ولا عاوزنى اقولك اهلا وسهلا ياحبيبى يانور عيني


سالم:ياريت


نور:طب اجرى اللعب بعيد بقى وسيبنى


سالم:عاوز اكل


نور:اظن انك مش صغير عندك الاكل جوه حط وكل


سالم:واظن بردو أن انتى مراتى ولازم تهتمى ب اكلى والكلام ده ولا اى


نور وهى تغلق الكتاب وتضعه امامها:انسى انا مش مراتك أنا غلطتك ياسالم بيه


سالم:نور أنا وقتها كن


نور بمقاطعة:فكك من الاسطوانة اللى كل شويه تقولها دى هااا وبعدين فى بينا حدود انت عاوزنى احطلك الاكل لى


سالم بغضب:واى علاقه الاكل بالحدود


نور:اهووو بقى تقولش مجنونه


سالم:واحلى مجنونه


نظرت له نور فى عيونه نظره لم يفهما عتاب أم ندم أم غضب لم يفهم هذه النظره...ثم اخذت نور الكتاب مره اخرى وجلست تقرأ فيه بهدوء..خرج سالم من البلكونه وظل ينظر لها من بعيد بندم ثم دلف الى غرفته


✨بعد قليل✨

أتى سالم وجلس امام نور


سالم بهدوء:نور


نور بهدوء مماثل:اممم


سالم:سيبى الكتاب ده عاوز اكلمك فى موضوع


نور:مفيش مواضيع بينا


سالم:ماشى سيبى الكتاب واسمعينى

تركت نور الكتاب


نور:هااا؟


سالم:ينفع اللى عملتيه فى جنى النهارده ده


نور:زعلان ولا اى يا سولوم ده انا بس علمتلك عليها عشان تبقى تعرفها بعد كده بدل ما تتلغبط بينها وبين البلياتشو ولا حاجه


كتم سالم ضحكته بصعوبه ثم قال:أنا مبهزرش ده تصرف سخيف 


نور:المره الجايه هتبقى جريمه قتل يا استاذ


سالم:لى بتغيرى عليا


نور:لا عشان مش هسمحلها تقول كلمه كده او كده فى حقى ولو عليا تتفلق انت وهى ولا يشغلنى


سالم:أنا عاوز اقولك حاجه


نور:وقتك خلص معايا..ثم نهضت ودلفت الى غرفتها


سالم:هوريكى يانور لازم اخليكى تسامحينى ومش بس كده لا تحبينى كمان...ثم ابتسم بخبث عندما اتته فكره سوف ينفذها هى صعبه قليلا ولكن سوف يفعلها**


🍁نهايه الفصل🍁 

تفتكروا اى الخطه أو الفكره اللى سالم هيعملها؟؟

بقلمى: Basmalla Hassan


#اغتصاب

#Part_7

بقلمى: Basmalla Hassan


دلف سالم الى غرفته جلس على فراشه (سريره)يفكر فى خطته ف هو قرر أن لا يأكل ابدآ لكى يعاقبها وتهتم به وتتخلى عن عنادها وتجاهلها هو يرى أن هذه الفكره سوف تجعلها مقربه منه...ثم بعد فتره نام بعد تفكير

________________

✨فى الصباح✨

استيقظت نور وخرجت لكى تحضر الفطار لكنها وجدت طعام امس كما هو استغربت نور ما هذا هل سالم نام دون أن يأكل...تجاهلت نور الموضوع ثم اكملت فى تحضير الفطار ثم وجدت باب غرفه سالم يفتح وسالم يخرج منه كان يرتدى ملابس تليق بالعمل..


سالم:صباح الخير

نور بهدوء: صباح النور

سالم:أنا نازل 

تجاهلته نور ولم ترد عليه...فتح سالم الباب ثم خرج ليذهب لعمله

نور لنفسها:هو مش بيفطر ولا اى..يلا فكك اهم حاجه أنا

________________

✨فى الشركه✨ 

سالم: داليا هاتى القهوه بتاعى والفطار

داليا (السكرتيره):تمام يافندم

دلف سالم للمكتب وهو يحدث نفسه على الاقل هفطر عشان مموتش بسببها...


✨فى الخارج✨

داليا كانت هتدخل الفطار والقهوه ل سالم لكن اوقفتها جنى

جنى: استنى ياداليا

داليا بتأفف:افندم

جنى بغيظ:اتكلمى عدل لو ينفع.. الفطار ده ل سالم

داليا:اه زى مانتى شايفه

جنى بزعيق: جرا اى يبت انتى انا كلمتك انتى بتتكلمى كده لى

داليا:اتكلم براحتى انتى اللى جايه تكلمينى ع الصبح

جنى:هشش بطلى رغى هاتى أنا هدخل الفطار والقهوه لسالم...اعطتها داليا القهوه والفطار ثم جلست على مكتبها


داليا لنفسها:اى القرف ده هى ورايا ورايا هنا وفى مصر كمان..ارحمنى يااارب...ثم اكملت عملها

______________

✨فى المكتب✨

دخلت جنى وهى تتمايع بملابس قصيره وتصدر صوت بكعب حزائها

جنى بدلع:خد ياحبيبى

سالم: جنى بطلى سهوكه بقى واترزعى اقعدى عشان عاوزك فى حوار

جنى وهى تلعب بأزرار قميصه:موضوع اى

صفعها سالم على وجهها فصرخت جنى من الصدمه والوجع


سالم بحده وغضب:اسمعى بقى شغل السهوكه ده مبياكلش معايا واحترمى نفسك بقى واترزعى أو غورى براا


جنى بحزن تمثيل:أنا بس بحبك يا سالم


سالم:بت انتى شغل بحبك وبعشقك وحبيبى والمحن ده انا مش ناقصه واتظبطى واوعى تنسى انى مش عارف انك بتحاولى تلفتى نظرى ليكى وانا بتجاهلك واوعى تنسى بردو انى نسيت اللى انتى عملتيه يوم فرحى وكدبك على مراتى انى وعدتك بالجواز لا فوقى أنا عارف كل حاجه كويس اوعى..ولا تحبى اروح لاخوكى الظابط وأعرفه اخته الشريفه عملت اى


جنى بخوف:لا لا ارجووك أنا أنا خلاص والله هبعد عنك اوعدك


ابتسم سالم بخبث:بس أنا مش عاوزك تبعدى عنى


جنى باستغراب:اى؟؟!!


سالم:هنعمل خطه صغنونه كده انتى هتحاولى تتقربى منى وكأننا بنحب بعض قدام نور مراتى عشان هى تغير ولو غارت عليا تبقى كده فى مشاعر منها ليا ها قولتى اى


جنى:والمقابل؟


ابتسم سالم:كنت عارف انك كلبه فلوس وعشان كده ليكى منى ٢٠ الف جنيه لو عملتى اللى طلبته منك كويس ها


ابتسمت جنى ومدت ايديها له: يبقى اتفقنا


سالم:اطلعى بره مبسلمش على بنات


جنى:احم تمام...ثم خرجت


جلس سالم بهدوء يتذكر عندما كان يقص لصديقه ماحدث قبل زواجه من نور ووقفت جنى تتصنت عليهم حتى علمت بهذا الأمر...ثم رجع يكمل عمله وهو خائف مما سيحدث

_____________

فى الليل💜


عاد سالم الى منزله وجد الانوار مغلقه ولكن نور جالسه تنظر إلى التلفاز وكانت تشغل فيلم رعب


دخل سالم دون أن يلاغيها الى غرفته حتى لم تشعر به نور...سالم لنفسه:ام قلب جاحد مشغله فيلم رعب وكمان قاعده لوحدك فى الضلمه...ده انا متجوز ابن خالتى مش بنت خالتى هيييح بس بردو بحبها


اتى اعلان للفيلم نهضت نور لكى تشرب وجدت نور غرفه سالم مضئ

نور:اى ده اى اللى فتح النور ده اى شغل العفاريت ده بقى...ومسكت مقشه وراحت عشان تشوف اى اللى اضاء النور دخلت وهى تحرك المقشه امامها خبطت فى سالم


سالم:ااااه


نور بخضه:اى ده انت هنا


سالم:اه يختى هنا


ضربته نور بيد المقشه على راسه بخفه:ازاى محستش بيك أنا هاااا


سالم:متبقيش غشيمه بقا أنا دخلت بهدوء اى اللى مضايقك دلوقت


نور:واى اللى هيضايقنى يعنى...ثم أتت لكى تذهب امسك سالم بيدها وشدها له حجزها بينه وبين الجدار(الحيطه)


اغلق سالم النور ولكن كان يوجد نور خافت نور الاباجورة


سالم وهو محاوط نور بينه وبين الجدار هتف بهمس:انتى رايحه فين


نور بتوتر:احم...ه هطلع بره


سالم:مفيش طلوع هو دخول الحمام زى خروجه


نور:ممكن توسع ايدك عايزه ادخل انام


سالم:طب ماتنامى هنا


نور:سالم


سالم بعشق:قلب سالم


نور بضيق:وسع ايدك بقى


سالم:بشرط


نور:اى هو الشرط


سالم:ابوسك بوسه


نور:نعاااام


سالم: يابنت المجنونه ودنى اطرشت


نور:بوسه اى امشى سيبنى


سالم ببراءه:بوسه صغننه


نور بصتله بغضب


قبلها سالم من شف*تيها بهدوء وابتعد عنها....جرت نور طلعت بره


كان قلبها ينبض بسرعه..نور لنفسها:مالك بتنبض كده لى لا اوعى اوعى تحبه...ثم ابتسمت وتذكرت مافعله تحولت هذه الابتسامة الى غضب وكره...


✨بعد قليل كانت الساعه ١٢ فى منتصف الليل✨

دق جرس الباب ذهبت نور لكى تفتح وانصدمت عندما رأت*****


🍁نهايه الفصل🍁

تفتكروا نور شافت مين؟؟

بقلمى: Basmalla Hassan

بارت كبير اهووو 🙂👀قولولى رايكم 💜

تكملة الروايه من هنااااااا 



 

تعليقات

التنقل السريع