القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية اغتصاب البارت الرابع والخامس والسادس بقلم بسمله حسن في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


#اغتصاب

#Part_4


بقلمى: Basmalla Hassan

جنى:أنا عارفه كل حاجه ودلوقت هفضحكوا عشان مش انا اللى يضحك عليا يا سالم بيه!


نور بغضب مكتوم:سالم شوفلك حل ما الزفته دى 


سالم:جنى اهدى وامشى دلوقت بلاش تبوظى اللى عملناه


جنى:والمقابل؟؟


نور شدتها من ايدها قربتها من منها وبغضب:اسمعى يابت انتى احنا مبنتهدتش ولو ممشتيش من هنا دلوقت وربى لكون وكلاكى علقه تحلفى بيها لاخر يوم فى عمرك


جنى بغضب وخوف:أنا همشى دلوقت بس الحكايه منتهتش لحد هنا...ثم ابتسمت بسماجه.. والف مبروك..ثم ذهبت


نور بسخريه:أدى معارفك الزفت كانوا هيودنا فى داهيه


سالم بابتسامه تخفى غضبه:افردى وشك عشان الناس مش وقت الكلام ده 


نور سكتت بهدوء وهى بتفكر فى خطتها واللى هتعمله معاه

_______________

✨بعد انتهاء حفل الزفاف✨

✨فى منزل سالم ونور✨

سالم:اسمعى


نور بمقاطعه: اسمع انت بقى لانى سمعت كتير أنا عارفة اللى انت هتقوله انك هتنام فى اوضه وانا فى اوضه وانى مليش دعوه باللى انت هتعمله ولا اسألك كنت فين وجاى منين مش ده كلامك


سالم بصدمه:انتى ازاى كده انتى مش نور اللى أنا اعرفها


نور:ولا انت سالم اللى أنا اعرفه مش انت سالم اللى كان محترم ولا اللى عمره ما اغضب ربنا تقدر تقولى اى اللى خلاك تشرب وتغضب ربنا


سالم:ملكيش دعوه


نور:احسن بردو...ثم دلفت الى غرفه النوم


سالم:دى مش اوضتك


نور بجمود:ولا اوضتك وانا هنا الست يبقى أنا اللى اخد الا وضه الكبيرة فهمت ولا محتاجه شرح دى 


سالم بزهق:خلاص بطلى رغى وياريت مش كل كلمه اقولها تردى عليا 


نور:ومردش عليك لى مليش لسان 


سالم بغضب:اسمعى بقى مش هنبدأها مرازيه من دلوقت وجهزى نفسك بكره بليل هنسافر عشان شغلى هيبدا فكك بقى من شغل انك عروسه والحاجات دى 


نور بسخرية:قال عروسه قال...ثم دلفت داخل الغرفه واغلقت الباب خلفها


نفخ سالم بضيق ودلف غرفه الاطفال اخد شاور ونام

_____________

✨فى صباح يوم جديد ✨

استيقظت نور اخدت شاور ثم ادت فرضها وارتدت ملابس حتى تقابل اهلها ف اليوم يوم صباحيتها


نور وهى تدق على باب غرفه سالم:سالم سالم قوم زمانهم جايين


سالم بضيق:هو الواحد مش عارف ينام شويه ولا اى يعنى


نور بغضب:والله لو عليا مش عاوزه اشوف خلقتك لكن نقول اى بقى ماما وخالتو زمانهم جايين شوف هتعمل اى على أنا يجوا


فتح سالم الباب وهو عارى الصدر ف كان وسيم للغايه:انتى مش هتلمى لسانك اللى عاوز قصه ده 


نور بشهقه:اى ده انت ازاى تخرج كده 


سالم بابستامه:كده ازاى يعنى


نور بضيق:والله يعنى انت مش عارف انت ازاى تخرج وتقف قدامى من غير تيشيرت


سالم:عادى دى شقتى وانتى مراتى اى العيب فى كده


نور:بطل استهبال ياسالم وادخل اللبس هدومك وانجز فى يومك بقى


سالم:أنا مش بستهبل يانور بعدين هو أسمى حلو اوى كده


نور بضيق:والله اسمك مش لايق عليك انت المفروض اسمك حرب مش سالم بقولك اى ياريت تتعامل كأن مفيش حاجه لحد ما اهلنا يمشوا


سالم وهو يقترب منها:ولى لحد ما هم يمشوا واصلا مفيش حاجه عشان اتصنع التعامل


نور بحده:أنا قولت اللى عندى وبطل استهبال وابعد شويه ...ثم ذهبت من امامه

_________________

✨بعد قليل✨

كانت والده سالم وايضا والده نور فى منزل سالم ونور

والده نور:تعالى يانور عاوزه اقولك حاجه


سالم: قوليلها قبل ما تمشوا خلينا نتكلم دلوقت


والده نور:نتكلم فى اى ياحبيبى


سالم:أنا هسافر النهارده بليل وطبعا هاخد نور معايا


والده سالم:على طول كده هتسافروا مش كنت اخدت اجازه من الشغل عشان تفضى لعروستك


سالم بإبتسامه وهو يضم نور له:لا مهو احنا هنقضى شهر العسل بالمره...مش كده يانورى


نور بضيق:اه اه..وكده كده قعدتنا هنا ملهاش لازمه


سالم وهو يقبلها من خدها:اممم أنا قولت كده بردو


نور نغزته فى جمبه


سالم بوجع:اههه


والده سالم: مالك يابنى


سالم:مفيش حاجه ياماما


نور بهمس وهى مبتسمه لهم: بطل تبوسنى وبطل قله ادب بقى متهيصش فيها


سالم. بهمس:لا مش هبطل دى فرصه يا حبيبتي


نور بهمس:سافل


والده نور:طب نقوم نمشى احنا بقى


نور:كنتى عاوزه تقوليلى اى ياماما


والده نور:تعالى  معايا 

_________________

✨فى الغرفه✨

والده نور:ها عملتوا اى


نور بتوتر:عملت اي فى اى


والده نور:والله هيكون فى اى يعنى


نور:ب بصراحه يعنى يماما


والده نور:هااا طمنينى


نور:*******


🍁نهايه الفصل🍁

تفتكروا نور هتقول ل مامتها على الحقيقه؟؟وهل سالم اللى عمله ده حقيقه ولا تمثيل؟؟

بقلمى: Basmalla Hassan



#اغتصاب

#Part_5

بقلمى: Basmalla Hassan

والده نور:ها طمنينى 

نور بتوتر:بصراحه ياماما أنا مكنتش جاهزه وكده 

والده نور:وهو عملك اى

نور:لا هو كان هادى معايا ومش عنده مشكله عادى

والده نور:ماشى ياحبيبتى وانتى متخافيش وربنا يخليكم لبعض

نور بإرتياح:حاضر

______________

✨فى الليل✨

سالم:هااا يانور يلا هنتأخر على الطياره


نور:خلاص يا سالم أنا جيت اهو


سالم بمغازله:اى المزه دى


نور بضيق:اتلم ويلا انت مش قولت هنتأخر


سالم:ماشى ليكى يوم ياقمر


نور نزلت وسابته


سالم لنفسه:أما نشوف اخرتها معاكى يا ست نور


_____________

✨فى الطياره✨

نور:سالم هو هو الطياره دى خاصه


سالم:ايوه خاصه بالشركه والموظفين وبس


نور وسالم جلسوا بجانب بعض وسالم مسك ايدها


نور:سيب ايدى


سالم:لا 


نور حاولت تفلت ايدها من ايده لكنه كان ماسك أيدها جامد


سالم بضيق:اتهدى بقى الناس بتبص علينا


نور:اووووف....وسكتت بضيق


بعد شويه كان سالم بيكلم واحد زميله معاه فى الطياره


زميله:طب هقوم اجيب اكل من جوه واجى وهجيب الملفات كمان


سالم:تمام متتاخرش...بعدين بص على نور لقاها نايمه ورقبتها نازله احتمال توجعها لما تصحى اخد راسها وسندها على كتفه ونور مسكت فى دراعه وهى نايمه ابتسم سالم بندم وهو بيلعن نفسه أنه عمل فيها كده وخلاها تكرهه بس فى نفس الوقت بيشكر القدر اللى خلاه يتجوز نور لانه وقع فى حبها


زميله جه ب الاكل والملفات

زميله ويسمى محمود:ها ياسيدى هناكل الاول وبعدين نراجع شويه تصميمات فى الملفات دى ونسلى نفسنا لحد ما نوصل


سالم:امم يلا 


محمود:اى ده مراتك نامت


سالم:اهاا...هصحيها تاكل


محمود:تاكل اى يبنى سيبها تنام لما نوصل تبقى تاكل هو فى حد طايل ينام طب ياريتنى انام شويه حتى يوم ما اسافر هكون بشتغل ااااه يلا ناكل اهم حاجه الاكل


سالم بضحك:مفجوووع

_______________

✨بعد عده ساعات وصلت الطياره إلى المانيا✨


سالم بهدوء:نور نور يلا اصحى اصحى بقى وصلنا


نور:سيبينى انام شويه ياماما


سالم: ماما!!!!قومى يبت أنا مش ماما انا سالم


نور بخضه:سالم اى ده احنا فين


سالم:اهدى اهدى احنا وصلنا يلا عشان هننزل نركب عربيه وهنروح البيت 


نور بنعاس:امممم


سالم بخبث:لو مقومتيش هشيلك


نور جرت على باب الطياره:يلا يااستاذ سالم هنتاخر


ضحك سالم على تصرفتها الجنونيه


_________________

✨فى منزل سالم ونور ب المانيا✨

نور كانت بتاكل


سالم:اى ده انتى جيبتى الاكل ده منين


نور ببرود:كنت جايباه معايا


سالم:طب أنا هنام


نور:بالسلامه


سالم:هتنامى امتى


نور: شويه كده


سالم:استناكى يعنى


نور بضيق:تستنانى لى ادخل نام


سالم:هتنامى معايا صح


نور:فى المشمش


دخل سالم بضيق نام ع السرير بيفكر هيعمل اى هو اه بقاله يومين متجوزها بس مينكرش أنه حبها هو بس عاوز يتاكد من مشاعره تجاهها عشان ميظلمهاش ويعترفلها..كان عمال يفكر ومش عارف ينام بس عاوز ينام


قام طلع بره وقرب منها كانت بتاكل شيكولاته قرب منها لاقها مبهدله الدنيا والشيكولاتة بجانب فمها قرب منها وشال الشيكولاته بشفا*يفه


نور بخضه وغضب:*******


🍁نهايه الفصل🍁

تفتكروا لما سالم يعترف ل نور بحبه هى هتوافق تكمل معاه؟؟

بقلمى: Basmalla Hassan


تكملة الروايه من هنااااااا 



 

تعليقات

التنقل السريع