القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية اغتصاب البارت الاول والثاني والثالث بقلم بسمله حسن في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه



#اغتصاب

#Part_1

انا نور عندى ٢٦ سنه بابا م*يت وانا وحيده ماما روحنا ف يوم نزور خالتى بس حصل....

________________________________________

نور:وانت يا سالم مش هتسافر مصيف مع اصحابك

سالم:لا

نور:لى

سالم:مش حابب اسيب ماما لوحدها فى البيت وكده

نور:امممم

خالتها:كلميه يانور كلميه فى موضوع الجواز ده يابنتى ده معندهوش دم مش عاوز يفرحنى

مامتها:قال يعنى نور اللى عاوزه تفرحنى أوى بلا واكسه


نور بضيق:ياماما هو انتى كل يوم تفاتحينى فى موضوع الجواز ده انا زهقت أنا مستنيه شخص ينفع اديله قلبى بجد مش واحد يتسلى بيا ولا يتخلى عنى بسهوله من اول مشكله


سالم:قوليلهم هم عايزين يفرحوا واحنا نلبس وخلاص

نور:هيييح ومين يفهم بسس..

"قاطع حديثهم رن فون سالم"

سالم:الو

شخص:.....

سالم:ماشى ماشى.ثم انهى المكالمه

سالم بتوتر ووشه جاب ١٠٠ لون:احم ط طب يجماعه أنا همشى رايح مشوار

خالتها:هتتأخر يابنى

سالم:مش عارف ياماما..ثم ذهب

نور بتساؤل:هو ماله ياخالتو اتغير فجأه كده لى

خالتها:والله يبنتى منا عارفه هتلاقى صحبه المتخلف قاله حاجه كده ولا كده ماتيجوا ننزل نشترى هدوم ولوازم البيت

مامتها:اه ياريت والله

نور بنعاس:لا أنا هنام أنا 

خالتها:هتنامى بدرى كده

نور:مش عارفه والله ياخالتو أنا عاوزه انام هنام أنا على اما انتوا تيجو

خالتها:ماشى ياحبيبتى مش هنتأخر

____________________________________

✨الساعه الرابعه فجرا✨

رجع سالم للبيت وهو متثاقل وكأنه شرب شئ ما!!دلف الى غرفه نور بالخطأ لكنه وجدها نائمه لم يعرف ماذا يفعل وجدها نائمه بعمق ظل ينظر عليها وهرمونات الذكورة ترتفع لديه ظل يقترب منها كثيرا حتى قام بق*طع ملابسها...استيقظت نور بفزع وهى تصرخ

نور بفزع:ا اانت بتعمل اى هنا اطلع بره

سالم بسكر:ا انتى حلوة كده ازاى

نور:سالم اطلع بره انت شكلك مش فى وعيك

سالم ظل يقترب منها وهى تبتعد وتحاول تغطيه نفسها بملابسها المقطوعه 

سالم:نور ا أنا ب بحبك ت تعالى متخافيش منى

نور بعياط:ابعد عنى ابعد عنى ارجوووك

سالم اقترب منها وشدها له ثم قبلها قبله عنيفه ونور تضربه فى صدره لكنه لا يتأثر ثم سحبها على السرير***وهى تبكى وتضربه ولكن لا محاله ف قوتها لا شئ امام قوته....كان يوجد فازه على كومودينو بجانب السرير اخذتها ضربته على رأسه بقوه ظلت رأسه تنزف ف ابتعدت عنه نور وهى فى حاله من الصدمه والفزع 


🍁نهايه الفصل🍁

تفتكروا نور هتعمل اى؟وهل سالم هيموت ولا هيعيش؟ ومامتها  وخالتها هيعرفوا ولا لا؟؟!


بقلمى: Basmalla Hassan



#اغتصاب

#Part_2

 بقلمى: Basmalla Hassan

 ‏_______________________________________

 ‏جرت نور وهى بتعيط اخدت حته من هدومها المقطوعه ولفتها على دماغ سالم اللى بتنزف بعدها اخدت هدوم ليها ودخلت اخدت شاور كانت بتعيط جامد هى فى مصيبه

 ‏خلصت ولبست هدومها وطلعت وهى بتبص على سالم اللى نايم وشكله تعبان بصتله بقرف من اللى عمله فيها بس هى مضطره تساعده اخدت علبه الاسعافات الاوليه وبدأت تعقم له الجرح وهى بتعيط مش عارفه هتعمل اى فى المصيبه دى انتهت من تعقيم الجرح ولفت له راسه وسابته وطلعت الصاله اخدت شنطتها ونزلت راحت بيتهم وهى بتعيط....دخلت غرفتها وقفلتها عليها بدلت ملابسها وهى بتلعن انها فكرت بس تنام فى بيت خالتها..قامت بصت على نفسها فى المرايه وهى بتكلم نفسها


نور بعياط:هعمل اى دلوقت هقول لماما وخالتو ولا هسكت ط طب سالم هيتجوزنى ويدارى على عملته ولا يسبنى لوحدى اتحمل غلطته....يارب أنا تعبت...مسحت دموعها ب كره ل سالم.....لا مش لازم ابقى ضعيفه بعدها فتحت الواتس وبعتت ل سالم مسدج


محتوى المسدج:اسمع ياسالم بكره تقابلنى فى **الساعه**لازم نتصرف فى المصيبه اللى انت عملتها وياريت متجبش سيره لماما ولا لخالتو لحد ما نشوف حل ل قرفك اللى عملته ده.


نور قفلت الفون وهى خايفه من اللى ممكن يحصل فضلت تفكر هى هتعمل اى لحد ما جتلها فكره نامت بعد تفكير طويل وتعب...

____________________

✨فى الصباح ✨

نور استيقظت من النوم على وجع فى جسمها قامت وغسلت وشها اتوضت وصلت الصبح وطلعت تفطر وهى بتفكر هل سالم هينفز اللى فى دماغها ولا لا؟!


بعد شويه لقت والداتها دخلت من باب الشقه

مامتها:اى يانور مشيتى من عند خالتك من غير ماتقوليلى لى 

نور بتوتر:عادى ياماما صحيت قابلك وروحت

مامتها:ماشى ياحبيبتى أنا هدخل اغير هدومى واجى

نور:ماشى

_____________________

✨عند سالم✨

استيقظ من النوم بتعب ووجع شديد فى رأسه

سالم:اااه هو ه هو اى اللى حصل واى اللى جابنى الاوضه دى؟؟حط ايده على رأسه وجدها مربوطه قام فك الربطه وجدها مليئه بالدماء

سالم:اى ده انا اتعورت امتى ؟....ثم دلف الى التواليت ليأخذ شاور ثم انتهى من ارتداء ملابسه وخرج للخارج ليجد والدته

خالتها:اى ياسالم اى اللى نيمك فى الاوضه دى 

سالم بتوتر وقد تذكر ما حدث:ع عادى ياماما جيت من بره تعبان شويه ف نمت فى اى اوضه

خالتها:يالهوى اى اللى فتحلك دماغك كده

سالم بضيق:خلاص ياماما كانت خناقه وعدت

خالتها: الصبر من عندك يارب الواد ده هيشلنى أنا قايمه اعمل الفطار..

سالم فتح فونه وجد مسدج من نور فتحها بتوتر ثم قرأها

سالم لنفسه: يادى المصيبه ازاى حصل كده انا عملت اى الله يخربيتى.

__________________

✨الساعه ٦ مساءا✨

كان يجلس سالم أمام نور بتوتر

نور: انت مش عارف انت عملت اى انت كنت شارب مش كده


سالم:نور أنا غلطت صدقينى مكنتش فى وعيى


نور بغضب:وانا اى ذنبى أنا معملتلكش حاجه أنا فقدت عذريتى بسببك انت حيوان


سالم:نور ط طب قوليلى اعمل اى دلوقت


نور: تتجوزنى


سالم:اى؟!!!


نور بحده: تتجوزنى وبعد سنه هنطلق وكل واحد يروح لحاله


سالم*******


🍁نهايه الفصل 🍁

تفتكروا سالم هيوافق ؟؟

بقلمى: Basmalla Hassan



#اغتصاب

#Part_3

بقلمى: Basmalla Hassan

نور بحده:تتجوزنى وبعد سنه هنطلق وكل واحد يروح لحاله 


سالم:ب بس أنا مسافر عشان شغلى


نور:مليش دعوه أنا بالكلام ده تتجوزنى عشان تدارى على غلطتك أو..


سالم:أو اى يانور؟؟


نور:هرفع عليك قضيه واخليك تتحبس وابقى ورينى هتشتغل وتسافر ازاى بقى وانت عارف قضيه اغتص*اب فيها كم سنه بقى...هاااا قولت اى


سالم:موافق بس بشرط


نور:أنا محدش يشرط عليا متبقاش بجح بقى انت غلطان وكمان جاى تشرط عليا


سالم:لازم تسمعى شرطى الاول يانور


نور:سمعته أو لا كده كده هتتجوزنى أو هرفع عليك قضيه وابقى خلى شرطك ينفعك


سالم:نور اهدى بقى واسمعى شرطى الوحيد امى وامك ميعرفوش حاجه


نور بسخريه:لى خايف أنا بقى مش خايفه عشان أنا مش غلطانه ولا سلمتلك نفسى بمزاجى انت بس اللى غلطان وانت اللى هتتحمل مسئوليه غلطتك انت فاهم


سالم:أنا بس خايف على ماما لو عرفت يجرى لها حاجه


نور: كنت فكر فى ده قبل ما تعمل عملتك يا استاذ...ثم ذهبت وهى حاسه ب اشمئزاز منه ومن اللى عمله بس كانت لازم تبقى قويه لانه لو شاف ضعفها ممكن ميتجوزهاش.

_________________

✨فى المساء✨

سالم:ماما انا عاوز افاتحك فى موضوع كده


والدته(خالتها):قول ياحبيبى


سالم:ماما انا عاوز اطلب ايد نور من والدتها


والدته:انت بتحب نور ياسالم


سالم:مش موضوع بحب نور بس انا شايفها البنت المناسبه انها تكون مراتى واحم..ا ام ل ولادى


والدته بفرحه:الف مبروك ياحبيبى صدقنى مش هتلاقى احسن من نور ليك يابنى


سالم:ان شاء الله هكلم خالتو بكره واطلب ايدها منها 


والدته:على خير ياحبيبى

__________________

✨فى اليوم التالى الساعه ٦ مساءا✨

✨فى منزل نور✨

كان يجلس سالم ووالدته وايضا والده نور..


سالم:خالتو أنا جاى اطلب منك ايد نور 


والده نور:لينا الشرف ياحبيبى


سالم:يعنى حضرتك موافقه 


والده نور:وانا هلاقى احسن منك أآمن ل نور بنتى معاه ياسالم ده انت الغالى ابن اختى


والده سالم:طب مش هتناديلنا العروسه ولا اى


والده نور:اه طبعا ثوانى...

✨بعد قليل✨

اتت نور ثم جلست

والده نور:اى رأيك يانور سالم جاى وطالب ايدك 


نور بجمود:اللى تشوفيه ياماما


والده نور:على خير يارب يلا نسيب العرسان مع بعضهم شويه..ثم خرجوا وتركوا نور وسالم بمفردهما


سالم:أنا جيت وعملت اللى عليا زى مانتى عاوزه


نور:ده اللى كان لازم يحصل واللى لازم تعمله مش عشانى لا عشان تنقذ نفسك من السجن


سالم:اسمعى اوعى أنا بحذرك اوعى تفكرى ف يوم بس انى ممكن احبك


نور بحده:اوعى انت اللى تنسى نفسك وتفكر انى ممكن اسامحك وبعدين مليش الشرف اصلا أن واحد زيك يحبنى...ثم نهضت ودلفت الى غرفتها

__________________

✨فى منزل سالم✨

سالم بعت مسدج ل نور على الواتس


محتوى المسدج:أنا قولت لخالتو أن الفرح هيبقى على طول عشان هسافر تبع الشغل


ردت نور:هسافر معاك ولا هفضل هنا


سالم:هتسافرى معايا طبعا عشان محدش يشك فى حاجه


شافت نور المسدج وقفلت الفون..


نور لنفسها:أن ما وريتك ياسالم مابقاش أنا نور

_________________

✨بعد شهر✨

✨يوم حفل الزفاف✨

سالم ونور كانوا واقفين بيسلموا على المعازيم

وفجأه أتت فتاه تلبس فستان اسود يظهر اكثر ما يخفى من جسدها


الفتاه وتدعى جنى:هاى سالم الف مبروك ياحبيبى

سالم بتوتر:الله يبارك فيكى


جنى:الف مبروك ياعروسه أنا جنى اللى سالم وعدها بالجواز وخلف بوعده واتجوزك انتى...


نور بصدمه:الله يبارك فيكى


جنى:أنا عارفه كل حاجه ودلوقت هفضحكوا عشان مش أنا اللى يضحك عليا يا سالم بيه!!!


🍁نهايه الفصل🍁

تفتكروا جنى هتفضحهم فعلا؟؟

بقلمى: Basmalla Hassan


تكملة الروايه من هنااااااا 


 

تعليقات

التنقل السريع