القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية ذهب ولم يعد البارت العاشر بقلم هاجر حسين في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


#ذهب_ولم_يعد_البارت_10


ليل/بيكلم نفسه قولي ياحياة قولي نفسي اسمعها منك 

ليل /قولي ياحياة 

حياة/ليل انا اناــــــــــــــــ عاصي

ليل/عاصي اي 

حياة/عاصي اهو 

ليل بيبص بيلاقي عاصي فعلا 

حياة بتقوله ليل عاصي وبيغمي عليها 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

عاصي/بيجري علي حياة وبيشلها وبيطلع بيها في عربيته علي المستشفى 

وكل ده قصاد ليل 

ليل خد عربيته وطلع وراه عاصي وهو مش  مستوعب لحد دلوقتي ان عاصي عايش 


حياة اول ماصحيت في المستشفى 

حياة /ليل 

عاصي/اي مفيش حمدلله على السلامة حبيبي اي حاجه 

وراح عاصي حضن حياة في نفس اللحظه اللي دخل فيها ليل 

حياة/سابت عاصي وجريت علي ليل حضنته 

عاصي /حياة  انتي بتعملي اي 

حياة/عاصي انا مرات ليل ياعاصي 

عاصي /بصدمه ازاي امتي كل ده حصل 

عاصي /مش مهم المهم دلوقتي ان انا رجعت وهنبقا مع بعض 

حياة /مبقاش فيه مع بعض ياعاصي انا مرات ليل وجيبه منه ولد 

عاصي /كمان خلفتي 

ليل/حياة انتي بتقولي اي 

حياة قربت من ليل غمزت بعنيها بأن هو يسكت

عاصي/لا انتي مش هتروحي مني انتي بتاعتي انا وبس 

عاصي مسك ايد حياة ومشي بيه 


حياة/ليل 

ليل مسك ايد حياة وحياة بقت مابين عاصي وليل

عاصي/انت متمسك بيها علي اي سيبها اللي ادمك دي 

اتجوزتك وهي مش بنت يعني قبلك كانت معايا وياعالم هي قالتلك ولا عملت حاجه تخليها ترجع بنت تاني 


حياة/بصدمه رحت سايبه ايد عاصي وضربته بالقلم

ليل/ساب حياة وقعد يضرب عاصي

ليل/هي دي رجولتك بتقلل منها قدمي فاكرها بالي بتعمله ده هترجعلك 

اللي انت قللت منها دي مراتي واشرف من الشرف ولو حولت تقرب منها تاني الغيبوبه اللي لسه طالع منها هرجعك ليها تاني 


ليل شد ايد حياة وخدها وركبو العربيه وماشين 

حياة/وقف العربيه ياليل 

ليل/مش سامع حياة كل اللي سامعه كلام عاصي لما اتكلم  عن حياة


حياة/بصوت عالي ليل بقولك وقف العربيه حالا


ليل وقف العربيه عند الكرنيش

وحياة نزلت تحت وقفت عند البحر وليل نزل وراها


حياة/بدون مقدمات واقفه قصاد البحر وليل وراها

حياة /انا بحبك 

حياة/دورت وشها لليل 

ايوه ياليل بحبك امتي وازاي وفين معرفش بس اللي اعرفه وعرفته ان الحب فعلا عمره ماكان مشاعر وكلام رومنسي وخروجات 


حياة/انا معاك ياليل عرفت ان يعني اي تحب من غير ماتنتظر من اللي بتحبه حاجه 

معاك عرفت ان الحب افعال وتضحيه 


معاك ياليل عرفت الأمان الأمان اللي المفروض يبقي موجود في اي علاقة حب انا لقيته معاك لدرجه اني مش عارفه اتخلي عنك 

انا بقيت مدمناك ياليل انا مبقتش اخاف ياليل لانك جمبي ومعايا بحبك ياليل 


ليل/بدموع نزله من عينه ومش مصدق ان كل اللي سامعه ده من حياة 

حياة/مسحت دموع ليل ومسكت وشه بأديها الاتنين 

حياة/بتعيط ليه يانكدي 😂 بقولك بحبك بحبك ياليل

ليل/مسك حياة شلها ولف بيها 

حياة/ليل انت مش ناسي حاجه

ليل/اي ياحياة

حياة /اسمها اي ياحياة بعدين انت ساكت ليه انا اعترفتلك بحبي مش عايز تقولي حاجه 

ليل / هو لازم عشان اعترفتيلي اعترفلك انا كمان😊

حياة/ماشي ياليل وبتسيبه وتمشي

ليل/خدي هنا ياقصيره انتي 


ليل مسك ايد حياة 

ليل/انتي عارفه انا مستني اللحظه دي بقالي اد اي 

حياة/ايوه عارفه ده انت حالتك صعبه اوي ياعيني 😂

ليل/حالتي صعبه دي كلمة ندي هي ندي حكيتلك 

حياة/كل حاجه 

ليل/ ليل قرب من حياة وبقا قريب منها اوي 

ليل/وحكيتلك اي كمان 

حياة/بكسوف وتوتر مش عارفه 

ليل/تحبي احكيلك 😂

حياة/لا وجريت علي العربيه 

ليل/وهو بيجري وراها خدي ياقصيره هنا 


في الوقت ده 


نور/صدقتني ولا لا سبيتك طبعا وراحت ل ليل

عاصي/ازاي حياة اتغيرت كده مش دي حياة اللي انا حبيتها

نور/حياة بعتك وراحت اتجوزت ليل بعد الحادثه علي طول 

عاصي/نور في حاجه عايز اعرفها

نور /طبعا 

عاصي/الولد اللي جبيته ابني 

نور /ايوه وسجلته بأسم ليل يعني ليل خد منك حياة وابنك كمان 

عاصي/طب اسمعيني كويس اوي انت هتطلعي علي بيت حياة وتخدي الولد وتجبيه ليا 

نور/وبعدين

عاصي /المهم دلوقتي لازم تروحي قبل ما يرجعو 


نور عند بيت حياة 

ام حياة/اتفضلي يابنتي 

نور/مفيش وقت ياماما فين زين العسل بتاعنا اللي الست هانم من ساعة مارجعت وهي ماورتهوش ليا 

ام حياة/وادي زيزو حبيب تايته 

نور/طب اسمحيلي بقا انزل انا والعسل ده اجبله شوية العاب 

ام حياة/بس متتأخرش يابنتي 

نور /خدت زين ونزلت وهي طلعت من هنا وحياة وليل جم من هنا


حياة/زين قلب ماما فين 

ام حياة/ زين نزل مع نور تجبلو شوية العاب 


ليل/بصدمه نزل مع مين ونزل علي الارض وحط ايده علي راسه 

حياة/وهي مش فاهمه حاجه

حياة/ليل مالك اتخضيت كده في اي ياليل مالك اتخضيت لما سمعت ان نور خدت زين


ليل رد عليا __________________________


#ذهب_ولم_يعد 

بقلمي Hager Hussein


 تكملة الروايه من هنااااااا 

تعليقات

التنقل السريع