القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت البريئه و القاسي المغرور البارت التاني بقلم إسراء الاتربي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


#البريئه_والقاسي_المغرور

#البارت 2


سليم قرب منها ضمها لحضنه.. وحس بكهربا قشعرت ف جسده. ومش عارف ليه الاحساس ده.بعدها عنه بسرعه وقال. 


سليم بحنيه: انا اسف ي حبيبتي بس انا مقدرش اذيكي انتي لسه صغيره 


نور بغضب: انا مش صغيره ي سليم 


سليم بغضب: طلما مش صغيره يبقا نخلي جوازنا حقيقي بقا. 


سليم فضل يقرب منها.. وهي بتبعد بخوف ولازقت ف الحيطه سليم حوطها. 


نور بخوف: خلاص ابعدد لو سمحت 


سليم: تؤ تؤ مش هبعد علشان لما اقول كلمتي تتسمع 


سليم قرب منها اكتر ونور دموعها بتنزل بغزاره


نور ببكاء: خلاص ي ابيه والله هسمع كلامك 


سليم ضغط... ع سنانه بقوه من غضبه وبعدها عنه بقسوه. 


سليم: انا مش عايز اذيكي ي نور روحي يلاا غيري


نور بصتله بكسره... و راحت طلعت هدوم ودخلت غيرت. 


سليم نزل لوالده.


سليم: بابا انا قررت هاخد نور ونسكن ف الفيلا بتاعتي


والد سليم: ليه ي بني 


سليم: معلش ي بابا كده هرتاح اكتر


والد سليم: براحتك ي بني بس اوعي، ي سليم تعمل حاجه لنور 


تاني يوم الصبح... نور ابتدت تصحي حاسة بحاجه تقيله محاوطها وكان سليم.. اتعصبت وحاولت تبعده بس معرفتش. 


نور: ابيه سليم ممكن تبعد مبيردش ليه ده


سليم: عايزه اي 


نور: ممكن تبعد علشان اقوم 


سليم: ما تقومي هو انا ماسك فيكي 


نور: طب ابعد ايديك 


سليم بص لاقه.. محاوطها بايده بعد وهي قامت. 


سليم: جهزي شنطتك علشان هنمشي اول ما ارجع من الشغل 


نور باستغراب: ليه هنروح فين 


سليم:هنروح الفيلا بتاعتي 


سليم لابس ونزل طلع من الفيلا ركب عربيته واتجه.. للقسم.


بليل رجع سليم... نور كانت نايمه وسليم اتعصب لانها منفذتش كلامه. 


سليم بغضب: نور... انتي ي زفته 


نور قامت مفزوعه.... من النوم ع صوته 


نور بخضه: في اي ي ابيه 


سليم بصلها بغضب: انا قولت اي قبل ما امشي


نور: انا مش عايزة امشي من هنا 


سليم بغضب: وهو بقا بمزاجك قومي اتزفتي البسي


نور بقوه: مش هروح معاك ف حته


سليم بغضب جحيمي: ده انتي ليلتك سودا لو مخليتك تتعدلي مبقاش انا 


سليم قرب منها جذابها من دراعها.. بعنف تحت صراخاتها فك حزام بنطلونه وووو... يتابع. 


بقلمي Esraa G Eletrby

تكملة الروايه من هنااااااا 


 

تعليقات

التنقل السريع