القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت البريئه و القاسي المغرور البارت الثالث بقلم إسراء الاتربي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


#البريئه_والقاسي_المغرور

#البارت 3


سليم قرب منها جذابها من دراعها.. بعن*ف تحت صراخاتها فك حزام بنطلونه و لافه حوالين ايديه. 


سليم بغضب: انا بقا هعرفك ازاي تعصي اؤمري 


نور ببكاء: خلاص ي ابيه والنبي والله هعمل اللى انت عايزه 


سليم قرب الحزام منها... ووكان هيجلدها بس الباب اتفتح وو دخل والد سليم بغضب كبير. 


والد سليم بغضب: سليم انت بتعمل اي 


نور قامت جريت عليه حضنته... وسليم بصلها بغضب وحس  بغيره انها اتحامت ف حد تاني غيره. 


سليم راح وجذابها م ايديها..  بغضب وغيره واضحين. 


سليم بغضب: مراتي وبربيها ي بابا 


والد سليم بغضب: وهي عملت اي بقا عشان تربيها 


سليم: الهانم بتعصي اؤمري ف كل حاجه قولتلها ارجع الاقيكي جاهزه علشان نمشي وقفت قدامي ومنفذتش كلامي. 


والد سليم: تقوم انت بقا تجلدها صح ي سليم ايديك لو اترفعت عليها تاني متلومش إلا نفسك ي سليم وانتي ي نور اسمعي الكلام وامشي، مع سليم يلاا


والد سليم طلع... وهو بص لنور، بغضب 


سليم بغضب: روحي يلاا البسي خمس دقايق والاقيكي تحت قدامي 


نور اتنفضت من مكانها... راحت طلعت هدوم غيرت ونزلت... ركبت جنب سليم م غير، كلام. 


وصله سليم و نور الفيلا... بتاعتهم ونزله. ودخله الفيلا. 


نور بجمود: فين اوضتي انا عايزه اوضه لوحدي 


سليم بنفاذ صبر: اطلعي قدامي ومش عايز اسمع اي كلام 


نور بغضب: وهو وانا كل ما اتكلم هتسكتني 


سليم بغضب: ده انتي صوتك بيعلي كمان ماشي انا بقا هعرف اربيكي كويس 


نور: اوضتي، فين عايزه انام 


سليم جذابها م دراعها... وطلع ع السلم بسرعه دخل اوضه وهي، معاه... ساب ايديها اللي علمت م قبضة ايديه ماسكتها نور بألم. 


نور بغضب: انا بكرهك 


سليم اتصدم م كلمتها... بس، مبينش 


سليم بغضب: القلوب عند بعضها انتي حته عيله لا روحتي ولا جيتي مستعنيش اعملك مراتي اصلا. 


نور بغضب: ولا انت برضو الراجل اللي انا بحلم بيه 


سليم عنيه احمرت بغضب،.... وضربها قلم وقعها ع الارض م شدته... نزل سليم لمستواها مسك شعرها بق*سوه. 


سليم بغضب: مش سليم السيوفي اللي عيله زيك تقوله كده. 


نور ببكاء: سيب شعري 


سليم سابها وبعد عنها... قعد ع السرير وحط راسه بين ايديه بغضب. 


نور: انا عايزه اطلق منك انا هروح لاهلي اكرملي م اني اعيش معاك 


سليم رفع راسه.... وبصلها. 


سليم بغضب: انت عارفه اهلك ممكن يعمله فيكي اي ولا انتي فاكراهم ملايكه. 


نور: اهونلي م العيشه معاك برضو 


سليم: وانا مش هطلق ي نور 


سليم قال كلامه... وقام علشان يطلع. 


نور: انت رايح فين انا قولتلك عايزه اطلق 


سليم بزهق: نور كفايه مشاكل النهارده تمام 


نور ببكاء: ابيه سليم انت ليه بتعملني بالطريقه دي 


سليم بتنهيده: انتي اللي بتعصبيني ي نور 


نور قربت منه... ودخلت ف حضنه بس سليم بعدها عنه... نور بصتله بحزن وهو كان خايف ياذيها.. سابها وطلع من الفيلا كلها... ركب عربيته ومشي وبعد شويه. 


رجع سليم الفيلا وكان سكران... طلع لنور دخل و رزع الباب ونور كانت نايمه قامت مفزوعه.. اقترب منها سليم وووو........ يتابع. 

تكملة الروايه من هنااااااا 

بقلمي Esraa G Eletrby


 

تعليقات

التنقل السريع