القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت البريئه و القاسي المغرور البارت الرابع بقلم إسراء الاتربي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


#البريئه_والقاسي_المغرور

#البارت 4


رجع سليم الفيلا وكان سكران... طلع لنور دخل و رزع الباب ونور كانت نايمه قامت مفزوعه.. اقترب منها سليم. 


نور بخوف: ابيه سليم مالك ابعد 


سليم بدون وعي قرب.. وضمها لحضنه ودفن راسه ف راقبتها. 


سليم بنبرة تملك: انتي ملكي انا وبس كل حاجه فيكي بتاعتي 


نور استغربت... كلامه ومكنتش عارفه تعمل اي. 


نور: ابيه سليم ابعد علشان انا خايفه 


سليم بغضب: انا مش اخوكي متقولليش ابيه ومش بخوف كمان انا اللي احميكي مش حد تاني انتي فاهمه 


نور بخوف: تمام بس ممكن تبعد 


سليم: تؤ انا مرتاح كده ممكن تلعبيلي ف شعري ي نور 


نور استغربها... زاد اكتر بس مقدرتش تعمل حاجه غير انها تنفذ كلامه. 


سليم نام ع رجليها... وحوطها ونور فضلت تملس ع شعره بحنيه و رقه. 


بعد شويه اتعدل سليم بقا... مقابل نور. 


سليم بدون وعي... قرب وقبلها بعمق و رقه بعد عنها وهو بيلهث ونور كانت خايفه وبترتعش ومش فاهمه حاجه. 


نور بخوف: انت بتخوفني منك ي ابيه


سليم بنفاذ صبر: ابيه تانى ي نور انتي دلوقتي مراتي يعني انتي مش صغيره لدرجة انك مش فاهمه اي حاجه خالص. 


نور ببكاء: انا متعوده ع كلمة ابيه.. وبعدين انت قليل الادب وكل شويه ت


سليم بضحك: ت اي كملي 


سليم فرد... جسمه ع السرير وفتحلها دراعه. 


سليم: تعالي يلاا هنام 


نور راحت ع... طرف السرير ونامت سليم قرب المسافه اللي سابتها. 


سليم بهمس: بتبعدي ليه ي نور 


نور بخوف: ممفيش ي ابيه 


سليم لافها ليه... وضمها لحضنه ملس ع شعرها لحد ما نامو. 


في يوم جديد... صحي سليم ع صوت تلفونه وكان والده. 


سليم: ايوا ي بابا... جت طب تمام ساعه وهكون عندك 


سليم صحي نور... وقام علشان يلبس


سليم: نور قومي يلاا هنروح الفيلا عند بابا. 


بعد شويه نور وسليم خلصه... لبس ونزله اتجه لفيلا بتاعة والده وصله.. ودخله. 


اهلا ي سليم... يلي روحت اتجوزت عيله وسبت بنت خالتك وكمان م ورايت


سليم: ماما اي اللي انتي بتقوليه ده وبعدين لما انتي هتنزلي مصر مقولتيش ليه


فريال بغضب: رايح تتجوزلي عيله ي سليم طب ياما تتجوز داليا بنت خالتك ياما لا انت ابني ولا اعرفك


سليم بغضب: انتي بتقولي اي انا مبحبش داليا دي بت لابسها كله عري*ان وحاجه تقرف متنسبنيش انها تشيل اسمي 


فريال بغضب: اخرس ي ولد مانت كل يوم مع واحده شكل وبعدين نور دي عيلة لا راحت ولا جت يدوب شفقنا عليها و ربناها  


سليم بغضب: ماما نور م العيله دي ومحدش ليه عندها اي حاجه وكفايه لحد كده


نور شهقة بصدمه... و دموعها نزلت بقهر انها بقت تقيله ع كله بالشكل ده وسليم اللي كل يوم بيخونها يعني امبارح بعد اللي حصل كان مع واحده غيرها. قررت انها هتنتقم ع خينته ليها. 


والد سليم بغضب: فريال كفايه لحد كده سليم خلاص اتجوز نور ومش هيتجوز غيرها 


فريال: وانا قولت اللي عندي لو متجوزش داليا مش هعتبره ابني م النهارده. 


فريال قالت كلامها... وطلعت اوضتها 


سليم قرب م نور... ولسه هيحط ايده علشان يفهمها اللي حصل زقتها. بعيد وبصتله بغضب وقالت.


نور بقوه: طلقني ي سليم انا مستحيل اعيش معاك ثانيه واحد بعد اللي عرفته. 


سليم بصلها بحزن: نور انا... نور قطعت كلامه 


نور بغضب: مش عايزه اسمع حاجه... طلقني لو انت راجل ي سليم. 


سليم بصلها وغمض عنيه بقوه: نور انتي... يتابع. 

تكملة الروايه من هنااااااا 

بقلمي Esraa G Eletrby



 

تعليقات

التنقل السريع