القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

اسكريبت البريئه و القاسي المغرور البارت الخامس بقلم إسراء الاتربي في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


#البريئه_والقاسي_المغرور

#البارت 5


سليم قرب م نور... ولسه هيحط ايده علشان يفهمها اللي حصل زقتها. بعيد وبصتله بغضب وقالت.


نور بقوه: طلقني ي سليم انا مستحيل اعيش معاك ثانيه واحد بعد اللي عرفته. 


سليم بصلها بحزن: نور انا... نور قطعت كلامه 


نور بغضب: مش عايزه اسمع حاجه... طلقني لو انت راجل ي سليم. 


سليم بصلها وغمض عنيه بقوه: نور انتي..ط


والد سليم قاطعه بحده: سليم انت هتعمل اي 


سليم: فعلا ي بابا مينفعش اكمل معاها نور نضيفه وبريئه وانا مش زيها وكمان هي طفله فعلا 


والد سليم: مفيش طلاق ي سليم انت فاهم 


نور: بس انا مش عايزه اعيش معاه 


والد سليم: اي ي نور هتعصي كلامي 


نور ببكاء: ي عمي بس انا مش هقدر اكمل معاه


والد سليم: وانا مش هجبرك ي نور كملي السن اللي يمنع اهلك ياخدوكي وتلاقي حد تاني تحبيه واطمن عليكي ساعتها هيطلقك 


سليم سمع الكلام وعنيه اسودت والغيره عمته. ميعرفش ليه م مجرد فكره انها تكون مع حد تاني جننته. 


سليم بحزم: يلاا علشان هنمشي 


نور بعناد: مش همشي معاك 


سليم بغضب: ٠انا قولت اتحركي يلا 


سليم جذابها بغضب م ايديها وطلع بيها الاوضه بتاعة دخل و رزع الباب وراه. 


سليم بغضب: انتي فاكراني ميت فيكي لا ي حلوه انا مش طايقك اصلا بس انا هخليكي معايا علشان خاطر اهلك وبس انتي فاهمه. 


نور ببكاء: انت انسان حقير بجد


سليم بصدمه: انت بتقوليلي انا كده 


نور بقوه: ايوا بقولك انت مش معني اني صغيره يبقا انا مش فاهمه حاجه ي سليم بيه. وانا كمان مش طايقك بكرا اطلق منك وهلاقي شخص يحبني ويخاف عليا. 


سليم بغضب وعنيه احمرت... قرب منها وضربها بالقلم. 


سليم بغضب: اخرسي ي حقيره ده انا هموتك ي نور 


سليم جذابها م.... شعرها. 


سليم غيرته... كانت عمياه من كلامها. 


سليم بفحيح: انا مش هطلقك وهقهرك 


نور ببكاء: سيب شعري انت بتوجعني 


سليم شد ع شعرها... اكتر ونور صرخت الكل سمع الصوت وطلعه... سليم رماها ع الارض و رقيه قربت منها اخدتها ف حضنها. 


والد سليم بغضب: اي اللي انت هببته ده ي سليم 


سليم بغضب: الهانم عايزه تلف ع حل شعرها 


والد سليم بغضب: سليم انت بتقول اي 


نور اتكلمت م... وسط شهقاتها. 


نور: ارجوك ي عمي خليه يطلقني انا عايزه اروح عند اهلي 


والد سليم: متخفيش ي نور انتي معايا هنا ميقدرش يعملك حاجه تاني انا غلط ف الجوازه دي... طلقها ي سليم و دلوقتي. 


سليم بحزم: وانا مش مطلق ي بابا 


سليم راح جذب نور م... حضن رقيه وضغط ع دراعها.. بقسوه... والدته كانت واقفه وشمتانه م اللي بيحصل سليم بصلها وقال... يتابع. 

تكملة الروايه من هنااااااا 

بقلمي Esraa G Eletrby


 

تعليقات

3 تعليقات
إرسال تعليق
  1. جميلة جدا جدا جدا

    ردحذف
  2. جميلة جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا

    ردحذف

إرسال تعليق

التنقل السريع