القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عشق الفهد البارت الرابع بقلم زولة وحيدة في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


#عشق_الفهد

#بارت_4

#بقلمي زولة وحيدة 

فهد مسك عشق من ايدها واخدها ع الاوضة فهد قفل الباب بغضب

عشق كانت واقفة بخوف

فهد بغضب :واقفة معاه في المطبخ ليه

عشق :ه هو اللي دخل انا ك كنت بجهز الفطار

فهد حاصرها مع الحيط وحط ايدو ع الحيط جنب راسها

فهد بفحيح :اذا فكرتي تطلقي مني وتروحي تتجوزي فؤاد أو أي راجل تانى غيرى مش هتعيشي فاهمة

عشق بخوف :ف ف فاهمة

فهد :شاطرة وبعد عنها

فؤاد خبط الباب

فهد :عايز ايه يافؤاد

فؤاد :اطلع ابويا بينادي عليك

فهد وهو متجه ع الباب :اياكي تطلعي من هنا

عشق :حاضر

فهد طلع وبص ع فؤاد وطلع

عند معتز

معتز :صح اللي سمعته عن اللي حضرتك عملته مع البنت

فهد :دي مراتي وانا بعمل اللي عايزه والاحسن فؤاد يطلع من الموضوع دة لاني المرة الجاية مش هسيبه ف حاله

وطلع من الاوضة ومن القصر كله وراح ع الشغل

معتز :ياخسارة

عند عشق كانت قاعدة ع الارض وبتعيط

فؤاد دخل

عشق اتخضت مسحت دموعها وحطت الطرحة ع رأسها وقامت اتجهت عليه

عشق :فؤاد عايز حاجة

فؤاد :انا اسف اني دخلت كدا بس انتي ليه بتعيطي وكمان ع الارض هو فهد عملك حاجة

عشق :لا مفيش حاجة انا بس في حاجة دخلت في عيني

فؤاد :بجد

عشق بكدب:اه

فؤاد :بتكدبي... طب لو في حاجة دخلت عينك ليه قاعدة ع الارض قوليلي

عشق :آه انا كنت بعيط لأنه اخوك بيخوفني اوي دة مرات عمي احسن منه

فؤاد :قصدك ايه يعني هي كانت بتعذبك

عشق بابتسامة ألم :دي قصة طويلة

فؤاد :طب تعالي نتمشى واحكيلي عن حياتك وانا هحكيلك عن حياتي

عشق :اوك

فؤاد وعشق طلعوا وعشق حكتلو عن مرات عمها وعمها وأنهم اخدو فلوس ابوها كلها بعد مامات

فؤاد :يااااه انتي ازاي اتحملتي كل دة

عشق :عادي ربنا معايا

فؤاد :طب انتي بتدرسي

عشق :آه انا بدرس في كلية الطب

فؤاد :ربنا يوفقك..... هو انتي حبيتي حد من قبل

عشق :لأ

فؤاد :طب تقبلي تطلقي من فهد وتتجوزيني انا والله حبيتك من اول نظرة

عشق :......

فؤاد :لو مش عايزة انا مش هجبرك انتي انسانة وعندك الحق تختاري قرارات حياتك وانا مش ليا الحق اجبرك ع حاجة ولا حتى فهد وانتي لو مش عايزة تكملي مع فهد قوليلي وانا هطلقك منو والإنسان اللي هتحبيه هجوزهولك وههتم فيكي

عشق :......

فؤاد :هديكي وقت تفكري وانا معاكي ف اي قرار تاخديه

عشق :شكراً ليك

فؤاد :ها نرجع البيت ولا نتمشى اكتر

عشق :لا انا عايزة ارجع

فؤاد :اوكي

بعد رجعوا القصر

عشق دخلت الاوضة فهد قفل الباب بغضب ومسكها من شعرها

فهد بغضب :انتي مفكرة نفسك ايه... بتعصي كلامي صح

عشق بوجع :ارجوك ابعد انا هفهمك. فهد :مش عايز افهم وضربها قلم

عشق :انت ازاي تضربني كدا انا عمي مضربنيش قلم تيجي حضرتك وتضربني

فهد بابتسامة :ياسلام طلع عندك لسان انا هوريكي

وقلع الحزام وفضل يضربها لحد ماظهرت علامات ع جسمها

عشق ببكاء:اااااه حرام عليك ربنا هيحاسبك انت بتظلمني

فهد بغضب :اخررررسي وتاني وهتنامي ع الارض للابد وإذا ابويا أو امي أو فؤاد عرفو اني ضربتك هتندمي كتير فااهمة

عشق بدموع:آه فاهمة

فهد طلع من الاوضة وقفل عليها الباب واخد المفتاح وطلع 

عند فهد مع سلمى 

فهد :حبيبتي انا اسف ع اللي حصل يومها

سلمى بدموع مزيفة :انت بس بتحبني يافهد امتى هعيش معاك في القصر انا موافقة انه مانعمل فرح كفاية كتب الكتاب

فهد :انا والله بحبك 

سلمى:طب خدني ع القصر

فهد :طب جهزي ملابسك

سلمى بفرح :حاضر 

وراحو ع القصر

في القصر 

سلمى بمياعة :حبيبي انا عايزة الاوضة اللي انت وعشق قاعدين فيها

فهد :ليه مانا مجهزلك احسن اوضة في القصر

سلمى :لا انا عايزة اللي فيها عشق

فهد :طيب تعالي 

وفتح الباب عشق كانت نايمة ع الارضة وحرارتها مرتفعة اوي 

سلمى بصت عليها وابتسمت بشر 

فهد :يازفتة انتي قومي

عشق :....... 

فهد بغضب :قووومي

عشق:..........

========================

#عشق_الفهد

#يتبع

 تكملة الروايه من هنااااااا 

تعليقات

التنقل السريع