القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية عشق الفهد البارت الخامس بقلم زولة وحيدة في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه



#عشق_الفهد

#بارت_5


فهد :يازفتة انتي قومي

عشق :.....

فهد :قووومي

عشق :........

فهد اتجه ناحيتها ومسكها من ايدها لقا حرارتها مرتفعة اوي

فهد بخوف :دي حرارتها مرتفعة اوي

سلمى :خليها تموت ونخلص منها

فهد بغضب :انتي اتجننتي.... انا هتصل ع الدكتورة

واتصل عليها

بعد مدة الدكتورة طلعت

الدكتورة وهي بتبص ع فهد بغضب :باين انها اتعرضت لضرب لانو عامل علامات ع جسمها

فهد بغضب :ملكيش دخل هي دلوقت كويسة ولا لأ

الدكتورة :آه هي لازم ترتاح

فهد :اوك بعد طلعت الدكتورة فؤاد مسك فهد من ياقة قميصه بغضب :ضربتها ليه

فهد ببرود:مراتي وانا حر فيها

فؤاد :اذا هي مراتك مش المفروض تضربها وتعاملها بالقسوة دي.... طلقها يافهد البت دي مابتنفع معاك

فهد بغضب :مش هطلقها وبعدين روح شوفلك بنت تتجوزها بلاش تبص لمراتي

فؤاد :انا مش ببص لمراتك يافهد بس هي صعبانة عليا حرام اللي انت بتعملو فيها يااخي

فهد :مش هطلقها ومش هغير اسلوبي

فؤاد :يبقا انا هتصرف

وراح ع اوضة عشق وشالها وطلع بيها ع عربيته وفهد بيجري وراه

فهد بغضب :فؤاد رجعها هتندم ع اللي بتعمله

فؤاد ركب العربية وساقها بسرعة وفهد ركب عربيته وراح وراه

بعد مدة فؤاد قدر يضيع فهد

بعد مدة في فيلة فؤاد

عشق فاقت بتعب

عشق :ااااه انا فين

فؤاد :انتي كويسة؟

عشق :آه

فؤاد :انتي في الفيلا بتاعتي وانا هطلقك من فهد قريب منه

عشق :ليه في ايه

فؤاد :انتي إذا فضلتي مع فهد انا متأكد انه هيقتلك شوفي حالتك عاملة ازاي دة كله بسبب اخويا بس انا هصلح كل شي اول حاجة احنا هنرفع عليه قضية خلع وبعدها ه نسافر برا البلد دي وهتكملي دراستك برا وانا هكون معاكي في كل خطوة بعرف انك مابتحبيني ممكن تعتبريني اخوكي

عشق :شكراً ليك اوي

فهد :انتي دلوقتي ارتاحي انا جهزتلك الفطار ثواني

وراح جاب الاكل وفضل يأكلها

عشق :انت اكلت؟

فؤاد :آه....  ايه رايك نروح ناكل آيس كريم

عشق :لا انا مش عايزة

فؤاد :طب نتفرج ع فيلم

عشق بفرح :اه

فؤاد :عايزة فيلم ايه

عشق :الفيلم بتاع فول الصين العظيم

فؤاد بضحك :حاضر هجيب اللاب

وراح جاب اللاب توب وقعد جمبها في السرير وفضلو يتفرجو لحد ما نامو

بعد مدة عشق فاقت بخضة

عشق :انت انت

فؤاد فاق ع صوتها

فؤاد :في ايه

عشق :انت ليه نمت جمبي

فؤاد :ها أنا معرفش انا اسف بجد ياعشق انا بس كنت بتفرج واخدتني نومة

عشق راحت ع طرف السرير وبتبصله بخوف

فؤاد :عشق انا بجد اسف ماتاخدي عني فكرة سيئة انا انسان كويس

عشق :.......

فؤاد :طيب انا هسيبلك الفيلا علشان تتاكدي اني مش سيء ومش هجيكي الا لما تتصلي عليا 

وراح لبس الجاكيت

فؤاد وهو متجه ع الباب :في حرص تحت متخفيش

عشق كانت ساكتة وبتبصله بخوف

فؤاد راح ع القصر

فهد راح مسكه من ياقة قميصه :فين مراتي ياحيو'ان

فؤاد وهو بيبعد ايد فهد :الفاظك

فهد بغضب :فين مراااااتي

فؤاد :دي مش هتبقا مراتك هي هترفع عليك قضية خلع

فهد :لالا انا مش هطلقها مستحيل أطلقها يافؤاد

فؤاد :هطلقها

وراح ع اوضته

في اوضة سلمى

فهد دخل بغضب

سلمى بمياعة :حبيبي في ايه

فهد بغضب :اخررررسي كلو بسببك انتي السبب انا كنت بقسى عليها بسببك

سلمى :حبيبي اهدأ

 واتجهت عليه وحطت ايدها ع صدره

فهد زقها ع الارض بغضب. فهد :لالا انا مش هسيبها انا لازم اتصرف هي ملكي ملكي انا لوحدي

وطلع من الاوضة

سلمى وهي بتقوم من الأرض :الظاهر انك حبيتها بس مش مهم المهم دلوقتي انه فلوسك كلها بقت ملكي انا وضحكت بشر

عند فهد

فهد :اتصل ع كل حد بتعرفه من معارفك لازم تعرفلي هي فين

مجهول :حاضر ياباشا

فهد قفل السكة وراح ع البار وشرب كتير

تلفونو رن

المجهول :فهد بيه احنا عرفنا مكانها

فهد :فين

المجهول :******

فهد راح ع الفيلا

الحرص :مش ممكن تدخل يافهد بيه

فهد بغضب :انا فهد الشرقاوي ممكن انهي حياتك دلوقت احسنلك ابعد انا عايز اروح لمراتي

الحرص بعدو

فهد دخل

عشق كانت قاعدة بتتفرج ع التلفزيون

فهد دخل وهو بيسند نفسه ع الحيط

فهد :عشق مراتي انا بحبك بحبك اوووووووي

عشق بخوف :ف ف فهد

فهد راح عليها وحضنها

فهد :آه انا فهد ياعشق انتي هترجعي معايا

عشق بشجاعة :مش هرجع انت واحد حقير وواطي

فهد بغضب :اييييه انا حقير وواطي؟

عشق :اه

فهد وهو بيقلع قميصه :انا هوريكي الحقير دة هيعمل ايه

وزقها ع السرير وووووو

========================

#عشق_الفهد

#يتبع

تكملة الروايه من هنااااااا 

تعليقات

التنقل السريع