القائمة الرئيسية

الصفحات

translation
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

رواية اغتصبني ليتزوجني البارت الخامس بقلم الكاتبة المجهولة في موسوعة القصص والروايات جميع الفصول كامله وحصريه


اغتص*بني ليتزوجني (شكرا على التفاعل القمر ده ❤️)

{5}


ملاك وهي مغمضه عيونها جامد و وقفت قدام عربيه:انا لا ملكك ولا ملك غيرك


و جت عربيه خبطتها 🥺


قاسم بفزع:يلهواي يلهواي هعمل ايه دلوقتي انا الاحسن ليا اسبها وامشي و اقول لعمي اني ملقتهاش


وركب العربيه و مشي


مالك وهو نازل من العربيه:يا انسه انتي كويسه و كان بيخبط على وشها


مالك بتفكير وهو خوف:يخربيت كدا انا ناقص يعني عليك يا مالك تدخل السجن في عز شبابك يلهواااي


على و هو نزل من العربيه:يبن العبي*طه لو مودتهاش المستشفى هتموت و هتخش السجن يا غبي


مالك بخوف:ايوا صح انا انا بفكر امشي دا انا لسه صغير


علي:شلها معايا يا مالك الله يسترك


مالك بخوف:ماشي ماشي يلا


في المستشفى


مالك بخوف(جرا ايه يبن الخوافه استرجل بقى😂):دكتور بسرعه دكتور


الدكتور:مالك بيه ازاي ح....


مالك بمقاطعة:يخربيت ابوكم هتموت


الدكتور:هاتوا ترولي بسرعه


و دخلت العمليات 


بعد ست ساعات


مالك بخوف وهو بيكلم علي:هار اسوح كل ده في العمليات دي لو بتعمل عمليه في القلب كان زمنها خفت 


علي:مش عارف كل ده بيعملوا ايه


و لقوا الباب اتفتح


الدكتور وهو بيقلع الماسك:الحاله سيئه جدا و جالها نزيف داخلي بس عايزين تقل دم


مالك بسرعه:الفصيله بتاعتها ايه


الدكتور:للاسف الفصيله بتاعتها نادره جدا Rhnull و مش عند ناس كتير


مالك بسرعه:دي نفسها الفصيله بتاعتي 


الدكتور: تمام يا ممرضه تعالي حللي ليه


بعد ساعتين


الدكتور وهو عينه في الأرض:للاسف يا استاذ مالك المريضه*********


مالك بصدمه و لطم:هار اسود🙂

#يتبعععععععع

#بقلمي_الكاتبه_المجهوله Nasley Tamem 


تفاعل وايه رايكم

تكملة الروايه من هنااااااا 
 

تعليقات

التنقل السريع